Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 67

Θέμα: Ποτέ ξανά ΒΤ 014

  1. #31
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από modeerf
    Ετσι ήταν στα 3300χλμ...μετά φαίνεται οτι οτι ήταν περιττό "εφυγε" στον δρόμο και έγινε πάλι "λείο"...παρόλα αυτά είναι οκ απο κράτημα και απο πέλμα (εχω πιάσει τον δείκτη)...
    Ποιός είναι ο δείκτης ρε παιδιά? Όσο και να προσπάθησα δεν μπορώ να τον βρώ..........

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Ποιός είναι ο δείκτης ρε παιδιά? Όσο και να προσπάθησα δεν μπορώ να τον βρώ..........
    Υπάρχουν δείκτες και στο κέντρο και στα πλάγια...

    Ενας δείκτης στα πλάγια φαινεται καθαρά στην πρώτη φωτογραφία του Sennihna...

    Μετρώντας απο πάνω προς τα κάτω, είναι στο δευτερο αυλάκι...παρατήρησε ένα παραλληλόγραμο υψωματάκι στο κέντρο του αυλακίου...αυτός είναι ένας απο τους δείκτες για το πελμα στα πλαινά...

    Αμυδρά φαίνεται στην 3η φωτογραφία που πόσταρα ένας δείκτης για το πέλμα στο κέντρο...

    Μετρώντας απο πάνω προς τα κάτω, αν πάς στο δευτερο κεντρικό αυλάκι ακριβώς στο κέντρο ίσως (δεν φαινεται ολοκάθαρα στην φωτογραφία) να παρατηρήσεις πάλι ένα παραλληλόγραμο υψωματάκι...

    Αυτός ο δείκτης οταν γίνει ένα με το υπόλοιπο λάστιχο σημαίνει οτι τα αυλακια έχουν 2mm ακόμα βάθος μεχρι να γίνουν slick...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  3. #33
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Ο Δεικτης Φθοράς έχει σημειωθεί στην φωτογραφία.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	deiktis.jpg 
Προβολές:	216 
Μέγεθος:	80,2 KB 
ID:	18385

  4. #34
    Πολύ σωστά. Όταν στο κέντρο του ελαστικού πιάσεις το δείκτη φθοράς , συνιστάται αντικατάσταση, γιατί στο βρεγμένο γίνεται επικίνδυνο.
    Εικάζω ότι σε χρήση πόλης και εθν. οδού (που ΄γίνονται συνήθως το 90% των χλμ) , το λάστιχο ζεσταίνεται υπερβολικά και λιώνει. Γι' αυτό σημείωσα ότι το δικό μου είχε "μακαρόνι" στο κέντρο μετά από 70 χλμ στην εθν. οδό , με 120χλμ/ω
    Είναι κρίμα πάντως να τετραγωνίζει τόσο γρήγορα και να καθίσταται άχρηστο, ένα λάστιχο που μας το πουλάνε για sport-touring.

    YΓ : Το κράτημα είναι πολύ καλό, αλλά και άλλα λάστιχα κρατάνε πολύ καλά και βγάζουν διπλάσια χλμ
    Ο nikits με ίδιο μηχανάκι ΄και ΒΤ012 έχει κάνει 9000 χλμ και τα λάστιχα είναι καινούρια.

  5. #35
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Θα ξαναπώ για την όψη του λαστιχου.

    Τα υπολείματα λειωμένου λάστιχου (μικρά ή μεγάλα) όπως αυτά στους κύκλους δεν είναι από το δικό σας λάστιχο. Απλά το λάστιχό σας όπως γυρνάει ζεστό στην πίστα μαζεύει υπολείματα γόμας από αυτή και δημιουργεί τα εξογκώματα που βλέπετε. Αυτά φεύγουν μόλις τρέξετε το λάστιχο σε καθαρό οδόστρωμα.

    Τα τόξα αναφέρονται στο δικό σας λάστιχο. Η παραμόρφωση στα αυλάκια έχει γίνει στην γόμα του δικού σας λάστιχου όπως και οι κυματοειδής μορφή από το κέντρο και προς τα έξω. Φυσικά όσο δουλεύει το λάστιχο λόγω της φθοράς του αυτά εξομαλύνονται ή επιδεινώνονται.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bt14-ypoleimata.jpg 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	80,6 KB 
ID:	18387

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Εικάζω ότι σε χρήση πόλης και εθν. οδού (που ΄γίνονται συνήθως το 90% των χλμ) , το λάστιχο ζεσταίνεται υπερβολικά και λιώνει. Γι' αυτό σημείωσα ότι το δικό μου είχε "μακαρόνι" στο κέντρο μετά από 70 χλμ στην εθν. οδό , με 120χλμ/ω
    Αδερφέ έχω κάνει πολλά χλμ FLAT-OUT σε εθνικές αλλά ΠΟΤΕ δεν είδα μετά απο τέτοια βόλτα "μακαρόνι" στο κέντρο του ελαστικού...μηπως είχες παρα πολυ χαμηλή πίεση??? Γιατί εγώ δεν μπορώ να εξηγήσω το φαινόμενο που αναφέρεις αλλιώς...




    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Είναι κρίμα πάντως να τετραγωνίζει τόσο γρήγορα και να καθίσταται άχρηστο, ένα λάστιχο που μας το πουλάνε για sport-touring.
    Μα το είπαμε αυτό...ΔΕΝ τα πουλάνε για sport-touring...τα πουλάνε ώς super sport...




    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Ο nikits με ίδιο μηχανάκι ΄και ΒΤ012 έχει κάνει 9000 χλμ και τα λάστιχα είναι καινούρια.
    Eeeeeeeeeek!!!! Αν θυμάμαι καλά τα BT012 τα είχε βάλει αρχές Απριλίου...εχει κάνει 9000χλμ απο τότε??? Και είναι σε καλή κατάσταση??? Γιατί το μαμάτο ΒΤ012 που φοραγε το Ζ απο την μάνα του στα 7800χλμ επιασε δείκτη...και δεν είχα μπεί πίστα...τετοια αντοχή τα aftermarket BT012???
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  7. #37
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian

    Είναι κρίμα πάντως να τετραγωνίζει τόσο γρήγορα και να καθίσταται άχρηστο, ένα λάστιχο που μας το πουλάνε για sport-touring.
    πουλαω μια σκια κατω απο ενα δεντρο σε μια παραλια στο Αιγιο για βιλα 5 αστερων με πισινα...

    σε καλη τιμη φιλε μου ΜΟΝΟ για 'σενα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  8. #38
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    θα κανω μια λιγο βλακωδες ερωτηση ...αλλα ισως να παιζει και αυτο.....τις ημ/νιες παραγωγης στα ελαστικα που εχουν το υποτιθεμενο προβλημα τις εχετε τσεκαρει ;;(παντα σε σχεση με την ημ/νια που τα βαλατε , ετσι)
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  9. #39
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Παιδιά ευχαριστώ για την απάντηση, τώρα κατάλαβα πως είναι ο δείκτης. Εγώ έψαχνα να βρω κάποιο σημάδι με χρώμα στο εσωτερικό των αυλακιών που να σηματοδοτεί ότι έχω φτάσει στο όριο.

    Να ρωτήσω κάποια πραματάκια ακόμα όμως.....

    Τι συμβαίνει όταν φτάσεις αυτόν τον δείκτη? Πρέπει να αλλάξεις λάστιχο όπωσδηποτε και αν ναι, γιατί? Χάνει το λάστιχο την ικανότητα του να "διώχνει" τα πιθανά νερά? Χάνει εντελώς τις ιδιότητες πρόσφυσης που έχει? Τι από τα δύο? Και τα δύο?

    Το πρόβλημα μου είναι ότι το Σάββατο πρέπει να φύγω για διακοπές και δεν έχω προλάβει να αλλάξω μέχρι τώρα το πίσω λάστιχο (Με έφαγε η απεργία στις τράπεζες και το ότι ο μηχανικός μου δεν παίρνει πιστωτικές....). Το πίσω έχει φαγωθεί σχεδόν εντελώς στο κέντρο γιατί τα 7500 από τα 8000 χλμ είναι σε Εθνική οδό......... Θα μπορέσω να πάω σχεδόν άλλα 1500 χλμ με την λογική ότι θα πάω χαλαρά? 1200 πάλι σε Εθνική οδό...... Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να σκάσει ή τίποτα τέτοιο??? Δεν έχω απαιτήσεις για πρόσφυση και συμπεριφορά, απλά θέλω να πάω χωρίς "τεχνικό" απρόοπτο...........

    Και κάτι ακόμα, όταν μπει νέο λάστιχο πρέπει μετά από 200-300 χλμ να πάω για ζυγοστάθμιση???


  10. #40
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Ο δείκτης σου λέει ότι το λάστιχο θέλει αλλαγή. Βασικά θέλει αλλαγή λόγω κυρίως ότι τα αυλάκια του είναι πια πολύ ρηχά και δεν έχουν την δυνατότητα να διώχνουν επαρκή ποσότητα νερού. Βέβαια εαν πηγαίνεις πιο σιγά μπορουν ακόμη να διώξουν αρκετό νερό και να μην γλυστρας. Αλλά είσαι σε επικίνδυνο στάδιο σιγουρα.

    Οσον αφορά την γόμα του λάστιχου, συνήθως επαρκεί και για φθορά μετά το δείκτη (πολλές φορές ωσπου να γίνει φλατ ή να φανούν τα λινα) αλλά ακόμη και έτσι δεν είναι η ποιότητα της εξωτερικής γόμας και κρατάει λιγότερο και άρα θέλει μικρότερες ταχύτητες. Τα νέα λάστιχα έχουν άλλες γόμες εξωτερικά και άλλες εσωτερικά για να διατηρούν τα χαρακτηριστικά τους πιο καλά.

    Βέβαια έχουν γυρίσει άτομα με προσεκτική οδήγηση σχεδόν με πεταγμένα τα λινά έξω αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο (εκτός από πολυ κουραστικό και επικίνδυνο).

    Πάντως πήγαινε το ταξιδάκι σου, διατήρησε όμως χαλαρούς γενικά ρυθμούς για να αποφύγεις τα απρόοπτα.

  11. #41
    Είναι λίγο υπερβολικό να πετάμε τα λάστιχα μόλις φτάσουν το δείκτη φθοράς στο κέντρο. Απλά πηγαίνουμε πιο χαλαρά.



    ΥΓ: Σκόπιμα αγνοώ ορισμένους γράφοντες που μου έχουν καταθέσει IQ τεστ (κάτι σε καθυστερημένη αμοιβάδα), με την επιλογή εξατμίσεων. (Ξέρει, ξέρει) Μπου χαχα!

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    θα κανω μια λιγο βλακωδες ερωτηση ...αλλα ισως να παιζει και αυτο.....τις ημ/νιες παραγωγης στα ελαστικα που εχουν το υποτιθεμενο προβλημα τις εχετε τσεκαρει ;;(παντα σε σχεση με την ημ/νια που τα βαλατε , ετσι)
    23η εβδομάδα 2004 είναι το δικό μου πίσω BT014 και τοποθετήθηκε αρχές Μαρτίου (του τρέχοντως ετους)...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  13. #43
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Πάντως πήγαινε το ταξιδάκι σου, διατήρησε όμως χαλαρούς γενικά ρυθμούς για να αποφύγεις τα απρόοπτα.
    Οκ, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Μια ταχύτητα στα 150-160 θεωρείται υπερβολική για την περίπτωση μου?

    Ίσως καλύτερα όμως να ποστάρω το απόγευμα καμιά φωτό για να κρίνετε καλύτερα ε?

  14. #44
    Προς nikonian...

    Για να σου φύγει η απορία σχετικά με το σε πιά κατηγορία υπάγονται τα ΒΤ014 (αλλά και τα υπόλοιπα Battlax) σου ποστάρω εικόνα απο το site της Bridgestone...

    Επίση έκανα μια ερευνα σε ΟΛΑ τα μοντέλα BATTLAX...

    Και στο μόνο μοντέλο που γινεται αναφορά στο "longer mileage" στα specifications είναι τα BT-020...αυτά είναι sport touring λαστιχα (προς το touring οπως φαινεται απο το διάγραμμα)...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ap_10042.jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	21,5 KB 
ID:	18415
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  15. #45
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Νομίζω ότι θα είσαι καλά με τα 160χλμ/ω

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF