Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 44 από 44

Θέμα: Zzr 1400 η Hayabusa και γιατι? Μονο σοβαρες προτασεις.

  1. #31
    ΚΩΣΤΗΣ ZZR1400R Το avatar του/της booktsio
    Εγγραφή
    15/09/2003
    Μηνύματα
    81
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 888hayabusa
    Ηayabusa και ξερο ψωμι..

    Τοσα μηνυματα σου λενε τα ιδια και τα ιδια..

    Εγω θα σου πω οτι μολις πριν απο λιγες ημερες γυρισα απο ταξιδι που ειχα παει δικαβαλος και διβαλιτσος με το Κ8 μου σε ολη σχεδον την ευρωπη..
    Καθε ημερα βολτας μετα απο 800 η 1000 χιλιομετρα,κατεβαιναμε καναμε μπανιο και καναμε βολτα με τα ποδια η παλι με τη μηχανη,και πιναμε της μπυρες μας ξεκουραστοι..

    Επεισης θα σου πω οτι καθε χρονο γινετε πανευρωπαικη συγκεντρωση Hayabusa στη Γερμανια(μπορεις να ριξεις μια ματια στις φωτογραφιες που εχουμε στην ιστοσελιδα της λεσχης μας)και θα καταλαβεις.450 hayabusa ειχαμε μαζευτει φετος..

    Προβλημα και μαστορα δεν θα χρειαστεις ποτε,ειτε κανεις σερβις ειτε οχι

    Αυτα τα ολιγα...Τωρα για το ποιος την εχει μεγαλυτερη,ολοι το ξερουμε

    Δεν ξέρω αν την κουβέντα την κάνουμε για να βοηθήσουμε κάποιον που θέλει να αγοράσει μοτοσυκλέτα ή την κάνουμε για πάρτη μας... Τέλος πάντων. Νομίζω ότι ο φίλος ή έχει ήδη αγοράσει ή έχει στραφεί σε άλλη κατηγορία.

    Πριν πολλά χρόνια έκανα τον γύρο της Κρήτης με παπί, δικάβαλος και ...τετραβάλιτσος!!! Μετά από 150-200 χλμ την ημέρα κατεβαίναμε, κάναμε μπάνιο και κάναμε βόλτα με τα πόδια και πίναμε τις μπύρες μας ξεκούραστοι. Άρα πάρε παπί.

    Επίσης θα σου πω ότι κάθε χρόνο γίνεται πανευρωπαική συγκέντρωση βέσπας (μπορείς να δεις φωτογραφίες στην ιστοσελίδα...) Χιλιάδες βέσπες και φέτος... Άρα, πάρε βέσπα.

    Αυτά για την πλάκα της υπόθεσης...

    Το ποιά είναι η πιο άνετη από τις δύο -zzr ή busa- είναι πολύ απλό: εξαρτάται από τον καθένα τι γνωσεις έχει-γιατί θέλει τρόπο να οδηγηθούν σωστά και ξεκούραστα- και το σωματότυπο. Αυτό είναι όλο. Όποια σου ταιριάξει , αν σου ταιριάξει , μπορείς να κάνεις μαζί της χιλιάδες ξεκούραστα χλμ. απροβλημάτιστα, τα μηχανάκια είναι καταπληκτικά-ΚΑΙ τα δύο.

    Όσον αφορά το ποιός την έχει μεγαλύτερη, θα έλεγα σε όλους τους "μεγάλους" να προσέχουν που πάνε να την βάλουν, μην βρεθεί κανένας που την έχει μικρότερη αλλά είναι πιο επιδέξιος και τότε η πίκρα θα είναι μεγάλη...


  2. #32
    Δεν ξερω να οδηγω Το avatar του/της 888hayabusa
    Εγγραφή
    12/01/2008
    Μηνύματα
    123
    Δεν θα ασχοληθω μαζι σου απλα με ενοχλη που εβαλες το μηνυμα μου σαν παραθεση στο δικο σου και απο κατω με κοροιδευεις..Οποτε σε παρακαλω να τροποποιησεις το μηνυμα σου..

    Αυτα που γραφω ονομαζοντε επιχειρηματα και παραδειγματα για να τεκμηριωσω μια γνωμη..

    Και δεν δεχομε να τα κρινει κανεις.

    Ευχαριστω και συγνωμη απο τους υπολοιπους χρηστες
    http://ridingschool888.blogspot.gr/

  3. #33
    ΚΩΣΤΗΣ ZZR1400R Το avatar του/της booktsio
    Εγγραφή
    15/09/2003
    Μηνύματα
    81
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 888hayabusa
    Δεν θα ασχοληθω μαζι σου απλα με ενοχλη που εβαλες το μηνυμα μου σαν παραθεση στο δικο σου και απο κατω με κοροιδευεις..Οποτε σε παρακαλω να τροποποιησεις το μηνυμα σου..

    Αυτα που γραφω ονομαζοντε επιχειρηματα και παραδειγματα για να τεκμηριωσω μια γνωμη..

    Και δεν δεχομε να τα κρινει κανεις.

    Ευχαριστω και συγνωμη απο τους υπολοιπους χρηστες
    Επειδή δεν είχα πρόθεση να κοροιδέψω και να θίξω κανέναν, προκαταβολικά συγνώμη.
    Νομίζω ότι το καταλαβαίνετε όλοι αυτό, γιαυτο και έστειλα
    Εκείνο που ήθελα να πω είναι ότι δεν γίνεται κάποιος να ζητάει τη γνώμη σου και εσύ να λες από τη δική σου οπτική γωνία και μόνο τα επιχειρήματά σου. Αυτό που -νομίζω - πρέπει να κάνουμε είναι να προσπαθούμε να μπούμε στη θέση του άλλου. Επειδή είχαμε κάνει το γύρο της Ευρώπης το 2000 με CBR600F και γουστάραμε, δεν σημαίνει ότι αυτή ήταν και η καλύτερη επιλογή και αν κάποιος μου ζητήσει τη γνώμη μου θα του πω να πάει να βρει ένα μεταχειρισμένο για να κάνει το ίδιο ταξίδι...Δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που δεν το καταλαβαίνει αυτό.
    Αντίθετα, και επιμένω σ'αυτό έχοντας πικρή εμπειρία, πρέπει να είμαστε πολύ μα
    πολύ προσεκτικοί όταν κάποιος έχει Transalp και θέλει να ανέβει κατηγορία, ζητάει τη γνώμη μας και εμείς του λέμε να κοιτάξει ποιός ...την έχει μεγαλύτερη! Πρέπει να καταλάβετε ότι τα μηχανάκια αυτά ειναι γεμάτα όπλα απασφαλισμένα και θέλει πολύ προσοχή τι προτείνουμε και σε ποιόν. Ανοίξτε εφημερίδες τοπικές σε επαρχιακές πόλεις ,το καλοκαίρι ειδικά, και θα καταλάβετε τι θέλω να πω.
    Και στέκομαι στο σχόλιό σου περί ... μεγέθους γιατί ήταν αυτό στην ουσία που με ανάγκασε να κάνω την παράθεση- που στην τελική ελπίζω να είναι για καλό ή όλη κουβέντα. Δεν γίνεται να λες ότι ένα μηχανάκι την "έχει μικρότερη" παραπέμποντας στην δύναμή της φυσικά , και να μιλάμε για διαφορά της τάξεως : το ZZR χτυπάει τον κόφτη των 300χλμ την ώρα με λιγότερη ορμή απ'ότι το busa!!! Γιατί για τέτοια διαφορά μιλάμε, ανούσια και άχρηστη σε πραγματικούς μοτοσυκλετιστές , που δεν έχω λόγο να πιστεύω ότι δεν είσαι ΟΚ;

    Τώρα για την παράθεση που μου λες ότι σε ενόχλησε να ρωτήσω κάτι. Είμαι καιρό γραμμένος στο moto.gr αλλά τώρα τελευταία το χρησιμοποιώ και δεν έχω εμπειρία. Σκέφτομαι μήπως δεν ειναι fair play να βάζω σε παράθεση το μήνυμα στο οποίο θέλω να απαντήσω. Αν δεν είναι , τότε για άλλη μια φορά συγνώμη , δεν ήθελα να θίξω κανέναν.



    :a19: :a19: to everyone!!!

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από booktsio
    Επειδή δεν είχα πρόθεση να κοροιδέψω και να θίξω κανέναν, προκαταβολικά συγνώμη.
    Νομίζω ότι το καταλαβαίνετε όλοι αυτό, γιαυτο και έστειλα
    Εκείνο που ήθελα να πω είναι ότι δεν γίνεται κάποιος να ζητάει τη γνώμη σου και εσύ να λες από τη δική σου οπτική γωνία και μόνο τα επιχειρήματά σου. Αυτό που -νομίζω - πρέπει να κάνουμε είναι να προσπαθούμε να μπούμε στη θέση του άλλου. Επειδή είχαμε κάνει το γύρο της Ευρώπης το 2000 με CBR600F και γουστάραμε, δεν σημαίνει ότι αυτή ήταν και η καλύτερη επιλογή και αν κάποιος μου ζητήσει τη γνώμη μου θα του πω να πάει να βρει ένα μεταχειρισμένο για να κάνει το ίδιο ταξίδι...Δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που δεν το καταλαβαίνει αυτό.
    Αντίθετα, και επιμένω σ'αυτό έχοντας πικρή εμπειρία, πρέπει να είμαστε πολύ μα
    πολύ προσεκτικοί όταν κάποιος έχει Transalp και θέλει να ανέβει κατηγορία, ζητάει τη γνώμη μας και εμείς του λέμε να κοιτάξει ποιός ...την έχει μεγαλύτερη! Πρέπει να καταλάβετε ότι τα μηχανάκια αυτά ειναι γεμάτα όπλα απασφαλισμένα και θέλει πολύ προσοχή τι προτείνουμε και σε ποιόν. Ανοίξτε εφημερίδες τοπικές σε επαρχιακές πόλεις ,το καλοκαίρι ειδικά, και θα καταλάβετε τι θέλω να πω.
    Και στέκομαι στο σχόλιό σου περί ... μεγέθους γιατί ήταν αυτό στην ουσία που με ανάγκασε να κάνω την παράθεση- που στην τελική ελπίζω να είναι για καλό ή όλη κουβέντα. Δεν γίνεται να λες ότι ένα μηχανάκι την "έχει μικρότερη" παραπέμποντας στην δύναμή της φυσικά , και να μιλάμε για διαφορά της τάξεως : το ZZR χτυπάει τον κόφτη των 300χλμ την ώρα με λιγότερη ορμή απ'ότι το busa!!! Γιατί για τέτοια διαφορά μιλάμε, ανούσια και άχρηστη σε πραγματικούς μοτοσυκλετιστές , που δεν έχω λόγο να πιστεύω ότι δεν είσαι ΟΚ;

    Τώρα για την παράθεση που μου λες ότι σε ενόχλησε να ρωτήσω κάτι. Είμαι καιρό γραμμένος στο moto.gr αλλά τώρα τελευταία το χρησιμοποιώ και δεν έχω εμπειρία. Σκέφτομαι μήπως δεν ειναι fair play να βάζω σε παράθεση το μήνυμα στο οποίο θέλω να απαντήσω. Αν δεν είναι , τότε για άλλη μια φορά συγνώμη , δεν ήθελα να θίξω κανέναν.



    :a19: :a19: to everyone!!!


    ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ........


    Όταν τού έγραψα τί σημαίνει άπό transalp........hayabusa.....όλοι τό προσπέρασαν
    έκτός άπό ένα φίλο.....!!

    Άντικειμενικά........όσο άντικειμενικός μπορεί νάναι ένας κάτοχος hayabusa.....πού
    έτυχε νά έχω καί Καβασάκι τόν παππού βέβαια τού zzr ......
    τό έψαξα πολύ πρίν άποφασίσω γιά ένα άπό τά δύο....!!!
    ΕΚΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ABS.........πού μέ ξενερώνει καί δέν τό άντέχω γιατί
    είμαι τής παλιάς σχολής........
    ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ.
    Ούτε στό θέμα τής άξιοπιστίας,τής ποιότητας κατασκευής,τής τεχνικής ύποστήριξης
    τής τιμής,τής άξίας καί εύκολίας μεταπώλησης.........ΤΑ ΠΑΝΤΑ.....!!!
    Φίλε μου.........

    δέν πήρα τό hayabusa ..........γιατί περνάει πιό εύκολα τά 300,
    ούτε γιατί στρίβει καλύτερα καί έχει καλύτερο 400άρι....!!!
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ............ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ....!!!!

    Άλλά τό έπέλεξα, πιστεύω καί όλοι οί ύπόλοιποι..........
    γιά τούς λόγους πού σού έγραψα παραπάνω.





  5. #35
    ΚΩΣΤΗΣ ZZR1400R Το avatar του/της booktsio
    Εγγραφή
    15/09/2003
    Μηνύματα
    81
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΤΕ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ...

    ΕΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ZZR ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΕ ΤΟ TRANSALP ΝΑ ΠΑΡΕΙ BUSA KAI OXI ZZR!!!

    ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ BUSA ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΑΥΤΟ Σ'ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΠΗΡΕΣ.

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΑΠΟ TRANSALP ΣΕ ΤΕΡΑΣ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.

    ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΝ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ, Ή ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕ ΌΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΝΕΡΩΣΕ , Ή ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΤΛ ΚΤΛ ΚΤΛ.
    ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ, ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΩΡΑ, ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;

    ΟΠΟΤΕ....

  6. #36
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από booktsio
    Τώρα για την παράθεση που μου λες ότι σε ενόχλησε να ρωτήσω κάτι. Είμαι καιρό γραμμένος στο moto.gr αλλά τώρα τελευταία το χρησιμοποιώ και δεν έχω εμπειρία. Σκέφτομαι μήπως δεν ειναι fair play να βάζω σε παράθεση το μήνυμα στο οποίο θέλω να απαντήσω. Αν δεν είναι , τότε για άλλη μια φορά συγνώμη , δεν ήθελα να θίξω κανέναν.

    Το quote το χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να σχολιάσουμε ολόκληρο ή κομμάτι του μηνύματος ένός χρήστη. Δεν τίθεται θέμα fair play, ίσα ίσα που είναι απαραίτητο στα μεγάλα θέματα προκειμένου να καταλαβαίνουμε την ροή του.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #37
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    1. Το 14ρι ακόμα και μαμά είναι πανγρήγορο, το ίδιο σχεδόν με το Χαγιαμπούσα. (να μη μιλήσω πως είναι με ελεύθερες εξατμίσεις + χωρίς την δεύτερη σειρά των πεταλούδων στο ψεκασμό.)

    2. Ο συνεπιβάτης κάθεται πολύ πιο άνετα στο ΖΖR απ΄ότι στο Χαγιαμπούσα.

    3. Το ΖΖR έχει πολύ καλύτερα φρένα (+abs προαιρετικά)

    4. Το ΖΖR στρίβει το ίδιο καλά με το Χαγιαμπούσα αρκεί ο αναβάτης να ξέρει τι κάνει, και να το λέει η καρδιά του. Ο άπειρος και με τα δύο θα δυσκολευτεί, ειδικά στα κλειστά κομμάτια.

    5. Το Χαγιαμπούσα έχει πιο ομοιογενή σχεδίαση με εξαίρεση την ουρά που προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου. Το ΖΖR είναι άλλο μηχανάκι μπροστά και άλλο πίσω. Μπροστά δείχνει φουτουριστικό, πίσω κάπως παλιομοδίτικο.

    6. Η τιμή του Χαγιαμπούσα είναι άπαιχτη. Στην καwasaki θα έπρεπε να ρίξουν την τιμή ώστε να βοηθήσουν το μηχανάκι να πάει καλύτερα στην αγορά αλλά...

    7. Φίλος με το πρώτο 14ρι έχει κάνει 55,000 Km και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Παράλληλα έχει ολοκληρώσει το california 3 και στην εθνική το λιώνει. Αλλά και ο κινητήρας του Suzuki είναι εξαιρετικά αξιόπιστος.

    8. Για το φινιρισμα έχω παράπονα και για τα δυο. Το παλιό ZZR11 που έχω, εχει πολύ καλύτερη ποιότητα βαφής και από τα δύο. Δεν μου αρέσουν οι κολλήσεις στο ψαλίδι του Χαγιαμπούσα δεν μου αρέσει η ποιότητα των πλαστικών του kawa.

    9. Το βάρος των εξατμίσεων είναι υπερβολικό και στα δυο. Χρειάζεται η άμεση αντικατάσταση και στα δυο.


    10. Το kawa έχει μικρότερη γωνία κάστερ και μικρό μεταξόνιο για την κατηγορία χωρίς να κουνάει στα πολλά αλλά θέλει έμπειρο οδηγό που να μη κλείνει το γκάζι εκεί που δεν πρέπει.
    Το μπούσα στρίβει πολύ ωραία , είναι σαφώς πιο σπορ.

    11. Τα kawa πάντα στο ελάντα δεν ήταν εμπορικά.


    πάρε αυτό,
    που όταν το βλέπεις λιώνεις...

    και όταν το μάθεις καλά πρόσεχε γιατί δαγκώνουν και τα δυο.

    +1


    Επισης σαν συμπληρωμα στον προλαλησαντα

    Αν φτασεις στη τελικη αποφαση να ξερεις οτι οποιο διαλεξεις να ειναι αυτο που θες

  8. #38
    Ο παραπάνω τα είπε σωστά.
    Δεν θα μπω στο τρυπάκι να πω ότι με μια εξάτμιση το ZZR είναι πολύ πιο γρήγορο από το μπούσα... οι επιδόσεις είναι τόσο παραπλήσιες που οι διαφορά των ΔΕΚΑΤΩΝ του δευτερόλεπτου είναι γελοίο να το συζητάμε.
    Το κοινώς αποδεκτό από γνώμες και τεστ ότι τα φρένα εκτός του συν του ABS έχει πολύ καλύτερα φρένα το κάβα είναι για μένα ένα μεγάλο ΣΥΝ για το ZZR.
    Επίσης ένα μεγάλο ΣΥΝ είναι το πιο άνετο ταξίδι για το ZZR, με σαφώς πιο άνετη θέση για τον συνεπιβάτη.
    Το ότι δεν μου αρέσει η ουρά του σουζούκι γιατί είναι σαν μεγάλο scooter δεν έχει νόημα για κάποιον που θέλει να διαλέξει ένα από τα 2 γιατί είναι καθαρά γούστο του καθενός.
    Η τιμή τώρα είναι από την ΠΡΩΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΑΙΤΙΑ για το πιο πουλάει περισσότερο.
    Αν είχε 2000€ λιγότερο το κάβα ΠΙΟ θα πούλαγε;
    Τώρα στο θέμα μεταπώλησης του μεταχειρισμένου, είναι και εκεί τι τιμή πουλιέται για να κρίνεις πιο πουλάει πιο εύκολα. Όταν ανοίγω την χρυσή ευκαιρεία και βλέπω 15 μπούσα να πουλιούνται με το παλιό μοντέλο στα 7500€!! και το καινούργιο του 2008 στα 9000€, και σε κάθε έκδοση βλέπω να ξαναδημοσιεύονται, απλά δεν πουλιούνται και για να πουληθούν πρέπει να ξεφτιλίσεις την τιμή, όπως και στο κάβα αντίσοιχα. Γενικά έχουν ξεφτιλιστεί στα πάντα η τιμή των μεταχειρισμένων και ας είναι και ενός χρόνου, πόσο μάλλον σε αυτά τα μοτό που έχουν μικρό αγοραστικό κοινό.
    Η συντήρηση για μένα που έχω το κάβα, είναι μπορώ να πω πολύ φτηνή, το μόνο που τσιμπάει λίγο είναι τα μπουζί αλλά αν δεις ότι τα αλλάζεις κάθε 24.000km το κόστος σε αναλογία χιλιομέτρων είναι ελάχιστη.
    Το ΜΟΝΟ ακριβό αναλώσιμο είναι τα λάστιχα και για τα 2 μοτέρια, αν και πριν 3 χρόνια έβρισκες το σετ 400€, τώρα τα βρίσκεις 350€, αλλά και πάλι είναι ακριβά γιατί θέλεις κάθε 6000km τουλάχιστον ένα πίσω.
    Τα αξεσουάρ όπως εξατμίσεις, βελτιώσεις είναι πανάκριβα, αλλά αυτό ΑΝ θες τα βάζεις.

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BUSA MAKIS
    Εγγραφή
    10/05/2007
    Μηνύματα
    203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZZR1400
    ΠΡΩΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΑΙΤΙΑ για το πιο πουλάει περισσότερο.
    Αν είχε 2000€ λιγότερο το κάβα ΠΙΟ θα πούλαγε;

    Δεν είναι τα 2 χιλιάρικα.
    Tο Hayabusa παραγεται εδώ και 11 χρόνια
    και έχει γίνει cult πλέον.

    Υπάρχουν χιλιάδες κόσμος που είνια πορωμένος με το μοντέλο ανά
    το κόσμο.

    Και όπως είπε και ο Νίκος 888 πιο πάνω γίνετε χαμός στη Γερμανία
    στη συνάντηση των Μπουσαίων.

    Τώρα για το φίλο που ρωτάει τι να πάρει>

    Την απάντησή μου τη φαντάζεσαι.
    Εχω το παλιό το ωραίο του 2000 και έχει ως σήμερα
    104.000 χιλιόμετρα και ακόμα φυσάει.

    Γενικά και τα δυο που λες έχουν μοτερ πολύ αξιόπιστα.

    Πάρε αυτό που θα σου κάνει κλικ
    Μάκης


  10. #40
    Μάκη καλημέρα!
    Σίγουρα έχει γίνει καλτ η μπούσα με τόσα χρόνια παραγωγής, και έχουν γίνει και μοτοσυγκεντρώσεις ιδικά στην Γερμανία.
    Ασχέτως αυτού, η τιμή πιστεύω παίζει τον πρώτο ρόλο όταν μιλάμε για ισάξια γκάζια με παρόμοιες δυνατότητες, ακόμα και αν είναι ένα χιλιάρικο η διαφορά.
    Στην Αμερική υπάρχει zx14 forum, στην Ευρώπη δεν έχει τρέξει το κάβα τόσο πολύ.
    Λέγε τώρα, πότε θα ξαναπάμε Ναύπλιο να 300ρίσουμε ξανά;
    Υ.Γ. Να πάρω και αυτό: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/348895/ για να είμαστε ασορτί;
    Χρήστος.

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BUSA MAKIS
    Εγγραφή
    10/05/2007
    Μηνύματα
    203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZZR1400
    Μάκη καλημέρα!
    Σίγουρα έχει γίνει καλτ η μπούσα με τόσα χρόνια παραγωγής, και έχουν γίνει και μοτοσυγκεντρώσεις ιδικά στην Γερμανία.
    Ασχέτως αυτού, η τιμή πιστεύω παίζει τον πρώτο ρόλο όταν μιλάμε για ισάξια γκάζια με παρόμοιες δυνατότητες, ακόμα και αν είναι ένα χιλιάρικο η διαφορά.
    Στην Αμερική υπάρχει zx14 forum, στην Ευρώπη δεν έχει τρέξει το κάβα τόσο πολύ.
    Λέγε τώρα, πότε θα ξαναπάμε Ναύπλιο να 300ρίσουμε ξανά;
    Χρήστος.
    Γειά σου Χρηστάρα.

    Και τα δυο είναι ισάξια σίγουρα σε επιδόσεις.

    Είναι τι θα σου κάτσει καλύτερα στο μάτι.

    Για Ναύπλιο όποτε θες. Τι έγινε ??
    Απ' ότι θυμάμαι μας είχες βάλει τότε περιορισμό στα 220.
    Το ανοίγεις τώρα ??:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Μάκης


  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BUSA MAKIS
    Γειά σου Χρηστάρα.

    Και τα δυο είναι ισάξια σίγουρα σε επιδόσεις.

    Είναι τι θα σου κάτσει καλύτερα στο μάτι.

    Για Ναύπλιο όποτε θες. Τι έγινε ??
    Απ' ότι θυμάμαι μας είχες βάλει τότε περιορισμό στα 220.
    Το ανοίγεις τώρα ??:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ναι, είχα βάλει περιορισμό να ταξιδεύουμε με 220, αλλά αν θυμάσαι δεν κράτησα τον λόγο μου!
    Τώρα μου αρέσει να παίρνω τις ανοικτές στροφές με 220
    Θα τα πούμε...

  13. #43
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ


    1. Το 14ρι ακόμα και μαμά είναι πανγρήγορο, το ίδιο σχεδόν με το Χαγιαμπούσα. (να μη μιλήσω πως είναι με ελεύθερες εξατμίσεις + χωρίς την δεύτερη σειρά των πεταλούδων στο ψεκασμό.)

    2. Ο συνεπιβάτης κάθεται πολύ πιο άνετα στο ΖΖR απ΄ότι στο Χαγιαμπούσα.

    3. Το ΖΖR έχει πολύ καλύτερα φρένα (+abs προαιρετικά)

    4. Το ΖΖR στρίβει το ίδιο καλά με το Χαγιαμπούσα αρκεί ο αναβάτης να ξέρει τι κάνει, και να το λέει η καρδιά του. Ο άπειρος και με τα δύο θα δυσκολευτεί, ειδικά στα κλειστά κομμάτια.

    5. Το Χαγιαμπούσα έχει πιο ομοιογενή σχεδίαση με εξαίρεση την ουρά που προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου. Το ΖΖR είναι άλλο μηχανάκι μπροστά και άλλο πίσω. Μπροστά δείχνει φουτουριστικό, πίσω κάπως παλιομοδίτικο.

    6. Η τιμή του Χαγιαμπούσα είναι άπαιχτη. Στην καwasaki θα έπρεπε να ρίξουν την τιμή ώστε να βοηθήσουν το μηχανάκι να πάει καλύτερα στην αγορά αλλά...

    7. Φίλος με το πρώτο 14ρι έχει κάνει 55,000 Km και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Παράλληλα έχει ολοκληρώσει το california 3 και στην εθνική το λιώνει. Αλλά και ο κινητήρας του Suzuki είναι εξαιρετικά αξιόπιστος.

    8. Για το φινιρισμα έχω παράπονα και για τα δυο. Το παλιό ZZR11 που έχω, εχει πολύ καλύτερη ποιότητα βαφής και από τα δύο. Δεν μου αρέσουν οι κολλήσεις στο ψαλίδι του Χαγιαμπούσα δεν μου αρέσει η ποιότητα των πλαστικών του kawa.

    9. Το βάρος των εξατμίσεων είναι υπερβολικό και στα δυο. Χρειάζεται η άμεση αντικατάσταση και στα δυο.


    10. Το kawa έχει μικρότερη γωνία κάστερ και μικρό μεταξόνιο για την κατηγορία χωρίς να κουνάει στα πολλά αλλά θέλει έμπειρο οδηγό που να μη κλείνει το γκάζι εκεί που δεν πρέπει.
    Το μπούσα στρίβει πολύ ωραία , είναι σαφώς πιο σπορ.

    11. Τα kawa πάντα στο ελάντα δεν ήταν εμπορικά.


    πάρε αυτό,
    που όταν το βλέπεις λιώνεις...

    και όταν το μάθεις καλά πρόσεχε γιατί δαγκώνουν και τα δυο.

    το είδα τώρα ενώ το έχεις γράψει εδω και πολυ καιρό αλλά έστω και αργά αξίζει ενά μπράβο

    άν όλα τα reviews εδω μέσα ήταν στο επίπεδο του δικού σου τότε όλοι θα είμασταν λιγο πιο σοφοί

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BUSA MAKIS
    Γειά σου Χρηστάρα.

    Και τα δυο είναι ισάξια σίγουρα σε επιδόσεις.

    Είναι τι θα σου κάτσει καλύτερα στο μάτι.

    Για Ναύπλιο όποτε θες. Τι έγινε ??
    Απ' ότι θυμάμαι μας είχες βάλει τότε περιορισμό στα 220.
    Το ανοίγεις τώρα ??:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ναι, είχα βάλει περιορισμό να ταξιδεύουμε με 220, αλλά αν θυμάσαι δεν κράτησα τον λόγο μου!
    Τώρα μου αρέσει να παίρνω τις ανοικτές στροφές με 220
    Θα τα πούμε...

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2015, 15:16
  2. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 28/10/2010, 08:56
  3. Μόνο σοβαρές προτάσεις ..!!!
    από OldMan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2010, 03:49
  4. ZZR 1400 Vs GSX-R 1300 Hayabusa (2008)
    από menos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2008, 10:01
  5. Μόνο σοβαρές προτάσεις
    από sotpag στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2007, 16:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF