Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: Ερωτηση σχετικα με τον συμπλεκτη στο ΚΤΜ

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314

    Ερωτηση σχετικα με τον συμπλεκτη στο ΚΤΜ

    Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.
    Οπως μερικοι θα θυμαστε προσφατα εγινα ιδιοκτητης ενος ΚΤΜ 950 Adv του 2003.
    Σημερα παρατηρησα τα εξης:
    Εχοντας πατημενο τον συμπλεκτη δεν χρειαζεται παρα ελαχιστα να τον αφησω για ν αρχισει να τσουλαει η μοτοσυκλετα. Αυτο μερικες φορες κανει να πεταχτει αποτομα η μηχανη και μερικες φορες να μου σβησει. Επισης ο συμπλεκτης οταν ειναι στο τερμα πισω παρατηρω οτι εχει πολυ τζογο. Παιζει δηλαδη μπρος-πισω χαλαρουτσικα. Ειναι το φυσιολογικο αυτο;

    Επισης παρατηρησα οτι αλλαζοντας ταχυτητες,μερικες φορες και οχι παντα,αυτο γινεται καπως δυσκολα. Ειναι δηλαδη καπως σκληρες οι αλλαγες ταχυτητων.Δεν γινεται συνεχεια αυτο. Καποιες φορες.

    Ο μηχανικος μου ειπε να βγαλουμε τους δισκους και να τους βαλουμε σε λαδι για λιγες ωρες.Αν καταλαβα καλα βεβαια, γιατι δεν θυμαμαι ακριβως αυτο που μου ειπε.

    Προσπαθω εδω και μια εβδομαδα ν αρχισω να μαθαινω την μοτοσυκλετα. Δεν παυει να ειναι μια μεταχειρισμενη μηχανη και φυσικα καταλαβαινω οτι καποια προβληματακια ειμαι υποχρεωμενος να τ αντιμετωπιζω.

    Εχετε καποια γνωμη για το τι μπορει να συμβαινει; Χρειαζεται να γινει καμια αλλαγη στον συμπλεκτη; Χρειαζεται να κοιταξω κανενα σασμαν;Ελπιζω να μην χρειαζεται καμια αλλαγη δισκου-πλατο ε;

    Ευχαριστω πολυ.

  2. #2
    Το πιο πιθανο φιλε μου βαση τα λεγομενα σου ειναι το εξης:

    Αφου η μανετα οπως λες πιανει χαμηλα και η αποσυμπλεξη γινετε αποτομα τοτε ειναι πολυ πιθανο να μη κανει και ολοκληρη την διαδρομη που χρειαζετε η αντλια για να δωσει το υγρο (υδραβλικο συμπλεχτη δεν εχει? ) οταν ειναι τερμα πατημενη,οποτε η αλλαγες στο κυβωτιο δεν γινονται με 100% αποσυπλεξη...

    Πριν κανεις οτιδηποτε αντε να σου κανουν μια σωστη ρυθμιση στον συμπλεχτη,να ειναι συμφωνα με τις ρυθμισεις που δινει η εταιρεια και αν δεν βελτειωθει η κατασταση (που μαλων θα εχει φτιαξει) κοιτας και δισκους....

    Απορια: ο μηχανικος που πηγες δεν τσεκαρε τον συμπλεκτη? πηγε κατευθιαν για το μεροκαματο στους δισκους?

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Σ ευχαριστω για την απαντηση.

    Την δευτερα ετσι κι αλλιως θα την παω να το κοιταξουν και να κανουν τις απαραιτητες ρυθμισεις στον συμπλεκτη.Ν αρχισω να μαθαινω και γω σιγα-σιγα μερικα πραγματακια.
    Ο μηχανικος ειπε μια γνωμη η οποια εγινε στα γρηγορα.Περνουσα απ εξω και τον ρωτησα. Δεν μπορεσε να εχει καλη γνωση του θεματος. Ο συγκεκριμενος πιστευω οτι ειναι πολυ καλος.Εχω ακουσει τα καλυτερα γι αυτον.

  4. #4
    Nα μας πείτε κι εμάς που δεν ξέρουμε πως τον ρυθμίζετε τον υδραυλικό συμπλέκτη ........


    Ο καθένας το εντελώς μακρύ του και κοντό του.......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Nαι,κι εγω περιμενω να μαθω πως ρυθμιζει ο υδραυλικος συμπλεκτης...
    Να τους κανω ρομπες εκει στη ΚΤΜ...
    ...cause the place seems still alive...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Παίζει να ρυθμίζει ένας υδραυλικός συμπλέκτης με βόλτα σε κάποιο απο τα αξονάκια και κόντρα παξιμάδι. ΔΕΝ ΞΕΡΩ για το συγκεκριμένο.

    Σε τι λάδι θα τους βουτήξει? Για να φουσκώσουν? Θα βάλει και μαγιά? Και αν φουσκώσουν πώς θα απομον'ωνει μετά? Μήπως να τους φρεζάρει λίγο? Οτι νάναι....
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  7. #7
    Το βασικό πλεονέκτημα ενός υδραυλικού συμπλέκτη -πέρα από το ότι μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στη μανέτα- είναι ότι είναι αυτορυθμιζόμενος αφού την αλλαγή του συνολικού πάχους της καμπάνας που επιφέρει η φθορά των υλικών τριβής ή η αυξημένη θερμοκρασία αυτών, αντισταθμίζεται από το υδραυλικό κύκλωμα που συνεχίζει να διατηρεί τη σύνδεση μανέτας-άξονα ανοίγματος πλάκας πίεσης χωρίς καινά, σε κατάσταση ηρεμίας (δλδ. με την μανέτα ελεύθερη).

    Είναι διαγαλαξιακώς γνωστό ότι τα πρώτα adventure (σαν του φίλου) έπασχαν από κάτω τρόμπα συμπλέκτη (γενικώς). Αυτό το γνωρίζει οποιοδήποτε συνεργείο γράφει ΚΤΜ στην είσοδο.

    Τώρα εάν πηγαίνεις στον μΑστουρα και του ζητάς να σου ρυθμίσει (και όχι εξαερώσει, ελέγξει για διαρροές...) υδραυλικό συμπλέκτη, είναι σαν να πηγαίνεις γυρεύοντας....

    :o :o

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παιδια θα ελεγα να ηρεμησετε λιγο γιατι ποτε μου δεν το επαιξα φωστηρας στα μηχανικα και οπως σας ειπα μπορει να κανω λαθος στο πως μετεφερα τα λογια του μηχανικου. Ο συγκεκριμενος μαλιστα ειναι εξουσιοδοτημενος μηχανικος της ΚΤΜ και απ οσο γνωριζω ειναι αστερι στην δουλεια του.
    Απ οτι βλεπω απο τις αναλυσεις σας το επιπεδο των γνωσεων σας ειναι τρομερα ανωτερο απο το δικο μου και γι αυτο περιμενω καποιου ειδους συμβουλες και οχι χλευασμου.

    Θα ηθελα λοιπον να ρωτησω και αν ξερετε να μου απαντησετε στο αν θα πρεπει να ζω μ αυτο το προβλημα του συμπλεκτη (συμπληρωνοντας υγρα) ή μπορω να τον αλλαξω,κατι το οποιο σιγουρα θα κοστιζει. Αλλα αν ειναι να κανω την δουλεια μου σωστα δεν με πειραζει να πληρωσω.

    Σας ευχαριστω πολυ και εκτιμω πολυ τις απαντησεις σας.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παιδια το προβλημα εντοπιστηκε τελικα και ειναι φυσικα το γνωστο προβλημα του slave cylinder.
    Χθες το βραδυ και σημερα το πρωι ειναι σαν να μην εχω συμπλεκτη. Βαζω 1η ταχυτητα και η μηχανη "κλωτσαει" και σβηνει, οπως οταν βαζουμε ταχυτητα ακινητοι χωρις να ανοιγουμε γκαζι.

    Οι λυσεις ειναι τρεις, απ οτι καταλαβα:

    1.Συμπληρωμα με λαδι για υδραυλικα τιμονια απο το βενζιναδικο για να το παω και στο συνεργειο.Ο μηχανικος μου ειπε οτι μπορω να βαλω και μαγειρικο λαδι, μιας και λεει για "Mineral Oil"!!! Ισχυει κατι τετοιο; Τρελη πατεντια θα ειναι αυτο, αν ισχυει.
    2.Αντικατασταση του slave cylinder μ αυτο της ΚΤΜ (126ευρω), το οποιο ειναι τα καινουργια,ενισχυμενα, και κρατανε για 25-30χιλ χιλιομετρα (ετσι μου ειπαν απο το συνεργειο).
    3.Αντικατασταση μ αυτο της evoluzione απο την Αμερικη (το κοστος βγαινει στα 150ευρω, αλλα μου ειπαν οτι με το τελωνειο θα παει καμια 180-190ευρω) και λυση του προβληματος οριστικα.

    Εχει κανεις εμπειρια απο κατι τετοιο;
    Δεν με πειραζει να δωσω τα 190ευρω για το evoluzione, αλλα να λυθει το προβλημα,αν οχι οριστικα, τουλαχιστον για παρα πολλα χιλιομετρα (οχι για 25-30 μονο).

    Το υδραυλικο λαδι για τον συμπλεκτη ειναι το SAE5 ή το SAE10; Βρισκω στο internet το Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75, αλλα δεν νομιζω να μπορω να το βρω και στην Ελλαδα.Ή κανω λαθος;

    Ευχαριστω.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BIG BLACK
    Εγγραφή
    01/03/2006
    Μηνύματα
    168
    Mη το σκέφτεσαι καθόλου.

    Evoluzione και ησυχάζεις γιά πάντα, αλλιώς

    θα τρέχεις συνέχεια.

    Και αν σε αφήσει σε κανα βουνό......

    http://www.evoluzione.net/evo-cycle-ktm.htm

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BIG BLACK
    Mη το σκέφτεσαι καθόλου.

    Evoluzione και ησυχάζεις γιά πάντα, αλλιώς

    θα τρέχεις συνέχεια.

    Και αν σε αφήσει σε κανα βουνό......

    http://www.evoluzione.net/evo-cycle-ktm.htm
    Αυτο ακριβως λεω και γω.190ευρω μια για παντα και οχι 126ευρω καθε 25χιλ χλμ.

    Κι αυτο θα κανω...

  12. #12
    sorry ρε παντογνωστες.... (αναφερομαι σε dirtbird και 950dim που το ριξατε αμεσως στο δουλεμα)

    αλλα η μανετα του συμπλεχτη δεν εχει πανω ενα αξωνακι που πιεζει το εμβολο της αντλιας με μια ρυθμιση ??
    δηλαδη ειναι πολυ περιεργο να εχει ξεβιδωσει αυτο και να μη κανει την σωστη διαδρομη ωστε να παταει σωστα στο εμβολακι? με αποτελεσμα να εχει κοντη διαδρομη ο συμπλεχτης? λεω εγω τωρα....

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    tmracing.siros επειδη σε βλεπω πολυ σχετικο με το αθλημα, θα εκτιμουσα αν μου εδινες μια συμβουλη στο προβλημα μου, παρα ν ασχολεισαι με κατι που ειπαν καποιοι.

    Συμφωνεις με τις κινησεις που σκεφτομαι να κανω; (αλλαγη δηλαδη σε evoluzione ή προτεινεις κατι αλλο;

    Σ' ευχαριστω εκ των προτερων.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tmracing.siros
    sorry ρε παντογνωστες.... (αναφερομαι σε dirtbird και 950dim που το ριξατε αμεσως στο δουλεμα)

    αλλα η μανετα του συμπλεχτη δεν εχει πανω ενα αξωνακι που πιεζει το εμβολο της αντλιας με μια ρυθμιση ??
    δηλαδη ειναι πολυ περιεργο να εχει ξεβιδωσει αυτο και να μη κανει την σωστη διαδρομη ωστε να παταει σωστα στο εμβολακι? με αποτελεσμα να εχει κοντη διαδρομη ο συμπλεχτης? λεω εγω τωρα....
    Αυτο που λες ρυθμιζει την αποσταση της μανετας,δεν εχει να κανει με την αποσυμπλεξη...
    ...cause the place seems still alive...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
    Αυτο που λες ρυθμιζει την αποσταση της μανετας,δεν εχει να κανει με την αποσυμπλεξη...
    οκ πασο!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σχετικά με τον υδραυλικό συμπλέκτη στο ΚΤΜ
    από MikeG στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2008, 13:01
  2. Ερώτηση σχετικά με το γυάλισμα των ελαστικών στο πλάι.
    από Respect στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2007, 21:25
  3. Ερώτηση σχετικά με αξιοπιστία αντιπροσωπείας.
    από Infini στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2004, 18:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF