Γεια σας. Έχω το εξής πρόβλημα. Έχω πάρει μια diversion 400αρα όπως έχω ήδη πει σε παλιότερο post. Στην αρχή η μηχανή έπαιρνε μπροστά μόνο με τσοκ κ με κάποια δυσκολία(να σημειώσω ότι όταν γκάζωνα(άνοιγα το γκάζι) στα 2/5 ας πούμε η μηχανή δεν έδινε γκάζι. Μετά όταν πήγαινα στα 4/5 ας πούμε και τα έσκαγε όλα μαζί). Σε κάποια φάση δεν έπαιρνε μπροστά άλλαξα μπουζία όπως μου είπανε κ έπαιξε.. Μετά από λίγο καιρό ξανά τα ίδια και την πήγα για καθαρισμό καρμπιρατέρ. Με το που γίνεται αυτό η μηχανή ήτανε έτσι όπως θα έπρεπε. Σαν να ήτανε άλλη μηχανή(αυτό που είπα πριν για τα 2/5 κτλ δεν ίσχυε πλέον, η μηχανή έδινε πολύ γκάζι, το ρελαντί τέλειο η κόρνα ακουγότανε ΔΥΝΑΤΑ lol κάτι που δεν γινότανε πριν). Αυτό κράτησε 2 μέρες. Μετά ξανά τα ίδια με χαρακτηριστικό ότι όταν σταματούσα στα φανάρια έσβηνε η μηχανή. Αναγκάστηκα να την δώσω πίσω για να την δούνε ΑΛΛΆ ειλικρινά φοβάμαι πως δεν θα κάνουνε τίποτα απολύτως. Μου είπανε ότι θα χρειαστεί ζιγκλεράκια από 92 σε 94 (δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό) και καθαρισμός του φίλτρου αέρα (το οποίο μου είχε πει αυτός που καθάρισε τα καρμπιρατέρ ότι ήταν καθαρό...).
Έχει κανείς καμία ιδέα?
Όποιος μπορεί ας βοηθήσει γιατί έχω δώσει άδικα λεφτά κ δεν έχω χαρεί την μηχανή ΚΑΘΟΛΟΥ!
ps: Αυτό που κατάλαβα πάντως είναι ότι όλοι οι μηχανικοί είναι καραγκιόζηδες.
Υπάρχει κανείς καλός άνθρωπος-μηχανικός στην Θεσσαλονίκη ?
ps2: Πριν από λίγο έμαθα σχετικά με τα ζιγλερακια. Και θέλω να ρωτήσω. Αφού μετά το καθάρισμα τον καρμπιρατέρ έπαιζε καλά γιατί να θέλει ο άλλος να αλλάξει τα ζιγλερακια ???