Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: Schuberth R1

  1. #16
    Xρησιμοποιώ ένα R1 εδώ και 3 χρόνια και δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος για ένα κράνος αξίας 400 ευρώ ( όταν το πρώτοαγόρασα τόσο έκανε)
    1) αρχικά το μεγάλο του μείον είναι η ζελατίνα!!! Λόγω καμπυλότητας κάνει στρεβλώσεις το βράδυ στα φώτα με αποτελέσμα να βλέπω διπλά τα φώτα στα όργανα της μηχανής και ενίοτε και τα φώτα των προπορευόμενων οχηματων. Επίσης η απλή ζελατίνα δεν έχει pinlock με αποτελέσμα μετά τους πρώτους 6 μήνες να θαμπώνει τρελά... Την πρώτη ζελατίνα την άλλαξα στην εγγύηση απο την εταιρεία αλλα πάλι την ίδια συμπεριφορά είχε.. και την τρίτη ζελατίνα που άλλαξα πάλι τα ίδια έκανε
    Η εταιρεία βγάζει και ζελατίνα με pinlock αλλά έχει 100 ευρώ
    2) Δεν βγαίνει πλήρως η εσωτερική επένδυση.. θα μου πείς το ήξερες γιατι το λές αρνητικό? Γιατί τελικά μετά απο τρία χρόνια συμβίωσης και τις προσπάθειες για να πλυθούν τα μάγουλα και τα υπόλοιπο του κράνους κατέληξα στο συμπέρασμα οτι εγώ κράνος χωρίς πλήρως αφαιρούμενη επένδυση δεν ξαναγοράζω με τίποτα!!!
    Και τρίτο αλλα μικρότερο μείον είναι οτι δεν παίρνει εύκολα ενδοσυννενόηση. Έχω μια midland ΒΤ2 και τα ακουστικά δεν κολάνε όπως στα αλλα κράνη αλλα μπαίνουν με πατέντο με αποτέλεσμα να χαλάνε άμεσα!!
    Στα θετικά ο λιγότερος θόρυβος ( μην φανταστείτε ότι όμως φτάνει σε επίπεδα S1 - λείπει το κολάρο που έχει το S1 που κάνει όλη την δουλεία ) και η μάυρη ζελατίνα.
    Εχω πολύ αρνητική εμπειρία απο το συγκεκριμένο κράνος κσι τώρα που μου χάλασε η ζελατίνα και θέλει και πλύσιμο ( Dirty Wash ) κοιτάω απο Arai μεριά στεγνά!!

    Φιλικά

    Αν μ'αγαπάς δεν ξέρω,
    αν μ'αγαπάς δεν ξέρω,
    βαράει η καρδιά μου
    τρελά runtime erro!!!!!
    Axxx

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Antono
    Δεν βγαίνει πλήρως η εσωτερική επένδυση.. θα μου πείς το ήξερες γιατι το λές αρνητικό? Γιατί τελικά μετά απο τρία χρόνια συμβίωσης και τις προσπάθειες για να πλυθούν τα μάγουλα και τα υπόλοιπο του κράνους κατέληξα στο συμπέρασμα οτι εγώ κράνος χωρίς πλήρως αφαιρούμενη επένδυση δεν ξαναγοράζω με τίποτα!!!


    Στο R1 βγαίνει όλη η επένδυση...
    Τουλάχιστον στο δικό μου (το είχα πάρει πριν 2 χρόνια)...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	clipboard.jpg 
Προβολές:	121 
Μέγεθος:	31,2 KB 
ID:	172614

  3. #18
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Antono
    [B] 1) αρχικά το μεγάλο του μείον είναι η ζελατίνα!!! Λόγω καμπυλότητας κάνει στρεβλώσεις το βράδυ στα φώτα με αποτελέσμα να βλέπω διπλά τα φώτα στα όργανα της μηχανής και ενίοτε και τα φώτα των προπορευόμενων οχηματων.
    [QUOTE]


    Το κράνος το έχω ενάμισι χρόνο και ποτέ δεν είδα τίποτα διπλό. Ίσα-ίσα είναι τόσο καθαρή η ορατότητα που είναι σαν να μην έχεις καθόλου ζελατίνα μπροστά σου. Μήπως ήσουν μεθυσμένος;

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver


    Στο R1 βγαίνει όλη η επένδυση...
    Τουλάχιστον στο δικό μου (το είχα πάρει πριν 2 χρόνια)...
    Τότε πρέπει τα επόμενα μοντέλα να το πρόσθεσαν ως χαρακτηριστικό γιατί στο δικό μου, το οποίο btw ήταν απο τα πρώτα που πουλήθηκαν Αθήνα, κατα τον αντιπρόσωπο στην Ηλιοφίλ, προ 3ετίας το μόνο αφαιρούμενο ήταν το εσωτερικό περιμέτρικό καλύμα της κεφαλης και όχι τα μάγουλα...
    Παντως με έκανε ειλικρινα να εκτιμήσω πόσο χρήσιμο είναι η πλήρης αφαιρούμενη επένδυση σε ένα κράνος και συστήνω σε όλους τους φίλους να δώσουν κάτι παραπάνω και να πάρουν κράνος που να αφαιρούνται και να πλένονται εύκολα τα πάντα!
    Αν μ'αγαπάς δεν ξέρω,
    αν μ'αγαπάς δεν ξέρω,
    βαράει η καρδιά μου
    τρελά runtime erro!!!!!
    Axxx

  5. #20
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από stavros_vstrom
    [B][QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Antono
    1) αρχικά το μεγάλο του μείον είναι η ζελατίνα!!! Λόγω καμπυλότητας κάνει στρεβλώσεις το βράδυ στα φώτα με αποτελέσμα να βλέπω διπλά τα φώτα στα όργανα της μηχανής και ενίοτε και τα φώτα των προπορευόμενων οχηματων.


    Το κράνος το έχω ενάμισι χρόνο και ποτέ δεν είδα τίποτα διπλό. Ίσα-ίσα είναι τόσο καθαρή η ορατότητα που είναι σαν να μην έχεις καθόλου ζελατίνα μπροστά σου. Μήπως ήσουν μεθυσμένος;
    Δυστυχώς σε κάθε φόρουμ πίσω απο την περίφημη κατ΄εφημισμό ανωνυμία ( ως πρός αυτό το επίπεδο επικοινωνίας και μόνο ) του διαδικτύου υπάρχει πάντα κάποιος που θα κάνει πέταξει και κάποια αηδιούλα έτσι για να νομίσει ότι λέει κάτι έξυπνο και κερδίζει εντυπώσεις...

    Εγώ διαβάζω την άποψή σου και την σέβομαι .....το σχόλιο στο τέλος τι το πρόσθεσες;

    Το κακό με σένα είναι οτι είσαι η πλειοψηφία έξω..... Τουλάχιστον στο φόρουμ υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν να διατυπώσουν μια γνώμη και να κάνουν ένα γόνιμο διάλογο, μέσω διατύπωσης αντίθετων απόψεων και με επιχειρήματα....
    Αν μ'αγαπάς δεν ξέρω,
    αν μ'αγαπάς δεν ξέρω,
    βαράει η καρδιά μου
    τρελά runtime erro!!!!!
    Axxx

  6. #21
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/02/2008
    Μηνύματα
    27
    Ευχαριστω για τις πληροφορίες.Είμαι ανάμεσα σε αυτο και σε ένα xr1000 και εντός των ημερών θα χτυπήσω ένα από τα δύο.
    Η ποιοτητα κατασκεύης του shuberth μου φάνηκε καλύτερη αλλά με αποθαρύνει λίγο ο όγκος του μου φάνηκε τεράστιο σε σχέση με το shoei. Εχει δοκιμάσει κανεις και τα δυο?
    Πάντα όρθιοι
    Αισιόδοξοι είναι μόνο οι απληροφόρητοι.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Review : Schuberth R1 vs Shoei Raid II
    από McGyver στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2007, 15:02
  2. Schuberth R1
    από MANT στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2007, 18:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF