Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Power Valve

  1. #1

    Power Valve

    gia sas alania.
    exo ena mikrooooooooooooo provlimataki...
    pira ena suzuki rm 250 montelo tou 1997, prin to agoraso to ekana dokimi kai paratirisa oti an kai einai polu dinato sta psila, sta xamila den exei idieteri dinami. i dokimi egine se anoixto xomatodromo kai etsi den mou kakofanike polu kai to pira.
    otan omos arxisa na mpeno se monopatia kai se aniforika diskola seimia arxisa na apogoiteuome. aneveno se vouno me 1h kai liga gazia kai otan po na travikso to gazi auto kanei san dt50, otan omos piasei ti ropi tote den prolaveno na anevazo taxitites.
    o kathenas leei to makri tou kai to konto tou...
    enas leei elatiria (an omos itan ta elatiria giati exei tosi dinami sta psila?)
    allos leei oti einai rithmisi stis petaloudes pano ston kilindro(ego vrika vevea mia sizitisi sto internet pou leei kapios oti i petaloudes ritmizoun to poso grigora tha anoigei to power valve alla mixanikos mou eipe pos den rithmizete apo ekei gia na exei dinami sta xamila)
    allos leei se mia alli sizitisi pos pos tou fagothike i valvida sto power valve.
    ti mporei na einai re paides???????
    rithmisi stis petaloudes?
    fagomena elatiria?
    fagomeni valvida?
    xalasmeno mpouzi?
    provlima sto karbirater?
    provlima sta ilektrika?
    exete akousei kati paromio? exete kapia apopsi ti mpori na einai i ti mporei na min einai?
    es kanoume mia sizitisi mpas kai vroume kamia lisi...

    na kai kapies selides pou isos kati na sas poun:

    http://translate.google.gr/translat...history_state0=

    http://www.cmsnl.com/suzuki-rm250-1...4086/partslist/

    http://images.google.gr/imgres?imgu...%3D144%26um%3D1

    http://translate.google.gr/translat...history_state0=

    EUXARISTO PROKATAVOLIKA SE OSOUS VOITHISOUN

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    πιστόνι ελατήρια πρέπει να αλλάξεις εκτός αν είσαι σίγουρος οτι έχει βάλει φρέσκα ο προηγούμενος.
    μπουζί ,ρύθμιση έλεγχος PV ,καθάρισμα καρμπυρατέρ, καθαρισμός εξάτμησης ,γέμισμα στο τελικό της εξάτμησης, φίλτρο αέρα, αυτονόητα.
    Προσωπικά θα έλυνα και ψαλίδι, μοχλικό, λάδια εμπρός πίσω, υγρά φρένων σίγουρα, έλεγχο δισκόπλακες ίσως τσιμουχάκια στις δαγκάνες.
    Αυτά πρίν την πρώτη βόλτα.

  3. #3
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    πιθανότατα το πρόβλημα να βρίσκεται στη τροφοδοσία...αν κρατάει ρελαντί (άρα δεν είναι μπουζί) το κυρίως τζετ να είναι βουλωμένο ή γενικώς το καρμπ να θέλει καθάρισμα...ξέκίνα με τα βασικά να είναι οκ (φίλτρο αέρα καθαρισμα καρμπ κλπ) και μετά ψάχνεσαι με το power valve...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Γιατί απλά δεν λέτε στον άνθρωπο ότι αυτή είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ συμπεριφορά για RM250 ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Γιατί απλά δεν λέτε στον άνθρωπο ότι αυτή είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ συμπεριφορά για RM250 ...???

    & εγώ έχω αυτήν την εντύπωση, από ένα αντίστοιχο που είχε πέσει στα χέρια μου για 2 ώρες.

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    πιστόνι ελατήρια πρέπει να αλλάξεις εκτός αν είσαι σίγουρος οτι έχει βάλει φρέσκα ο προηγούμενος.
    μπουζί ,ρύθμιση έλεγχος PV ,καθάρισμα καρμπυρατέρ, καθαρισμός εξάτμησης ,γέμισμα στο τελικό της εξάτμησης, φίλτρο αέρα, αυτονόητα.
    Προσωπικά θα έλυνα και ψαλίδι, μοχλικό, λάδια εμπρός πίσω, υγρά φρένων σίγουρα, έλεγχο δισκόπλακες ίσως τσιμουχάκια στις δαγκάνες.
    Αυτά πρίν την πρώτη βόλτα.
    Κάνε αυτά και μετά θα έχεις ένα μηχανάκι σαν του ΠΑΤΕΡΑ....
















    μόνο μετά μη ρωτήσεις πως θα τα ξαναδέσεις...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Και για να μην μπερδευόμαστε ...

    Τα μοτέρ των RM (MX) δεν είχαν καμία σχέση με αυτά των RMX (Enduro - κατ' ευφημισμόν )
    (όπως και των WR με των YZ, CR με CRM κ.λ.π.)


    Κοινώς, μην περιμένουμε "enduro" συμπεριφορά από "MX" κινητήρα ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Και για να μην μπερδευόμαστε ...

    Τα μοτέρ των RM (MX) δεν είχαν καμία σχέση με αυτά των RMX (Enduro - κατ' ευφημισμόν )
    (όπως και των WR με των YZ και CR με CRM κ.λ.π.)
    Θα έλεγα ότι το παραπάνω σχόλιο ελέγχεται για την αξιοπιστία του....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Θα έλεγα ότι το παραπάνω σχόλιο ελέγχεται για την αξιοπιστία του....
    Take your time, mate ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Γιατί απλά δεν λέτε στον άνθρωπο ότι αυτή είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ συμπεριφορά για RM250 ...???
    + 1000..... δυο χρονια συμβιωσης με RM250 φιλου λυση δεν βρεθηκε ποτε.....

    Τα καπακια ηταν απιστευτα και πολλα... Εκει που παρακαλαγες να σου δωσει κατι παραπανω χαμηλα σου βαραγε σφαλιαρα και σε εστελνε ξαφνικα στα διαλα....

    Ολοι μιλαγαν για προβλημα στην βαλβιδα αλλα...

    Λυση δεν βρεθηκε ποτε....


  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Κάνε αυτά και μετά θα έχεις ένα μηχανάκι σαν του ΠΑΤΕΡΑ....
    μόνο μετά μη ρωτήσεις πως θα τα ξαναδέσεις...
    Μπορεί να το πάει και σε μάστορα.
    Φαντάζομαι δέχονται και RM

    Και εγώ δεν έχω κάνει ποτέ τίποτα απο τα παραπάνω τώρα που το θυμάμαι

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Γιατί απλά δεν λέτε στον άνθρωπο ότι αυτή είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ συμπεριφορά για RM250 ...???
    Γιατί θα χαρακτηριζόμασταν κακοί και εμπαθείς.
    Γιατί θα ήταν σωστό να την δώσουμε το 1997 όταν το μηχανάκι θα ήταν καινούργιο.
    Και τέλος πάντων περίμενε πρώτα να κάνει ο άνθρωπος μια γενική να έρθει το μηχανάκι στα ίσια του και μετά τον ξενερώνεις.

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Take your time, mate ...
    Δεν νομίζεις ότι ο παράλληλος συσχετισμός YZ-WR και CR-CRM είναι τουλάχιστον ατυχής? :o

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Δεν νομίζεις ότι ο παράλληλος συσχετισμός YZ-WR και CR-CRM είναι τουλάχιστον ατυχής? :o
    Γιατί δεν σε καταλαβαίνω ρε Σωτήρη ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Γιατί δεν σε καταλαβαίνω ρε Σωτήρη ..???
    Γιατί το YZ/WR 250 της εποχής (90-94) ήταν σχεδόν ίδιο με το ΥΖ ενώ το CRM ήταν αντίστοιχο του DT και ουδεμία σχέση είχε με CR....
    .

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. rgv vj21/22 power valves
    από Shaolin Monk στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2012, 14:55
  2. προβλημα με τα power valves!
    από @bsolut!! στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2008, 17:31
  3. Power Commander σε FZ6
    από naked beauty στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2005, 10:02
  4. power commander και προβλημα με τον αντιπροσωπο του
    από zaharakis στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2005, 15:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF