Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: Derbi Mulhacen 125 vs Terra 125 vs YBR 125

  1. #1

    Derbi Mulhacen 125 vs Terra 125 vs YBR 125

    Μετά από 10 σχεδόν χρόνια αυτοκινητιστικής εμπειρίας και 160.000 χλμ σε 4 ρόδες ήρθε η ώρα να αφαιρέσω 2 τροχούς από το μέσο μεταφοράς μου...

    Πέρα από το αυτοκίνητο η μοναδική εμπειρία δικύκλου είναι το ποδήλατό μου...
    Τη μηχανή θα τη χρησιμοποιώ τόσο σε αστικό ιστό όσο και σε επαρχιακό δίκτυο και εθνική οδό...
    Σήμερα ανέβηκα σε ένα σταματημένο Derbi Senda 125 Baja και αναθάρρησα. Μου φάνηκε πανάλαφρο, το έγερνα λίγο δεξιά - αριστερά και μου φαινόταν ότι ακόμα και αν έπεφτε στο πόδι μου δε θα πάθαινα τίποτα...

    Επειδή για αρχή θέλω κάτι ελαφρύ και όχι πολύ ψηλό -για ψυχολογικούς λόγους κυρίως- έχω καταλήξει στα εξής 3 μοντέλα. Υπάρχει και ένα outsider το suzuki TU volty 250 αλλά τα μόνα μοντέλα που βρίσκω είναι 10ετίας και αυτό με κάνει κάπως διστακτικό.

    Ίσως ακούγεται κάπως περίεργο για κάποιον που είναι αρχάριος με Α κεφαλαίο να επιλέγει μια εταιρία σαν την derbi αλλά έχω την αίσθηση ότι αυτή η εταιρία υπάρχει για αυτόν το λόγο...

    Τόσο το terra όσο και το Μulhacen έχουν τον ίδιο κινητήρα. Βγάζουν 15ps στις 9250 ενώ το yamaha ΥΒR 125 10ps στις 7800. Όλα μονοκύλινδρα, τετράχρονα.
    Τα Derbi είναι υγρόψυκτα και με καρμπυρατέρ ενώ το yamaha είναι ψεκαστό και αερόψυκτο.
    Το πλαίσιο στo derbi terra είναι double steel beam ενώ στο Mulhacen είναι σωληνωτό -tubular high tensile steel- και στο yamaha είναι Σωληνωτό με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του -μια επεξήγηση θα βοηθούσε εδώ...
    Τα Derbi είναι 6τάχυτα ενώ το yamaha 5τάχυτο...
    Τα derbi έχουν δισκόφρενα μπρος πίσω ενώ το yamaha μόνο μπρος.

    Το πολύ θετικό της yamaha είναι ότι είναι πιο γνωστή εταιρία και αυτό σημαίνει πολλά στον τομέα τεχνική υποστήριξη. Επίσης το ybr 125 το βρίσκεις και 1300 ευρώ μεταχειρισμένο ενώ καινούριο κοστίζει γύρω στα 2000.
    Τα Derbi είναι κοντά στα 4000, κάτω από 3000-3500 δεν τα βρήκα μεταχειρισμένα πουθενά...

    Για το Derbi Terra 2009 μπορείτε να βρείτε πληροφορίες εδώ και εδώ.
    Για το Derbi Mulhacen 125 εδώ και εδώ.
    Τέλος για το Yamaha YBR 125 εδώ και εδώ .
    Όποιες γνώμες-απόψεις και συμβουλές καλοδεχούμενες...
    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Ριξε μια ματια και στο CrossCity125

    Συνδυαζει mulhacen & Terra ( ειναι δηλαδη αναμεσα σε STreet & Onoff =Scrambler) μπορει να ανεβει πεζοδρομια , εμποδια ανωμαλιες δρομων, κτλ


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	derbicrosscity125-8841-009-f.jpg 
Προβολές:	1389 
Μέγεθος:	98,0 KB 
ID:	172606
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #3
    απολα αυτα πιο ομορφο το terra(s?)
    θελω 4κυλινδρο για Α1!!!!!!!!!!!!

    πωλειται cbf250

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=96752

  4. #4
    Το cross city ηταν από τα πρώτα που είδα αλλά εμφανισιακά δε μου άρεσε. Το terra έχει μια ταξιδιάρικη όψη και βλέπω ότι ένα δεύτερο άτομο χωράει πιο άνετα σε σχέση με το mulhacen. Επίσης νομίζω το Terra έχει χώρο να πάρει για αποσκευές.

  5. #5
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Όλα αυτά είναι μια χαρά για πρώτο μηχανάκι.. οπότε αυτό που θα πρέπει να κοιτάξεις είναι πιο έχει καλύτερη σχέση τιμής απόδοσης, ποιο έχει καλύτερη αντιπροσωπεία, φτηνά ανταλλακτικά κτλπ.. Μπορεί σε οδηγικά χαρακτηριστικά τα derbi να είναι καλύτερα όμως το ybr υπερτερεί σε όλα τα παραπάνω..

    Μία αρκετά εμπεριστατομένη άποψη θα βρεις εδώ

    http://bikerspirit.net/BS_forum/showthread.php

    οποιαδήποτε άλλη απορία έχεις οταν ξυπνησω :ZZZ: :ZZZ:

    πολλές και καλωσήλθες στους 2 τροχούς!
    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

  6. #6
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    Ριξε μια ματια και στο CrossCity125

    Συνδυαζει mulhacen & Terra ( ειναι δηλαδη αναμεσα σε STreet & Onoff =Scrambler) μπορει να ανεβει πεζοδρομια , εμποδια ανωμαλιες δρομων, κτλ
    πω πω περιφερειακά..

    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

  7. #7
    ...Gabson... Το avatar του/της haskosktm
    Εγγραφή
    21/07/2003
    Μηνύματα
    53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TassosK
    απολα αυτα πιο ομορφο το terra(s?)
    Συμφωνό, πολυ πιο ωραιο το Terra απο τα υπολοιπα....

  8. #8
    Ίσως εκτροχιάσω τη συζήτηση αλλά δεν πειράζει...
    Όταν κάποιος ισχυρίζεται ότι το Terra είναι ωραιότερο από το YBR ή το Suzuki TU volty δεν είναι σαν να συγκρίνει 2 διαφορετικά πράγματα; Εννοώ ότι σε μένα τουλάχιστον εμφανισιακά το Terra φαίνεται σαν διαφορετικό είδος μηχανής από το YBR. Δηλαδή σε κάποιον που του αρέσει αυτό το στυλ είναι φυσικό επόμενο να επιλέξει το ένα από το άλλο.
    Εννοώ δλδ ότι πλέον δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στις 2 μηχανές αλλά ανάμεσα στις κατηγορίες που αντιπροσωπεύουν.

  9. #9
    μπα....δεν ειμαι καθολου φαν των ονοφ

    αντικειμενικα ειναι για μενα πιο ομορφο το τερα
    θελω 4κυλινδρο για Α1!!!!!!!!!!!!

    πωλειται cbf250

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=96752

  10. #10
    Σήμερα ανέβηκα στο TErra 125. Δε μοιάζει με 125 αλλά με μηχανή μεγαλύτερης κατηγορίας.
    Από τις 3 μηχανές στις οποίες ανέβηκα η πιο ελαφρια μου φάνηκε αυτή που ηταν και η ψηλότερη και πιο λεπτή, το Derbi Senda Baja 125 SuperMotard, μετά το TErra 125 και στο τέλος η Nipponia NR 125x.
    To Terra 125 με 15 άλογα, σωληνάκια υψηλής -τάσης ή πίεσης;- δισκόφρενο μπρος πίσω...
    Αν βρω κανένα μεταχειρισμένο στα 3000 ίσως την κάνω την κίνηση...

  11. #11
    Να ρωτήσω κάτι άλλο;
    Στο terra το τιμόνι έστριβε χωρίς να στρίβει μαζί και το εμπρός φανάρι.
    Αυτό δε συμβαίνει σε όλες τις μηχανές, έτσι;
    Τι διαφορετικό προσδίδει; Είναι καλύτερο ή όχι;

  12. #12
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
    Να ρωτήσω κάτι άλλο;
    Στο terra το τιμόνι έστριβε χωρίς να στρίβει μαζί και το εμπρός φανάρι.
    Αυτό δε συμβαίνει σε όλες τις μηχανές, έτσι;
    Τι διαφορετικό προσδίδει; Είναι καλύτερο ή όχι;
    καμία διαφορά..
    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

  13. #13
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    A τώρα που το θυμήθηκα.. το cbf 125 δεν είναι στις επιλογές σου? Αν και δεν μου αρέσει πολύ το μπροστινό του, όπως και στο ybr άλλωστε κατά τα άλλα είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό μοτοσυκλετάκι με 2340 και την αξιοπιστία όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη της Honda. (συνέπεια στα ανταλλακτικά σε σχέση με μικρές αντιπροσωπείες..)

    http://www.youtube.com/watch?v=JFBA4ImmdIE
    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    A τώρα που το θυμήθηκα.. το cbf 125 δεν είναι στις επιλογές σου? Αν και δεν μου αρέσει πολύ το μπροστινό του, όπως και στο ybr άλλωστε κατά τα άλλα είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό μοτοσυκλετάκι με 2340 και την αξιοπιστία όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη της Honda. (συνέπεια στα ανταλλακτικά σε σχέση με μικρές αντιπροσωπείες..)

    http://www.youtube.com/watch?v=JFBA4ImmdIE
    Όταν εννοείς ότι δε σου αρέσει το μπροστινό εννοείς η οδηγική συμπεριφορά του εμπρός μέρους ή εννοείς από εμφάνιση;

  15. #15
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
    Όταν εννοείς ότι δε σου αρέσει το μπροστινό εννοείς η οδηγική συμπεριφορά του εμπρός μέρους ή εννοείς από εμφάνιση;
    οι αναρτήσεις.. όπως και σχεδόν σε όλα τα μικρά τις αγοράς η διάμετρος τους είναι μικρή.. με αποτέλεσμα σε φρεναρίσματα πανικού να έχεις στρεβλώσεις.. αλλά όπως σου είπα αυτό ισχύει για όλα τα μικρά...
    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. derbi cross city 125 ή yamaha ybr 125?
    από tigionapas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2013, 23:48
  2. Wave 110i vs crypton T110 vs kriss 125
    από dmf στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2013, 17:35
  3. Derbi Mulhacen 125 Γνωμες?
    από htdawg στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2012, 14:44
  4. yamaha crypton x vs kawasaki zx130 vs yamaha ybr 125
    από mustaine1990 στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2009, 12:43
  5. Ybr 125????
    από vasnomat στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2006, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF