Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 78

Θέμα: Τιμόνια για Vstrom

  1. #61
    Mr vstromopoulos
    Εγγραφή
    27/07/2005
    Μηνύματα
    32
    Σωστοοος

    Αντε γιατι μπηκε ο Μαης χωρις Καμια καλη προταση για PB
    V-Strom 650cc

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    μας ενδιαφέρει ΟΛΟΥΣ να έχουμε εικόνες ώστε να δούμε και το αισθητικό αποτέλεσμα.
    Μετά θα βάλουμε τον ΤΑΖΑΚΟ να κάνει Power Buy στο Vstrom.gr
    :rotflmao: :rotflmao: [/B]
    χεχε, φίλε όντως παίξε φωτό και λεπτομέριες και εμείς θα βρούμε να σε "ταιριάξουμε" κάπου στις καρδιές μας....όσο για τους διψασμένους για PB be patient boys,forces of nature are at work...
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  3. #63
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    στο vstrom.gr μου πρότειναν να φτιάξω σε τόρνο σφήνες απο teflon.
    Μια άλλη ιδέα που μου είπανε ήταν να βάλω "ούπα" για μπετόν... ξέρετε αυτά τα σιδερένια με αλλαγή και της μακρυάς βίδας βέβαια... δοκιμασμένες και οι δυο λύσεις!

    Μάλλον θα ακολουθήσω την λύση teflon!

  4. #64
    SVstrom 1000 of Xanthi Το avatar του/της xanthosd
    Εγγραφή
    31/12/2008
    Μηνύματα
    128
    εγω εβαλα της WRP ανθρακι με μπαρακι 50? απο το μοτο μαρκετ και ειχα το ιδιο προβλημα με τα αντιβαρα, μετα απο λιγο ψαξιμο σε αξεσουαρ μοτο δεν βρηκα κατι να ταιριασει.
    επρεπε ομως να το τελειωσω γιατι θα ξεκηνουσα αμεσως μετα ταξιδι, οποτε πηρε ενα χαρτοκοπτη (φαλτσετα, κοφτη η οπως το λενε...) και ξυρησα γυρω γυρω τα μαμα συνεμπλοκ που ειχε μεσα και ετσι εγινε η δουλεια μου.

    Υ.Γ. εχει αλαξει εντελως η αισθηση στο δρομο, καμια σχεση με πριν, σας το προτεινω...
    ... Οτι δε με σκοτωνει.....
    ........με κανει πιο δυνατο...

  5. #65
    Domiemic65, ότι πατέντα και να αποφασίσεις πρέπει να φάς το μέταλλο στο Renthal...
    Σου πρότεινα τη λύση που αισθητικά έχει το καλύτερο αποτέλεσμα.
    Αν η αισθητική έχει δευτερεύουσα σημασία για σένα, τότε πάρε από τον Αλεξόπουλο, αντίβαρα για το τιμονάκι που έχεις ήδη αγοράσει και κάνε μία χαρά τη δουλειά σου.
    Και τα λάστιχα των αντιβάρων να τροχίσεις, πάλι θα χρειαστεί να φάς το μέταλλο του τιμονιού για να χωρέσουν και να μπορέσεις να σφίξεις τις βίδες.
    Αν δεν έχεις χούφτες , για να μην γυρίζουν σαν λασκαρισμένα τα αντίβαρα, πρέπει να πάρεις από την Σπύρου Πάτση (από τα μαγαζιά που πουλάνε βίδες) δύο βίδες με κεφάλι άλλεν ή σταυρό, στο ίδιο μήκος με τις μαμίσιες, οι οποίες να έχουν σπείρωμα σε όλο το μήκος τους.
    Όπως θα έχεις διαπιστώσει, οι μαμίσιες έχουν σπείρωμα στο μισό από το μήκος τους, γι΄αυτό και δεν είναι δυνατόν να "καργάρουν".
    Πάντως εγώ επιμένω ότι έπρεπε ήδη να είχες πάει στον τόρνο για να λύσεις άψογα το "πρόβλημά" σου.
    Κατ' εμέ, αν είναι να βάλεις ούπα από μπετόν, το οπτικό αποτέλεσμα θα είναι καραγκιοζιλίκι και καλύτερα να μην αλλάξεις το τιμόνι.
    the motorcycleboy reigns

  6. #66
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Φίλε μου την λύση με τα ουπα απο μπετον την έχω δει. Εξωτερικά δεν έχει καμια διαφορά απο το μαμασιο μόνο ο,τι είναι μέσα στο τιμόνι αλλάζει και η βιδα.

    Εγώ όπως είπα παραπανω θα κοιτάξω να φτιάχω σε τόρνο ουπα απο teflon...
    Αυτές τις μέρες έχω τόσο τρέξιμο που δεν παίζει να ασχοληθώ... όταν το βάλω θα σας πω!!!

  7. #67
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
    Υ.Γ. στο Renthal πρέπει να ανοίξεις με τρυπανάκι και δύο τρύπες για να κουμπώσουν οι διακόπτες των φώτων και της μίζας.
    Για εξήγησε το λιγο αυτό... εννοείς οτι οι διακόπτες των φώτων και της μιζας έχουν απο μέσα προεξοχή που θέλει να ανοιχτεί τρυπούλα για να κουμπώσουν;;;

  8. #68
    καλέ μου φίλε, εννοώ αυτό ακριβώς που έγραψες: οι διακόπτες της μίζας και των φώτων έχουν ο καθένας από ένα πλαστικό κυλινδράκι που θυληκώνει μέσα σε μία τρυπούλα που διαθέτει το μαμίσιο τιμόνι.
    Αυτό γίνεται για να είναι σταθεροί οι διακόπτες και να μην γυρίζουν "τρελλά".
    Άρα έχεις 2 επιλογές:
    1) να ανοίξεις με τρυπανάκι 2 τρύπες στο καινούργιο τιμόνι
    2) να σπάσεις τα 2 πλαστικά "κουμπώματα" και να βιδώσεις τους διακόπτες επάνω στο τιμόνι με αμφίβολο αποτέλεσμα
    Εγώ εφάρμοσα την επιλογή (1) και μάλιστα για τον διακόπτη των φώτων άνοιξα τρύπα λίγο ψηλότερα, ώστε να είναι σε ευθεία γραμμή ο αντίχειράς μου με τον διακόπτη των φλάς, με αυτό τον τρόπο έφερα και τον διακόπτη στα "μέτρα" μου.
    Όπως αντιλαμβάνεσαι, η αλλαγή τιμονιού σου προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα.
    Επιμένω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τηλεφωνήσεις στον μηχανικό σου και αφού του εξηγήσεις όλα όσα συζητάμε εδώ, να τον ρωτήσεις πόσο θα σου κοστίσει αν αναλάβει εκείνος να σου περάσει το νέο σου τιμόνι στο μηχανάκι.
    Θεωρώ ότι ένα ποσόν από 20 έως 30 ευρώ αξίζει τον χρόνο που θα δαπανήσει για να σου κάνει σωστή δουλειά ("διαπλάτυνση" εσωτερικού τοιχώματος Renthal με τρυπάνι, τρόχισμα ελαστικών σινεμπλόκ, τρύπημα νέου τιμονιού εκεί που κουμπώνουν στα μέτρα σου οι διακόπτες και τοποθέτηση πάνω στο μηχανάκι).
    Ελπίζω να σε βοήθησα...
    the motorcycleboy reigns

  9. #69
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Ευχαριστώ για την απάντηση!!

    Μπα προτιμώ τέτοιες εύκολες δουλειές να τις κάνω μόνος... ενοείται όχι λόγω κόστους!!!

  10. #70
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/06/2007
    Μηνύματα
    29

    Τιμόνι??? Άλλο??? Ποιό???

    Γεια σε όλους.

    Μιλούσα με ένα φίλο γενικά για μηχανές και πάνω στην κουβέντα μου είπε ότι αν αλλάξω το τιμόνι του strom η διαφορά στην αίσθηση θα είναι απίστευτη. Τι παίζει ρε παιδιά? Τι διαφορά μπορεί να σου δώσει ένα τιμόνι? Και αν ισχύει ποιο είναι κατάλληλο για το V-Strom650?



    Ευχαριστώ πολύ

  11. #71
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    http://www.moto.gr/forums/showthread...5&pagenumber=3

    Για δες εδώ... προς το τέλος του thread γράφω την άποψή μου για το Renthal που έβαλα καθώς και για την τοποθέτηση του...

    Σαφλως και συμφωνώ με τον φίλο σου που σου είπε να το αλλάξεις...

  12. #72
    Κι εγώ εδώ κι ένα χρόνο φοράω ασημί RENTHAL για V-strom....
    Είναι 2 πόντους πιό κοντό σε κάθε γκρίπ δεξιά και αριστερά, έχει τις ίδιες ακριβώς γωνίες με το μαμίσιο και είναι αρκετά πιό ελαφρύ επειδή δεν είναι σιδερένιο αλλά αλουμινένιο.
    Θα έχεις πρόβλημα κατά την τοποθέτηση των αντιβάρων, όπως επίσης και με το αριστερό σκριπ που λόγω διαστολής στον ήλιο θα φουσκώσει και θα χρειαστεί συρματασφάλιση για να σταθεροποιηθεί κάπως...
    Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει τόσος κόπος για (κυρίως) "ψυχολογική" βελτίωση στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
    Το μαμίσιο είναι όντως άσχημο, αλλά είναι στιβαρό και δεν στραβώνει εύκολα στις πτώσεις.
    Αν ήμουν στη θέση σου δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να το αλλάξω
    the motorcycleboy reigns

  13. #73
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
    Κι εγώ εδώ κι ένα χρόνο φοράω ασημί RENTHAL για V-strom....
    Είναι 2 πόντους πιό κοντό σε κάθε γκρίπ δεξιά και αριστερά, έχει τις ίδιες ακριβώς γωνίες με το μαμίσιο και είναι αρκετά πιό ελαφρύ επειδή δεν είναι σιδερένιο αλλά αλουμινένιο.
    Θα έχεις πρόβλημα κατά την τοποθέτηση των αντιβάρων, όπως επίσης και με το αριστερό σκριπ που λόγω διαστολής στον ήλιο θα φουσκώσει και θα χρειαστεί συρματασφάλιση για να σταθεροποιηθεί κάπως...
    Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει τόσος κόπος για (κυρίως) "ψυχολογική" βελτίωση στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
    Το μαμίσιο είναι όντως άσχημο, αλλά είναι στιβαρό και δεν στραβώνει εύκολα στις πτώσεις.
    Αν ήμουν στη θέση σου δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να το αλλάξω
    Μάλλον διαφωνώ... κατ' αρχήν η renthal δεν βγάζει τιμόνι για το strom, για αυτό άλλωστε και χρειάζεται πατέντα για να μπεί (δες τις φωτό στο thread που σου λέω παραπάνω). Τα grips του τιμονιού πιστεύω οτι πρέπει να αλλαχτουν γιατί τα μανήσια απο την στιγμή που έχουν ήδη κάτσει στο παλιό σαφώς δεν θα "πιάσουν" καλά στο καινούριο...
    Ο κύριος λόγος πάντως που εγώ προτείνω την αλλαγή είναι γιατί σαφώς επιρεάζει θετικά τον χειρισμό και την αισθηση που έχεις απο την μοτοσυκλέτα (βλέπε thread)... και κατα δευτερο λόγο η αισθητική!!!
    Πάντα ΙΜΗΟ...

  14. #74
    Ο άνθρωπος ζήτησε μία συμβουλή, κι εγώ του έγραψα την άποψή μου.
    1) Όταν πάς στον Αλεξόπουλο (αντιπρόσωπος της RENTHAL) τι θα ζητήσεις ;
    Τιμόνι για V-strom δε θα ζητήσεις ;
    Εκτός κι αν εσύ το ζήτησες αλλιώς.... μπορείς να μας πείς πως ;
    Τι περίμενες δηλαδή ; να είναι ανοιγμένα τα άκρα και να περνάνε τα ακρόμπαρα για να κάνει στα μηχανάκια μας ;
    Όλα τα αλουμινένια τιμόνια έχουν παχύτερα τοιχώματα από τα ατσάλινα...
    2) Όταν έβαλα το τιμόνι στο μηχανάκι αναγκάστηκα να αγοράσω καινούργιο το αριστερό σκρίπ το οποίο είναι γιαπωνέζικο και κοστίζει 10 ευρώ. με τόσα χρήματα μπορούσα να πάρω ζευγάρι εμπορίου αλλά προτίμησα τα ορίτζιναλ.
    Το σκρίπ της γκαζιέρας δεν επηρρεάζεται γιατί είναι κολλημένο πάνω της και στο νέο τιμόνι βάζουμε ολόκληρη τη γκαζιέρα.
    Το αριστερό όμως τι να κάνουμε, δεν εφαρμόζει-κολλάει καλά έπειδή η λαβή του τιμονιού είναι σαγρέ και με τις διαστολές του καλοκαιριού φουσκώνει σα λουκουμάς και ούτε με τη συρματασφάλιση γίνεται δουλειά.
    Τα περί άλλων λαβών κτλ. που αναφέρεις, δεν ισχύουν και για να το διαπιστώσεις βάλε πάνω στο παλιό το νέο τιμόνι και θα παρατηρήσεις ότι ΕΦΑΠΤΟΝΤΑΙ άρα έχουν ακριβώς τις ίδιες γωνίες , εκτός από την διαφορά των 2 εκ. από κάθε πλευρά στο συνολικό πλάτος του τιμονιού.
    Αν ο φίλος θέλει να μπεί σε δουλειές ας μπεί, περί ορέξεως......
    Αλλά δεν είναι σωστό να προσπαθήσουμε να πείσουμε τους άλλους με ανύπαρκτα επιχειρήματα του στύλ ότι βελτιώνεται η οδηγική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
    Απεναντίας, το φαρδύ τιμόνι προσφέρει πιό εύκολες λαβές, με μικρότερη δύναμη.
    Το στενό απλώς βολεύει καλύτερα στις σφήνες.
    Όποιος γουστάρει βόλτα-δοκιμή ή ότι άλλο του καπνίσει, ευχαρίστως να του δώσω να οδηγήσει το δικό μου και ας βγάλει μόνος του συμπεράσματα..
    Αν κατάλαβες φίλε, δεν τρέφομαι με ψευδαισθήσεις...
    the motorcycleboy reigns

  15. #75
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/06/2007
    Μηνύματα
    29
    Δυστυχώς μάλλον πείστηκα να μην αλλάξω τιμόνι.

    Έλπιζα ότι θα βρω κάποιο που θα είναι απλή αλλαγή, χωρίς καμία πατέντα (είμαι πάντα κατά της πατέντας). Άσχημο μεν το σιδερένιο της μαμάς, αλλά απ το να έχω το κεφάλι μου ήσυχο... μια χαρά είναι...

    Επιπλέον συμφωνω ότι το φαρδύτερο τιμόνι είναι και πιο εύκολο στην χρήση λόγω μεγαλύτερου μοχλού που δημιουργεί.

    Μέχρι λοιπόν να βγει κάποιο επώνυμο τιμόνι ειδικά φτιαγμένο για strom, υπομονή..


    Πάντως σας ευχαριστώ και τους δυο για τις απαντήσεις...

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Aftermarket ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ για VStrom...
    από athandim στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 316
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2011, 02:25
  2. Καρινα Για Vstrom
    από Grammarios στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2009, 16:44
  3. ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ Vstrom
    από Grammarios στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2006, 10:00
  4. λαστιχα για vstrom 1000
    από x-rider στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2005, 07:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF