Καλως τον! Για πες μας τις εντυπωσεις σου σε σχεση με το vstrom;Αρχικά δημιουργήθηκε από el_bandido_loco
Κι ενας ακομα νεος!!! Πρώην Strommer (αποστάτησα)!! Καλώς σας βρηκα....
Καλως τον! Για πες μας τις εντυπωσεις σου σε σχεση με το vstrom;Αρχικά δημιουργήθηκε από el_bandido_loco
Κι ενας ακομα νεος!!! Πρώην Strommer (αποστάτησα)!! Καλώς σας βρηκα....
Λοιπόν, κατ΄ αρχήν να πω ότι είχα ένα στρομ 1000 Κ2...εντυπώσεις...μέσα στην πόλη ασυζητιτι, ΛΗΣΤΗΣ...και το αιτιολογώ...παρά τα κιλά και τον όγκο του εξακολουθεί να είναι πιο ευέλικτο σε σχέση με το στρομ, το οποίο μάλιστα είναι ελάχιστα ελαφρύτερο (νομίζω 10 κιλα) αλλά πιο ψηλό και μάλλον πιο ογκώδες...σε γραμμικότητα μοτέρ ελάχιστα ως καθόλου διαπιστώνει κανεις καποια διαφορά...ισως το στρομ να φεύγει λίγο πιο γρήγορα λόγω του ότι αποδίδει σε χαμηλότερες στροφες, αλλά απολύτως καμια η σχεδον καμια διαφορά στη γραμμικότητα...να μη σας πω κιολας οτι φλύτωσαν τα νευρα μου από τα ρημαδια τα σκασιματα απο το φιλτροκουτι-γνωριμο κουσουρι σε ολα τα στρομ 1000-μεταξυ 2000 και 3500 στροφών εντός πόλης...ελάτωμα στο ληστη; άντε να τον κανεις αναποδα να τον ξεπαρκάρεις...αλλά τα ελατώματα εντός πόλης σταματουν εκει...σημειωτεον δε ότι και στα δυο μηχανακια, δεν άλλαξα ποτέ τιποτα...ολα μαμισια-η φιλοσοφια μου γαρ-..προσωπικα ουτε το θηριωδες τελικο του ληστη με ενοχλει..ισα-ισα που μ αρεσει κι ολας, ενω ο ηχος που παραγει κιολας μάλλον ερεθιζει τ αυτια μου παρα τα ενοχλεί..ασε που κλεβει λιγο κι απ την αιγλη του 1250...απο την άλλη ειναι και οικονομικότατο...τι εννοώ; 1 ρεζερβουαρ εντος πόλης 300-320 κμ...στο κοντερ εχω 2600 κμ..δεν ξερω αν αυτό αλλάξει αργότερα...για το στρομ δεν το συζητώ..1 ρεζερβουαρ 22 λίτρα 230-260κμ εντός πόλης, ενω ως ιδρυτικό μέλος του vstrom hellaς club, ειμαι σε θέση να ξέρω απο τα παιδια που ειχαν το 650, ότι η κατανάλωση τους έπαιζε γυρω στα 7-7,5 και μερικοι τρελλογκαζοι επιαναν τα 8, τα οποία σε σχεση με το 1000 που ετρωγε 8,5-9,5 είναι πάλι λίγα αλλα ο ληστης μπροστατους φανταζει παπι...
Τώρα, σε σχεση με το ταξίδι, ληστης και παλι ληστης...λόγω οικονομιας θελετε λογω γκαζιου θελετε, λογω αναρτησης; οπου θελετε...πηγα διακοπες Κεφαλλονια με τη γυναικα μου...εργοστασιακο τριβαλλιτσο και ενας σακος πλάτης, μεχρι Πατρα μισο ρεζερβουαρ, με ταχυτητες βεβαια, 110-130...που σημαινει οτι με ταχυτητες ταξιδιου δηλ. μεχρι 150-160 και τριβαλλιτσος, τρως περίπου ένα ρεζερβουαρ καθε 370-400 κμ...εξαιρετικη αποδοση στα προσπεράσματα, χωρις να καταλαβαινει πολλα απο ανέμους σε προσπερασμα πουλμαν νταλικας κλπ...εκει οπου το στρομ λογω υψους και ογκου ειχε σοβαρο πρόβλημα...ο ληστης λόγω στρηταδικου χαρακτηρα εχει καλυτερο στησιμο καλυτερο μπασιμο στις στροφες πιο σταθερο και πιο γκαζιαρικο...διοτι μην ξεχναμε ότι το στρομ 1000 στην 5η και την 6η έχει περιοριστη ισχυος μετα τα 200 που σημαινει ότι χανει κατι περισσοτερο απο 16-17 ιππους γιατι πολυ απλα δεν τους σηκώνει....επιγραμματικα τα συν του στρομ είναι, η πολύ ανετη σελα του και η προστασια απο τον αερα στο δρόμο, κάτι ομως που δεν με ενοχλει καθόλου, γιατι είμαι μικρών διαστάσεων 1.62 και 74 κιλα, λίγο ζοριστηκε η κυρια μου που καθοταν πίσω λόγω της πιο ψηλης θεσης, του αναστήματός της-είναι 1.67, αλλά και γιατι την ειδε Κολοκοτρώνης και ήταν μονιμως ορθια αντι να σκύβει ενα κλικ πιο μπροστα...σιγουρα ομως το στρομ εχει αυτο που λέμε βασιλική θεση...επίσης εμενα δε με χαλασε καθολου η μαμισια ζελατινη του ληστη μια και λογω αναστηματος, μαλλον δεν ειμαι οτι το αντιπροσωπευτικότερο...από την άλλη ομως αποτελώ την απαντηση σε οσους το θεωρουν δυσκολο για την πολη μια δεν νομιζω αλλος εδω μεσα να ειναι κατω απο 1.62...και το αλλο πλεονεκτημα του στρομ ειναι ότι ανεβαινει καλυτερα τα πεζοδρομια...τωρα σιγουρα υπερεχει το στρομ σε χωμματινες διαδρομες...αλλα για πεστε μου, ποσοι με VSTROM, KLV η VARADERO η TRANSALP, πανε σε χωμα...αλλωστε με καποιες παραχωρησεις και ο ληστης παει-Αινος, Κεφαλλονια, 4 Αυγουστου 2009-....Συμπερασματικα, Ληστης και παλι ληστης...ασε που ειναι ληστης μόνο στο ονομα...α ναι, ξεχασα παιρνει και ταυτοτητες απο ανυποψιαστους και επιδοξους κοντρακηδες...επιφυλασσομαι για φωτο και για οποιες αποριες αναμεσα στα δυο μοντελα, εδω ειμαστε παλι....![]()
Υστερογραφο...με τριβαλιτσο, καγκελακι, πριζα και GPS-MP3 player, μαλλον αγγιξα την κατηγορια του Sport touring...μάλιστα..... ο ληστης ειναι ΚΑΙ τετοιο...![]()
Κι εγω εχω ενα vstrom 650 δυο μηνων και μετανιωσα που δεν πηρα τον ληστη.
φιλε τι να σου πω....γουστα υπαρχουν πολλα...εγω μετεφερα μονο την εμπειρια μου....απλα μεσα στη λεσχη των στρομ, εβλεπα κατεβασματα, σφιξιματα, πειραγματα στα μοτερ αντικοφτες, που σημαινει οτι κατα βάθος μαλλον άλλο μηχανακι ηθελαν και οχι στρομ...ισως ο ληστης να ηταν το ζητουμενο...
Ωραιος και αναλυτηκοτατος.
Kalispera se oloys....Diakopes telos? An nai kalo xeimwna ta kefalia mesa xaxaxa. Mipws mporei na mas pei kapoios pws rythmizetai to ypsos toy timonioy? eyxaristw Y.Γ pantws fetos to kalokairi to eskisa to listaki moy kathe savvatokyriako 2 mines twra patra lefkada kai ola mia xara kanena apolytws provlima. pame gia service twra 12000 xaxaxa.
σορυ αλλα 300-320 δε εκανα ποτε με ενα ρεζερβουαρ. το καλυτερο ηταν 5.6 λτ με πολυ χαλαρη οδηγηση
και εγω ρε παιδια το ανωτερο που εχω κανει ειναι 280 ( χαλαρα )Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
σορυ αλλα 300-320 δε εκανα ποτε με ενα ρεζερβουαρ. το καλυτερο ηταν 5.6 λτ με πολυ χαλαρη οδηγηση
εγώ μετά το σέρβις των 24.000 και τη ρύθμιση που έγινε είδα 300+ ενώ παλιότερα στα 250 έκανα πάρτι : )
Για τη ρύθμιση του τιμονιού οι αποστάτες βρίσκονται στην κάτω μεριά της τιμονόπλακας..... ξεβιδώνεις τιμόνι βγάζεις του αποστάτες από κάτω, τους βάζεις πάνω και ξαναβιδώνεις
επαναλαμβάνω προς αποφυγη παρεξηγησεων....εχω κατι λιγότερο απο 3000 στο κοντερ....το πρωτο γεμισμα, με πήγε περιπου 9 λιτρα/100κμ...απο κει και μετα, με χαλαρή παντα οδηγηση εντος πόλης, η καταναλωσή μου ανα ντεποζιτο ειναι 300-320κμ...για κανετε τη διαιρεση...ειναι 5,9-6,3....και εκτος πόλης(εθνική) ενα ντεποζιτο περιπου 380-400 κμ με ταχυτητες 100-130, δηλ περιπου 4,8-5,1...δηλ περιπου 1 λιτρο/100κμ σε σχεση με την καταναλωση πόλης, το οποίο ειναι λογικό...απο κει και περα για σκεφτειτε ότι οι παραπάνω ταχυτητες αντιστοιχούν σε 4000-6500 στροφες, δηλ. περιπου στα μισα του κινητηρα...γιατι παραξενευεστε? εμενα μαλλον λογικα μου ακουγονται....τωρα αν παω ταπα με 8000-10000 στροφες και 160-200 κμ....τι να σας πω...δεν εχω ιδεα πως θα συμπεριφερθει...και για να σας πω και την αληθεια, εγω προσωπικα, δεν υπαρχει περιπτωση να κανω ταξιδι, η να κινουμαι σε σταθερη βαση σε αυτα τα επιπεδα...και τελος φιλε συναγωνιστη dim40, με 5,6 που ειδες, βγαζεις 340 κμ...άρα τα 300-320 τα εχεις δει και τα εχεις παραδει!!!![]()
Πάντως και εγώ μαξ 320κμ έχω δει, αλλά όχι εντός πόλης, μόνο εκτός!
Ταχύτητες απο 120 και πάνω αλλά χωρίς να το σπάω (μέχρι 150)
Thanks file na eisai kala...Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
εγώ μετά το σέρβις των 24.000 και τη ρύθμιση που έγινε είδα 300+ ενώ παλιότερα στα 250 έκανα πάρτι : )
Για τη ρύθμιση του τιμονιού οι αποστάτες βρίσκονται στην κάτω μεριά της τιμονόπλακας..... ξεβιδώνεις τιμόνι βγάζεις του αποστάτες από κάτω, τους βάζεις πάνω και ξαναβιδώνεις
έχω φτάσει τα 300 στραγγίζοντας το ρεζερβουάρ, αλλά με ΠΟΛΥ χαλαρή οδήγηση. Συνήθως λαμπάκι στα 200... Αλλά του πίνω το αίμα, 160+ γιατί κινούμαι συνήθως Εθνική οδό. Και μέσα στην Αθήνα δεν αφήνω τις στροφές να πέσουν χαμηλά, σχεδόν μόνιμα πάνω από 5000. Δεν είναι καθόλου οικονομική η οδήγησή μου. Αν όντως το πάω χαλαρά, τα 5λ/100χλμ είναι εφικτά, αλλά με αρκετή ψυχολογική φθορά, δεν έχω υπομονή να πάω με τόσα λίγα![]()
Φίλε μου και γω 1,68 και έχω africa. Θέλω να μου πεις αν είδες διαφορά με το ύψος της σέλας, όπως επίσης αν το 650 σε καλύπτει γιατί με βασανίζει το ερώτημα 1250 ή 650. Κάνω εκδρομούλες και 1-2 ταξίδια το χρόνο.Αρχικά δημιουργήθηκε από el_bandido_loco
Λοιπόν, κατ΄ αρχήν να πω ότι είχα ένα στρομ 1000 Κ2...εντυπώσεις...μέσα στην πόλη ασυζητιτι, ΛΗΣΤΗΣ...και το αιτιολογώ...παρά τα κιλά και τον όγκο του εξακολουθεί να είναι πιο ευέλικτο σε σχέση με το στρομ, το οποίο μάλιστα είναι ελάχιστα ελαφρύτερο (νομίζω 10 κιλα) αλλά πιο ψηλό και μάλλον πιο ογκώδες...σε γραμμικότητα μοτέρ ελάχιστα ως καθόλου διαπιστώνει κανεις καποια διαφορά...ισως το στρομ να φεύγει λίγο πιο γρήγορα λόγω του ότι αποδίδει σε χαμηλότερες στροφες, αλλά απολύτως καμια η σχεδον καμια διαφορά στη γραμμικότητα...να μη σας πω κιολας οτι φλύτωσαν τα νευρα μου από τα ρημαδια τα σκασιματα απο το φιλτροκουτι-γνωριμο κουσουρι σε ολα τα στρομ 1000-μεταξυ 2000 και 3500 στροφών εντός πόλης...ελάτωμα στο ληστη; άντε να τον κανεις αναποδα να τον ξεπαρκάρεις...αλλά τα ελατώματα εντός πόλης σταματουν εκει...σημειωτεον δε ότι και στα δυο μηχανακια, δεν άλλαξα ποτέ τιποτα...ολα μαμισια-η φιλοσοφια μου γαρ-..προσωπικα ουτε το θηριωδες τελικο του ληστη με ενοχλει..ισα-ισα που μ αρεσει κι ολας, ενω ο ηχος που παραγει κιολας μάλλον ερεθιζει τ αυτια μου παρα τα ενοχλεί..ασε που κλεβει λιγο κι απ την αιγλη του 1250...απο την άλλη ειναι και οικονομικότατο...τι εννοώ; 1 ρεζερβουαρ εντος πόλης 300-320 κμ...στο κοντερ εχω 2600 κμ..δεν ξερω αν αυτό αλλάξει αργότερα...για το στρομ δεν το συζητώ..1 ρεζερβουαρ 22 λίτρα 230-260κμ εντός πόλης, ενω ως ιδρυτικό μέλος του vstrom hellaς club, ειμαι σε θέση να ξέρω απο τα παιδια που ειχαν το 650, ότι η κατανάλωση τους έπαιζε γυρω στα 7-7,5 και μερικοι τρελλογκαζοι επιαναν τα 8, τα οποία σε σχεση με το 1000 που ετρωγε 8,5-9,5 είναι πάλι λίγα αλλα ο ληστης μπροστατους φανταζει παπι...
Τώρα, σε σχεση με το ταξίδι, ληστης και παλι ληστης...λόγω οικονομιας θελετε λογω γκαζιου θελετε, λογω αναρτησης; οπου θελετε...πηγα διακοπες Κεφαλλονια με τη γυναικα μου...εργοστασιακο τριβαλλιτσο και ενας σακος πλάτης, μεχρι Πατρα μισο ρεζερβουαρ, με ταχυτητες βεβαια, 110-130...που σημαινει οτι με ταχυτητες ταξιδιου δηλ. μεχρι 150-160 και τριβαλλιτσος, τρως περίπου ένα ρεζερβουαρ καθε 370-400 κμ...εξαιρετικη αποδοση στα προσπεράσματα, χωρις να καταλαβαινει πολλα απο ανέμους σε προσπερασμα πουλμαν νταλικας κλπ...εκει οπου το στρομ λογω υψους και ογκου ειχε σοβαρο πρόβλημα...ο ληστης λόγω στρηταδικου χαρακτηρα εχει καλυτερο στησιμο καλυτερο μπασιμο στις στροφες πιο σταθερο και πιο γκαζιαρικο...διοτι μην ξεχναμε ότι το στρομ 1000 στην 5η και την 6η έχει περιοριστη ισχυος μετα τα 200 που σημαινει ότι χανει κατι περισσοτερο απο 16-17 ιππους γιατι πολυ απλα δεν τους σηκώνει....επιγραμματικα τα συν του στρομ είναι, η πολύ ανετη σελα του και η προστασια απο τον αερα στο δρόμο, κάτι ομως που δεν με ενοχλει καθόλου, γιατι είμαι μικρών διαστάσεων 1.62 και 74 κιλα, λίγο ζοριστηκε η κυρια μου που καθοταν πίσω λόγω της πιο ψηλης θεσης, του αναστήματός της-είναι 1.67, αλλά και γιατι την ειδε Κολοκοτρώνης και ήταν μονιμως ορθια αντι να σκύβει ενα κλικ πιο μπροστα...σιγουρα ομως το στρομ εχει αυτο που λέμε βασιλική θεση...επίσης εμενα δε με χαλασε καθολου η μαμισια ζελατινη του ληστη μια και λογω αναστηματος, μαλλον δεν ειμαι οτι το αντιπροσωπευτικότερο...από την άλλη ομως αποτελώ την απαντηση σε οσους το θεωρουν δυσκολο για την πολη μια δεν νομιζω αλλος εδω μεσα να ειναι κατω απο 1.62...και το αλλο πλεονεκτημα του στρομ ειναι ότι ανεβαινει καλυτερα τα πεζοδρομια...τωρα σιγουρα υπερεχει το στρομ σε χωμματινες διαδρομες...αλλα για πεστε μου, ποσοι με VSTROM, KLV η VARADERO η TRANSALP, πανε σε χωμα...αλλωστε με καποιες παραχωρησεις και ο ληστης παει-Αινος, Κεφαλλονια, 4 Αυγουστου 2009-....Συμπερασματικα, Ληστης και παλι ληστης...ασε που ειναι ληστης μόνο στο ονομα...α ναι, ξεχασα παιρνει και ταυτοτητες απο ανυποψιαστους και επιδοξους κοντρακηδες...επιφυλασσομαι για φωτο και για οποιες αποριες αναμεσα στα δυο μοντελα, εδω ειμαστε παλι....![]()
Σε ευχαριστώ
Φεύγω... πάω ταξίδι να επισκευτώ τον εαυτό μου...