Δεν θυμάμαι τι μέρα ήταν αλλά έχω πάει και εγώ εκεί στην Αιγαίου και με είχαν εξυπηρετήσει άριστα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Orfeus
η αποθηκη επι της οδου Αιγαιου στη Ν.Σμυρνη ανοιγει για το κοινο μονο το Σαββατο απο 11-2.Πηγαινε μια βολτα!
![]()
Δεν θυμάμαι τι μέρα ήταν αλλά έχω πάει και εγώ εκεί στην Αιγαίου και με είχαν εξυπηρετήσει άριστα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Orfeus
η αποθηκη επι της οδου Αιγαιου στη Ν.Σμυρνη ανοιγει για το κοινο μονο το Σαββατο απο 11-2.Πηγαινε μια βολτα!
![]()
Give me fuel, Give me fire
Αγορές μόνο απο web... τελεία.
Αν έχεις κάποιον συγγενή ή παιδικό φίλο, τότε ίσως πάρεις και απο εδώ. Η συμπεριφορά ήταν κατακριτέα. Ειδικά απο την στιγμή που το κατάστημα την προσφορά την έχει στο web ώς δημόσια και οχι ώς κουπόνι προσφοράς. Ακόμα δηλαδή και αν δεν πάς την εκτύπωση θα έπρεπε να την είχε κάνει ενημερώνοντας παράλληλα για αυτήν.
Μην ψάχνεις πολλά όμως. Μάθημα προς συμμόρφωση είναι αυτό.
Απλά δίνεις τα λεφτά σου αλλού και τελειώνει εκείνη την στιγμή. Δεν το ταλαιπωρείς και πολύ.
Καλή εύρεση και αγορά σου εύχομαι.
Gandalf
Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.
να ροτησω κατι...απλα
τα προιοντα ητανε με εκπτωση 700 e?
αν ναι.....
η κανονικη τους τιμη πια ειναι?
το οτι το ειχε στην βιτρινα δεν σημαινει πως πρεπει να στο δωσει σε καλυτερη τιμη....
καλυτερη τιμη η πράγματα που δειγματίζουμε, για να πουλησουμε αλλα ναι.......
οπως πχ στο carfour βγαζουν ενα σηδερο να το δει ολος ο κοσμος και πουλαει αλλα 200!
λογικο ειναι το δειγμα να το δωσει με εκπτωση!
όντως με το θεμα που ειχε οτι ητανε λερωμένο επρεπε η να στο καθαρίσει η να στο δώσει σε καλύτερη τιμη η να σου βρει αλλο......αυτο βεβαια ειναι ανάμεσα σας και στην θέληση του μαγαζάτορα να στο δωσει πιο φτηνά!
οσο για το κουπονι , δεν εχει κανενα άδικο,,μπορει να ητανε προσφορά μεσω διαδικτύου για να πιασει αυτους που ψάχνονται στο εξωτερικό....πονηρό αλλα ετσι ειναι η δουλειά....!
και απο την στιγμη που λεει να προσκομίσεις το κουπονι για να παρης την εκπτωση σου ....σηγουρα το κανει για καπιον λογο....το κουπονι ηθελε τα στοιχεια σου επανο? ονομα σού ,τηλ κτλ ?
δλδ σου κανω μια εκπτωση αλλα μου δηνεις τα στοιχεια σού για να τα εκμεταλλευτώ!
να σου στειλω διαφημιστικά κτλ.......
και επισης δεν εχω καμια σχεση με το καταστημα και ουτε ξερω καν πιο ειναι........απλως καλα ειναι να ακούμε και της 2 πλευρές καμια φωρα.............
επισης εχω μεγαλη σχεση με μαγαζιά κτλ....... και εχω ερθει και εγω σε ρίξει με πελάτη.......το τι θα ειπε αυτός ο πελατης για μενα ειναι σίγουρα μαλακίες.........
αλλα σηγουρα δεν 8α τους ειπε πως
-εγω ειμαι στο δημοτικό συμβούλιο και κανε εκπτωση γιατι θα με χρειαστείς!!!!!!
κατάλαβες??
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
Για να μην γινονται παρεξηγησεις. Η προσφορα ηταν δημοσια στο web,αλλα ελεγε στο τελος του φυλλαδιου ελεγε οτι πρεπει να προσκομισουμε το φυλλαδιο στο ταμειο κατα την ωρα της συναλλαγης.Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
το κατάστημα την προσφορά την έχει στο web ώς δημόσια και οχι ώς κουπόνι προσφοράς. Ακόμα δηλαδή και αν δεν πάς την εκτύπωση θα έπρεπε να την είχε κάνει ενημερώνοντας παράλληλα για αυτήν.
Καταρχην καλημερα LARISEOS.Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
(1) τα προιοντα ητανε με εκπτωση 700 e?
Η τιμη ηταν €765 συνολο και δεν υπηρχε ουτε ενα ευρω εκπτωση σε αυτο το ποσο. Η εκπτωση που μετα απο αιτημα δικο μου εκανε ηταν €35!
ΟΚ φιλε μου, οταν θα πας εσυ να αγορασεις ενα αυτοκινητο παρε της εκθεσης μαζι με τις κουτσουλιες και τις μπογιες και τα μιγιοφτισιματα,αλλα πες στο αφεντικο να βαλει τον πακιστανο να τα καθαρισει για να "σου φυγει η ιδεα" η εστω για ενα pc(για να μιλησουμε για πραγματα ισοτιμης αξιας) πηγαινε στο plaisio και παρε της βιτρινας...
(2) το οτι το ειχε στην βιτρινα δεν σημαινει πως πρεπει να στο δωσει σε καλυτερη τιμη....
καλυτερη τιμη η πράγματα που δειγματίζουμε, για να πουλησουμε αλλα ναι.......
οπως πχ στο carfour βγαζουν ενα σηδερο να το δει ολος ο κοσμος και πουλαει αλλα 200!
λογικο ειναι το δειγμα να το δωσει με εκπτωση!
Τουλαχιστον, αφου μου ειχε αρνηθει μια εκπτωση πανω απο το 3% θεωρω οτι ωφειλε να με εξυπηρετησει σ'αυτο το θεμα.
Μαλλον ηθελες να βαλεις 2 διαζευτικα "η" κι οχι 3 και να γραψεις : "επρεπε Η να στο καθαρίσει ΚΑΙ να στο δώσει σε καλύτερη τιμη Η να σου βρει αλλο"
(3) όντως με το θεμα που ειχε οτι ητανε λερωμένο επρεπε η να στο καθαρίσει η να στο δώσει σε καλύτερη τιμη η να σου βρει αλλο......
Δεν αμφιβαλλω οτι αν παμε στο δικαστηριο και παμε με το γραμμα του νομου θα δικαιωθει γι'αυτο, αλλα οταν ζητησα καλυτερη τιμη και με τα χιλια ζορια μου εριξε €35 θα μπορουσε τουλαχιστον να μου κοψει οσο η προσφορα. Στην τελικη ουτε τα 35 μου εκανε γιατι δεν πηρα το σακακι...
οσο για το κουπονι , δεν εχει κανενα άδικο,,μπορει να ητανε προσφορά μεσω διαδικτύου για να πιασει αυτους που ψάχνονται στο εξωτερικό....πονηρό αλλα ετσι ειναι η δουλειά....!
και απο την στιγμη που λεει να προσκομίσεις το κουπονι για να παρης την εκπτωση σου ....σηγουρα το κανει για καπιον λογο....το κουπονι ηθελε τα στοιχεια σου επανο? ονομα σού ,τηλ κτλ ?
δλδ σου κανω μια εκπτωση αλλα μου δηνεις τα στοιχεια σού για να τα εκμεταλλευτώ!
να σου στειλω διαφημιστικά κτλ.......
Δεν ειχε φορμα για να δηλωσω τα στοιχεια, ηταν απλα ενα διαφημιστικο φυλλο που ειχε ταριφες και τα αντιστοιχα δωρα. Απλως με μικρα γραμματα στο κατω μερος ελεγε οτι πρεπει να το προσκομισεις. Μ'αυτο το σκεπτικο κι εσυ μολις μπαινεις μεσα στο λεωφορειο να πηγαινεις μπροστα στον οδηγο να του δειχνεις την μηνιαια καρτα σου η το εισητηριο που χτυπησες.
Πανω σ'αυτο να συμπληρωσω οτι ο πωλητης που ηταν εξαιρετικος ειχε πεταξει το εξης οταν του ζητησα καλυτερη τιμη : "ουτως η αλλως σιγουρα δικαιουσε και καποιο δωρακι"(τοτε αυτα που ειχαμε κοιταξει ειχα αξια που αντιστοιχουσε σε ενα σακουβαγιαζ,οπως ειπε).
Κανενα προβλημα και να ειχες φιλε μου. Σιγουρα, ειναι το σωστο να ακουστουν και οι δυο πλευρες και να σου πω την αληθεια θα μου αρεσε να το ακουσει η εν λογω κυρια, γιατι πιθανον να την τσουξει και λιγο το γεγονος οτι εμαθαν την εμπειρια μου και αλλοι υποψηφιοι πελατες της. Ετσι θα νιωσει πως η "διαφημιση" ειναι αμφιδρομη και δεν γινεται μοναχα με ψευτο-φυλλαδιακια που μονο αυτη τα ξερει.
και επισης δεν εχω καμια σχεση με το καταστημα και ουτε ξερω καν πιο ειναι........απλως καλα ειναι να ακούμε και της 2 πλευρές καμια φωρα.............
επισης εχω μεγαλη σχεση με μαγαζιά κτλ....... και εχω ερθει και εγω σε ρίξει με πελάτη.......το τι θα ειπε αυτός ο πελατης για μενα ειναι σίγουρα μαλακίες.........
αλλα σηγουρα δεν 8α τους ειπε πως
-εγω ειμαι στο δημοτικό συμβούλιο και κανε εκπτωση γιατι θα με χρειαστείς!!!!!!
κατάλαβες??
Αυτα τα ολιγα απο εμενα. Με συγχωρειτε για την απωλεια των σημειων στιξης, αλλα καποιο προβλημα εχει το pc του αδερφου μου και κανει τα δικα του οταν προσπαθω να βαλω.
Σας αφηνω, παω να ψαξω το bering που ειχα αποφασισει να παρω(δυστυχως Σαββατο φευγω για ταξιδι και δεν προλαβαινω να το εχω απο web). Υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες...
1) στην τιμη θεωρο εφοσον υπηρχε η εκπτωση στο διαδυκτυο και εφοσον δεν αγωρασεσ εκπτωτικα προιοντα εχεισ απολυτο δικαιο επρεπε να σου το κανει.........
λαθος τησ το -35 που σου εκανε!
2) η βιτρινα του μαγαζιού αλλαζει καθε εβδομάδα η αναλόγως ποτε θελει ο ιδιοκτήτης....τι σημαινει αυτο για ενα μπουφάν που βαζω στην βιτρινα πρεπει να το δωσο με έκπτωση?
εισαι λαθος γιατι δεν ξέρεις και με τι ποσοστο δουλευουν........
δεν εχει καμια σχεση αυτο που λες........ ενα αμαξι που ειναι τεστ drive κτλ σαφως θα ζητήσεις έκπτωση!!
3) στο θεμα καθαρισμού.......
κατσε ρε φιλε εμ να στο καθαρίσει εμ να στο δώσει και πιο φτηνά....παρτο πιο φτηνά και παρε την ευθύνη να το πλύνεις!!
δλδ αμα εγω ημουνα ιδιοκτήτης και ειχε πεσει κατι στο μπουφαν και με ενα πανακι γινότανε καινούριο γιατι να στο δωσο με εκπτωσει??? αυτα μπορει να τυχουν παντου.......και σκεψου κατι αναλογο στην δικια σου δουλειά?
εαν τωρα το μπουφάν ειχε προβλημα μεγάλο μπορει να στο εδηνε -50% και να σου ελεγε καντο οτι θέλεις!
4)στο κουπόνι οπως ειπα και στην αρχη είχες δικαιο έπρεπε να σου κανει την έκπτωση ,,,εκει ομως θριαμβεύει το ελληνικο μυαλο αρπακολα και πηγε να την βγαλει με 35 ευρο!
σωστός βεβαια που πηγες και τησ το κόλλησες στην μούρη!
φιλικα παντα lariseos........καλο ταξιδι να εχεις!!!
και θα το ξαναπω με κεφαλαία εδω μεσα για να το πάρετε χαμπάρι!!!!
ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΆ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΌΣΩΠΟΙ
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
Τιποτα, ΟΚ με καλυψες ...
απλως περιμενω απο τον φιλο road spirit να επιβεβαιωσει του λογου το αληθες και να βγαλει τα αστερακια.
Κι εγώ από το συγκεκριμένο κατάστημα (στο οποίο με έστειλαν κι εμένα από την αποθήκη στη Ν. Σμύρνη) αγόρασα καλοκαιρινό και χειμερινό μπουφάν (για 2ο, το είδα και μου γυάλισε) και καλοκαιρινά γάντια. Ήμουν έτοιμη να πάρω και κράνος αλλά καθότι δε ήταν πολύ καλή η εφαρμογή του στο κεφάλι μου το απέφυγα. Αν μιλάμε για τον ίδιο πωλητή όντως ήταν τρομερός στη δουλειά του. Γενικά καλά με εξυπηρέτησαν, μάλιστα για το καλοκαιρινό μπουφάν πήγαν απευθείας στην αποθήκη και μου έφεραν το νούμερό μου στο χρώμα που μου άρεσε για να σιγουρευτώ ότι ήταν το ίδιο ακριβώς με αυτό που δοκίμαζα (τελικά δεν ήταν, τσάμπα πήγαν!) και στο τέλος μου άλλαξαν και αυτό που πήρα γιατί είδα στο άλλο τους κατάστημα στο Μοναστηράκι ένα που μου άρεσε περισσότερο!!
Αν μιλάμε για την ίδια κοπέλα (που έτσι νομίζω) σε εμένα τουλάχιστον ήταν εξυπηρετικότατη και πολύ φιλική. Όμως φίλε prezakis θεωρώ Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο το ότι πήγαν να σου πουλήσουν το μπουφάν με το λεκέ που είχαν στη βιτρίνα και αρνήθηκαν να σου φέρουν ένα καινούριο απο την αποθήκη ή έστω να σου κάνουν μία σοβαρή έκπτωση (έστω και το ποσό που θα πλήρωνες στο καθαριστήριο, που και πάλι δεν είσαι σίγουρος αν θα στο καθάριζαν ή αν θα σου χαλούσαν την αδιαβροχοποίηση ή οτιδήποτε...). Καταλαβαίνω πως σου άρεσε το συγκεκριμένο και ήθελες να το πάρεις επί τόπου, όμως ευτυχώς υπάρχει και η διέξοδος του ίντερνετ, σίγουρα θα το έβρισκες από κάπου το συγκεκριμένο σχέδιο και νούμερο και ενδεχομένως και φτηνότερα... Άσε που όσο ψάχνεσαι μπορεί να δεις και κάτι που σου αρέσει επρισσότερο!!!
Επίσης θεωρώ γελοίο αυτό που σου είπε για την εκπτωτική κάρτα, ότι επειδή και καλά δεν την παρουσίασες την πρώτη μέρα δεν μπορεί να σου κάνει την έκπτωση... Καλά πού ξανακούστηκε πάλι αυτό; Με αυτή τη λογική θα μπορούσες κι εσύ να ακυρώσεις την αγορά και, εφόσον είχες προβάρει τα ρούχα και είχες δει και τα αξεσουάρ και ήσουν σίγουρος για αυτά που ήθελες, να κάνεις την παραγγελία μέσω του site!!! Ούτε αν ήσουν ο ίδιος πελάτης θα ξέρανε ούτε καμιά π@@στιά θα μπορούσαν να σου κάνουν!!! Θα τολμούσαν να σου στείλουν λερωμένο μπουφάν; Θα τυπωνες κι εσύ τους όρους συναλλαγής και θα τους τους έτριβες στα μούτρα και θα τους έλεγες "ξέρουμε γράμματα?? Διαβάζουμε, διαβάζουμε..."!!!
Anyway καλό ταξίδι να έχεις και την επόμενη φορά να έχεις πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σου και τις εναλλακτικές επιλογές!![]()
γενικότερη συζήτηση για το θέμα που θίγει ο φίλος Larisseos.
Δεν είναι έτσι όπως τα λές. Πριν απο 20 μέρες είχα πάει να πάρω φωτογραφική κάμερα για διακοπές. Μπαίνω λοιπόν σε γνωστό ηλεκτρονικό μαγαζί αλυσίδα και ενώ έψαχνα εντοπίζω μια φωτογραφική με τα στοιχεία που ήθελα , στην προθηκη του.στο θεμα καθαρισμού....... κατσε ρε φιλε εμ να στο καθαρίσει εμ να στο δώσει και πιο φτηνά....παρτο πιο φτηνά και παρε την ευθύνη να το πλύνεις!! δλδ αμα εγω ημουνα ιδιοκτήτης και ειχε πεσει κατι στο μπουφαν και με ενα πανακι γινότανε καινούριο γιατι να στο δωσο με εκπτωσει??? αυτα μπορει να τυχουν παντου.......και σκεψου κατι αναλογο στην δικια σου δουλειά? εαν τωρα το μπουφάν ειχε προβλημα μεγάλο μπορει να στο εδηνε -50% και να σου ελεγε καντο οτι θέλεις!
Πάω στον πωλητή και αυτός μετά απο αναζήτηση σε αποθήκη και υπολογιστή , διαπιστώνει οτι το μοναδικό κομμάτι είναι αυτό που κοιτάω.
Δεχόμενος οτι είναι στην προθήκη , μου το δίνει. Όμως διαπιστώνουμε οτι δεν είχε κάπου τον μετασχηματιστή-τροφοδοτικό της. Έψαξε λοιπόν , βρήκε κάποιο ίδιο τροφοδοτικό με τα ίδια στοιχεία απο άλλο μοντέλο της ίδιας μάρκας και μου το έδωσε. Μαζί με ενα χαρτί με σφραγίδα σε περίπτωση εγγύησης οτι είχε γίνει παροχή του λόγω απώλειας.
Σε πρόσθεση αυτών μου έκανε μια έκπτωση της τάξης του 20% λόγω προθήκης παρόλο που η κάμερα δεν είχε κάτι και είχε πλήρη εγγύηση.
Τι θέλω να πω με αυτό;
Οτι το κατάστημα εφόσον σέβεται τον πελάτη του και θέλει να διατηρήσει μια καλή φήμη , θα κάνει οτι μπορεί για να τον δέσει. Στην περίπτωση του φίλου, θα μπορούσε και να το καθαρίσει και να του δώσει έστω μια τυπική έκπτωση σε αυτό λόγω της ταλαιπωρίας που είχε υποστεί κατά την διάρκεια της έκθεση του στην προθήκη.
Μπορεί το κόστος που θα μειωνόταν να ήταν απο 5-10 ευρώ... ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ... σημασία έχει οτι δίνει αξία στον πελάτη του και αν μη τι άλλο του δίνει την εντύπωση οτι τον θέλει ξανά εκεί. Κάτι που όλοι μας το εκτιμούμε.
Δυστυχώς όμως δεν το κάνουν όλοι και για αυτό αρκετοί πλέον να στρέφονται σε καταστήματα εξωτερικού , προς απώλεια του τοπικού εμπορίου.
Gandalf
Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.
Όπως τα λες είναι Gandalf και ευχαριστώ για τις συμβουλές. Από δω και στο εξής θα ακολουθώ το σωστό τρόπο. Πρόβα και web.
Καλή συνέχεια στις διακοπές!
Καλησπέρα σε όλους και καλή επιστροφή σε όσους δεν γύρισαν.Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
έγινε edit στο αρχικό μύνημα, παρακαλώ διαβάστε: κανόνας του φόρουμ για καταγγελίες
Φίλε road spirit, μετά από 2 βδομάδες ακόμα δεν είδα να φύγουν οι περικοπές από τα αρχικό μήνυμα μου. Είμαι θετικότατος στο ελέγχονται οι συζητήσεις για αποφυγή οποιασδήποτε μορφής προπαγάνδας, αλλά θεωρώ ορθό αφού γίνει ο απαραίτητος έλεγχος να επιτρέπονται οι καταγγελίες. Διαφορετικά, το θεωρώ ηθελημένη προστασία και κάλυψη γεγονότων. Όπως, είχα πει δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσεις το κατάστημα και να ρωτήσεις του ίδιους. Όμως, αν πάρεις μετά από 5 μήνες φυσικό είναι να μην θυμούνται το γεγονός. Προσφέρθηκα μάλιστα όπου χρειαστώ να βοηθήσω, αλλά μάλλον περιορίστηκες στο να φιμώσεις το στόμα το δικό μας και όχι κάποιων άλλων. Με αυτόν το τρόπο ,φίλε μου, χάνεται το ισχυρότερο όπλο το καταναλωτών...το feedback.
Με εκτίμηση προς την προσφορά των διαχειριστών του forum(δεν είναι ειρωνικό αυτό...πραγματικά επικροτώ τη δουλειά σας).
Καλώς ήρθες.Αρχικά δημιουργήθηκε από prezakis
Καλησπέρα σε όλους και καλή επιστροφή σε όσους δεν γύρισαν.
Φίλε road spirit, μετά από 2 βδομάδες ακόμα δεν είδα να φύγουν οι περικοπές από τα αρχικό μήνυμα μου. Είμαι θετικότατος στο ελέγχονται οι συζητήσεις για αποφυγή οποιασδήποτε μορφής προπαγάνδας, αλλά θεωρώ ορθό αφού γίνει ο απαραίτητος έλεγχος να επιτρέπονται οι καταγγελίες. Διαφορετικά, το θεωρώ ηθελημένη προστασία και κάλυψη γεγονότων. Όπως, είχα πει δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσεις το κατάστημα και να ρωτήσεις του ίδιους. Όμως, αν πάρεις μετά από 5 μήνες φυσικό είναι να μην θυμούνται το γεγονός. Προσφέρθηκα μάλιστα όπου χρειαστώ να βοηθήσω, αλλά μάλλον περιορίστηκες στο να φιμώσεις το στόμα το δικό μας και όχι κάποιων άλλων. Με αυτόν το τρόπο ,φίλε μου, χάνεται το ισχυρότερο όπλο το καταναλωτών...το feedback.
Με εκτίμηση προς την προσφορά των διαχειριστών του forum(δεν είναι ειρωνικό αυτό...πραγματικά επικροτώ τη δουλειά σας).
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι η απαίτησή σου να ασχοληθεί ένας moderator
προσωπικά με την αλήθεια της καταγγελίας σου.
Δηλαδή τα θιγόμενα πρόσωπα θα παραδέχονταν τυχόν λάθος τους τόσο απλά, με μια τηλεφωνική επικοινωνία από έναν moderator;
Αφού μας είπες ότι η κυρία δεν "ένιωθε" λες να παραδεχόταν ποτέ όσα μας καταμαρτυράς;
Τα αστεράκια στα ονόματα μπαίνουν για να προστατευτεί το forum και οι διαχειριστές του.
Η καταγγελία σου μπορεί να δημοσιευθεί αν την κάνεις επώνυμα με τα πλήρη στοιχεία σου,
έτσι ώστε και οι θιγόμενοι να μπορούν λάβουν τα μέτρα τους.
Όσο για το feedback γίνεται πολύ καλή δουλειά απλά τηρώντας τα προσχήματα που μπορεί να βάλουν το forum σε μπελάδες.Δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει αναζητήσει εξοπλισμό στην Αθήνα που να μην κατάλαβε σε ποιο κατάστημα αναφέρεσαι.Το feedback πέτυχε και χωρίς να αναφέρεις ονόματα.
Δύο είναι οι λόγοι που επιμένω σ'αυτό. Ο πρώτος είναι για να επαληθευτούν τα λεγόμενά μου και να μην θεωρηθεί από κάποιον ότι αυτό που κάνω εξυπηρετεί δικά μου συμφέροντα παίρνοντας μορφή προπαγάνδας. Επιπλέον, ένας από τους λόγους που άνοιξα αυτό το thread είναι για να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι χρήστες για το τι θα συναντήσουν. Εσύ φίλε george, πιθανόν να είσαι περισσότερο μέσα στα πράγματα και να κατάλαβες για πιο κατάστημα αναφέρομαι ,όμως, άλλοι χρήστες ασχολούνται λιγότερο(όπως ήμουν κι εγώ όταν έμπαινα moto.gr για να πάρω γνώμες για προϊόντα και καταστήματα για εξοπλισμό) και να μην αντιλήφθηκαν περί τίνος πρόκειται. Είναι ,λοιπόν, αν μη τι άλλο χρήσιμο να κάνουμε επώνυμες καταγγελίες γιατί πλέον μόνο τα γραπτά μένουν,το "λόγο τιμής" έχει αφανιστεί. Συνεπώς, είμαι στη διάθεση των διαχειριστών αν χρειαστεί να κάνω επώνυμα την καταγγελία.Αρχικά δημιουργήθηκε από george 1981
Καλώς ήρθες.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι η απαίτησή σου να ασχοληθεί ένας moderator
προσωπικά με την αλήθεια της καταγγελίας σου.
Δηλαδή τα θιγόμενα πρόσωπα θα παραδέχονταν τυχόν λάθος τους τόσο απλά, με μια τηλεφωνική επικοινωνία από έναν moderator;
Αφού μας είπες ότι η κυρία δεν "ένιωθε" λες να παραδεχόταν ποτέ όσα μας καταμαρτυράς;
Τα αστεράκια στα ονόματα μπαίνουν για να προστατευτεί το forum και οι διαχειριστές του.
Η καταγγελία σου μπορεί να δημοσιευθεί αν την κάνεις επώνυμα με τα πλήρη στοιχεία σου,
έτσι ώστε και οι θιγόμενοι να μπορούν λάβουν τα μέτρα τους.
Όσο για το feedback γίνεται πολύ καλή δουλειά απλά τηρώντας τα προσχήματα που μπορεί να βάλουν το forum σε μπελάδες.Δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει αναζητήσει εξοπλισμό στην Αθήνα που να μην κατάλαβε σε ποιο κατάστημα αναφέρεσαι.Το feedback πέτυχε και χωρίς να αναφέρεις ονόματα.
kai egw eimai.....εδω......αν μπορουσα και εγω σαν καταστηματάρχης να κανω επωνυμες καταγγελίες παντου,,,,,,με διαφορους δεν θα ειχα πεάτες στο τελος!!!!
οπως πχ εφοριακους κτλ που μπαινουν στο μαγαζι μου για να παρουν κατι η απο πελατες οπως και εσυ .......θα διαβαζες 400 thread,,,!
μην τα βαζεις με ενα μαγαζι.....αμα δεν σου αρεσει να μην τα αγόραζες!!!
και ετσι αν λειτουργει το μαγαζι καποια στιγμη θα κλείσει!!!!
εγω θα ηθελα να ακούσω και την μερια του καταστήματος οχι να ασχοληθει καπιος απο εδω μεσα για να γράψει πιο μαγαζι ειναι!!!!
στο ξανα λεω δεν εχω καμια σχεση με το μαγαζι αλλα εχουν περάσει και απο εμενα ατομα που ελεγαν πραγματα και θαυματα (για να μην πω μαλακιες) και οταν τους ξεχεσα μπροστά σε αλους το παίζανε αλλιως!!!! και δηθεν και δεν κατάλαβα κτλ!
μπορει να εχεις 1000 δικαια.....δεν λεω αλλα αμα δεν ακουσω την αλλη γνωμη δεν θα πεσω ευκολα!!!
ετσι μμου ερχεται να παρω εγω τηλ στο μαγαζι ,,,,,,αληθεια πιο ειιναι?????![]()
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
Νομιζω οτι ο Αντωνης, αν και πρεζακι:rotflmao: εκανε ουσιαστικα μια επωνυμη καταγγελια με ιδιαιτερη σοβαροτητα και απλα δεν γνωριζε 2-3 τυπικους κανονες που εχουν να κανουν με το φορουμ...αυτο νομιζω διορθωνεται ευκολα και δεν υπαρχει προβλημα...
Κατα τα αλλα ρε συ Τασο (Λαρσα) κατανοω απολυτα αυτα που λες, αλλα ειναι θετικο να εχει καποιος το θαρρος και την ορεξη να "εκτεθει" για να πει την "αληθεια του" και αυτο πρεπει να το σεβομαστε...Τελος ο καθενας μας ας επιστρατευσει την λογικη και κριτικη σκεψη του πριν δεχτει τα παντα ευκολα και αδιαμαρτυρητα...δεν παει να πει οτι επειδη καποιος ειπε κατι θα το καταπιω αμασητο...καλο ειναι να εχουμε και να προσπαθουμε να εχουμε και προσωπικη αποψη πριν καταληξουμε σε συμπερασματα...
Για αυτο σου λεω καβαλα ενα 990adv να δεις το "εργο" και μετα κανεις τον "Τιμογιαννακι"....
Ελπιζω το "πρεζακι" να πηγε διακοπες, να περασε καλα και να φχριστηθηκε τον καινουριο του εξοπλισμο...![]()
![]()
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια