Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: ποια η διαφορα των υψηλης απ τα απλα???

  1. #1
    StoopidMotorForAHead Το avatar του/της aakkuan
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    123

    ποια η διαφορα των υψηλης απ τα απλα???

    οπως λεει και ο τιτλος θα θελα να μαθω ποια η διαφορα των υψηλης απ τα κανονικα... πρεπει να αλλαξεις τον τροπο που φρεναρεις??? η διαφορα ειναι αισθητη σε ολες τις περιπτωσεις η μονο στα δυνατα φρεναρισματα?? καποιος που δεν το σκιζει το μηχανακι, τα χρειαζεται?? εχω cb 400.

  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098

    Re: ποια η διαφορα των υψηλης απ τα απλα???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
    οπως λεει και ο τιτλος θα θελα να μαθω ποια η διαφορα των υψηλης απ τα κανονικα... πρεπει να αλλαξεις τον τροπο που φρεναρεις??? η διαφορα ειναι αισθητη σε ολες τις περιπτωσεις η μονο στα δυνατα φρεναρισματα?? καποιος που δεν το σκιζει το μηχανακι, τα χρειαζεται?? εχω cb 400.

    τα υψηλης διατηρουν την πιεση (οσο γινεται ) σταθερη καθολο το μηκως των.....


    και δεν ξεραινονται με την πολυκαιρια


    και δεν διαστελονται με την ζεστη


    βελτιωνει την αποκριση /αισθηση
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #3
    βελτιωνεται η αισθηση λογω ακαμψίας του σωληνα.
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  4. #4
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    αν είσαι ικανοποιημένος από τα φρένα σου δεν τα χρειάζεσαι, αλλιώς αν θέλεις βελτίωση είναι από τα πρώτα που πρέπει να κοιτάξεις...

    Give me fuel, Give me fire

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    λογω ακαμψίας του σωληνα.
    Άμα στην σκάσω την μπούφλα Φαινόμενο, θα ρωτάς μετά γιατί βαράω...???

    (για βάλε "άκαμπτο" σωλήνα στο μηχανάκι σου και πες μου μετά αν στρίβει το τιμόνι ή αν δουλεύει το πηρούνι ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    για εμενα η καλυτερη βελτιωση και ουσιαστικη στην μηχανη ειναι τα σωληνακια υψηλης.
    βλεπεις μεγαλη βελτιωση οσο αφορα την αποδοση του φρεναρισματος και αντεχουν πιο πολυ.
    π.χ αμα εχεις κανονικα σωληνακια μετα απο εντονα φρεναρισματα η μανετα του φρενου δεν θα ανταποκρινετε τοσο καλα γιατι θα εχουν ζεσταθει,βεβαια παιζουν ρολο και τα τακακια και τα υγρα.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    αμα εχεις κανονικα σωληνακια μετα απο εντονα φρεναρισματα η μανετα του φρενου δεν θα ανταποκρινετε τοσο καλα γιατι θα εχουν ζεσταθει
    Δεν ζεσταίνονται τα σωληνάκια (τουλάχιστον όχι σε βαθμό που να επηρρεάζει την αντοχή τους σε εγκάρσια διαστολή - για την διαμήκη δεν το συζητάμε ούτως ή άλλως...)

    Τα "κανονικά" σωληνάκια είναι πιο ενδοτικά σε εγκάρσια διαστολή (πρήξιμο) από την πίεση του υγρού και δεν μεταφέρουν με ακρίβεια την "εντολή" φρεναρίσματος (περισσότερο σαν χρονική υστέρηση παρά σαν απόλυτη τιμή δύναμης ...)

    Το παραπάνω φαινόμενο γίνεται πιο έντονο όσο μεγαλύτερο είναι το μήκος τους, βεβαίως - βεβαίως ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Γενικώς αν το μηχανάκι έχει καλά φρένα θα δεις μια ελάχιστη βελτίωση αλλά υπαρκτή βέβαια...αν είναι χάλια θα παραμείνουν ως έχουν...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  9. #9
    .....
    Και τα "απλά" είναι "υψηλής". "Χαμηλής" είναι τα λάστιχα του ποτίσματος....

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    .....
    Και τα "απλά" είναι "υψηλής". "Χαμηλής" είναι τα λάστιχα του ποτίσματος....
    Ανάλογα που ποτίζεις ...

    (έχω δει μέχρι 16 bar σε δίκτυο ύδρευσης - για λίγο εννοείται, γιατί μΕ ήρθαν τα ρακόρ στα μούτρα ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Άμα στην σκάσω την μπούφλα Φαινόμενο, θα ρωτάς μετά γιατί βαράω...???

    (για βάλε "άκαμπτο" σωλήνα στο μηχανάκι σου και πες μου μετά αν στρίβει το τιμόνι ή αν δουλεύει το πηρούνι ...)
    se sxesi me ton lastixenio bro
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Τα "κανονικά" σωληνάκια είναι πιο ενδοτικά σε εγκάρσια διαστολή (πρήξιμο) από την πίεση του υγρού και δεν μεταφέρουν με ακρίβεια την "εντολή" φρεναρίσματος (περισσότερο σαν χρονική υστέρηση παρά σαν απόλυτη τιμή δύναμης ...)
    Και φυσικά μετά η προοδευτικότητα πάει περίπατο...


    αλλά από αίσθηση σκίζουμε....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    παιζει ρολο που τα υψηλης ειναι πιο ψηλα απο τα απλα που ειναι πιο χοντρα!!!!
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/08/2009
    Μηνύματα
    3
    η ταση που ασκειται στα μορια του υλικου του τοιχωματος ενος σωληνα ειναι αντιστροφως αναλογη με την 4η δυναμη(μπορει να ειναι και 3η αλλα δεν το θυμαμε) της διαμετρου του σωληνα.Που σημαινει οτι αν κανουμε μιση τη διαμετρο του αυλου ενος σωληνα, η ταση θα υπο16/πλασιαστει(ή υπο8/πλασιαστει αν ειναι στη 3η).Αρα η ταση θα μικρυνει παρα πολυ αρα και η διογκωση του σωληνα.

  15. #15
    μαμα κοιτα το δελφιΝι Το avatar του/της Todi
    Εγγραφή
    21/05/2002
    Μηνύματα
    251
    Αρχικά δημιουργήθηκε από macnick
    η ταση που ασκειται στα μορια του υλικου του τοιχωματος ενος σωληνα ειναι αντιστροφως αναλογη με την 4η δυναμη(μπορει να ειναι και 3η αλλα δεν το θυμαμε) της διαμετρου του σωληνα.Που σημαινει οτι αν κανουμε μιση τη διαμετρο του αυλου ενος σωληνα, η ταση θα υπο16/πλασιαστει(ή υπο8/πλασιαστει αν ειναι στη 3η).Αρα η ταση θα μικρυνει παρα πολυ αρα και η διογκωση του σωληνα.
    gia posa volt milame tora?

    και ειδον εκ του στοματος δρακοντος και εκ του στοματος του θηριου και εκ του στοματος του αντιχριστου, πνευματα τρια, ακαθαρτα ως βατραχοι,
    πνευματα τεσσερα ακαθαρτα ως μπατσοι
    εκει που η φαντασια ξεπερναει την πραγματικοτητα

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Διάφορα thread που αφορούν τα κράνη...
    από latris mixanis στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2007, 09:33
  2. ποια η διαφορα ακτινικων φρενων και συμβατων φρενων
    από GUZZISTA στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2006, 20:53
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2005, 15:09
  4. Transalp: Μια απ'τα ίδια για το 2006 ?
    από micmic στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/09/2005, 15:16
  5. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2004, 15:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF