Ναι, ΟΚ, το έχω ξανασυναντήσει το θέμα. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πώς γυρνάει ανάποδα με το dieseling. Όπως το αντιλαμβάνομαι θα έπρεπε να γυρίζει προς την ίδια φορά με πριν (αν και νομίζω ότι αυτό λες κι εσύ...)Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
γενικα καλα τα λες αλλα δες τι ειναι το dieseling,
αυτη τη φορα ρωτα τον γκουκλη!
![]()
Δεν έκατσα να ασχοληθώ και πάρα πολύ με τους αριθμούς που γράφεις διότι στο δεύτερο σετ (το... ανάποδο), μπερδεύτηκα. Δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία. Αυτό που προσπάθησε να θυμάσαι είναι ότι η μεριές απ' όπου μπαίνει το μείγμα και βγαίνουν τα καυσαέρια (οι "πόρτες" που ανοίγουν και κλείνουν για να μπουν και να βγούν μάζες) ΔΕΝ έχουν σχέση με τη φορά περιστροφής του στροφάλου. Η σειρά καύσης έχει. Και η σειρά με την οποία θα ανοίξουν οι "πόρτες" είναι αποτέλεσμα αυτής.Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
πολυ απλα αν τα καρμπυρατερ τα βαλεις στην εξατμηση και την εξατμηση στην εισαγωγη.πρεπει να μπει και το αβανς "αναποδα"τοτε λογικα θα παρει μπροστα και θα λετουργει αλλα ειναι το ιδιο πραγμα....ουσιαστκικα θα μπεινει μειγμα αερας-βενζινη απο την τεος εξαγωγη και θα βγαινει απο την τεος εισαγωγη.δεν θα λειτουργει ιδια σε καμια περιπτωση αλλα θεωρω πολυ πιθανο να παρει μπροστα....δεν βρισκω τον λογο για το αντιθετο...οποιος ξερει ας ριξει φως![]()
πχ
0(εισαγωγη)
180(συμπιεση)
360(εκτονωση)
540(εξαγωγη)
και μετα τα ιδια
αν τωρα το παρουμε αναποδα και αντιστρεψουμε την εισαγωγη με την εξαγωγη
540(εισαγωγη)
360(εκτονωση)
180(συμπιεση
0(εξαγωγη)
τα ιδια απλα ο σπινθιρας θα ερχετε αφου περασει το πιστονι το ανω νεκρο σημειο.+οτι η βαλβιδες θα ειναι μεγαλυτερες εξαγωγης απο οτι εισαγωγης...
Θα πρέπει να ξεκαθαριστεί, όταν συγκρίνουμε την ανάστροφη περιστροφή του στροφάλου με την κανονική, τί θεωρούμε σταθερό.
Μ.