Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: CBF-600Si, ταξίδια και εξορμήσεις στη φύση, γίνεται?

  1. #16
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
    Δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο για την σέλα, αλλά νομίζω ότι και η 800 έχει την ίδια..ίσως (?) Γενικά αυτά τα δύο μοντέλα μου κάνουν πολύ προχειροδουλειά, ξέρω είναι ύβρις αυτό για γερμανική εταιρία και μάλλιστα τόσο πετυχημένη αλλά.... τι φώτα είναι αυτά? τι ήχος κινητήρα? το άλλο το μπουκαλάκι τι το θέλει μπροστά στο τιμόνι? Η χωροθέτηση των ταχύμετρο-στροφόμετρο-υπολογιστής ταξιδίου είναι άθλια και ασύμμετρη (όπως και τα φώτα), η χωρητικότητα του ντεπόζιτου δεν με αφήνει ενθουσιασμένο για ταξίδια (16 λίτρα). Η σέλα? Τιμή?
    Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι αν το αγοράσω θα βρω μια Kinder έκπληξη μέσα γιατί δεν εξηγούνται τόσες μικροατέλειες για το πιο ακριβό μοντέλο της κατηγορίας.

    Tο 800 εχει την ιδια σελα. Τωρα για τα υπολοιπα επετρεψε μου να σου πως οτι εισαι λιγο υπερβολικος, αλλα αν χαλιεσαι ok, δεκτον.

    Κατα τα αλλα το 650 που εχω οδηγησει ειναι εξαιρετικη μοτοσικλετα εκτος σελα και καλυψης απο αερα...

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Tο 800 εχει την ιδια σελα. Τωρα για τα υπολοιπα επετρεψε μου να σου πως οτι εισαι λιγο υπερβολικος, αλλα αν χαλιεσαι ok, δεκτον.

    Κατα τα αλλα το 650 που εχω οδηγησει ειναι εξαιρετικη μοτοσικλετα εκτος σελα και καλυψης απο αερα...
    Συμβαίνει όμως κάτι πολύ περίεργο. Παρόλο που αρκετά επιμέρους πράγματα δεν μου αρέσουν στην 800, το σύνολο της είναι εκπληκτικό. Αν με ρωτούσες τι θα άλλαζα επάνω της αν μπορούσα θα έβγαζα λίστα, αλλά η συνολική εικόνα που έχω για αυτή τη μοτοσυκλέτα (και εμφανισιακά) είναι πολύ καλή!
    γιατρέ...

    καλό θα ήταν να μεταφερθούν στο σχετικό θέμα τα περι gs.

  3. #18
    να σου πω την γνώμη μου σαν φαν των στρητ αλλά τα εκδρομικά μου περιλαμβάνουν all terrain καταστάσεις

    είχα CBR600 το οποίο δεν τράβαγε κανά ζόρι να περάσει χώμα αλλά: στο σχεδιασμό της διαδρομής ξέρεις ότι για 20-30 χιλιόμετρα χώμα μπορεί να φας και 1 ώρα παρά μιας στο πατημένο χώμα τα ΣΣ δεν τραβάνε ζόρι αλλά αν έχει πέτρες, κροκάλες, φυτευτές και τα λοιπά (το 80% των δασικών στην ελλάδα) πρέπει να είσαι ιδαίτερα προσεκτικός για να μην πάρεις εξατμίσεις-ζάντες-λάστιχα στο χέρι.

    τώρα πήρα ένα 990 adve. το βασικότερο είναι ότι πλέον όπου βλέπω δασικό-κύριο-δευτερεύων χωματόδρομο στο χάρτη δεν τραβάω κανά ζόρι να το περάσω από κει μιας και η ταχύτητα κίνησης του σε τέτοια κομμάτια είναι δευτερεύοντως επαρχιακού κοινώς τα 20-30χλμ. χώμα γίναν το πολύυυυ μισή ώρα με στάσεις για φώτο και τσιγάρα

    και συν τις άλλοις το χώνω και σε μέρη που το cbr κόλωνα να το χώσω (λασπωμένο κατηφορικό δρομάκι θεόστενο που σκάει στην κροκάλλα παράληλα στο χείμαρο πχ. )

    και γενικώς την βρίσκω. το μόνο πρόβλημα είναι ότι η παρέα μου είναι ως επί το πλείστον στρητάδες και ως εκ τούτου στις βόλτες πρέπει να σκέφτομαι και αυτούς
    Fuck the universe.

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GhostDog
    να σου πω την γνώμη μου σαν φαν των στρητ αλλά τα εκδρομικά μου περιλαμβάνουν all terrain καταστάσεις

    είχα CBR600 το οποίο δεν τράβαγε κανά ζόρι να περάσει χώμα αλλά: στο σχεδιασμό της διαδρομής ξέρεις ότι για 20-30 χιλιόμετρα χώμα μπορεί να φας και 1 ώρα παρά μιας στο πατημένο χώμα τα ΣΣ δεν τραβάνε ζόρι αλλά αν έχει πέτρες, κροκάλες, φυτευτές και τα λοιπά (το 80% των δασικών στην ελλάδα) πρέπει να είσαι ιδαίτερα προσεκτικός για να μην πάρεις εξατμίσεις-ζάντες-λάστιχα στο χέρι.

    τώρα πήρα ένα 990 adve. το βασικότερο είναι ότι πλέον όπου βλέπω δασικό-κύριο-δευτερεύων χωματόδρομο στο χάρτη δεν τραβάω κανά ζόρι να το περάσω από κει μιας και η ταχύτητα κίνησης του σε τέτοια κομμάτια είναι δευτερεύοντως επαρχιακού κοινώς τα 20-30χλμ. χώμα γίναν το πολύυυυ μισή ώρα με στάσεις για φώτο και τσιγάρα

    και συν τις άλλοις το χώνω και σε μέρη που το cbr κόλωνα να το χώσω (λασπωμένο κατηφορικό δρομάκι θεόστενο που σκάει στην κροκάλλα παράληλα στο χείμαρο πχ. )

    και γενικώς την βρίσκω. το μόνο πρόβλημα είναι ότι η παρέα μου είναι ως επί το πλείστον στρητάδες και ως εκ τούτου στις βόλτες πρέπει να σκέφτομαι και αυτούς
    Είναι ρίσκο να βάλω καινούρια street μηχανή σε δασικούς χωματόδρομους όπως και να το κάνουμε. Έχεις δίκιο. Θα με δεσμεύει και θα το σκέφτομαι αρκετά να ξεκινήσω ένα Σαββατοκύριακο με την παρέα για χώμα. Πρέπει να γίνει ένας αναγκαστικός συμβιβασμός. Ή θα πάρω τη cbf και θα βλέπω χώμα από την TV ή θα πάρω κάτι σε On off. Ισχύει ότι είπαμε πιο πάνω. Η καρδιά λέει CBF αλλά η λογική λέει On-off στη δική μου περίπτωση. Για άλλους που αναζητούν άλλη χρήση υπάρχει άλλη λογική.
    Με τρελαίνει όμως η σκέψη ότι κατά κύριο λόγο θα είμαι σε άσφαλτο και λυπάμαι να χάσω ακόμα και το ελάχιστο από την ασφάλτινη άνεση. Πιστεύω ότι η επιλογή θα έρθει ως φλασιά, τελευταία στιγμή!

  5. #20
    Τα καλύτερα έρχονται Το avatar του/της christostr
    Εγγραφή
    08/08/2009
    Μηνύματα
    552
    Εγώ φίλε μου είμαι 50 και έχω ένα άφρικα και τα πάω τα βουναλάκια μου και τις εκδρομούλες μου όπου γουστάρω. Τώρα που σκέφτηκα να πάρω ένα ασφάλτινο (touring) την αφρικάνα μου δεν θα τη δώσω γιατί γουστάρω ΚΑΙ όσα είπες ότι θες κι εσύ.
    Εγώ προσωπικά street μηχανάκι δεν θα το σκεφτόμουν για χώμα καθόλου!
    Φεύγω... πάω ταξίδι να επισκευτώ τον εαυτό μου...

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από christostr
    Εγώ φίλε μου είμαι 50 και έχω ένα άφρικα και τα πάω τα βουναλάκια μου και τις εκδρομούλες μου όπου γουστάρω. Τώρα που σκέφτηκα να πάρω ένα ασφάλτινο (touring) την αφρικάνα μου δεν θα τη δώσω γιατί γουστάρω ΚΑΙ όσα είπες ότι θες κι εσύ.
    Εγώ προσωπικά street μηχανάκι δεν θα το σκεφτόμουν για χώμα καθόλου!
    Ε όχι και να δώσεις το Africa! Άλλοι το ψάχνουν και εσύ θα το δώσεις? Πραγματικά είναι μια θρυλική μηχανή, είσαι τυχερός που την οδηγείς.

  7. #22
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548

    Re: CBF 600S i, ταξίδια και εξορμήσεις στη φύση, γίνεται?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
    Κανα χωματόδρομο τον σηκώνει;
    http://www.moto.gr/forums/showthread...t=%F7%F9%EC%E1
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  8. #23
    Το CBF δεν ειναι φτιαγμένο για χώμα, αλλά δε λέει όχι.

    Για παράδειγμα, αφού στρίψεις στην Εγνατία με 200km/h (με tank bag, σάκο δεμένο πίσω, μπαγκαζιέρα κ σκηνή) μετά κατεβαίνεις ως τον πυρήνα της Βάλια Κάλντα διασχίζοντας (10+10χμ?) δασικό δρόμο κ ρεματάκι, εύκολα.

    Μοναδικό "πρόβλημα" οι πέτρες που καρφώνονται στο πίσω λάστιχο κ μετά χτυπάνε στο κάλυμα του πίσω τροχού (rear hugger) αν έχεις βάλει, χωρίς να κάνουν ζημιά κ τα βεντιλατέρ που δουλεύουν στο φουλ όπως κ μέσα στην πόλη.

    Φυσικά τα ίδια μπορεί να κάνει και το fazer 600 του 03 που του έκανε παρέα σε όλη τη διαδρομή.

    Εννοείται πως για μαγκές κ γρήγορη οδήγηση στο χώμα δεν είναι, έχεις πέσει με τη μία + οτι φθείρονται πολύ τα λάστιχα.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Αναδιάταξη συνόρων και σταθεροποίηση στη Μέση Ανατολή
    από tai στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2006, 19:46
  2. Πατέρας και γιος στη ΝΥ
    από dio650gs στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2006, 22:29
  3. ηρθα και εγω στη πιτα....
    από EVI στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 87
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2006, 10:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF