Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 27 από 27

Θέμα: Μελέτη για την ασφάλεια των κρανών

  1. #16
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    byr0n...δες το παρακάτω για την μείωση ταχύτητας προ πρόσκρουσης.

    http://www.euroncap.com/Content-Web-...g-process.aspx

    http://users.tpg.com.au/users/mpaine....html#stopping


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  2. #17
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    byr0n...δες το παρακάτω για την μείωση ταχύτητας προ πρόσκρουσης.

    http://www.euroncap.com/Content-Web-...g-process.aspx

    http://users.tpg.com.au/users/mpaine....html#stopping


    Gandalf

    Ti να διαβάσω ακριβώς στα link? Μηχανές οδηγάω 25+ χρόνια.
    Αυτό που είπες ότι με τα φρένα πανικού η ταχ'υτητα πέφτει στα 20-30 χλμ απλά δεν υπάρχει. Εδώ με 120-130 χλμ/ώρα τα κορυφαία SS θέλουν περίπου 50 μέτρα για να σταματήσουν και υποστηρίζεις ότι στο "Αμαν Παναγία μου" φρένο πανικού πέφτουν τα χλμ σε επίπεδα γρήγορου δρομέα?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #18
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Ti να διαβάσω ακριβώς στα link? Μηχανές οδηγάω 25+ χρόνια.
    Αυτό που είπες ότι με τα φρένα πανικού η ταχ'υτητα πέφτει στα 20-30 χλμ απλά δεν υπάρχει. Εδώ με 120-130 χλμ/ώρα τα κορυφαία SS θέλουν περίπου 50 μέτρα για να σταματήσουν και υποστηρίζεις ότι στο "Αμαν Παναγία μου" φρένο πανικού πέφτουν τα χλμ σε επίπεδα γρήγορου δρομέα?

    +954 (Ακόμα)

    Μάγε:

    1. Στον πανικό φρενάρεις δεν φρενάρεις εξαρτάται πόσο πηγαινεις και πόσο γρήγορα βρίσκεις σταθερό εμπόδιο
    2. Στην Ελλάδα με φρένα πανικού το μόνο που καταφέρνεις είναι να πέσεις πιο γρήγορα από γλύστριμα
    3. Τα παραπάνω τεστ αφορούν 4τροχα.
    4. Όσοι έχουμε στουκάρει με σταθερό σημείο ξέρουμε ότι δεν πέφτει η ταχύτητα σε 20-30 χλμ
    5. Ειδικά αν μιλάμε για μετωπική με άλλο κινουμενο όχημα, οι ταχύτητες προστίθενται.


    Αν ρε παλικάρι το ΧΤΧ φρενάρει από 150 σε 20-30 με φρένα πανικού τότε το δικό μου βάζει όπισθεν; :rotflmao: :rotflmao:
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Ti να διαβάσω ακριβώς στα link? Μηχανές οδηγάω 25+ χρόνια.
    Αυτό που είπες ότι με τα φρένα πανικού η ταχ'υτητα πέφτει στα 20-30 χλμ απλά δεν υπάρχει. Εδώ με 120-130 χλμ/ώρα τα κορυφαία SS θέλουν περίπου 50 μέτρα για να σταματήσουν και υποστηρίζεις ότι στο "Αμαν Παναγία μου" φρένο πανικού πέφτουν τα χλμ σε επίπεδα γρήγορου δρομέα?
    + πηνία.

    Παραθέτω εικόνα απο το σχετικό άρθρο του περιοδικού 0300 που είχε κάνει σχετικά με το ABS.
    Ο πίνακας δείχνει το φρενάρισμα ενός αναβάτη ΜΕΣΗΣ εμπειρίας και το φρενάρισμα του με και χωρίς ABS :


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	brake.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	51,6 KB 
ID:	171032
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  5. #20
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    αίντε πάλι... σας αρέσει να διαφωνείτε απλά για να διαφωνείτε;

    Ακόμα λοιπόν και στο διάγραμμα που έχει βάλει στο τέλος ο golis , απο τα 100km/h θές 60 μέτρα για να σταματήσεις τελείως (0KM/h) χωρίς ABS και μάλιστα προοδευτικά για να μην πέσεις.

    Απλά μαθηματικά λοιπόν. Στα 100000 μέτρα ανά ώρα έχεις περίπου 27 μέτρα ανά 1 δεύτερο. Σωστά;

    ο χρόνος που διαρκεί απο την πρώτη αντίδραση (απότομο φρενάρισμα) μέχρι την πρόσκρουση είναι περίπου πάλι 2 δεύτερα... δηλαδή 27*2=54 μέτρα... με δεδομένο λοιπόν οτι φρενάρεις απότομα και οχι προοδευτικά και συνυπολογίζοντας αν θέλετε και την αδράνεια αλλά και την επιβράδυνση που έχει το όχημα μειώνοντας την ταχύτητα του, άνετα έχεις πέσει στα 20-30km/h την ώρα που θα έχετε ήδη χτυπήσει πάνω στο κινούμενο/ακίνητο αντικείμενο.

    Και επειδή είστε άπιστοι θωμάδες... βάλτε σημάδι στον δρόμο μπροστά σας στα 60 μέτρα και άλλο ενα εκεί που θα είναι η υποτιθέμενη πρόσκρουση... βάλτε την μηχανή μπροστά και πριν φτάσετε στο πρώτο σημάδι φροντίστε να είστε στα 100km/h περίπου... πατήστε χοντρό φρένο. Σε σημείο να ντριφτάρει ο πίσω τροχός αν δεν έχετε ABS. Την στιγμή που έχετε πατήσει το φρένο ταυτόχρονα μετρήστε κοντέρ και χρόνο και διαπιστώστε ιδίοις όμασοι το πόσο γρήγορα πέφτει η βελόνα του ταχύμετρου κατά την διαδικασία και ειδικά μόλις έχετε φτάσει στο σημάδι πρόσκρουσης.

    Αυτό κύριοι δεν είναι δική μου ιδέα. Είναι ο λόγος που τόσο το EuroNcap όσο και άλλες εταιρίες κάνουν τα crashtests τους για τα Ι.Χ. κάθε χρόνο , σε υπο γωνία σταθερά αντικείμενα ή σε μετωπικές. Είναι ο μέσος όρος μέγιστης ταχύτητας που γίνονται συνήθως τα ατυχήματα.

    sniper... το 2.3.4 είναι εξαιρετικές συνθήκες και οχι ο μέσος όρος ανά την Ευρώπη. Όσον αφορά τις μετωπικές ελάχιστες είναι αυτές καθώς αυτό που αποκαλούμε εμείς μετωπικές , είναι οι πλαγιομετωπικές και οχι αυτό που θα έλεγα και αγγλικά head on.



    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  6. #21
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Και επειδή είστε άπιστοι θωμάδες... βάλτε σημάδι στον δρόμο μπροστά σας στα 60 μέτρα και άλλο ενα εκεί που θα είναι η υποτιθέμενη πρόσκρουση... βάλτε την μηχανή μπροστά και πριν φτάσετε στο πρώτο σημάδι φροντίστε να είστε στα 100km/h περίπου... πατήστε χοντρό φρένο. Σε σημείο να ντριφτάρει ο πίσω τροχός αν δεν έχετε ABS. Την στιγμή που έχετε πατήσει το φρένο ταυτόχρονα μετρήστε κοντέρ και χρόνο και διαπιστώστε ιδίοις όμασοι το πόσο γρήγορα πέφτει η βελόνα του ταχύμετρου κατά την διαδικασία και ειδικά μόλις έχετε φτάσει στο σημάδι πρόσκρουσης.


    Αυτό τα όμορφα κόλπα, είναι για δοκιμές σε αλάνες και πιστάκια gandalf. Σε πραγματικες συνθήκες οδήγησης και κινδύνου τα 60 μέτρα του fazer (που ΔΕΝ αφορά προοδευτικό φρενάρισμα, αλλά απότομο) μπορεί να γίνει κάλλιστα 70+. Και τα 70-100 μέτρα (ας μην πούμε για μεγαλύτερες ταχύτητες) το πιθανότερο είναι να μην τα έχεις μόλις δεις τη μαλακία να έρχεται.

    Το 1ο link (το 2ο δεν μπορώ να το δώ) αφορά αυτόκίνητα και αν διάβασα καλά αναφέρετε σε 64χλμ. Κάπου εκεί γίνονται και τα crash test των αυτοκινήτων αν δεν κάνω λάθος?
    Αφού στα crash test με αυτή τη ταχύτητα τα αστεράκια αφορούν την σοβαρότητα του τραυματισμού και μόνο, φαντάζομαι ότι στα 20-30 χλμ που λες, όλοι οι εμπλεκόμενοι βγαίνουν και φτιάχνουν τη μάσκαρα.
    Καλή και χρυσή η στατιστική, αλλα δεν λέει από που αντλεί τα στοιχεία. Γιατί αν βάλουμε μαζί 80 ατυχήματα εντός πόλης με υλικές ζημιές και μικροτραυματισμούς + τα 20 σοβαρά του επαρχιακού δικτύου και ΕΟ, μάντεψε τι μέσος όρος ταχύτητας θα βγεί απ΄το σύνολο....

    Τεσπα, μη μακρηγορούμε. Τα 20-30 χλμ που λες ότι πέφτει η ταχύτητα, είναι όσα πιάνει και ένας άνθρωπος τρέχοντας. Αν είναι έτσι, τι κράνος και μαλακίες......μετά το τσαρούχωμα πηδάμε και άστο να πάει να γαμηθεί το μηχανάκι.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n

    Τεσπα, μη μακρηγορούμε. Τα 20-30 χλμ που λες ότι πέφτει η ταχύτητα, είναι όσα πιάνει και ένας άνθρωπος τρέχοντας. Αν είναι έτσι, τι κράνος και μαλακίες......μετά το τσαρούχωμα πηδάμε και άστο να πάει να γαμηθεί το μηχανάκι.
    :rotflmao: :rotflmao:

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n

    Αυτό τα όμορφα κόλπα, είναι για δοκιμές σε αλάνες και πιστάκια gandalf. Σε πραγματικες συνθήκες οδήγησης και κινδύνου τα 60 μέτρα του fazer (που ΔΕΝ αφορά προοδευτικό φρενάρισμα, αλλά απότομο) μπορεί να γίνει κάλλιστα 70+. Και τα 70-100 μέτρα (ας μην πούμε για μεγαλύτερες ταχύτητες) το πιθανότερο είναι να μην τα έχεις μόλις δεις τη μαλακία να έρχεται.

    Στίς πραγματικές συνθήκες στα 60 μέτρα δεν χρειάζεται να αντιδράσεις καθόλου γιατί απλά ο προφυλακτήρας που είδες να ξεμυτίζει απο το στενό δεν θα προλάβει να σου κλείσει τον δρόμο.
    Η στραβή γίνεται όταν δείς τον προφυλακτήρα να βγαίνει στα 300m και μέχρι να αποφασίσει ο ένας και ό άλλος τι θα γίνει έχεις φτάσει στα 100 υποψιασμένος και ψιλοφρεναριστός και μόλις σου κλείσει το δρόμο τσαρουχώνεις και πέφτεις πάνω του με 10 εάν δεν έχεις χάσει τον έλεγχο πρίν και δεν έχεις πέσει (το χειρότερο).
    Και επιπλέον δεν νομίζω να μείνει τίποτα απο μηχανή και αυτοκίνητο εάν η ταχύτητα της μοτο είναι μεγαλύτερη απο 40.

  9. #24
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Τεσπα, μη μακρηγορούμε. Τα 20-30 χλμ που λες ότι πέφτει η ταχύτητα, είναι όσα πιάνει και ένας άνθρωπος τρέχοντας. Αν είναι έτσι, τι κράνος και μαλακίες......μετά το τσαρούχωμα πηδάμε και άστο να πάει να γαμηθεί το μηχανάκι.
    Εντάξει είναι εμφανές οτι διαφωνουμε και δεν θα επιμείνω γιατί δεν βγαίνει τίποτα έτσι. Απλά να πω οτι το κρανίο μπορεί να πάθει κάταγμα αν χτυπήσει με πάνω απο 15km/h.

    Αν δεν πιστεύεις ούτε και αυτό, θυμίσου τι παθαίνεις όταν χτυπάς κατά λάθος το κεφάλι σε ανοιχτό ντουλάπι με φόρα.. φόρα που δεν ξεπερνά τα 5km.h!!

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  10. #25
    ΑνεΜελος
    Εγγραφή
    16/06/2006
    Μηνύματα
    46
    Μία επισήμανση που ίσως να φωτίσει λίγο το debate :

    Τα τέστ για την πιστοποίηση για τα κράνη των ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ βάσει της Ευρωπαικής νόρμας ΕΝ1078 γίνονται με ταχύτητα 5,5 m/sec

    = 20 km/h

    Μάλλον γιατί οι ποδηλάτες δεν φρενάρουν πρίν στουκάρουν.....

    Ενώ οι μοτοσυκλέτιστές χτυπάνε με 20-30 km/h. ΟΚ απο αύριο θα φοράω κράνος ποδηλάτου που είναι και ελαφρότερο.

    Κάποιος είπε κάποτε ότι ο πιό έυκολος τρόπος να πείς ψέματα είναι οι στατιστικές ( Darrell Huff - 1954 - How to Lie with Statistics, διαβάστε το αν το βρείτε, θα δείτε γιατί το αεροπλάνο δεν είναι το ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο όπως μας έχουν κάνει πλύση εγγεφάλου τόσα χρόνια)
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new

    Albert Einstein

  11. #26
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από billpos
    Μία επισήμανση που ίσως να φωτίσει λίγο το debate :

    Τα τέστ για την πιστοποίηση για τα κράνη των ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ βάσει της Ευρωπαικής νόρμας ΕΝ1078 γίνονται με ταχύτητα 5,5 m/sec

    = 20 km/h

    Μάλλον γιατί οι ποδηλάτες δεν φρενάρουν πρίν στουκάρουν.....

    Ενώ οι μοτοσυκλέτιστές χτυπάνε με 20-30 km/h. ΟΚ απο αύριο θα φοράω κράνος ποδηλάτου που είναι και ελαφρότερο.

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από billpos
    Μία επισήμανση που ίσως να φωτίσει λίγο το debate :

    Τα τέστ για την πιστοποίηση για τα κράνη των ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ βάσει της Ευρωπαικής νόρμας ΕΝ1078 γίνονται με ταχύτητα 5,5 m/sec

    = 20 km/h

    Μάλλον γιατί οι ποδηλάτες δεν φρενάρουν πρίν στουκάρουν.....

    Ενώ οι μοτοσυκλέτιστές χτυπάνε με 20-30 km/h. ΟΚ απο αύριο θα φοράω κράνος ποδηλάτου που είναι και ελαφρότερο.

    Κάποιος είπε κάποτε ότι ο πιό έυκολος τρόπος να πείς ψέματα είναι οι στατιστικές ( Darrell Huff - 1954 - How to Lie with Statistics, διαβάστε το αν το βρείτε, θα δείτε γιατί το αεροπλάνο δεν είναι το ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο όπως μας έχουν κάνει πλύση εγγεφάλου τόσα χρόνια)
    Εχω βάλει μοτοσυκλέτα στο πίσω κάθισμα corolla χωρίς να ανοίξω την πόρτα, περασα πάνω απο το αυτοκίνητο και έπεσα 20 μέτρα μακριά χωρίς να πάθω το παραμικρό , με μόλις 40 χιλιόμετρα.
    Και το αυτοκίντο και η μηχανή πετάχτηκαν.
    Αυτό σημαίνει οτι δεν χρειάζεται κράνος?

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF