Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: paizei rolo to baros kai to ipsos?

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    17

    paizei rolo to baros kai to ipsos?

    tha ithela na rwtisw kata poso epireazi to baros enos anavati mia mixani 125-250..kai pws se mia 750+?uparxei kapoia MEGALI allagi ston tropo odigisis?meiomenes epidoseis?
    episis.. me to ipsos ti ginete?antimetopizeis kapoio provlima ?px an eisai panw apo 190cm..

    euxaristw!

  2. #2
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Σε ενα 125 μηχανακι σιγουρα θα υπαρξει διαφορα στις επιδοσεις μεταξυ δυο οδηγων 70 και 120 κιλων...

    Στο 750 παλι θα υπαρχει διαφορα, αλλα οχι τοσο αισθητη.

    Αλλαγη στο τροπο οδηγησης δεν καταλαβινω τι εννοεις, σιγουρα ο βαρυτερος οδηγος επηρεαζει περισσοτερο τη δυναμικη μια μοτοσικλετας, αλλα απο εκει και επειτα μπορει κανεις να φερει τις αναρτησεις στα μετρα του και στα κιλα του.

    Τωρα για το υψος, περισσοτερο ο αναβατης αντιμετωπιζει προβλημα παρα η μοτοσικλετα με την εννοια οτι μπορει να μην χωραει η να τρωσει τον αερα στη μαπα (αν μιλαμε για fairing)...παντως και για τους ψηλους υπαρχουν μοτοσικλετες...

  3. #3
    Μοτοσυκλετιστής Το avatar του/της dimr1
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    161
    Κάποτε κάναμε κόντρα με ένα φίλο με καρτ σε πίστα. Γύρναγα λίγο πιο γρήγορα αλλά ήμουν 6 κιλά ελαφρύτερος. Επειδή δεν παραδεχόμουνα ότι το βάρος έπαιζε ρόλο τοποθετήσαμε 5-6 κιλά στο καρτ και πλέον γυρνούσαμε ακριβώς στον ίδιο χρόνο

  4. #4
    BMW R 1200 GS Adventure. Το avatar του/της felter
    Εγγραφή
    21/03/2007
    Μηνύματα
    309
    Shoei X-Spirit
    r1200gs@hotmail.gr

  5. #5
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Αρχικά δημιουργήθηκε από felter
    Εσύ γιατί γελάς;




















    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  6. #6
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Α!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1247080793_4.jpg 
Προβολές:	332 
Μέγεθος:	37,8 KB 
ID:	174013
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
    Α!
    :rotflmao: :rotflmao:
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  8. #8
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    το ύψος παίζει ρόλο στην μηχανή αν δεν χωράς σε αυτήν καθώς αλλάζεις όλη την αεροδυναμική της. Διαφορετική ροή αεροδυναμικής έχει ενα SS με ενα σκυφτό αναβάτη που χωράει πίσω απο την ζελατίνα και διαφορετική όταν ενα κεφάλι προεξέχει απο αυτήν , ότι και αν κάνει ο αναβάτης. Η διαφορά είναι μικρή για τα δεδομένα του δρόμου, αλλά οχι για αγώνες.

    Το βάρος σαφώς και παίζει ρόλο σε όποια μηχανή και αν ανέβεις. Ενας άνθρωπος 70-80 κιλά σε σύγκριση με ενα άνθρωπο 100-110 κιλών θα δεί μεγάλες διαφορές σε όλες τις μηχανές που θα ανέβει. Τα +20 κιλά είναι μεγάλος αριθμός για μια μηχανή που απο μόνη της θα ζυγίζει 200 πάνω κάτω κιλά. Είναι ενα 10% περίπου αλλαγής σε αντιστοιχία κιλού ανά ίππο συγκριτικά μεταξύ των δύο αναβατών.

    Και δεν θα φανεί τόσο στην τελική (θα υπάρχει μια μικρή μόνο διαφορά) αλλά στα τραβήγματα απο χαμηλά που ναι μεν η ροπή είναι μεγαλύτερη αλλά θα θέλει περισσότερο χρόνο σε μια βαρύτερη μηχανή για να καλύψει το ικανό φάσμα στροφών κινητήρα.

    Εν ολίγοις... ναι .. παίζει ρόλο.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  9. #9
    Φίλε , θα σου μιλήσω εκ πείρας και για τα δυο…

    Το βάρος παίζει ρόλο στις επιδόσεις . όσο πιο δυνατή όμως είναι η μηχανή ,τόσο μικρότερο ρόλο παίζει.





    Το ύψος παίζει ρόλο στα παρακάτω.

    ΔΕΝ μπορείς να οδηγήσεις όποια μηχανή θέλεις με άνεση .

    ΔΕΝ μπορείς να οδηγήσεις ευχάριστα την μηχανή σου αν δεν αλλάξεις κάποιες εργοστασιακές ρυθμίσεις (ύψος-θέση τιμονιού , ύψος σέλας , ύψος ζελατίνας ,ύψος μάρσιπε κ.λ.π)

    ΔΕΝ μπορείς να βρεις εύκολα εξοπλισμό στην Ελλάδα.


    Γενικά οι μηχανές (όπως και τα περισσότερα πράγματα) έχουν φτιαχτεί με γνώμονα τον ΜΕΣΟ ΟΡΟ.

    Άμα ξεφεύγεις από τον μέσο όρο , πρέπει να προσαρμόσεις τα πράγματα στις ανάγκες σου.




  10. #10
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    EN OLIGHS PRIN ANEBETE STH MOTO SAS PATE RIXTE ENA KALAO XESIMO.. :rotflmao: :hypnotize

  11. #11
    Ignorance is bliss Το avatar του/της apatewnas
    Εγγραφή
    11/06/2009
    Μηνύματα
    81
    Και αντί για μπότες μπουφάν, να φοράτε σανδάλια τουριστικά και πουκαμισάκι λινο.-5 κιλά!
    All waves,become my shield! All lightning,become my blade! Sougyo no Kotowari!

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
    Α!
    Απατεώνα, δε μου έμεινε άντερο πρωινιάτικα!
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  13. #13
    Μοτοσυκλετιστής Το avatar του/της dimr1
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    161
    Οι ψηλοί έχουν πλεονέκτημα στους επιτόπιους ελιγμούς κι όπου χρειαστεί να βάλουν δύναμη στο πόδι στο έδαφος πριν μια πτώση ή να ακουμπήσουν γόνατο στην πίστα πιο εύκολα. Οι κοντοί στην αεροδυναμική προστασία, και πάλι όχι πολύ έτσι μινιμαλιστικά που είναι τα φέρινγκ στα SS.

Παρόμοια θέματα

  1. sxetika me to ninja to 250 kai to diploma 125
    από roussos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2009, 02:10
  2. o gatos kai to gati
    από tools στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2009, 20:56
  3. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2005, 14:47
  4. Thymaste i to ksexasate kai eseis?
    από CyBeRseXX στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2004, 23:00
  5. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2003, 07:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF