Υπαρχει σχεδιο για κινητηρα 1000 cc.....??
![]()
![]()
Ξερει κανενας κατι για τετοιο σατανικο σχεδιο??
![]()
![]()
![]()
![]()
Αν ξερει καποιος,εχει ακουσει κατι ή οτιδηποτε let us know........![]()
Υπαρχει σχεδιο για κινητηρα 1000 cc.....??
![]()
![]()
Ξερει κανενας κατι για τετοιο σατανικο σχεδιο??
![]()
![]()
![]()
![]()
Αν ξερει καποιος,εχει ακουσει κατι ή οτιδηποτε let us know........![]()
H ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή,
η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι
Θα ηταν κατι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ αν εκανε κατι τετοιο η ΥΑΜΑΗΑ(που θα το κανει....)
Παντως δεν ξερω αν μου αρεσε ενας μεγαλωμενος/δυναμωμενος εν σειρα κινητηρας, ή ενας νεος V-2
![]()
Καλο θα ηταν ενα V2 για να "ξυπνησει" τον ανταγωνισμο......![]()
Η ΥΑΜΑΗΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΝΕΟ 1000 V2 ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΟ ΒΛΕΠΕ BULDOG
Το θέμα δεν είναι αν το tdm θα αποκτήσει 100 κυβικά ακόμα...
Το θέμα είναι ότι κατά την γνώμη μου το μηχανάκι χρειάζεται βελτίωση ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
Καθώς ψαχνόμουνα για την καινούργια μου μηχανή, οδήγησα αρκετά ένα tdm 05 και μπορώ να πώ ότι δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό το μηχανάκι πουλάει τόσο...
Χωρίς να είναι φτηνό στην τιμή, προσφέρει λίγα πράγματα στον αναβάτη και δεν μπόρεσα να βρώ τον λόγο που θα μπορούσε να με κάνει να αγοράσω ένα (πλήν ίσως του εξτρά ABS στο 05)...
Νομίζω ότι τα περισσότερα εξακοσάρια (όπως το FZ6 που είχα) προσφέρουν περισσότερες και μεγαλύτερες συγκινήσεις σε αρκετά χαμηλότερη τιμή...
Ενας λογος ειναι οτι φαινεται(θα το εξηγησω αυτο) το πιο σπορ απο ολα τα on-off χιλιαρια!
Ειναι καθαρα street στο στησιμο,εχει 18'' μπροστινο τροχο,ειναι πιο ''μαζεμενο'', και εχει την πιο σπορ γραμμη(αν και αυτο ειναι αντικειμενικο)
Μπορει και εγω να θεωρω το vstrom το καλυτερο στο ειδος του,ομως μαλλον σε TDM θα κατεληγα,και ομολογω οτι ο κινητηρας του δεν με εχει εντυπωσιασει και μενα!
Ειναι οντως παλιο παντως(αν και αυτο δεν πειραζει) και βλεπω την YAMAHA να βγαζει ενα εντελως νεο μηχανακι!
Το εκανε αλλωστε με τα R1,FZ6,MT-01....
Ο κινητηρας του BULLDOG δεν υπαρχει περιπτωση να μπει σε τετοιο μηχανακι για 2 λογους!
Ειναι παν-βαρυς και αδυναμος μεχρι εκει που δεν παει(1100cc-50hp)
THEOD, προφανώς θεωρείς το TDM πολύ χειρότερο από το V-strom1000 (αφού το θεωρείς χειρότερο κι από το FZ6 που πούλησες για να πάρεις το V-strom), είμαι λοιπόν περίεργος, πού πιστεύεις πως υστερεί και μάλιστα τόσο;
Για μένα, πάντως, το TDM900 είναι:
λίγο πιο αδύνατο
πολύ πιο όμορφο
σαφώς πιο ελαφρύ
σαφώς πιο "μαζεμένο"
gdevelek
Eίναι βαρύ και άδικο να πείς για ένα μηχανάκι αν είναι καλύτερο ή χειρότερο από ένα άλλο ειδικά αν δεν έχεις ζήσει μαζί του....
Οι συνεπαγωγές που κάνεις κατά την γνώμη μου δεν ευσταθούν. Το ότι αλλάζει κάποιος μια μηχανή, δεν σημαίνει ότι πάντα παίρνει κάτι "καλύτερο". Πολλές φορές απλά παίρνει κάτι διαφορετικό...
Γι αυτό και όταν μίλησα για το TDM, απέφυγα ΕΠΙΤΗΔΕΣ και ΕΠΙΜΕΛΩΣ τέτοιους ισχυρισμούς.
Αλλά όταν οδηγείς ένα ακριβό σχετικά και καλοπουλημένο μηχανάκι, περιμένεις να νοιώσεις μερικά πράγματα που να δικαιολογήσουν το γιατί τόσοι άνθρωποι έδωσαν αυτά τα χρήματα και το αγόρασαν...
ΕΓΩ αυτό ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΟΙΩΣΑ...
Αντίθετα το μηχανάκι (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ για να είμαι δίκαιος...) δεν με εντυπωσίασε πουθενά.
Μου φάνηκε σχετικά λίγο στον κινητήρα, αρκετά "ξεκομμένο" στην αίσθηση που έχει ο αναβάτης από τους τροχούς, με αίσθηση αρκετά "φλού" και στο "περίπου", όχι ιδιαίτερα πλούσιο ή ποιοτικό για τα λεφτά του, ακόμα και οι φρενούκλες του έδειχναν να φέρνουν σε δύσκολη θέση το μπροστινό του και την γεωμετρία του(δεν ήταν η έκδοση με ABS). Αυτά όσο αφορά την ευχαρίστηση στην οδήγηση.
Από την άλλη όσο αφορά τις ταξιδιάρικες αρετές του, οι χώροι του δεν ήταν τεράστιοι, σοβαρή προστασία από τον αέρα δεν φάνηκε να διαθέτει, και δεν μπορώ να πώ ότι οι αναρτήσεις του ήταν μαγικό χαλί....
Αν θα έπρεπε σε 2 λέξεις να περιγράψω την εμπειρία μου από την οδήγησή του θα έλεγα ότι είναι μια "χρυσή μετριότητα". Μου έδωσε την εντύπωση μιας μοτοσυκλέττας πολλαπλών χρήσεων που όμως τίποτα δεν το κάνει με "ψυχή"....Δύσκολες έννοιες το ξέρω αλλά μιλάμε για συναισθήματα...
Δεν αποκλείεται και να το αδικώ και το μηχανάκι σε μια μακρόχρονη συμβίωση να ξεδιπλώσει αρετές που δεν γίνονται εμφανείς σε μια μισάωρη επαφή, πάντως με βάση αυτά που ΕΓΩ ένοιωσα το απέρριψα από τις επιλογές μου...
Φυσικά ΔΕΝ είμαστε όλοι ίδιοι, ούτε όλοι ζητάμε τα ίδια πράγματα από μια μηχανή, οπότε για κάποιους άλλους μπορεί και να είναι το ιδανικό μηχανάκι...Περί ορέξεως κολοκυθόπιττα...
Αλλά πάντα καταγράφουμε τις προσωπικές μας εμπειρίες και κρίνουμε με αυτές. Έτσι δεν είναι ???
tdm 900
ειναι πολυ καλο για ενα μετριο αναβατη που δεν ζηταει και πολλα απο την μοτοσυκλετα του.........εχει ενας κολλητος μου στη δουλεια και το παιρνω που και που για καμια βολτα......αυτα που παρατηρησα
οι αναρτησεις του ειναι χαλια και μπρος και πισω.....με το 18αρι μπροστινο οι μισοι που ξερω ψαχνουν να βρουν ενα ζευγαρι πιο σπορ λαστιχα και δεν βρισκουν.......η θεση οδηγησης σε σχεση με το τιμονι και τις πληροφοριες που παιρνεις απο το μπροστινο ειναι πολυ λιγες...προστασια απο αερα ..μονο με ψιλη ζελατινα...γενικα δεν ειναι για σπορ οδηγηση....το μονο συν που ειδα ειναι το κιβωτιο του που βοηθαει τον σχετικα αδυναμο μοτερ ....γενικα ενα συνολο μετριο για καποιον με απαιτησεις
after.....για οδηγησε ενα tiger και κανενα multi και τα λεμε
![]()
![]()
![]()
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
Το multi δεν ειναι on-off,για αυτο δεν το ανεφερα!Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
after.....για οδηγησε ενα tiger και κανενα multi και τα λεμε
![]()
![]()
![]()
Eιναι street και πολυ καλα κανει!
Πολυ ευχαρίστος μια βολτα,γιατι το ζαχαρωνα κιολας!
PM me!![]()
το multi ειναι οσο on-off ειναι και ολα τα αλλα της κατηγοριας....Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Το multi δεν ειναι on-off,για αυτο δεν το ανεφερα!
Eιναι street και πολυ καλα κανει!
Πολυ ευχαρίστος μια βολτα,γιατι το ζαχαρωνα κιολας!
PM me!![]()
απλα δεν το ζηταει το κοινο ειτε λογω εμφανισης ειτε λογω ducati....με οτι συνεπαγεται αυτο.....οτι αναφερα παραπανω δεν το αναφερα για να εξιψωσω το μηχανακι μου η να κατηγορησω καποιο αλλο ...απλα το tdm ειναι αυτο που ειναι και απευθυνεται εκει που απευθυνεται....ενας καλυτερος κινητηρας δεν θα βελτιωσει τιποτα εκτος απο το image καποιον στα φαναρια και δεν βρισκω λογω η yamaxa να το κανει....υπαρχει κοσμος που τον ενδιαφερει η μηχανη χωρις απαραιτητα να τους ενδιαφερει και η σπορ οδηγηση......για να μην παρεξηγηθω υπαρχουν οδηγοι που το πανε σφαιρα το tdm απλα οταν ζητησουν το κατι παραπανω το μηχανακι δεν ανταποκρινεται ...και οσοι εχουν προσπαθησει να το βελτιωσουν (ειναι αρκετοι) κατεληξαν τελικα σε αλλαγη μοτοσυκλετας
υγ....οποτε βρεθουμε σε βολτα ευχαριστως :smilea:
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
το πιθανοτερο ειναι να μεινει σε δικυλινδρο εω σειρα και για ιστορικουσ λογουσ(το πρωτο τετραχρονο μηχανακι τησ υαμαηα ηταν δικυλινδρο εν σειρα)αλλα και λογω μαρκετινγκ(μην λενε οτι αντιγραφει)
στη yamaha..να βγάλει κανα καινούριο..fazer 1000 με το μοτερ το πιστολι το ρ1...τιποτα φρενούκλες...
ενα ανανεομένο σχεδιο να χτυπαει στα ισια τα αλλα..
και με όλες τις ανέσεις??
εμενα αυτο μου κανει εντύπωση..που δεν εχει δώσει βάση σε αυτο το ευχρηστο μηχανάκι οπου θα μπορούσε να το κάνει να είναι πρώτο σε πωλήσεις..![]()
τεσπα!
για το tdm δεν εχω άποψη..αλλα πιστέυω οτι στα λεφτα και στα κυβικά που ειναι...
δεν προσφέρει αυτα που πρεπει για τη τιμή του.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ON -OFF!!
Οντως το TDM ειναι μονο on...
Φιλε GST,θα συμφωνησω στο "ειναι αυτο που ειναι και απευθυνεται εκει που απευθυνεται..." προσθετωντας οτι ετσι οπως ειναι μπορει και καλυπτει ενα μεγαλο ευρος αναβατων(και εμενα μεχρι προτινος για αρκετο καιρο.....)
Δεν υπαρχει θεμα παρεξηγησης απλα θα διαφωνησω στο "οσοι εχουν προσπαθησει να το βελτιωσουν (ειναι αρκετοι) κατεληξαν τελικα σε αλλαγη μοτοσυκλετας"..........![]()
![]()
Μπορει να μην κολλαει κατω,να μην εχει αναποδο μπροστα και να ειναι λιγο στο περιπου αλλα αν ασχοληθεις πραγματικα μαζι του μπορεις και να το φερεις στα μετρα σου και να καλυψει τις απαιτησεις ενος (μεσου,οπως ειμαστε οι πιο πολλοι και εγω φυσικα) αναβατη......
Αρκει λογικα να μην μεινεις σε ενα ζευγαρι εξατμισεων.....
![]()
![]()
Και με την αναμενομενη αξιοπιστια της Ιαπωνιας (οχι οχι δεν ειναι μπηχτη....!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Λογικο ειναι οτι δυσκολα θα δεις καποιον με Multi που δεν εχει μερακι και καποιες βασικες γνωσεις....
Ετσι λογικα υπαρχουν και ιδιοκτητες TDM που το αφηνουν,βαζουν μονο βενζινη και καμια φορα το πανε για σερβις και λαδακια.....
H ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή,
η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι
Ασχετως μηχανακιου,παιδια στο 2005 ζουμε,ημαρτον!Αρχικά δημιουργήθηκε από SAMS6
Λογικο ειναι οτι δυσκολα θα δεις καποιον με Multi που δεν εχει μερακι και καποιες βασικες γνωσεις....
Ετσι λογικα υπαρχουν και ιδιοκτητες TDM που το αφηνουν,βαζουν μονο βενζινη και καμια φορα το πανε για σερβις και λαδακια.....
Σιγα μην πρεπει να ανοιγω καπακια και να κατεβαζω κινητηρες την σημερον ημερα για να χαιρομαι του μοτοσυκλετισμου!
Εχω λυσει και εχω κατεβασει απειρα και εχω κανει πατεντες σε αλλα τοσα.
Σιγουρα σε πολλους,και εγω ειμαι ενας απο αυτους,αρεσει να ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ την μηχανη τους,δεν νομιζω ομως ΠΛΕΟΝ να κατσει κανεις να αρχιζει να λυνει κινητηρες και αναρτησεις,μονο και μονο για να ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ!
Τα του προηγουμενου αιωνα περασαν ανεπιστρεπτι!
Πλεον δεν εχω ουτε χρονο,ουτε ορεξη να ψαχουλευω(λυνω) την μηχανη για παραπανω απο 1 ωρα!
Συγνωμη αλλα προτιμω να την ΟΔΗΓΑΩ,που ουτε και αυτο προλαβαινω....