Καλά καλά οκ τόπιασα το υπονοούμενοΑρχικά δημιουργήθηκε από tamar
:a015: :a37: :a57:
![]()
![]()
![]()
![]()
Του χρόνου ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΟΟΟΝΟ στο Coventry έτσι για να το γνωρίσεις καλύτερα ρε αδερφέ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hay personas que nos hablan y ni las escuchamos...., Hay personas que nos hieren y no dejan ni cicatrizes...., Pero hay personas que simplemente aparecen en nuestra vida y nos marcan para siempre....., No hagas nada por obligacion ni por compromiso .....,Si no por amor !!!
Cuando una puerta se cierra,otra se abre...
NO CUENTES LOS ANOS, CUENTA LOS RECUERDOS!!!
Σήμερα τα πράγματα ήταν χαλαρά. Καλός καιρός, μικρή σχετικά απόσταση (280km σε autostrada) και το γεγονός ότι έπρεπε να είμαστε στην Ancona κατά τις τέσσερις το απόγευμα. Φτάσαμε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στην Ancona, παιδευτήκαμε όμως στο λιμάνι με το check –in. Δε μας άρεσε η οργάνωση του λιμανιού σ’ αυτό το θέμα. Γνωρίσαμε όμως εκεί ένα ζευγάρι – το Δημήτρη και τη Φανή – που είχαν πάει Μαρόκο με το GS τους. Με τα παιδιά κάναμε πολύ ωραία παρέα μέχρι αργά το βράδυ πίνοντας μπύρες.
(Από το πλοίο που θα παίρναμε αποβιβάστηκε ένας μεγάλος αριθμός μοτοσυκλετών που θα πήγαιναν Τσεχία για το MotoGP. Εύχομαι να περάσατε καλά ρε παιδιά..)
![]()
....and you run, and you run
to catch up with the sun....
Το πλοίο πλησίαζε στην Ηγουμενίτσα. Αποχαιρετιστήκαμε με το Δημήτρη συμβουλεύοντας ο ένας τον άλλον προσοχή στο δρόμο γιατί πλέον άλλη θα ήταν η πρόσφυση από αυτή που είχαμε συνηθίσει τόσες μέρες. Μπορεί εγώ να είχα τη μεγαλύτερη διαδρομή, αλλά ήταν μέσω Εγνατίας. Ο Δημήτρης που είχε να κάνει την καρμανιόλα Πατρών – Κορίνθου;
Αποβιβάστηκα από το πλοίο, φουλάρισα και έφυγα. Στο δρόμο βλέπω την ταμπέλα για Δωδώνη. Δεν είχα πάει ποτέ και όπως ήμουν με κεκτημένη ταχύτητα από τις προηγούμενες ημέρες πέρασα μία βόλτα και από κει.
Πολύ εξυπηρετικό το προσωπικό στην είσοδο καθώς με άφησαν να αφήσω κράνος, μπουφάν κτλ στο σπιτάκι της εισόδου. Με το που πάτησα το πόδι μου στον αρχαιολογικό χώρο άρχισε να βρέχει!!
![]()
Τόσες μέρες το ίδιο πρόγραμμα δε θα έπρεπε εδώ ο καιρός να αποτελεί παραφωνία.
Δωδώνη #1
![]()
....and you run, and you run
to catch up with the sun....
Τα λόγια πραγματικά είναι φτωχά Τάσο!!!Απίστευτο ταξιδιωτικό φίλε συγχαρητήρια σε σένα και το Δημήτρη που φτάσατε σε τόσο όμορφα μέρη και σε σένα ιδιαίτερα για τις υπέροχες φωτό που μας έκανες να ταξιδέψουμε μαζί σας.Μπορεί να φάγατε απίστευτες μπόρες εκεί αλλά το αποτέλεσμα σας αντάμοιψε και με το παραπάνωΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Οργανώσου για την επόμενη εξοδο
![]()
Hay personas que nos hablan y ni las escuchamos...., Hay personas que nos hieren y no dejan ni cicatrizes...., Pero hay personas que simplemente aparecen en nuestra vida y nos marcan para siempre....., No hagas nada por obligacion ni por compromiso .....,Si no por amor !!!
Cuando una puerta se cierra,otra se abre...
NO CUENTES LOS ANOS, CUENTA LOS RECUERDOS!!!
....and you run, and you run
to catch up with the sun....
Έκοψε για λίγο η βροχή, πρόλαβα να δω στα πεταχτά τον αρχαιολογικό χώρο, ξαναέβαλα τα αδιάβροχα καλύμματα στα σαμάρια και το tank bag, ξαναφόρεσα την αδιάβροχη επένδυση και έφυγα. Από Μέτσοβο μέχρι Γρεβενά έπεφτε πολύ καρέκλα όπως και πριν τη Βέροια. Πλέον όμως το ταξίδι είχε τελειώσει. Η Θεσσαλονίκη ήταν πια πολύ κοντά. Λίγο αργότερα έφτασα στο σπίτι.
Δωδώνη #3
![]()
....and you run, and you run
to catch up with the sun....
Θα επιχειρήσω να παραθέσω κάποια στατιστικά στοιχεία του ταξιδιού.
ΑΠΟΣΤΑΣΗ: Μηδένισα τον ένα μερικό χιλιομετρητή μόλις βγήκα από το καράβι στην Ancona και μόλις κατέβηκα από το καράβι στην Ηγουμενίτσα τον κοίταξα ξανά και έλεγε 6780km. Αυτά τα χιλιόμετρα ήταν όλα επί ξένου εδάφους. Για να υπολογιστούν τα συνολικά θα πρέπει να προστεθούν στα παραπάνω δύο φορές η απόσταση Πάτρα – Αθήνα για το Δημήτρη και δύο φορές η απόσταση Θεσσαλονίκη – Ηγουμενίτσα για εμένα.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: Σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού κρατήθηκαν όλα τα φουλαρίσματα – πόσα λίτρα, στα πόσα χιλιόμετρα, τιμή βενζίνης κτλ. Η μέση κατανάλωση όπως προέκυψε από το σχετικό excel αρχείο ήταν 4,453l/100km. Το μεγαλύτερο κομμάτι του ταξιδιού έγινε με τις μηχανές φορτωμένες σε ταχύτητες μέχρι 120 – 130km/h. Η ελάχιστη και η μέγιστη κατανάλωση ήταν αντίστοιχα 3,875l/100km (καλά διαβάσατε) και 5,595l/100km. Η ελάχιστη κατανάλωση ήταν τη μέρα που κάναμε εκείνο τον άθλιο Ν71 όπου κινηθήκαμε υποχρεωτικά με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη κατανάλωση ήταν την τελευταία ημέρα στη διαδρομή Modena – Ancona όπου κινηθήκαμε με ταχύτητες 140 – 150km/h. Νομίζω ότι όπως και να ‘χει το V-Strom είναι εξαιρετικά οικονομικό στην κατανάλωσή του.
Οι τιμές της βενζίνης κυμαίνονταν περίπου 1,15 – 1,2? στην Ιρλανδία, κοντά στο 1,2? στη Μεγάλη Βρετανία, γύρω στο 1,3? στη Γερμανία, στη Γαλλία και το Βέλγιο στο 1,35 –1,4? και στην Ιταλία 1,3 – 1,35?. Η φθηνότερη που βάλαμε ήταν στην Ελβετία (έξω από τη Βασιλεία) με 1,055? και η ακριβότερη στην Γαλλία με 1,4?.
....and you run, and you run
to catch up with the sun....
ΛΑΣΤΙΧΑ: Άλλαξα λάστιχα πριν το ταξίδι. Έβγαλα τα μαμά και έβαλα τα BattleWing. Ξέχασα να μετρήσω το προφίλ τους στην Ηγουμενίτσα και το έκανα την πρώτη μέρα του ταξιδιού μετά από 500km στην autostrada – σε ελληνικό έδαφος είχα κάνει άλλα 450km περίπου. Τότε μέτρησα:
Μπροστά: 4mm
Πίσω: 8mm
Ξαναμέτρησα το προφίλ όταν γύρισα στη Θεσσαλονίκη:
Μπροστά: 3,9mm
Πίσω: 5,7mm
Ο λόγος, που το μπροστά λάστιχο δε φθάρηκε, πιστεύω ότι ήταν το γεγονός ότι ήταν σχεδόν μηδενικά τα χιλιόμετρα που κάναμε σε στριφτερές διαδρομές.
....and you run, and you run
to catch up with the sun....
ΔΡΟΜΟΙ – ΔΙΟΔΙΑ: Πουθενά δε γλυστρούσες. Οι διαφορές που εντοπίσαμε είχαν να κάνουν με το στρώσιμο των δρόμων, απορροή νερού, το μέγεθός τους κτλ. Οι καλύτεροι δρόμοι που συναντήσαμε στο ταξίδι ήταν σίγουρα οι βρετανικοί και οι χειρότεροι σίγουρα οι ιρλανδικοί. Ενδιάμεσα τα πράγματα ήταν περίπου τα ίδια. Θα επιχειρήσω να δώσω μία (πολύ υποκειμενική εκ των πραγμάτων) κατάταξη:
1. Βρετανικοί
2. Ελβετικοί
3. Γαλλικοί
4. Γερμανικοί, Αυστριακοί & Ιταλικοί
5. Βελγικοί
6. Ιρλανδικοί
Σε ότι αφορά τα διόδια μόνο στη Γερμανία και στο Βέλγιο δεν πληρώσαμε τίποτα. Στην Ιρλανδία πετύχαμε 2 – 3 φορές το πολύ τα οποία κόστιζαν 1 – 1,5?. Στην Αυστρία πέρα από το vignette που υποχρεωτικά παίρνεις πληρώσαμε 8? πριν από το Innsbruck. Στην Ιταλία πλήρωνες με το χιλιόμετρο τη χρήση της autostrada και η τιμή ήταν περίπου 0,05?/km. Στη Γαλλία από όσο θυμάμαι ήταν συχνά τα διόδια και ακριβά. Στην Ελβετία πλήρωνες μόνο το vignette που είχε ετήσια διάρκεια και δεν ξαναπλήρωνες τίποτα άλλο πουθενά. Στη Μεγάλη Βρετανία υπήρχαν διόδια, αλλά οι μηχανές δεν πλήρωναν, εκτός από μία περίπτωση – χωρίς να είμαι σίγουρος – στην Ουαλία. Το πιο απαράδεκτο που είδαμε πάνω σε αυτό το θέμα ήταν σε μία τεράστια γέφυρα πάνω από τον Τάμεση επί του Μ25 όπου προκειμένου να εισπραχθούν τα διόδια είχε δημιουργηθεί μία πελώρια ουρά πολλών χιλιομέτρων.
Κλείνοντας αυτό το κομμάτι θα ήθελα να αναφερθώ σε δύο χαρακτηριστικά των βρετανικών δρόμων που δεν τα είδαμε αλλού – ένα καλό και ένα κακό. Το πρώτο (καλό) είναι ότι ασχέτως κίνησης και καιρού, δεν τους είδαμε να μποτιλιαρίζουν – εκτός από τη γέφυρα που ανέφερα πριν. Το δεύτερο (κακό) χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο εκεί είδαμε βαριά οχήματα (νταλίκες κτλ) να κάνουν τόσες πολλές προσπεράσεις. Να βλέπεις για παράδειγμα τρεις νταλίκες, τη μία πίσω από την άλλη, να επιχειρούν να προσπεράσουν άλλες πέντε ή έξι με αποτέλεσμα όλη η κίνηση των υπόλοιπων οχημάτων να μεταφέρεται στην εναπομένουσα «γρήγορη» λωρίδα.
....and you run, and you run
to catch up with the sun....