Καλησπέρα σε όλους,
Αρχικά είχα ένα δίλλημα για το αν έπρεπε να ανοίξω αυτό το θέμα σ'αυτή την κατηγορία ή στο "Στραβά κι ανάποδα", αλλά μετά κατέληξα ότι πρέπει να ενημερωθούν και οι υποψήφιοι αγοραστές.
Λοιπόν, να τα πάρουμε από την αρχή. Ετοιμάζομαι για ταξίδι με το VStrom μου και ως νέος αναβάτης στερούμε του απαραίτητου εξοπλισμού. Έτσι, αποφάσισα το επίδομα αδείας να μην το σπαταλήσω σε ποτάκια στις διακοπές αλλά σε εξοπλισμό για τη μηχανή που θα μου χρειαστεί στο ταξίδι.
Επομένως, από την αρχή της προηγούμενης εβδομάδας άρχισα την έρευνα αγοράς μου, καθώς ενδιαφερόμουν για ουκ ολίγα... tank bag, σαμαρια ή βαλίτσες(κάγγελα πλαϊνά), 2ο κράνος, ζελατίνα φιμέ, μπουφάν, κ.α. Πήγα Καλλιρόης, Μιχαλακοπούλου. Πήρα τις τιμούλες μου και το κουστούμι έβγαινε πάνω κάτω στα ?800. Άφησα για τελευταίο το μαγαζί του κ.Βασσάλου, αλλά τελικά ήταν αποθήκη και πιθανόν δεν πουλούσε λιανικής, οπότε από εκεί με έστειλαν στο
S******* που είναι στην Καλλιθέα(Ελ. Βενιζέλου 34,αν θυμάμαι καλά). Εκεί αυτά που συνάντησα μου φάνηκαν πολύ αντιφατικά με την αντιμετώπιση που έτυχα στα υπόλοιπα 7-8 καταστήματα που πήγα.
Αναλυτικότερα, το απόγευμα Τετάρτης επισκέφτηκα το κατάστημα και με το που μπήκα ανέλαβε να με εξυπηρετήσει ένα παλικάρι, το οποίο παρεμπιπτόντως είναι εξαιρετικός στην δουλειά του. Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα είχα βρει ό,τι ακριβώς χρειαζόμουν σε καλές ή εναλλακτικές μάρκες ώστε να μετριάσουμε το κόστος (εκτός από κάτι κάγκελα για σαμάρια που είχα βρει αλλού και στο S******* δεν τα είχαν). Το μόνο μεμπτό σημείο ήταν όταν δοκίμαζα το μπουφάν, είδα κάτι στάμπες και στα δύο κομμάτια που είχα στα υπόψη, οι οποίες προέρχονταν από κάποιες εργασίες που γινόταν στο κατάστημα κι επειδή δεν τα είχαν καλύψει σωστά είχαν λερωθεί. Οι τιμές καλές, χωρίς έκπτωση το σύνολο πήγαινε κάπου στα ?765. Είχα σχεδόν καταλήξει ότι θα αγοράσω από εκεί κι έτσι ρώτησα το παιδί που με εξυπηρετούσε αν η τιμή θα ήταν καλύτερη αν πλήρωνα τις μετρητοίς από ότι αν έβαζα δόσεις. Μου απάντησε ότι η τιμές ήταν ήδη καλές(πράγμα που δεν αρνούμαι) και ότι θα έπαιρνα και δώρο(κάποιο σακβουαγιάζ ή κάτι αντίστοιχο). Για τα περαιτέρω με παρέπεμψε στο αφεντικό, μία κυρία που ήταν στο ταμείο. Εκεί άρχισε το όλο γελοίο της υπόθεσης. Για να μην μακρηγορώ θα εστιάσω στα πιο βασικά σημεία.
Από την κυρία ζήτησα 2 πράγματα. 1ον αν πλήρωνα τις μετρητοίς αντί για δόσεις ποια θα ήταν η τιμή και 2ον να της πληρώσω το κόστος του μπουφάν άλλα να το παραλάβω την επόμενη μέρα γιατί για το ένα από τα δύο που μου άρεσαν δεν υπήρχε το νούμερο μου και δεν μπορούσα να συγκρίνω(μάλιστα προσφέρθηκα να της πληρώσω το ακριβότερο από τα δύο κι αν τελικά αποφάσιζα το φτηνότερο κατά ?20 να μου τα επέστρεφε).
Για το πρώτο, αφού προσπάθησε να με πείσει ότι η τιμές ήταν πολύ καλές για να κάνει έκπτωση , προχώρησε σε εξονυχιστικούς υπολογισμούς με το κομπιουτεράκι της και μου ανακοίνωσε ότι από τα ?765 θα μου το έριχνε στα ?730. Φυσικά, δεν προτίμησα να πληρώσω τις μετρητοίς και ζήτησα άτοκες δόσεις. Κάποιο πρόβλημα υπήρξε με τις 2 κάρτες που τις έδωσα(την VISA, γιατί VISA ELECTRON και Diners δεν δεχόταν για δόσεις) και υποχρεώθηκα να πληρώσω μετρητά. Εδώ ,όμως, είχαμε το πρώτο παράλογο της υπόθεσης. Η κυρία δεν ήθελε να κρατήσει το κόστος για το μπουφάν δήθεν «για να μην δεσμευτεί και αναγκαστεί να μου το φέρει οπωσδήποτε την επόμενη μέρα». Φυσικά, γέλασα και της διευκρίνισα ότι θέλω να την δεσμεύσω γιατί πρέπει να πάρω μπουφάν πριν ξεκινήσω την εκδρομή. Τελικά, αφού αφεντικό είναι αυτή, πέρασε το δικό της με την διευκρίνιση που ξεκαθάριζε και γιατί δεν ήθελε να κρατήσει όλο το ποσό: «την έκπτωση των ?35 δεν μπορώ να στην κάνω τώρα γιατί χωρίς το μπουφάν το κόστος πέφτει στα ?337. Θα στην κάνω αύριο όποιο κι από τα μπουφάν και να πάρεις». Ομολογουμένως, τότε δεν με πείραξε γιατί ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα πάρω ένα από τα δύο. Πριν πληρώσω ζήτησα και αυτό που είχα ζητήσει και προηγουμένως από τον πωλητή. Αν γίνεται, αφού ούτως ή άλλως θα φέρνανε από την αποθήκη νούμερο για το ένα από τα δύο μπουφάν, να φέρνανε κι ένα καινούριο γι’αυτό που ήδη είχαν νούμερο άλλα ήταν λερωμένο αυτό της βιτρίνας. Έκπληκτη, μου είπε «κακώς το είδες έτσι! Έπρεπε να το είχαμε καθαρίσει, λάθος μας. Αλλά αν είναι έτσι θα το καθαρίσουμε τώρα, μπροστά σου για να σου φύγει η έννοια και θα το περάσουμε και με λάδι!» και έπειτα στραβοκοιτούσε(υποθέτω ότι τα άκουσε και μετά που έφυγα) τους πωλητές της που δεν το είχαν προσέξει εγκαίρως. Μάταια προσπάθησα να της εξηγήσω ότι θα προτιμούσα να μην πάρω της βιτρίνας και ότι δεν είναι κάποιο προϊόν που κοστίζει λίγο για να μην το θέλεις στην εντέλεια. Ο ισχυρισμός-δικαιολογία της για να μην μου φέρει ήταν ότι αν ο καθένας που ήθελε να αγοράσει κάτι ζητούσε καινούριο προϊόν και όχι της βιτρίνας τότε θα χρειάζονταν τη διπλάσια αποθήκη. Δεδομένου ότι της είχα ξεκαθαρίσει ότι θα αγόραζα μπουφάν και ήμουν και διατεθειμένος να το προπληρώσω, μου φάνηκε ότι με χλεύαζαν και δεν έδωσα έκταση στο θέμα. Έχοντας ακόμα την πολύ καλή άποψη από την εξυπηρέτηση του πωλητή και παρακάμπτοντας τα παράλογα που άκουσα από την κυρία, πλήρωσα το κόστος χωρίς το μπουφάν και παρέλαβα τα υπόλοιπα προϊόντα. Βέβαια, προχώρησα την συναλλαγή έχοντας κατά νου ότι θα πάρω το καινούριο μπουφάν που θα μου φέρνανε έστω κι αν μου άρεσε περισσότερο αυτό που ήδη υπήρχε, για να αποφύγω να πάρω της βιτρίνας.
Την επόμενη μέρα, όσο περίμενα τηλέφωνο μπήκα για λίγο στο site της αποθήκης του κ.Βασσάλου να δω τα δύο μπουφάν που μου άρεσαν. Παραπομπή σε παραπομπή κατέληξα στο site του καταστήματος S******* . Εκεί έπεσε το μάτι μου σε μία ετικέτα «Δώρα» που υπήρχε. Περίεργος, για τα δώρα που δίνουν, μπήκα και αντίκρισα ένα φυλλάδιο με κουπόνια(όπως αυτό που έχουν στα supermarkets) και ανάλογα με το κόστος των αγορών έπαιρνες αντίστοιχα κάποιο δώρο ή δωροεπιταγή για την αγορά που θα πραγματοποιούσες(το αναφέρουν κι εδώ http://www.S******* .gr αλλά μετά το σκηνικό φαίνεται να το απέσυραν από το μενού την ετικέτα «Δώρα»). Η δωροεπιταγή για αγορές των ?700 ήταν ?63!!!! Εκεί αισθάνθηκα ότι με κοροϊδεύουν και αμέσως το εκτύπωσα για να έχω αποδείξεις όταν πάω για να το δείξω στην κυρία-αφεντικό που μου έκανε έκπτωση 35 ολόκληρα ευρώ ενώ όφειλε να ακολουθήσει την δημοσιευμένη προσφορά! Όπως είχαμε συμφωνήσει, αν και δεν είχε «δεσμευτεί» να μου το φέρει, κατά τις 10+ το πρωί μου τηλεφώνησε η κυρία-αφεντικό και μου είπε ότι το μπουφάν έχει έρθει(το έφερε με F16,όπως είπε η ίδια για να τονίσει το πόσο γρήγορα ήρθε στην Θησέως από το Νέο Κόσμο, που είναι η αποθήκη του κ.Βασσάλου). Αφού το έσκασα για λίγο από την δουλειά μου, πετάχτηκα να δοκιμάσω το αερομεταφερόμενο μπουφάν. Δυστυχώς, δεν έφταιγε το νούμερο που μου άρεσε περισσότερο το άλλο μοντέλο. Έτσι αποφάσισα να πάρω το αυτό που ήδη είχα δει την προηγούμενη μέρα στο σωστό μέγεθος ,έστω κι αν υπήρχε μονάχα το κομμάτι της βιτρίνας. Πηγαίνοντας στο ταμείο ο πωλητής με ρώτησε «ΟΚ, ευχαριστημένος με όλα?». Απευθυνόμενος σ’αυτόν του είπα «Από εσένα είμαι υπερευχαριστημένος, από την κυρία δεν είμαι». Αυτή ενοχλήθηκε και με ρώτησε το λόγο. Της ανέφερα ότι ό,τι κι αν της ζήτησα δεν με ικανοποίησε σε τίποτα. Ούτε την επιθυμία μου να μην πάρω της βιτρίνας σεβάστηκε(μπορούσε αν ήθελε να με ικανοποιήσει χωρίς να φέρει καινούριο, έστω να μου προτείνει μία έκπτωση στο κομμάτι της βιτρίνας) , ούτε στο γεγονός ότι έριξα τα μούτρα μου και ζήτησα καλύτερη τιμή(ενώ στα άλλα καταστήματα οι ίδιοι προχωρούσαν σε καλύτερη τιμή) έδειξε να ευαισθητοποιείτε. Τότε της επέδειξα και το φυλλάδιο με τα δώρα που είχα εκτυπώσει από το site τους. Με αλαζονικό και έντονο ύφος(εν αντιθέσει με το ήρεμο δικό μου) αυτή πήρε το χαρτί και έλεγε «χθες μου το έφερες? Πώς να σου κάνω την έκπτωση αν δεν το φέρεις?! Σήμερα που μου το έφερες θα σου κάνω(προφανώς στην τιμή του μπουφάν κι όχι στα ?765)». Ενοχλημένος, της απάντησα ότι αυτό το θεωρώ κοροϊδία και ρώτησα αν κάνει τόσο μεγάλη διαφορά το διαφημιστικό φυλλάδιο. Η κυρία άρπαξε το φυλλάδιο και μου επιδείκνυε το σημείο στο οποίο το φυλλάδιο ανέφερε ότι έπρεπε να το προσκομίσουμε στο ταμείο κατά την ώρα της συναλλαγής και με εξαιρετικά ειρωνικό ύφος έλεγε : «Γράμματα ξέρουμε??? Διαβάζουμε …διαβάζουμε!!!». Από την πλευρά μου δεν μπορούσα να καταλάβω την αξία του να προσκομίσεις ένα χαρτί Α4 που αναφέρει τα δώρα στο ταμείο αν όντως ισχύει η προσφορά αυτή και την ζητήσεις και την ρώτησα αν είχε τόσο μεγάλη σημασία. Αυτή μου απάντησε : «Εννοείται … αλλιώς θα το κλίναμε το μαγαζί!». Την συμβούλεψα ότι έτσι που συμπεριφέρεται θα το κλίσει το μαγαζί σύντομα. Εκεί βγήκε από τα ρούχα της και ωρυόμενη φώναζε του πωλητή που με εξυπηρετούσε ότι «η πώληση του μπουφάν ακυρώνεται»! Αφού ευχαρίστησα τον πωλητή για την βοήθεια που μου προσέφερε, έφυγα από το μαγαζί εννοείται χάνοντας την εξαιρετική έκπτωση των ?35 που μου είχε υποσχεθεί από την προηγούμενη μέρα.
Θεωρώ την συμπεριφορά αυτή άκρως αντιεπαγγελματική και είναι υποχρέωσή μου να ενημερώσω και τους υπόλοιπους φίλους που συμμετέχουν στο moto.gr γιατί κι αυτοί μας έχουν συμβουλέψει άπειρες φορές προς αποφυγή τέτοιων κακοτοπιών. Αν κάποιος μπορεί να εξηγήσει αυτή την συμπεριφορά της κυρίας , τον παρακαλώ να το αναφέρει για να ξέρω ότι ήμουν λάθος εγώ.
edit road spirit: κανόνας του φόρουμ για καταγγελίες