Μετά από πορεία περίπου μιας ώρας στο πρώτο φανάρι που σταματάω μου βγάζει αντί για θερμοκρασία F1 και σβήνει(έδινε μιζιά αλλα δεν έπαιρνε μπρός).Έκλεισα και άνοιξα τον διακόπτη και όλα καλά.Ξέρει κάποιος τι είναι,είναι να ανησυχώ?
Μετά από πορεία περίπου μιας ώρας στο πρώτο φανάρι που σταματάω μου βγάζει αντί για θερμοκρασία F1 και σβήνει(έδινε μιζιά αλλα δεν έπαιρνε μπρός).Έκλεισα και άνοιξα τον διακόπτη και όλα καλά.Ξέρει κάποιος τι είναι,είναι να ανησυχώ?
FI ειναι φιλε...οπερ μεθεμρηνευομενον...Fuel Injection..
αναβει αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη (οχι απαραιτητα στον ψεκασμο)...
καλο ειναι να μην την οδηγεις αν σου αναψει το FI.
πηγαινε την σε ενα συνεργειο και βαλτην πανω στο διαγνωστικο να δεις τι γινετε..
![]()
θυμαμαι και σε μια v-strom1000 k3που ειχα αγορασει καινουρια στα πρωτα χλμ μου αναψε
αυτο το σημα 3-4 φορες και επαθα και εγω.
.
παντως παρολο που το βιβλιαρακι εγραφε, να απευθειτε σε εξουσιοδοτημενο ( ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΤΟ ΣΩΣΤΟ, Η ΑΝ ΕΧΕΙς ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΠΟΛΥ), δεν πηγα αλλα μετα χωρις να του κανω τιποτα σταματησε σε 1-2βδομαδες
πωλειται tank bag μαυρο 30ltτης bagster gia transalp 650
http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=52567[url]
Εχει παρατηρηθει στα suzuki να αναβει η ενδειξη αυτη και μιας και ειναι ψιλοκαινουργιο μοντελο το πιο πιθανο ειναι να θελει ψιλο ρυθμιση κατι.
Πηγαινε μαστορα...
Μπορεί να είναι από πολύ σοβαρό έως ασήμαντο,αλλά προληπτικά θα ήταν καλό να πας μια βόλτα από ένα εξουσιοδοτημένο να δεις τι κωδικός είναι και σε ποιό πρόβλημα αντιστοιχεί...
Το Fi όταν κλείσεις και ανοίξεις τον διακόπτη σβήνει,σε μερικά προβλήματα όταν μπορεί να προκληθεί μεγάλη ζημιά δεν αφήνει την μηχανή να ξαναπάρει μπροστά...
Η δικιά μου εκτίμηση λέει κανένας λ,τίποτα τέτοιο ψιλολοϊδι..
κατα 99,99 % παιζει να ειναι χαλασμενος ο σερβομηχανισμος που ρυθμιζει
την πεταλουδα του exup στον λαιμο της εξατμησης.
αυτος ο μηχανισμος βρισκεται κατω απο το ρεζερβουαρ δεξια
χαλανε τα γραναζια και παραμενει κλειστη η πεταλουδα του exup
και αμα παιζει εγγυηση να απαιτισεις να το αλλαξεις...
αλλιως απομονωνεις γιατι ειναι ακριβο
αυτα
μπες www.youtube.com/nikjoker και δες...
Ενα φιλαρακι μου με gsxr 750 μου ειπε οτι ειχε παρομοιο προβλημα επειδη δεν το εκλεινε απο το «emergency stop αλλα απο την κλειδαρια κατευθειαν
Μηχανη και ξερο ψωμι...!!!
Το μηχανακι νομιζω πως πρεπει να το σβηνεις απο την κλειδαρια παντως...Ενα φιλαρακι μου με gsxr 750 μου ειπε οτι ειχε παρομοιο προβλημα επειδη δεν το εκλεινε απο το «emergency stop αλλα απο την κλειδαρια κατευθειαν
FI = fault inspectionΑρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
FI ειναι φιλε...οπερ μεθεμρηνευομενον...Fuel Injection..
αναβει αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη (οχι απαραιτητα στον ψεκασμο)...
καλο ειναι να μην την οδηγεις αν σου αναψει το FI.
πηγαινε την σε ενα συνεργειο και βαλτην πανω στο διαγνωστικο να δεις τι γινετε..
![]()
![]()
Παιδία ευχαριστώ για τις απαντήσεις,μετα απο 8 μέρες μου το ξαναέβγαλε λίγο αφου το ζέστανα και το ξεκίνησα.Μίλησα με τον μηχανικό και θα το πάω από Δευτέρα να το βάλουμε στο διαγνωστικό για να δούμε τι παίζει.Μόλις μάθω θα το μοιραστώ μαζί σας.![]()
τα είπαμε και από κοντά βέβαια αλλά σε παρόμοια περιστατικά καλό είναι να πηγαίνουμε από τη συνεργείο την πρώτη φορά που θα συμβεί
![]()
![]()
Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.
Εγω το αντιλαμβανομαι σαν να κλεινεις το φως απο το γενικο και οχι απο το διακοπτη.Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Το μηχανακι νομιζω πως πρεπει να το σβηνεις απο την κλειδαρια παντως...
Το να το κλεινεις απο την κλειδωνια ειναι σαν να κατεβαζεις το γενικο με αναμενη τηλεοραση υπολογιστη κτλ.
Γνωμη μου ετσι.. Δεν επιμενω οτι ειναι και το σωστο, κανενας δεν μου εχει πει καποιο σοβαρο επιχειρημα για το αντιθετο (οχι οτι το δικο μου ειναι και πολυ σοβαρο)
Μηχανη και ξερο ψωμι...!!!
Μόλις γύρισα από το συνεργείο παίδες και ενώ βάλαμε το μηχανάκι στο διαγνωστικό δεν έχει καταγραφεί κανένα πρόβλημα στην μνήμη,για καμιά από τις δύο φορές που εμφανίστηκε το FI.Δεν ξέρω αν πρέπει να είμαι χαρούμενος για αυτό ή όχι.Τέλος πάντων ελπίζω να μην συνεχιστεί το θέμα.Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Απο το manualΑρχικά δημιουργήθηκε από eiffel
Εγω το αντιλαμβανομαι σαν να κλεινεις το φως απο το γενικο και οχι απο το διακοπτη.
Το να το κλεινεις απο την κλειδωνια ειναι σαν να κατεβαζεις το γενικο με αναμενη τηλεοραση υπολογιστη κτλ.
Γνωμη μου ετσι.. Δεν επιμενω οτι ειναι και το σωστο, κανενας δεν μου εχει πει καποιο σοβαρο επιχειρημα για το αντιθετο (οχι οτι το δικο μου ειναι και πολυ σοβαρο)
ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ
ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
Διακόπτης για το σβήσιμο του κινητήρα
Ο διακόπτης για το σβήσιμο του κινητήρα (1)
βρίσκεται δίπλα στο σκριπ γκαζιού. Όταν ο
διακόπτης βρίσκεται στη θέση (RUN), ο
κινητήρας θα λειτουργεί. Όταν ο διακόπτης
βρίσκεται στη θέση (OFF), ο κινητήρας
δεν θα λειτουργεί. Αυτός ο διακόπτης υπάρχει
κυρίως για λόγους ασφαλείας ή για περίπτω-
ση έκτακτης ανάγκης και πρέπει κανονικά να
παραμένει στη θέση (RUN).
Το ιδιο προβλημα και σε GSXR600 07 και το ιδιο μου ειπε καιΑρχικά δημιουργήθηκε από nikjoker
κατα 99,99 % παιζει να ειναι χαλασμενος ο σερβομηχανισμος που ρυθμιζει
την πεταλουδα του exup στον λαιμο της εξατμησης.
αυτος ο μηχανισμος βρισκεται κατω απο το ρεζερβουαρ δεξια
χαλανε τα γραναζια και παραμενει κλειστη η πεταλουδα του exup
και αμα παιζει εγγυηση να απαιτισεις να το αλλαξεις...
αλλιως απομονωνεις γιατι ειναι ακριβο
αυτα
ο μηχανικός μου.
Αν εισαι μέσα στην εγγυηση άλλαξε το τώρα γιατι κοστιζει σιγουρα πάνω από 350€
συγκεκριμενα νομίζω 370€...