Σελίδα 136 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 3686126131132133134135136137138139140141146186 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.026 έως 2.040 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #2026
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tzrypvs
    Εγγραφή
    18/05/2005
    Μηνύματα
    103
    Έγω είχα R1,το πούλησα και παράγγειλα το 650.το σκεφτόμουν για το 1250.
    Μετα το R1 φοβόμουν ότι το το 650 θα μου ήταν λίγο.Μετά όμως σκέφτηκα τη διαφορά.Το R1 ήταν μόνο για τη βόλτα και είχα άλλο για την πόλη.το ληστή θα είναι για όλα.Βόλτα,πόλη κτλπ.Στην πόλη κατα την γνώμη μου το 1250 είναι υπερβολικο.δεν χρειαζεσαι τοση δυναμή/ροπή.Ασε τώρα που λέω ροπή με το 1250 όπως και με το R1 σπινιάρεις με το παραμικρό.
    Δεν θα σου πω,ουτε για διαφορά καταναλώσης,ουτε για βάρος μιας είναι σχεδον ιδια,αλλά θα σταθώ στην ουσία.
    Αν είναι μηχανή βόλτας-ταξιδι παρε το 1250.Αν είσαι 80 πολη-20 ταξίδι το 650.
    Άλλα πιστευα και εγώ μέχρι που ο GIGENIS(να ναι καλά) μου το έδωσε για βόλτα.καναμε βόλτα για καμία ωρα περίπου.Πήγαμε εθνική-πόλη-μποτιλιαρισμα-παρκάρισμα-μανουβρες και εντυπωσιάστικα.Όχι λογο της δύναμης,λόγο του πακέτου.
    Και να σου πω κάτι,μία χαρά πάει όσο αναφορά τη δύναμη,δεν το πίστευα,έχει πολύ καλό τραβηγμά.Τελικές δεν με ένοιαζαν πότε και με το R1 γουσταρα να πηγαίνω 140-160 και να ανοίγω το γκάζι και να φεύγει.

    Έχεις οδήγησει κάποιο απο τα 2?
    Από τα χαρτιά μεχρι την ούσια έχει μεγάλη διαφορά.
    Αν κοιταξεις πχ για το 650 δεν είναι σε χαρακτηριστικα το καλυτερο,ουτε το πλαισιο είναι τοπ,ουτε οι αναρτησεις,ουτε το βάρος αλλά και το μοχλικο του έχει σε σχέση με τους ανταγώνιστές που δεν έχουν και καλά φρένα και ένα καταπλήκτικό(κατα τη γνώμη μου) κινητηρα για την κατηγορία του φυσικά.Έχει 50 κυβικα παραπανω με μεγαλη διαδρομή εμβόλου που σημαίνει αυξήμενη ρόπη-τράβηγμα.βάζεις μία έκτη και πηγαινεις και άφηνεις τους άλλους να σε παιρνανε.Αν σου αρέσουν τα νούμερα δες ρεμπριζ με 6η.

    Πάντως οδηγησέ τα και μετα αποφάσισε.
    Αυτά

  2. #2027
    Αρχικά δημιουργήθηκε από christostr
    Φίλε μου και γω 1,68 και έχω africa. Θέλω να μου πεις αν είδες διαφορά με το ύψος της σέλας, όπως επίσης αν το 650 σε καλύπτει γιατί με βασανίζει το ερώτημα 1250 ή 650. Κάνω εκδρομούλες και 1-2 ταξίδια το χρόνο.
    Σε ευχαριστώ
    Θα συμφωνησω σε μεγαλο βαθμο με το συναγωνιστη tzrypvs....Πράγματι, οσον αφορα τη συγκριση με το 1250, θα σου πώ οτι, ναι έχει λιγο καλυτερη αναρτηση μπροστα, χωρις ομως ΤΟΣΟ μεγαλη διαφορα στο δρομο, η ροπή του μεσα στην πόλη μαλλον κουραστικη ειναι καθ οσον τα σπινιαρισματα θα ειναι στο ημερησιο μενου, ενω απο πλευράς επιδόσεων παιρνεις καμια 15αρια-20 κμ στην τελικη....αλλα ο χαρακτηρας της μοτοσικλετας δεν ειναι σουπερ σπορ...άρα η τελική δεν ειναι το ζητουμενο..απο την αλλη, οι 2500 ευρω διαφορα που εχει στην τιμή, δεν νομιζω οτι αντικατοπτριζουν την πραγματική διαφορά μεταξυ των δυο μοντέλων..άρα, το 650 αποτελει the best value for money ever΄, επιλογή...η γραμμικοτητα και η ελαστικοτητα του κινητήρα δε, ειναι σουπερ κινητρο, και δε θα σε αφησει ποτε και πουθενα ξεκρεμαστο..οσον αφορα τα ταξιδια σου, την απαντηση τη δινεις μονος σου...αν σε πηγαινε μεχρι σήμερα περισσοτερο απο αξιοπρεπώς το θηριο που λεγεται ΑΦΡΙΚΑ, με τους 60 ιππους, εσυ τι λες, θα έχεις προβλημα με τους 85; και μια και έχεις κι εσυ πρώτο μποι (για την ακριβεια, λιγο πιο δευτερο απο μενα!!!!!) δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα χώρου....προκειται για μια all around μοτοσικλετα, με ολη τη σημασια της λεξεως.......το 1250 ειναι εξακολουθει να ειναι μακραν φτηνοτερο του ανταγωνισμου του, και πολυ καλή μοτοσικλετα, αλλα σε σχεση με το 650 προσφερει σαφως λιγοτερα ανα ευρώ που θα δωσεις...και μην νομισεις οτι με το 650 θα στερηθεις επιδοσεων...οταν το fazer θα κανει το μπαμ, εσυ θα εισαι ήδη αρκετα παρακατω, ενω και σε τελικες τα μηχανακια ειναι παραπλησια..αυτα...οσο για τη σέλα μάλλον δεν καταλαβαινω το ερωτημά σου, οπότε αν μπορεις, γινε λιγο πιο συγκεκριμενος...

  3. #2028
    Τα καλύτερα έρχονται Το avatar του/της christostr
    Εγγραφή
    08/08/2009
    Μηνύματα
    552
    Σε διευκόλυνε σημαντικά το χαμηλότερο ύψος;
    Φεύγω... πάω ταξίδι να επισκευτώ τον εαυτό μου...

  4. #2029
    αν εννοεις σε σχεση με το στρομ, θα σου πώ πως, ναι, ειναι πιο ευκολοοδηγητο, και ναι το υψος της σελας, ακομη και για μας, τους....Φασούλες!!! επιτρέπει την ανετη κυκλοφορια της μοτοσικλετας σε σχεση με την πολη....και σε σχεση με τον Αφρικάνο, πιστευω ότι θα σου ειναι μακραν ευκολοτερο στην οδηγηση, και πιο μανιτζεβελο.....και πιστεψέ με...η ελαφρα σκυφτη θεση οδηγησης του ληστη, δεν θα σε προβληματισει καθόλου....

  5. #2030
    Χθες γυρισα απο το πρωτο μου ταξιδι με τον σουζουκα και παραθετω εντυπωσεις: Η διαδρομη ηταν Αθηνα-Ναυπλιο-Κυπαρισσι-Μονεμβασια-Αθηνα. Συνολο περιπου 1000χλμ μαζι με τις τοπικες μετακινησεις. Οι διαδρομες που επελεξα ηταν φουλ στροφη για να δοκιμασω το μηχανακι και να μαθω τις αντιδρασεις του. Μπορω να πω πως εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο τη συμπεριφορα του ειδικα στα ανοιχτα κομματια οπου μπορεις να κινηθεις σβελτα χωρις ιδιεταιρο κοπο. Στις πολυ κλειστες ορεινες φουρκετες υστερει λιγο το συνολο χωρις ομως να προβληματιζει. Ευχαριστη νοτα τα αποδοτικα και ακουραστα φρενα (οδηγουσα με δευτερο ατομα και φουλ φορτωμα-σαμαρια+bagster), καθως και η ροπη του κινητηρα απο χαμηλα που βοηθα να κραταμε χαμηλα την καταναλωση. Στο πηγαινε με ταχυτητες ~140χλμ/ωρα η καταναλωση ηταν στα 5λτ/100χλμ, ενω στο ελα που ημουν σολο στη μηχανη και με ταχυτητες στα ανοιχτα κομματια πανω απο 160χλμ/ωρα (σε πολλες περιπτωσεις φλερταρα και με τα 200χλμ/ωρα), η καταναλωση επαιξε στα 8λτ/100χλμ. Μοναδικο μου παραπονο η ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΒΟΛΗ για την κατηγορια σελα, η οποια κανει τα οπισθια σου να παρακαλανε για 5λεπτη σταση καθε 1μιση ωρα ταξιδιου. Επειτα απο 3000χλμ με το ληστακο μου μπορω να πω με σιγουρια πως εκανα σωστη επιλογη και πως τα λεφτα μου επιασαν τοπο.

    ΥΓ. Επειγοντως αλλαγη τελικου καθως με αυτο κανενας δεν σε ακουει με οτι αυτο συνεπαγεται. Τουτου στην εθνικη με εσπρωξε κανονικα ευτυχως χωρις τις αναμενομενες συνεπειες.
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  6. #2031
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tzrypvs
    Εγγραφή
    18/05/2005
    Μηνύματα
    103
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cosgili
    Μοναδικο μου παραπονο η ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΒΟΛΗ για την κατηγορια σελα
    Συμφωνώ..

  7. #2032
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2007
    Μηνύματα
    357
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cosgili
    ΥΓ. Επειγοντως αλλαγη τελικου καθως με αυτο κανενας δεν σε ακουει με οτι αυτο συνεπαγεται. Τουτου στην εθνικη με εσπρωξε κανονικα ευτυχως χωρις τις αναμενομενες συνεπειες.
    3 φορές με έχουν ρίξει στον δρόμο, επειδή δεν με άκουγαν, ιδιαίτερα σε ελαφρά ανηφορικά κομμάτια, που τα τουτου αφήνουν το φρένο, νομίζοντας ότι είναι είναι ευθεία, μετά σπρώχνουν ελαφρώς το μπροστιμό και μπαμ...τα καντήλια έρχονται αργότερα!

    Η σέλα νομίζω είναι θέμα συνήθειας

  8. #2033
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zvailakis
    3 φορές με έχουν ρίξει στον δρόμο, επειδή δεν με άκουγαν, ιδιαίτερα σε ελαφρά ανηφορικά κομμάτια, που τα τουτου αφήνουν το φρένο, νομίζοντας ότι είναι είναι ευθεία, μετά σπρώχνουν ελαφρώς το μπροστιμό και μπαμ...τα καντήλια έρχονται αργότερα!

    Η σέλα νομίζω είναι θέμα συνήθειας
    Εμένα με έσπρωχνε κανονικά ένας μπάρμπας & δεν είχε καταλάβει τίποτα...
    '΄'σε ακούνπησα? Συγγνώμη δεω το κατάλαβα..."
    Τι να πεις?............
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  9. #2034
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2007
    Μηνύματα
    357
    επίσης έχω 2 βαθουλώματα μικρά στην εξάτμιση από τέτοιες καταστάσεις

    τι να πεις!

  10. #2035
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zvailakis
    3 φορές με έχουν ρίξει στον δρόμο, επειδή δεν με άκουγαν, ιδιαίτερα σε ελαφρά ανηφορικά κομμάτια, που τα τουτου αφήνουν το φρένο, νομίζοντας ότι είναι είναι ευθεία, μετά σπρώχνουν ελαφρώς το μπροστιμό και μπαμ...τα καντήλια έρχονται αργότερα!
    Καλά, αυτό με το πως σε ρίχνουν δεν το κατάλαβα... Σε ανηφορικό κομμάτι, απλά εξαφανίζεσαι γιατί ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν δύναμη να ακολουθήσουν. Πως σε χτυπάνε στο μπροστινό;;; Και εμένα με έχουν σπρώξει, δύο φορές με πολλά χιλιόμετρα, ευτυχώς χωρίς να με ρίξουν. Αλλά στη μία περίπτωση δεν είχε επιλογή πρακτικά ο οδηγός λόγω εμποδίου, στην άλλη ήταν απλώς μιά ηλίθια που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί. Άλλη μιά φορά ένας ταρίφας που μου έσπασε και τη μανέτα του συμπλέκτη, μιά φορά με την Κατερίνα τη γλιτώσαμε στο παρα τρίχα πάλι από έναν "γρήγορο" πιτσιρικά... Ευτυχώς μόνο στο παρκάρισμα τον πρώτο μήνα το έχω ρίξει! Το μάθημά μου από τις φάσεις ήταν, όταν ΔΕΝ πας πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα, είναι επικίνδυνα για εσένα.

    Και τέλος πάντων, ως οδηγός και αυτοκινήτου, το να ακούς ένα γaμhμέν0 μπουμπουνητό από κάπου, δεν σημαίνει ότι μπορείς να καταλάβεις από ποιά κατεύθυνση έρχεται ούτε σε ποιά απόσταση είναι, απλά σου σπάει τα @@ και τελικά μπορεί και να γίνει χειρότερη η κατάσταση γιατί σε αποπροσανατολίζει και σε εκνευρίζει. Ψάχνεις στους καθρέφτες, ειδικά αν είσαι σε κίνηση βράδι δεν φαίνεται τίποτα γιατί δεν ξεχωρίζει η μοτοσικλέτα, αν είσαι σε στροφές πάλι το ίδιο και δεν προσέχεις όσο έπρεπε και τον δρόμο, απλά περιμένεις να δεις από που θα πεταχτεί το @@ με τη μηχανή. Οι ξετάπωτες εξατμίσεις είναι ηλιθιότητα από όλες τις απόψεις... Φυσικά αν κάποιος πιστεύει ότι του σώζουν κάθε μέρα τη ζωή δεν θα του αλλάξω εγώ γνώμη. Πολύ θα ήθελα όμως να του χαλάω τον ύπνο και τη διάθεση κάθε βράδι, όπως γινόταν στο παλιό μου σπίτι με τους "γρήγορους" του μεσονυχτίου.

  11. #2036
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Καλά, αυτό με το πως σε ρίχνουν δεν το κατάλαβα... Σε ανηφορικό κομμάτι, απλά εξαφανίζεσαι γιατί ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν δύναμη να ακολουθήσουν. Πως σε χτυπάνε στο μπροστινό;;; Και εμένα με έχουν σπρώξει, δύο φορές με πολλά χιλιόμετρα, ευτυχώς χωρίς να με ρίξουν. Αλλά στη μία περίπτωση δεν είχε επιλογή πρακτικά ο οδηγός λόγω εμποδίου, στην άλλη ήταν απλώς μιά ηλίθια που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί. Άλλη μιά φορά ένας ταρίφας που μου έσπασε και τη μανέτα του συμπλέκτη, μιά φορά με την Κατερίνα τη γλιτώσαμε στο παρα τρίχα πάλι από έναν "γρήγορο" πιτσιρικά... Ευτυχώς μόνο στο παρκάρισμα τον πρώτο μήνα το έχω ρίξει! Το μάθημά μου από τις φάσεις ήταν, όταν ΔΕΝ πας πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα, είναι επικίνδυνα για εσένα.

    Και τέλος πάντων, ως οδηγός και αυτοκινήτου, το να ακούς ένα γaμhμέν0 μπουμπουνητό από κάπου, δεν σημαίνει ότι μπορείς να καταλάβεις από ποιά κατεύθυνση έρχεται ούτε σε ποιά απόσταση είναι, απλά σου σπάει τα @@ και τελικά μπορεί και να γίνει χειρότερη η κατάσταση γιατί σε αποπροσανατολίζει και σε εκνευρίζει. Ψάχνεις στους καθρέφτες, ειδικά αν είσαι σε κίνηση βράδι δεν φαίνεται τίποτα γιατί δεν ξεχωρίζει η μοτοσικλέτα, αν είσαι σε στροφές πάλι το ίδιο και δεν προσέχεις όσο έπρεπε και τον δρόμο, απλά περιμένεις να δεις από που θα πεταχτεί το @@ με τη μηχανή. Οι ξετάπωτες εξατμίσεις είναι ηλιθιότητα από όλες τις απόψεις... Φυσικά αν κάποιος πιστεύει ότι του σώζουν κάθε μέρα τη ζωή δεν θα του αλλάξω εγώ γνώμη. Πολύ θα ήθελα όμως να του χαλάω τον ύπνο και τη διάθεση κάθε βράδι, όπως γινόταν στο παλιό μου σπίτι με τους "γρήγορους" του μεσονυχτίου.
    Μαλλον με παρεξηγησες οταν ειπα οτι δεν ακουγομαι. Σκοπος μου δεν ειναι να περναω και να με στολιζουν με ολα τα κοσμιτικα, αλλα να μπορω ενω ειμαι αναμεσα σε αυτοκινητα, με ενα παιξιμο στο γκαζι, να κανω αισθητη την παρουσια μου. Μια aftermarket εξατμιση μπορει να μου το δωσει αυτο μιας και ο θερμοσιφωνας που η μαμα suzuki επελεξε για εξατμιση, ειναι πιο φιμωμενο και απο σκυλο με λυσσα στο μπογια.
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  12. #2037
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2007
    Μηνύματα
    357
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Καλά, αυτό με το πως σε ρίχνουν δεν το κατάλαβα... Σε ανηφορικό κομμάτι, απλά εξαφανίζεσαι γιατί ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν δύναμη να ακολουθήσουν. Πως σε χτυπάνε στο μπροστινό;;; Και εμένα με έχουν σπρώξει, δύο φορές με πολλά χιλιόμετρα, ευτυχώς χωρίς να με ρίξουν. Αλλά στη μία περίπτωση δεν είχε επιλογή πρακτικά ο οδηγός λόγω εμποδίου, στην άλλη ήταν απλώς μιά ηλίθια που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί. Άλλη μιά φορά ένας ταρίφας που μου έσπασε και τη μανέτα του συμπλέκτη, μιά φορά με την Κατερίνα τη γλιτώσαμε στο παρα τρίχα πάλι από έναν "γρήγορο" πιτσιρικά... Ευτυχώς μόνο στο παρκάρισμα τον πρώτο μήνα το έχω ρίξει! Το μάθημά μου από τις φάσεις ήταν, όταν ΔΕΝ πας πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα, είναι επικίνδυνα για εσένα.

    Και τέλος πάντων, ως οδηγός και αυτοκινήτου, το να ακούς ένα γaμhμέν0 μπουμπουνητό από κάπου, δεν σημαίνει ότι μπορείς να καταλάβεις από ποιά κατεύθυνση έρχεται ούτε σε ποιά απόσταση είναι, απλά σου σπάει τα @@ και τελικά μπορεί και να γίνει χειρότερη η κατάσταση γιατί σε αποπροσανατολίζει και σε εκνευρίζει. Ψάχνεις στους καθρέφτες, ειδικά αν είσαι σε κίνηση βράδι δεν φαίνεται τίποτα γιατί δεν ξεχωρίζει η μοτοσικλέτα, αν είσαι σε στροφές πάλι το ίδιο και δεν προσέχεις όσο έπρεπε και τον δρόμο, απλά περιμένεις να δεις από που θα πεταχτεί το @@ με τη μηχανή. Οι ξετάπωτες εξατμίσεις είναι ηλιθιότητα από όλες τις απόψεις... Φυσικά αν κάποιος πιστεύει ότι του σώζουν κάθε μέρα τη ζωή δεν θα του αλλάξω εγώ γνώμη. Πολύ θα ήθελα όμως να του χαλάω τον ύπνο και τη διάθεση κάθε βράδι, όπως γινόταν στο παλιό μου σπίτι με τους "γρήγορους" του μεσονυχτίου.

    Ακαδημίας, απογευματάκι, πήξιμο όσο δεν πάει....δεν περνάει ούτε κουνούπι ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Κάποια φανάρια είναι σε ελαφρά ανηφορικά κομμάτια (ελάχιστα!). Φανάρι κόκκινο και εσύ πίσω από αμάξι (ή στην πίσω αριστερή/δεξιά γωνία του περιμένοντας να μπεις ανάμεσα αν βρεθεί η ευκαιρία). Ο τύπος νομίζοντας οτι είναι ευθεία, αφήνει το φρένο και κινείται με ελάχιστη ταχύτητα προς τα πίσω, εγώ να πάω πιο πίσω δεν έχω (άλλο αμάξι, ή άλλες μηχανές) και ακουμπάει το μπροστά (ή την εξάτμιση αν είμαι διαγώνια δίπλα του)...από την στιγμή που δεν με ακούει ή δεν με έχει δει καν (99.9999% των περιπτώσεων) δεν πατάει φρένο, πλαγιάζει λίγο η μηχανή και από μια κλίση και κάτω απλά δεν μπορώ να την κρατήσω!

  13. #2038
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zvailakis
    ...Φανάρι κόκκινο και εσύ πίσω από αμάξι (ή στην πίσω αριστερή/δεξιά γωνία του περιμένοντας να μπεις ανάμεσα αν βρεθεί η ευκαιρία). Ο τύπος...δεν πατάει φρένο..
    Έχεις την εντύπωση ότι αν βάλεις εξάτμιση θα πατήσει φρένο;;; Εδώ κορνάρεις και δεν καταλαβαίνουν! Με το αυτοκίνητο από πίσω, σε τέτοιες περιπτώσεις, όχι με μηχανή! Ούτε καν έχει την αίσθηση ότι φεύγει. Και υφάκι... Ο γ@μιάς της γειτονιάς. Η μόνη λύση, απόσταση...

    cosgili γνώμη μου πάντα, αν δεν χωράς, μην περνάς. Αν ο οδηγός του/των αυτοκινητων που θέλεις να περάσεις ανάμεσα "κοιμάται" και εσύ του την κάνεις με την εξάτμιση για να "ξυπνήσει", μπορεί να κάνει καμμιά στραβοτιμονιά από φόβο και να στην ρίξει. Αν θέλεις να σε ακούσει, ένα γρήγορο μπιπ με την κόρνα αρκεί. Το θέμα είναι να ξέρεις που θα κάνεις υπομονή και που περνάς χωρίς πρόβλημα. Δεν θα μάθουμε σε κανέναν να οδηγεί "σωστά" κυρίως γιατί το "σωστά" του καθ' ενός από εμάς σημαίνει "όπως με βολεύει". Βλέποντας τα πράγματα και από τα δύο στρατόπεδα, οι οδηγοί των αυτοκινήτων είναι σαφώς λιγότερο κάφροι και φασίστες από τους οδηγούς δίτροχων κάθε είδους. Και επειδή ξέρω ότι θα ανοίξει τεράστιο θέμα και δεν θέλω, απλά θυμίζω ότι η διήθηση δεν είναι Θεόδοτο δικαίωμά μας αλλά γίνεται κατά κύριο λόγο με την ανοχή των οδηγών αυτοκινήτων και της τροχαίας, το κενό ανάμεσα σε αριστερή και μεσαία λωρίδα δεν είναι "λωρίδα δίτροχων" και άρα όποιο αυτοκίνητο θέλει να αλλάξει θέση έχει προτεραιότητα από εμάς που κινούμαστε εκεί και πως αν μας χτυπήσουν όσο κινούμαστε εκεί, το λάθος είναι 100% δικό μας... Φυσικά κάθε αντίθετη άποψη δεκτή. Αυτή είναι απλά η δική μου φιλοσοφία κίνησης. Προσέχω όσο γίνεται, δεν πιέζω καταστάσεις, χώνομαι όπου μπορώ και βλέπω ότι με παίρνει, χωρίς να "απαιτώ" γιατί δεν έχω "δίκιο", απλά. Έτσι και αλλιώς, γρήγορα θα φτάσω εκεί που πάω. Πιο πολύ με ενοχλούν οι "συνάδελφοι" δίτροχοι που κλείνουν το δρόμο αντί να πάνε στα τσακίδια δεξιά ή που δεν κάνουν χώρο να περάσουν οι πιο γρήγοροι στον άτυπο διάδρομο, παρά οι οδηγοί των αυτοκινήτων.

  14. #2039
    χαιρετω ολους τους ληστες!παιδες επειδη σε λιγο καιρο προκειτε να γινω και γω ληστης,εψαξα στο forum,αλλα δεν εχω πολυ χρονο αυτον τον καιρο,θελω αν καποιος ξερει να μου πει ποσο κοστιζει η yoshi για το 650,το τελικο μονο!να σημειωσω οτι το μονο που με χαλαει στο μηχανακι ειναι αυτη η τεραστια εξατμιση,μονο για λογους αισθητικης και βαρους θα ηθελα να την αλλαξω,δεν με νοιαζει να κερδισω αλογα..και θελω να μου πειτε επισης αν βαζοντας το τελικο θα χρειαστουν ρυθμισεις για τη σωστη λειτουργια του κινητηρα..ευχαριστω!παντα ορθιοι και καλες βολτες!

  15. #2040
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ikaros892003
    θελω αν καποιος ξερει να μου πει ποσο κοστιζει η yoshi για το 650...,μονο για λογους αισθητικης και βαρους θα ηθελα να την αλλαξω...
    Έτσι, πες το, με φτιάχνει και θέλω να την βλέπω
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=86125
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=86002

    Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ψάξεις μέσω google και ebay, θα δεις και στα σχετικά threads στην κατηγορία ότι κάποιοι την έφεραν απ' έξω σημαντικά φτηνότερα από την Ελλάδα. Πάντως, όπως έχουμε πει επανειλημμένα με τον Portishead όλες οι εξατμίσεις στην κατηγορία των μεσαίων είναι απλοί σωλήνες, οπότε μην κολλάς στο όνομα Acrapovic, Yoshimura κλπ, βρες μιά επώνυμη φτηνή και βάλε την γιατί το μόνο που αλλάζει είναι το αυτοκόλλητο απ' έξω. Από εκεί και πέρα, ο εγκέφαλος νομίζω ότι με μόνο το τελικό να αλλάζει δεν χρειάζεται τίποτα. Η Leovince για παράδειγμα, στα SS γράφει ότι για πιο σωστή λειτουργία αλλάξτε και το χάρτη, για τα μεσαία όπως το Bandit δεν λέει τίποτα. Αν αλλάξεις όμως και φίλτρο, θα θέλει νέους χάρτες γιατί μεταβάλλεται σημαντικά η ποσότητα αέρα που περνάει από το όλο σύστημα. Με το καλό να το πάρεις

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF