Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: σταμπιλιζατερ σε adventure 990

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/01/2007
    Μηνύματα
    19

    σταμπιλιζατερ σε adventure 990

    Ποια είναι η γνώμη σας για την τοποθέτηση σταμπιλιζατέρ?
    o λογος που θελω να το βαλω ειναι τα κουνηματα του τιμονιου οταν το φορτωνω με 3βαλιτσο.
    μου εχει μπει η ιδεα οτι αν βαλω σταμπιλιζατερ θα σταματησει τα κουνηματα.
    κατα διαστηματα ασχοληθηκα με το σεταρισμα των αναρτησεων οταν το φορτονα αλα δεν καταφερα ποτε να εξαλειψω το κουνιμα αλλα μονο να το καλιτερεψω λιγο.


    στην φωτο απο κατω το σταμπιλιζατερ που σκεφτομαι

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/01/2007
    Μηνύματα
    19

    f

    f


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm_990_adventur_4a8106b2d57fb[1] [].jpg 
Προβολές:	460 
Μέγεθος:	85,3 KB 
ID:	172572

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOMASKTM
    Εγγραφή
    27/07/2006
    Μηνύματα
    922
    πιστεύω θα λυθεί το πρόβλημα.
    πόσο κάνει αυτό το πράγμα;;;;;

  4. #4
    σιγουρα κοστιζει .... γνωμη μου πως δεν αξιζει τον κοπο κ μενα με κουναει λιγο αλλα μονο οταν παρω το ενα χερι η κ τα δυο απο το τιμονι!

    ισως φταιει το μπροστα λαστιχο γιατι εχουν ακουστει διαφορα,δοκιμασε κ με τις πιεσεις +- 1,2 μοναδες μηπως κ αλλαξει κατι.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/01/2007
    Μηνύματα
    19
    περιπου 700 ευρω μαζι με την βαση.
    το λαστιχο αποκλειεται γιατι οταν ειναι ξεφορτωτο δεν κουναει. (οταν αγορασα το 990 ειχα αντιμετοπισει προβλημα με το λαστιχο μπροστα <ελαττωματικο> αντικαταστηθηκε στιν εγγυηση).
    σε κουβεντα με φιλους υποθηκε οτι τα πολυ μικρα κουνηματα δεν θα τα καλυψει το σταμπιλιζατερ. βεβαια κανενασ δεν γνωριζε απλα ακουστηκαν αποψεις.

  6. #6
    τοτε θα ωφειλεται απο το οτι παει το βαρος πισω κ ελαφρενει μπροστα...εγω τις εχω σχεδον τερμα + μπρος - πισω σε ολα τα σημεια κ δεν εχω προβλημα...ενω σε καποιες περιπτωσεις πριν κουνουσε κ σε μενα!

  7. #7
    κοκκινομαλλης Το avatar του/της PalLoukiLuke
    Εγγραφή
    16/02/2006
    Μηνύματα
    206
    Καλημερα
    Με τις βασικες ρυθμισεις των αναρτησεων και στο δικο μου 990adv. κουναγε το πισω με δικαβαλο σε στροφες με σαμαρια σε σβελτη οδηγηση...
    Πριν φυγω για ιταλια (10 μερες πριν δηλαδη) , τις ρυθμισα στο full weight mode δηλαδη πληρους φορτιου...
    παιδια απλα.........καμια σχεση. απολυτα στιβαρο , φοβερο πατημα και απιστευτη πληροφορηση ειδικα στο δρομο της πατρας,,,
    ψαχτε τις ρυθμισεις απο το μανουαλ αρχικα, κανουν μεγαλη διαφορα
    ...γιαυτο το πληρωσαμε αλωστε!!!
    φιλικα
    λουκας
    FUN IS NOT A STRAIGHT LINE

  8. #8
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Λουκα οταν το ξεφορτωνες και το οδηγουσες μονο δικαβαλλο πως πηγαινε?
    Εγω το ειχα στην ρυθμιση πριν το full weight και ειχα σφιξει και 3 στροφες και την προφορτιση πισω αλλα δεν το γλυτωσα λιγο κουνημα στα κλεισιματα του γκαζιου...
    Ξεφορτωτος βεβαια το μηχανακι ζωγραφιζε τουλαχιστον μεχρι να παραδωσει το πισω λαστιχο...(μετα ζωγραφιζε αλλιως...)

    Προφανες συμπερασμα...δοκιμες στην ρυθμιση της αναρτησεις συνεχως...παντα καινουρια ελαστικα (ειδικα οταν πας εξω για πολλα χιλιομετρα φορτωμενος...) σωστο φουσκωμα ελαστικων...και μετα αγορες με σκοπο να βελτιωσουν την οδικη συμπεριφορα μιας μηχανης που κοστιζει 14 χιλιαρικα και προσφερει τα παντα στο θεμα ρυθμισεων...
    τελος να θυμισω οτι ο κατασκευαστης δινει μεγιστο φορτωμα τα 430 κιλα αν δεν κανω λαθος(σιγουρα εκει γυρω ειναι...), αν τωρα εμεις τα υπερβαινουμε κατα πολυ ειναι δυσκολο να εχουμε την συμπεριφορα που θα θελαμε...
    καλα ταξιδια μαγκες...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  9. #9
    κοκκινομαλλης Το avatar του/της PalLoukiLuke
    Εγγραφή
    16/02/2006
    Μηνύματα
    206
    Oταν ξεφορτωνα ,απλα "ξεσφιγκα " το ελατηριο 3 στροφες, τα υπολοιπα δεν τα πειραζα.
    Ηταν και παλυ σφικτο αλλα στο ορια του ανεκτου για τους δρομους της ιταλιας που ειναι και με αριστη ασφαλτοστρωση και χωρις λακουβες..
    Για Ελλαδα θα αφησω τις Basic ρυθμισεις , αντε λιγο προς στις ¨"σπορ" γιατι οι δρομοι εδω ειναι επιοικως ΓΤΠ, οποτε ανοφελο να ειναι τοσο σφικτο το μηχανακι...
    Οπως το ειπες , πειραματιζόμαστε κανοντας μικρες ρυθμισεις τη φορα, μεχρι το ιδανικο...
    Παρολα αυτα μη ξεχναμε οτι και ο 21 μπροστα τροχος δεν ειναι και οτι καλυτερο για οριακο στιψημο.Ειπαμε ειναι οπλο αλλα μην περιμενουμε και στιβαροτητα ss....
    καλη συνεχεια μαγκες και καλα ταξιδια!
    και μια φωτο απο το εν λογω φορτωμα
    FUN IS NOT A STRAIGHT LINE

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2006, 17:49
  2. adventure 990 2007;;;
    από TOMASKTM στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2006, 14:15
  3. Αγορα Adventurer 990
    από antonopc στο forum KTM
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2006, 10:46
  4. Adventurer 990 = Sm 990???
    από drade στο forum KTM
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2005, 13:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF