Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 56

Θέμα: Απαράδεκτη συμπεριφορά...

  1. #1

    Απαράδεκτη συμπεριφορά...

    Καλησπέρα σε όλους,
    Αρχικά είχα ένα δίλλημα για το αν έπρεπε να ανοίξω αυτό το θέμα σ'αυτή την κατηγορία ή στο "Στραβά κι ανάποδα", αλλά μετά κατέληξα ότι πρέπει να ενημερωθούν και οι υποψήφιοι αγοραστές.
    Λοιπόν, να τα πάρουμε από την αρχή. Ετοιμάζομαι για ταξίδι με το VStrom μου και ως νέος αναβάτης στερούμε του απαραίτητου εξοπλισμού. Έτσι, αποφάσισα το επίδομα αδείας να μην το σπαταλήσω σε ποτάκια στις διακοπές αλλά σε εξοπλισμό για τη μηχανή που θα μου χρειαστεί στο ταξίδι.
    Επομένως, από την αρχή της προηγούμενης εβδομάδας άρχισα την έρευνα αγοράς μου, καθώς ενδιαφερόμουν για ουκ ολίγα... tank bag, σαμαρια ή βαλίτσες(κάγγελα πλαϊνά), 2ο κράνος, ζελατίνα φιμέ, μπουφάν, κ.α. Πήγα Καλλιρόης, Μιχαλακοπούλου. Πήρα τις τιμούλες μου και το κουστούμι έβγαινε πάνω κάτω στα ?800. Άφησα για τελευταίο το μαγαζί του κ.Βασσάλου, αλλά τελικά ήταν αποθήκη και πιθανόν δεν πουλούσε λιανικής, οπότε από εκεί με έστειλαν στο
    S******* που είναι στην Καλλιθέα(Ελ. Βενιζέλου 34,αν θυμάμαι καλά). Εκεί αυτά που συνάντησα μου φάνηκαν πολύ αντιφατικά με την αντιμετώπιση που έτυχα στα υπόλοιπα 7-8 καταστήματα που πήγα.
    Αναλυτικότερα, το απόγευμα Τετάρτης επισκέφτηκα το κατάστημα και με το που μπήκα ανέλαβε να με εξυπηρετήσει ένα παλικάρι, το οποίο παρεμπιπτόντως είναι εξαιρετικός στην δουλειά του. Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα είχα βρει ό,τι ακριβώς χρειαζόμουν σε καλές ή εναλλακτικές μάρκες ώστε να μετριάσουμε το κόστος (εκτός από κάτι κάγκελα για σαμάρια που είχα βρει αλλού και στο S******* δεν τα είχαν). Το μόνο μεμπτό σημείο ήταν όταν δοκίμαζα το μπουφάν, είδα κάτι στάμπες και στα δύο κομμάτια που είχα στα υπόψη, οι οποίες προέρχονταν από κάποιες εργασίες που γινόταν στο κατάστημα κι επειδή δεν τα είχαν καλύψει σωστά είχαν λερωθεί. Οι τιμές καλές, χωρίς έκπτωση το σύνολο πήγαινε κάπου στα ?765. Είχα σχεδόν καταλήξει ότι θα αγοράσω από εκεί κι έτσι ρώτησα το παιδί που με εξυπηρετούσε αν η τιμή θα ήταν καλύτερη αν πλήρωνα τις μετρητοίς από ότι αν έβαζα δόσεις. Μου απάντησε ότι η τιμές ήταν ήδη καλές(πράγμα που δεν αρνούμαι) και ότι θα έπαιρνα και δώρο(κάποιο σακβουαγιάζ ή κάτι αντίστοιχο). Για τα περαιτέρω με παρέπεμψε στο αφεντικό, μία κυρία που ήταν στο ταμείο. Εκεί άρχισε το όλο γελοίο της υπόθεσης. Για να μην μακρηγορώ θα εστιάσω στα πιο βασικά σημεία.
    Από την κυρία ζήτησα 2 πράγματα. 1ον αν πλήρωνα τις μετρητοίς αντί για δόσεις ποια θα ήταν η τιμή και 2ον να της πληρώσω το κόστος του μπουφάν άλλα να το παραλάβω την επόμενη μέρα γιατί για το ένα από τα δύο που μου άρεσαν δεν υπήρχε το νούμερο μου και δεν μπορούσα να συγκρίνω(μάλιστα προσφέρθηκα να της πληρώσω το ακριβότερο από τα δύο κι αν τελικά αποφάσιζα το φτηνότερο κατά ?20 να μου τα επέστρεφε).
    Για το πρώτο, αφού προσπάθησε να με πείσει ότι η τιμές ήταν πολύ καλές για να κάνει έκπτωση , προχώρησε σε εξονυχιστικούς υπολογισμούς με το κομπιουτεράκι της και μου ανακοίνωσε ότι από τα ?765 θα μου το έριχνε στα ?730. Φυσικά, δεν προτίμησα να πληρώσω τις μετρητοίς και ζήτησα άτοκες δόσεις. Κάποιο πρόβλημα υπήρξε με τις 2 κάρτες που τις έδωσα(την VISA, γιατί VISA ELECTRON και Diners δεν δεχόταν για δόσεις) και υποχρεώθηκα να πληρώσω μετρητά. Εδώ ,όμως, είχαμε το πρώτο παράλογο της υπόθεσης. Η κυρία δεν ήθελε να κρατήσει το κόστος για το μπουφάν δήθεν «για να μην δεσμευτεί και αναγκαστεί να μου το φέρει οπωσδήποτε την επόμενη μέρα». Φυσικά, γέλασα και της διευκρίνισα ότι θέλω να την δεσμεύσω γιατί πρέπει να πάρω μπουφάν πριν ξεκινήσω την εκδρομή. Τελικά, αφού αφεντικό είναι αυτή, πέρασε το δικό της με την διευκρίνιση που ξεκαθάριζε και γιατί δεν ήθελε να κρατήσει όλο το ποσό: «την έκπτωση των ?35 δεν μπορώ να στην κάνω τώρα γιατί χωρίς το μπουφάν το κόστος πέφτει στα ?337. Θα στην κάνω αύριο όποιο κι από τα μπουφάν και να πάρεις». Ομολογουμένως, τότε δεν με πείραξε γιατί ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα πάρω ένα από τα δύο. Πριν πληρώσω ζήτησα και αυτό που είχα ζητήσει και προηγουμένως από τον πωλητή. Αν γίνεται, αφού ούτως ή άλλως θα φέρνανε από την αποθήκη νούμερο για το ένα από τα δύο μπουφάν, να φέρνανε κι ένα καινούριο γι’αυτό που ήδη είχαν νούμερο άλλα ήταν λερωμένο αυτό της βιτρίνας. Έκπληκτη, μου είπε «κακώς το είδες έτσι! Έπρεπε να το είχαμε καθαρίσει, λάθος μας. Αλλά αν είναι έτσι θα το καθαρίσουμε τώρα, μπροστά σου για να σου φύγει η έννοια και θα το περάσουμε και με λάδι!» και έπειτα στραβοκοιτούσε(υποθέτω ότι τα άκουσε και μετά που έφυγα) τους πωλητές της που δεν το είχαν προσέξει εγκαίρως. Μάταια προσπάθησα να της εξηγήσω ότι θα προτιμούσα να μην πάρω της βιτρίνας και ότι δεν είναι κάποιο προϊόν που κοστίζει λίγο για να μην το θέλεις στην εντέλεια. Ο ισχυρισμός-δικαιολογία της για να μην μου φέρει ήταν ότι αν ο καθένας που ήθελε να αγοράσει κάτι ζητούσε καινούριο προϊόν και όχι της βιτρίνας τότε θα χρειάζονταν τη διπλάσια αποθήκη. Δεδομένου ότι της είχα ξεκαθαρίσει ότι θα αγόραζα μπουφάν και ήμουν και διατεθειμένος να το προπληρώσω, μου φάνηκε ότι με χλεύαζαν και δεν έδωσα έκταση στο θέμα. Έχοντας ακόμα την πολύ καλή άποψη από την εξυπηρέτηση του πωλητή και παρακάμπτοντας τα παράλογα που άκουσα από την κυρία, πλήρωσα το κόστος χωρίς το μπουφάν και παρέλαβα τα υπόλοιπα προϊόντα. Βέβαια, προχώρησα την συναλλαγή έχοντας κατά νου ότι θα πάρω το καινούριο μπουφάν που θα μου φέρνανε έστω κι αν μου άρεσε περισσότερο αυτό που ήδη υπήρχε, για να αποφύγω να πάρω της βιτρίνας.
    Την επόμενη μέρα, όσο περίμενα τηλέφωνο μπήκα για λίγο στο site της αποθήκης του κ.Βασσάλου να δω τα δύο μπουφάν που μου άρεσαν. Παραπομπή σε παραπομπή κατέληξα στο site του καταστήματος S******* . Εκεί έπεσε το μάτι μου σε μία ετικέτα «Δώρα» που υπήρχε. Περίεργος, για τα δώρα που δίνουν, μπήκα και αντίκρισα ένα φυλλάδιο με κουπόνια(όπως αυτό που έχουν στα supermarkets) και ανάλογα με το κόστος των αγορών έπαιρνες αντίστοιχα κάποιο δώρο ή δωροεπιταγή για την αγορά που θα πραγματοποιούσες(το αναφέρουν κι εδώ http://www.S******* .gr αλλά μετά το σκηνικό φαίνεται να το απέσυραν από το μενού την ετικέτα «Δώρα»). Η δωροεπιταγή για αγορές των ?700 ήταν ?63!!!! Εκεί αισθάνθηκα ότι με κοροϊδεύουν και αμέσως το εκτύπωσα για να έχω αποδείξεις όταν πάω για να το δείξω στην κυρία-αφεντικό που μου έκανε έκπτωση 35 ολόκληρα ευρώ ενώ όφειλε να ακολουθήσει την δημοσιευμένη προσφορά! Όπως είχαμε συμφωνήσει, αν και δεν είχε «δεσμευτεί» να μου το φέρει, κατά τις 10+ το πρωί μου τηλεφώνησε η κυρία-αφεντικό και μου είπε ότι το μπουφάν έχει έρθει(το έφερε με F16,όπως είπε η ίδια για να τονίσει το πόσο γρήγορα ήρθε στην Θησέως από το Νέο Κόσμο, που είναι η αποθήκη του κ.Βασσάλου). Αφού το έσκασα για λίγο από την δουλειά μου, πετάχτηκα να δοκιμάσω το αερομεταφερόμενο μπουφάν. Δυστυχώς, δεν έφταιγε το νούμερο που μου άρεσε περισσότερο το άλλο μοντέλο. Έτσι αποφάσισα να πάρω το αυτό που ήδη είχα δει την προηγούμενη μέρα στο σωστό μέγεθος ,έστω κι αν υπήρχε μονάχα το κομμάτι της βιτρίνας. Πηγαίνοντας στο ταμείο ο πωλητής με ρώτησε «ΟΚ, ευχαριστημένος με όλα?». Απευθυνόμενος σ’αυτόν του είπα «Από εσένα είμαι υπερευχαριστημένος, από την κυρία δεν είμαι». Αυτή ενοχλήθηκε και με ρώτησε το λόγο. Της ανέφερα ότι ό,τι κι αν της ζήτησα δεν με ικανοποίησε σε τίποτα. Ούτε την επιθυμία μου να μην πάρω της βιτρίνας σεβάστηκε(μπορούσε αν ήθελε να με ικανοποιήσει χωρίς να φέρει καινούριο, έστω να μου προτείνει μία έκπτωση στο κομμάτι της βιτρίνας) , ούτε στο γεγονός ότι έριξα τα μούτρα μου και ζήτησα καλύτερη τιμή(ενώ στα άλλα καταστήματα οι ίδιοι προχωρούσαν σε καλύτερη τιμή) έδειξε να ευαισθητοποιείτε. Τότε της επέδειξα και το φυλλάδιο με τα δώρα που είχα εκτυπώσει από το site τους. Με αλαζονικό και έντονο ύφος(εν αντιθέσει με το ήρεμο δικό μου) αυτή πήρε το χαρτί και έλεγε «χθες μου το έφερες? Πώς να σου κάνω την έκπτωση αν δεν το φέρεις?! Σήμερα που μου το έφερες θα σου κάνω(προφανώς στην τιμή του μπουφάν κι όχι στα ?765)». Ενοχλημένος, της απάντησα ότι αυτό το θεωρώ κοροϊδία και ρώτησα αν κάνει τόσο μεγάλη διαφορά το διαφημιστικό φυλλάδιο. Η κυρία άρπαξε το φυλλάδιο και μου επιδείκνυε το σημείο στο οποίο το φυλλάδιο ανέφερε ότι έπρεπε να το προσκομίσουμε στο ταμείο κατά την ώρα της συναλλαγής και με εξαιρετικά ειρωνικό ύφος έλεγε : «Γράμματα ξέρουμε??? Διαβάζουμε …διαβάζουμε!!!». Από την πλευρά μου δεν μπορούσα να καταλάβω την αξία του να προσκομίσεις ένα χαρτί Α4 που αναφέρει τα δώρα στο ταμείο αν όντως ισχύει η προσφορά αυτή και την ζητήσεις και την ρώτησα αν είχε τόσο μεγάλη σημασία. Αυτή μου απάντησε : «Εννοείται … αλλιώς θα το κλίναμε το μαγαζί!». Την συμβούλεψα ότι έτσι που συμπεριφέρεται θα το κλίσει το μαγαζί σύντομα. Εκεί βγήκε από τα ρούχα της και ωρυόμενη φώναζε του πωλητή που με εξυπηρετούσε ότι «η πώληση του μπουφάν ακυρώνεται»! Αφού ευχαρίστησα τον πωλητή για την βοήθεια που μου προσέφερε, έφυγα από το μαγαζί εννοείται χάνοντας την εξαιρετική έκπτωση των ?35 που μου είχε υποσχεθεί από την προηγούμενη μέρα.
    Θεωρώ την συμπεριφορά αυτή άκρως αντιεπαγγελματική και είναι υποχρέωσή μου να ενημερώσω και τους υπόλοιπους φίλους που συμμετέχουν στο moto.gr γιατί κι αυτοί μας έχουν συμβουλέψει άπειρες φορές προς αποφυγή τέτοιων κακοτοπιών. Αν κάποιος μπορεί να εξηγήσει αυτή την συμπεριφορά της κυρίας , τον παρακαλώ να το αναφέρει για να ξέρω ότι ήμουν λάθος εγώ.

    edit road spirit: κανόνας του φόρουμ για καταγγελίες

  2. #2
    Ντάξει .... τελικά ταξίδι πηγες? η ψάχνεις ακομα για μπουφαν?

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  3. #3
    Ακόμα μπουφαν ψάχνω,αλλά διακρίνω μια ειρωνεία ή η ιδέα μου είναι?

  4. #4
    Συγγνώμη κιόλας,αλλά το σφάλμα είναι δικό σου συνάδελφε.
    Με τα δικά σου λεφτά η κυρία έγινε μάγκας και σου συμπεριφέρθηκε έτσι αν όντως έτσι έγινε.
    Κι αν βιαζόσουν για το ταξίδι ,των φρονίμων τα παιδιά,ας είχες φροντίσει πιο πριν για interneti.
    Αυτά βλέπουν οι τσελιγκομαγαζάτορες και έχουν πάρει αέρα.
    Αν ακύρωνες τα 700 ε παραγγελία,νομίζεις οτι δεν θα την έτσουζε ; Το ενοίκιο της ήταν η παραγγελία σου.
    Αγορές μόνο απο το interneti ,τα καταστήματα στο Ελλάντα είναι μόνο για να προβάρεις αυτά που θα παραγγείλεις απο το νετ..

    Το πάθημα σου ας γίνει μάθημα για όλους εμάς τους υπόλοιπους.
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  5. #5
    Ευχαριστώ!Θα το έχω υπόψιν μου...
    Όσο για το ότι ηταν λάθος μου να μην ακυρώσω την παραγγελία, το κατάλαβα εκ των υστέρων.
    "Πριν πεινάσουν μαγειρεύουν..." αλλά αν δεν υπάρχει φαΐ πεινάνε, γιατί το χρήμα δεν περισσέυει σε όλους.
    Εκδρομή ξεκινάω από το Σάββατο,οπότε έχω ακόμη 3-4 μέρες να αγοράσω από Κρήτη, αλλά επειδή πλέον μόνιμη κατοικία είναι η Αθήνα, θεώρησα καλό να έχω ένα μαγαζί που να μπορώ να εμπιστευτώ σε ότι χρειαστώ.
    Όσο για το ίντερνετ, πιθανολογώ ότι το αγοράζω υπερβολικά από ιντερνετ σε σχέση με τους απλούς χρήστες, αλλά από την εμπειρία μου ξέρω ότι αν είσαι άπειρος σε κάποιο χώρο, όπως εγώ στο χώρο της μοτοσυκλέτας, πολύ πιο εύκολα πιάνεσαι κότσος online παρά live. Και πίστεψέ με, έχω αρκετή εμπειρία σε online αγορές.
    Παράλληλα, με το thread έχω ξεκινήσει και online έρευνα αγοράς μήπως πάρω από εξωτερικό, αλλά και πάλι αν πάρω θα πάρω το Bering Watt που διάλεξα και στο κατάστημα. Δηλαδή, επιμένω στο ότι πρέπει να καταλήξω πρώτα σε κάποιο και μετά να το αναζητήσω στο νετ,γιατί δεν έχω την εμπειρία να κρίνω τα προϊόντα τόσο εύκολα.

  6. #6
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Φιλαρακι καλα τα λες, οπως καταλαβες η καλυτερη διαδικασια ειναι ιντερνετικο ψαξιμο, δοκιμη του προιοντος σε καταστημα για χειροπιαστα συμπερασματα και ευρεση μεγεθους και τελος παραγγελια απο εκει που συμφερει οικονομικα... Αυτο ειναι το ιδανικο το οποιο δεν ειναι παντα εφικτο αλλα καλο ειναι να προβλεπουμε για να εχουμε...
    καλες διακοπες
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  7. #7
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446
    Καλα εκανες και το εγραψες

    Οταν σου ειπε και την ατακα "Γραμματα ξερουμε?" Ε επρεπε να της φερεις το μπουφαν στο κεφαλι...σαν F16

    σαν πολυ την εχουν δει μερικοι αν μπει λιγο το μαγουλακι μεσα θα φτιαξουν.

    Υπαρχουν πολυ καλυτεροι πωλητες να ψωνισεις
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
    Φιλαρακι καλα τα λες, οπως καταλαβες η καλυτερη διαδικασια ειναι ιντερνετικο ψαξιμο, δοκιμη του προιοντος σε καταστημα για χειροπιαστα συμπερασματα και ευρεση μεγεθους και τελος παραγγελια απο εκει που συμφερει οικονομικα... Αυτο ειναι το ιδανικο το οποιο δεν ειναι παντα εφικτο αλλα καλο ειναι να προβλεπουμε για να εχουμε...
    καλες διακοπες
    Στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα...
    Καλές διακοπές.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
    Καλα εκανες και το εγραψες

    Οταν σου ειπε και την ατακα "Γραμματα ξερουμε?" Ε επρεπε να της φερεις το μπουφαν στο κεφαλι...σαν F16

    σαν πολυ την εχουν δει μερικοι αν μπει λιγο το μαγουλακι μεσα θα φτιαξουν.

    Υπαρχουν πολυ καλυτεροι πωλητες να ψωνισεις
    Κι εγώ εκεί τα πήρα. Τεσπά, καλύτερα που δεν αντέδρασα υπερβολικά...το ίδιο θα της έκανε και θα έχανα και το δίκιο μου. Το παράδοξο είναι ότι ο πωλητής ήταν jet τύπος και εξαιρετικός στην δουλειά του. Το πρόβλημα ήταν η κυρία-αφεντικό.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    πας και δινεις σχεδον εναν μισθο σε ενα καταστημα με εξοπλισμο μοτοσυκλετας..
    σε περιοδο κρισης που δεν κινειται ρευστο στην αγορα ουτε για δειγμα..
    σε περιοδο που πολλοι εχουν ξυπνησει και κανουν τις αγορες τους μεσω νετ και τα εγχωρια καταστημα χανουν πελατες καθημερινα...

    και σου συμπεριφερονται με αυτον τον τροπο (λες και πηγες να τα κλεψεις)...

    και ακομα αναρωτιεσαι αν εχει αυτη αδικο ή εσυ?


    ρε φιλε (για να στο πω σε απλα ελληνικα) π!πες επρεπε να σου εκαναν. απλα.

    εγω θα ακυρωνα ολη την παραγγελια απο την πρωτη μερα, με υφος "παιρνω τα ζεστα μου ευρω και παω αλλου μ@λακες".


  11. #11
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    ευχαριστω για την ενημερωση prezaki




    καλες διακοπες

  12. #12

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    έγινε edit στο αρχικό μύνημα, παρακαλώ διαβάστε: κανόνας του φόρουμ για καταγγελίες
    ΟΚ, με συγχωρεις δεν το γνωριζα φιλε μου. Μπορεις, οπως λενε οι κανονες του φορουμ, να επιβεβαιωσεις με καθε λεπτομερεια το συμβαν καλωντας το καταστημα και ζητωντας τον πωλητη Βαγγελη η την κυρια-αφεντικο(δεν εχω συγκρατησει το ονομα). Επειτα,ομως,θεωρω σωστο να βγαλεις τα αστερακια και τα μπιπ ωστε να γνωριζει ο κοσμος περι τινος προκειται. Ημερομηνιες του συμβαντος μπορεις να τις βγαλεις απο την περιγραφη. Ο,τιδηποτε αλλες πληροφοριες χρειαστεις ειμαι στην διαθεση σου.
    Καλες διακοπες σε ολους.

  14. #14
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.021
    Καλες διακοπες.

    Εισαι prezakis???

  15. #15
    Πέφτουλας
    Εγγραφή
    25/10/2006
    Μηνύματα
    267
    η αποθηκη επι της οδου Αιγαιου στη Ν.Σμυρνη ανοιγει για το κοινο μονο το Σαββατο απο 11-2.Πηγαινε μια βολτα!
    απο το εν λογω καταστημα εχω μεινει και εγω με ασχημη εμπειρια που προσπαθουσαν να με πεισουν οτι ενα μπουφαν ειναι κορντουρα ενω δεν ηταν...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF