Σελίδα 137 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 3787127132133134135136137138139140141142147187 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.041 έως 2.055 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #2041
    σε ευχαριστω πολυ φιλε μου!για την αμεση απαντηση σου,να σαι καλα,δεν κολλαω στο ονομα,απλα μου αρεσει και το σχεδιο της yoshi,μια ερωτηση ακομα,ολες αυτα τα τελικα,εχουν καταλυτη??και απο θορυβο??να εχει λιγο παραπανω απο τη μαμα,αλλα δεν θελω να εχω προβλημα με τροχαια και γειτονια

  2. #2042
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Σήμερα καταριέμαι τους Ιάπωνες μεταλλουργούς και τους μηχανολόγους. Και επίσης χαίρομαι που o gavcr το έχει ρίξει στις ρακές (αστειεύομαι κοπέλι) και δεν έχει στείλει τα ανταλλακτικά που του περίσσευαν... Λοιπόν, έσπασε το "παπαράκι" μεταλλικό στήριγμα του πλαστικού προστατευτικού της αλυσίδας, στο πίσω μέρος του ψαλιδιού κοντά στον τροχό. Μια που είναι ένα κολλημένο στο ψαλίδι, πρέπει να βρω τρόπο να κολλήσω το πάνω μισό με το κάτω. Άνοιξε δλδ ακριβώς εκεί που είναι η τρύπα της βίδας και κόπηκε στα δύο. Αν δεν κάνω λάθος, είναι σιδερένιο το ψαλίδι, άρα λογικά σιδερένιο και το "παπαράκι" και λογικά με νορμάλ ηλεκτροσυγκόλληση πρέπει να κολλάει, αλλά ρε γμτ, πάμε καλά; Άσε που μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου και να δω ότι είχε σπάσει, το πλαστικό προστατευτικό είχε γίνει... Να μη πω πως. Αν δεν είναι σιδερένιο και είναι αλουμίνιο, να δω τι πατέντα με ειδικές κόλλες πρέπει να κάνω... Και πάλι καλά που δεν είχα βάλει προστατευτικό με "φτεράκι" μαζί... Θα είχε βρει τροχό και θα είχε γίνει ο πανικός ο ίδιος. Το τράβηξα φωτογραφία αλλά δεν ξαναβγαίνω στη ζέστη να πάρω τη μηχανή, θα την postάρω πιο μετά...


    Επίσης ακούγονται διάφοροι καθόλου όμορφοι ήχοι από το μπροστινό στις λακκούβες και ανησυχώ μήπως έχει χτυπήσει το ρουλεμάν του λαιμού, τα Suzuki υποτίθεται ότι είναι λίγο ευαίσθητα στον τομέα...

    Φίλε μου έλειπα !!! σε Ταξίδια !!

    Μια Europe και μια Ελλάδα !! Τα πράγματα είναι ακόμα στην αποθήκη και ωριμάζουν!!!!!


    Ελπίζω να το έφτιαξες!!!!!
    Bandit 650 s ABS K7

  3. #2043
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Καλά, αυτό με το πως σε ρίχνουν δεν το κατάλαβα... Σε ανηφορικό κομμάτι, απλά εξαφανίζεσαι γιατί ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν δύναμη να ακολουθήσουν. Πως σε χτυπάνε στο μπροστινό;;; Και εμένα με έχουν σπρώξει, δύο φορές με πολλά χιλιόμετρα, ευτυχώς χωρίς να με ρίξουν. Αλλά στη μία περίπτωση δεν είχε επιλογή πρακτικά ο οδηγός λόγω εμποδίου, στην άλλη ήταν απλώς μιά ηλίθια που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί. Άλλη μιά φορά ένας ταρίφας που μου έσπασε και τη μανέτα του συμπλέκτη, μιά φορά με την Κατερίνα τη γλιτώσαμε στο παρα τρίχα πάλι από έναν "γρήγορο" πιτσιρικά... Ευτυχώς μόνο στο παρκάρισμα τον πρώτο μήνα το έχω ρίξει! Το μάθημά μου από τις φάσεις ήταν, όταν ΔΕΝ πας πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα, είναι επικίνδυνα για εσένα.

    Και τέλος πάντων, ως οδηγός και αυτοκινήτου, το να ακούς ένα γaμhμέν0 μπουμπουνητό από κάπου, δεν σημαίνει ότι μπορείς να καταλάβεις από ποιά κατεύθυνση έρχεται ούτε σε ποιά απόσταση είναι, απλά σου σπάει τα @@ και τελικά μπορεί και να γίνει χειρότερη η κατάσταση γιατί σε αποπροσανατολίζει και σε εκνευρίζει. Ψάχνεις στους καθρέφτες, ειδικά αν είσαι σε κίνηση βράδι δεν φαίνεται τίποτα γιατί δεν ξεχωρίζει η μοτοσικλέτα, αν είσαι σε στροφές πάλι το ίδιο και δεν προσέχεις όσο έπρεπε και τον δρόμο, απλά περιμένεις να δεις από που θα πεταχτεί το @@ με τη μηχανή. Οι ξετάπωτες εξατμίσεις είναι ηλιθιότητα από όλες τις απόψεις... Φυσικά αν κάποιος πιστεύει ότι του σώζουν κάθε μέρα τη ζωή δεν θα του αλλάξω εγώ γνώμη. Πολύ θα ήθελα όμως να του χαλάω τον ύπνο και τη διάθεση κάθε βράδι, όπως γινόταν στο παλιό μου σπίτι με τους "γρήγορους" του μεσονυχτίου.
    +1!!!!
    Bandit 650 s ABS K7

  4. #2044
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ikaros892003
    ολες αυτα τα τελικα,εχουν καταλυτη??και απο θορυβο??
    Καταλύτη δεν έχουν συνήθως μέσα στο τελικό οι μοτοσικλέτες αλλά ενσωματωμένο στους λαιμούς. Δεν ξέρω να σου πω συγκεκριμένα για το Bandit, αυτό καλύτερα να μας το πουν όσοι έχουν το υδρόψυκτο και άλλαξαν τελικό. Από θέμα θορύβου, αν δεν βγάλεις την τάπα δεν έχεις πρόβλημα, όλες οι εξατμίσεις που πωλούνται για χρήση δρόμου έχουν σχετική πιστοποίηση.


    Gavcr το έφτιαξα αν και τελικά κατάφερα και έχασα τη μία "μαμά" βίδα και ψιλοδιάλυσα το μαμά προστατευτικό της αλυσίδας... Να τονίσω ιδιαίτερα ότι ζηλεύω γιατί δεν κατάφερα να κάνω καμία σοβαρή εκδρομή με τη μοτοσικλέτα φέτος! Ελπίζω να πέρασες υπέροχα. Αφού ωρίμασαν τα πράγματα, δεν τα βάζεις και στο καράβι;

  5. #2045
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της cptm
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    132
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Καταλύτη δεν έχουν συνήθως μέσα στο τελικό οι μοτοσικλέτες αλλά ενσωματωμένο στους λαιμούς. Δεν ξέρω να σου πω συγκεκριμένα για το Bandit, αυτό καλύτερα να μας το πουν όσοι έχουν το υδρόψυκτο και άλλαξαν τελικό.
    Όντως ο καταλύτης είναι πριν το τελικό στα υδρόψυκτα.

  6. #2046
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Καταλύτη δεν έχουν συνήθως μέσα στο τελικό οι μοτοσικλέτες αλλά ενσωματωμένο στους λαιμούς. Δεν ξέρω να σου πω συγκεκριμένα για το Bandit, αυτό καλύτερα να μας το πουν όσοι έχουν το υδρόψυκτο και άλλαξαν τελικό. Από θέμα θορύβου, αν δεν βγάλεις την τάπα δεν έχεις πρόβλημα, όλες οι εξατμίσεις που πωλούνται για χρήση δρόμου έχουν σχετική πιστοποίηση.


    Gavcr το έφτιαξα αν και τελικά κατάφερα και έχασα τη μία "μαμά" βίδα και ψιλοδιάλυσα το μαμά προστατευτικό της αλυσίδας... Να τονίσω ιδιαίτερα ότι ζηλεύω γιατί δεν κατάφερα να κάνω καμία σοβαρή εκδρομή με τη μοτοσικλέτα φέτος! Ελπίζω να πέρασες υπέροχα. Αφού ωρίμασαν τα πράγματα, δεν τα βάζεις και στο καράβι;


    Η Σήμερα Η αυριο θα σου τα στείλω!!!!
    Bandit 650 s ABS K7

  7. #2047
    ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις οσο αναφορα τις εξατμισεις,να σται καλα!!

  8. #2048

    Fast and Safe

    Είχα ένα υπέροχο ΣουΚου. Παρασκευή μεσημέρι την έκανα για Σέρρες. Το ταξίδι ΟΚ αν και πάλι έχει πολλούς κραδασμούς από το μοτέρ, σημάδι ότι θέλει το ρυθμιστή του... Κατανάλωση κλασσικά στα 6-6,5 λίτρα/100χλμ. Για την πολυδιαφημισμένη Εγνατία οδό, αν αρχίσω να βρίζω τώρα δεν θα τελειώσω ποτέ, ούτε για το οδόστρωμα, ούτε για τη σήμανση. Βραδιάτικα κιόλας και να παίζω τζόκερ με το που θα βγω και που θα πάω... Στα διάλα ηλίθιοι. Το τελευταίο κομμάτι δε, που είναι η νέα Εθνική για τις Σέρρες, το βράδυ είναι το τρενάκι του τρόμου. Φως πουθενά, οι στροφές με καμία λογική και κανένα σημείο αναφοράς, χύμα στο κύμα και με το Θεό οδηγό και το σκ@τό στην κάλτσα πέρασα... Σάββατο μεσημέρι που γυρνούσα και έβλεπα, κ@υλωμένος ακόμα, πέτυχα ένα CB1300 και ένα παλιό 'blade και ανεβήκαμε με 170, άσφαλτος καλή. Το βράδι όμως με 100 λιγότερα και τρόμος.
    Σάββατο πρωί πίστα! Γκρουπάκι "πριβέ" μόνο 3 άτομα με εκπαιδευτή τον κ. Μαλαμίδη, ψηλός, δεμένος, με ένα 675. Μαζί μου ένα fazer 1000 τελευταία γενιά και ένα GSR, από Ξάνθη δύο φίλοι. Θεωρία από τον Βασίλη Αντζουλάτο και μετά πίσω από τον εκπαιδευτή παίζουμε το "κάνε ότι κάνω" και όσο αντέχεις να πας. Σε κάθε γύρο αλλάζει αυτός που τον ακολουθεί, έτσι ώστε όλοι να πάνε στο ρυθμό που θέλουν αλλά κανείς να μην πάει υπερβολικά γρήγορα, έτσι και αλλιώς το 675 μας έτρωγε και τους τρεις και έφτυνε και τα κουκούτσια. Όσο τον πλησίαζες άνοιγε, αν έβλεπε ότι φεύγει πολύ έκοβε. -κομπλεξικό Mode ON- το γκρουπάκι μας έδειρε άσχημα όλους τους συμμετέχοντες στην ίδια ομάδα, τα guzzi έτρωγαν τουλάχιστον ένα γύρο σε κάθε session παραλίγο να φάνε και δεύτερο μία φορά, πιάναμε και κάτι K1300/R6/GSXR-mode OFF-. Είχα μαζί το κινητό McGyver με το GPS και την δωρεάν εφαρμογή racechrono που φόρτωσα Σέρρες, Μέγαρα και Αφίδνες και εννοείται ότι την ενεργοποίησα... Στο πρώτο session δεν έβρισκε δορυφόρους το σκασμένο. Στο δεύτερο, χρόνοι στο 2:01 ως 1:59. Στο τρίτο έγραψε τον μισό πρώτο γύρο και μετά κόλλησε... Στο τέταρτο, χρόνοι στο 1:55-1:54. Στο πέμπτο session κατεβήκαμε στο 1:49.4! Το bandit στάθηκε στο ύψος του, εννοείται ότι οι άλλοι έφευγαν πιο μπροστά όταν ακολουθούσαν τον εκπαιδευτή, αλλά δεν εξάντλησαν την κλίση της μοτοσικλέτας, άρα είχαν πολύ ακόμα, προφανώς δεν ήθελαν να πιέσουν άλλο. Έφαγα ακόμα περισσότερο το αριστερό αλλά κυρίως το δεξί μαρσπιέ και επειδή δεν χόρτασα, πήρα μαζί και το πεντάλ του φρένου το οποίο στράβωσε και έλιωσε το μισό. Το κατάλαβα μετά, που έβαλα την τουριστική μπότα για να γυρίσω και το ένιωσα σε "λάθος" θέση.
    Συμπέρασμα 1ο: Το Bandit πάει αξιοπρεπέστατα, ακόμα και με κουλάδι rider. Συμπέρασμα 2ο: Πρέπει να μάθω να κρέμομαι περισσότερο για να το στρίβω πιο όρθιο, που σημαίνει να έχω μιά καλή φόρμα σε σωστό μέγεθος και εφαρμογή και αρκετή προπόνηση, θέλει πιο συχνές επισκέψεις πίστα. Συμπερασμα 3ο: Η επίσκεψη στην πίστα και η θεωρία/συζήτηση με κάποιον που στ' αλήθεια ξέρει, κάνει πάντα πολύ καλό. 10 δευτερόλεπτα λιγότερα σε ένα πρωί είναι ΜΕΓΑΛΗ βελτίωση. Η πλάκα είναι πως δεν ένιωθα να πηγαίνω πιο γρήγορα, νόμιζα ότι επειδή δεν γέρνει άλλο το Bandit, πάει το ίδιο. Και δεν τρόμαξα πουθενά. Συμπέρασμα 4ο: ΑΝ αλλάξω μοτοσικλέτα και δεν έχω λεφτά για να έχω δεύτερη για πίστα, το 1250 ΔΕΝ μου κάνει.
    Οι αγωνιζόμενοι κάνουν 1:26 βεβαίως, τα περιοδικά με τα 600άρια έκαναν 1:35 περίπου, αλλά "κανονικοί" οδηγοί με 1000άρια σε παλιότερο τεστ του ΜΟΤΟ αν θυμάμαι καλά, είχαν γράψει 1:45... Καλά τα πήγα! (και αμα δεν ευλογήσω τα γένια μου... θα πέσει ο Ληστής να με πλακώσει!) Και δεν χρειάστηκα φυσικοθεραπεία μετά το ταξίδι
    Το πίσω λάστιχο πατήθηκε και έκανε "φιτιλάκια" ολόκληρο ενώ παλιότερα δεν τα είχα καταφέρει και το μπροστινό έχει ελάχιστο μέχρι την άκρη... Δεν κατέβασα τις πιέσεις, το έβαλα με τις κανονικές δρόμου. Καταπληκτικό κράτημα τα Diablo Strada, με τα Michelin Road2 δεν είχα την ίδια αίσθηση ασφάλειας. Το πλαίσιο με τρόμαξε, γιατί έκανε κάτι περίεργα κουνήματα στις παρατεταμένες. ΟΚ, δεν είναι μοτοσικλέτα πίστας, η ανάρτηση είναι κουρασμένη μετά από 46000 χιλιόμετρα. Στα Μέγαρα μάλλον δεν έχει τόση πρόσφυση για να το ζορίσει έτσι, δεν έχει και τόσο μεγάλες στροφές βέβαια.
    Επιστροφή Σάββατο βράδι, σε κάτι λιγότερο από 5 ώρες αφού έκανα μιά κράτηση στην σιδερόκωλος tours και κατέβηκα χωρίς στάσεις, μόνο βενζίνη-κάθαρισμα ζελατίνα-νερό-κατούρημα. Καφέδες κλπ βαρέθηκα να πιώ μόνος. Βροχή μόνο στη Μαλακάσα, αλλά οι Αφίδνες είναι δίπλα, φορούσα και τα gore-tex έτσι και αλλιώς, δεν με ενόχλησε.
    Επίσης είχε μια μαγευτικά όμορφη κοπέλα στη διοργάνωση... "Δεν σχολιάζω άλλο" ότι και να πω είναι λίγο.

    Χαζέψαμε και λίγο από το πρωτάθλημα Drift, ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ... Δεν το πίστευα αυτό που έβλεπα! Όλο το κομμάτι της πίστας με τις στροφές, με το πλάι και να καίει λάστιχο! Respect!

    edit: Για να μην παρεξηγούμαστε, όπως έγινε ήδη, η ιδέα ήταν η εξής: Σου εξηγούσαν πχ το φρενάρισμα. Συζητούσαμε τι κάνει ο κάθε ένας, γιατί, πως, ανταλλάσσαμε απόψεις, δεν ήταν φάση "τα ξέρω όλα, ΑΥΤΟ θα κάνετε και τέλος". Μετά στην πίστα, έχοντας τον εκπαιδευτή να σου δείχνει πάντα τη σωστή γραμμή, προσπαθούσες να φρενάρεις στο σημείο που σου έλεγε με τον τρόπο που σου έλεγε. Εννοείται, το χρονόμετρο εκ των υστέρων απέδειξε πως είχαν δίκιο... Οπότε reset και πάλι δοκιμή. Όμοια με το γκάζι, το κατέβασμα, το πλάγιασμα, τη στάση του σώματος, το βλέμμα... Δεν ήταν "γιούργια" πάμε, δεν ήταν αγώνας. Ήταν εξατομικευμένες δοκιμές, ούτε καν μάθημα, ήταν τροφή για σκέψη και ευκαιρία για προσωπική βελτίωση με ένα σύστημα που ενώ με ξένισε πολύ να ακολουθώ από κοντά κάποιον, τελικά ήταν πιο αποτελεσματικό (για εμένα) από άλλα σχολεία. Στο ρυθμό που μπορούσε ο κάθε ένας, όχι παραπάνω, όχι ανεξέλεγκτα. Κανείς δεν μας πίεσε, δεν νιώσαμε και εμείς πιεσμένοι. Δεν είχε παλαβά προσπεράσματα, δεν ήταν ποτέ πιο αργός μαθητής μπροστά χωρίς επίβλεψη να σου χαλάει το ρυθμό σου, δεν είχες το άγχος του ποιός έρχεται από πίσω. Δεν μου είπε ποτέ το παλικάρι με το GSR που ήταν ΠΟΛΥ γρηγορότερος "πως πας έτσι" γιατί πήγαινα πιο αργά από αυτόν όταν ήμουν εμπρός του. Ο κάθε ένας είχε δύο γύρους περίπου σε κάθε session πίσω από τον εκπαιδευτή, το ξέραμε, περιμέναμε τη σειρά μας, οι άλλοι δηλαδή γιατί εγώ όταν ήμουν πίσω απλά προσπαθούσα να μην μου φύγουν πολύ. Εγώ είπα στον εκπαιδευτή σε ένα διάλειμμα "κόψε, δεν πάει άλλο, βρίσκει". Και τελικά αποδείχτηκε ότι με αυτά που μου είπε, κέρδισα άλλα 5 δευτερόλεπτα χωρίς να ακουμπήσει και χωρίς να καταλάβω καν ότι πάω πιο γρήγορα... Το ότι έτυχε το δικό μας 4μελές γκρουπάκι να πηγαίνει πιο γρήγορα από άλλους, δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από αυτό ακριβώς. Θα ήθελα να κάνω και ένα γύρο με τον εκπαιδευτή πίσω μου για να έχω καθαρό οπτικό πεδίο και να μπορέσω να πιέσω χωρίς τον φόβο του "και αν δεν με δει να έρχομαι, μη γίνω Mika Kallio και τον περάσω από πάνω κατά λάθος"... Αλλά και έτσι όπως έγινε, έμαθα πολλά, ελπίζω να το ξανακάνουν σύντομα γιατί θέλω να μάθω και άλλα.

  9. #2049
    Πικραμένο μέλος Το avatar του/της guzzistas
    Εγγραφή
    30/04/2009
    Μηνύματα
    851
    ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ... ευτυχώς δεν είμαστε εμείς οι κομπλεξικοί!!!!


    κοιτάτε ρε να μάθετε πως στρίβει μια μηχανή, που μπαίνετε μετά από ένα μάθημα στην πίστα και τρέχετε για την πρώτη θέση.... κουλάδια!!!!

    τσάκο και

    γειά μας!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.



  10. #2050
    και μόνο που ασχολήθηκες....
    Κουλάδι το ξέρω πως είμαι, το αρνήθηκα ποτέ; Και κομπλεξικός επίσης, το τόνισα στο ποστάκι

  11. #2051
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Είχα ένα υπέροχο ΣουΚου...................
    Σάββατο πρωί πίστα! Γκρουπάκι "πριβέ" μόνο 3 άτομα με εκπαιδευτή τον κ. Μαλαμίδη, ψηλός, δεμένος, με ένα 675. Μαζί μου ένα fazer 1000 τελευταία γενιά και ένα GSR, .....................................................πιάναμε και κάτι K1300/R6/GSXR-mode OFF-[/SIZE]... "Δεν σχολιάζω άλλο" ότι και να πω είναι λίγο.

    Ωραίος ο Ληστής!!!!!
    Bandit 650 s ABS K7

  12. #2052
    Τα συγχαρητηρια μου συμφορουμιτη για την βολτα σου στις Σερρες και κυριως για την "εκπαιδευση" σας (εσενα και του ληστη σε συνδυασμο) σε συνθηκες πιστας. Οπως λεει και μια ψυχη σημασια δεν εχει τι οδηγεις αλλα πως...

    ΥΓ. με μια νεα βελτιωμενη αναρτηση ο ληστακος θα μπορουσε να ανταπεξελθει πολυ καλυτερα. Τελικα επιβεβαιωνει στο επακρο τον χαρακτηρισμο "μοτο για ολες τις δουλειες"

    Γεια μας
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  13. #2053
    Πικραμένο μέλος Το avatar του/της guzzistas
    Εγγραφή
    30/04/2009
    Μηνύματα
    851
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    και μόνο που ασχολήθηκες....
    Κουλάδι το ξέρω πως είμαι, το αρνήθηκα ποτέ; Και κομπλεξικός επίσης, το τόνισα στο ποστάκι
    Σ'ωραίος ρε!!! Γιαυτό και σε κερνάω ότι θες....
    Για να ξέρεις... πρώην ευχαριστημένος ληστής εδώ!!!
    Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.



  14. #2054
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cosgili
    σημασια δεν εχει τι οδηγεις αλλα πως...

    ΥΓ. με μια νεα βελτιωμενη αναρτηση ο ληστακος θα μπορουσε να ανταπεξελθει πολυ καλυτερα. Τελικα επιβεβαιωνει στο επακρο τον χαρακτηρισμο "μοτο για ολες τις δουλειες"
    Η αλήθεια είναι πως είχα διασκεδάσει περισσότερο με το CBR125 γιατί πήγαινε όλη την πίστα με τέρμα γκάζι με ελάχιστα φρένα (από τα 120 στα 100) στο τέλος της ευθείας και δεν είχες άγχος πουθενά, ήταν πανάλαφρο, πανεύκολο και απλά κοιτούσες τις γραμμές σου και την τεχνική σου στο σώμα και το βλέμμα. Με το bandit, έφτανα με 200 στην Κ1, έπρεπε να πέσω στα 100-120 ανάλογα τα κέφια του εκπαιδευτή, είναι ΒΑΡΥ το πράγμα και ήθελε πολύ δύναμη για να στρίψει, με πόνεσαν οι καρποί μου σε κάποια φάση, στα εσάκια δεν αλλάζει κατεύθυνση εύκολα και ήθελε να παλέψεις με το τιμόνι και τελικά να κόψεις ταχύτητα για να προλάβεις να στρίψεις... 140+ στην Κ13, με το μαρσπιέ να ξύνει και να λέω "ε, ρε άμα γραπώσει κάτω πόσα κομμάτια θα γίνω" τελικά μετά από 2-3 περάσματα το σήκωνα λίγο, έβγαινα παραπάνω, πήγαινα και λίγο πιο αργά μερικές φορές... Αλλά δεν είχε το ανέμελο του CBR, ήθελε προσπάθεια. Πάντως και με το CBR και με το Bandit... (δεν λέω τίποτα άλλο, είμαι κομπλεξικός... )

    Αυτό με την ανάρτηση το σκέφτηκα, με ένα πιο καλό ελατήριο και αμορτισέρ θα κάθεται λιγότερο, άρα θα έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος άρα θα μπορεί να γείρει παραπάνω. Αν και όπως είπε και ο κ. Μαλαμίδης, δεν έχει σημασία πόσο γέρνεις, μπορείς να στρίψεις το ίδιο γρήγορα βγάζοντας σώμα χωρίς μεγάλη κλίση. Προπόνηση θέλει...

    Πάντως με ένα SS θα είχα λιγότερο άγχος. Αυτό το ΧΡΡΡΡΡΡΡ δεν είναι ευχάριστο... Τα παιδιά μου είπαν πάντως ότι οι σπίθες που πετάει έχουν πλάκα


    Και όντως, για όλες τις δουλειές. 1400 χιλιόμετρα πάνω κάτω σε ένα 24ωρο, τα 150 περίπου στην πίστα... Δεν είμαι ξεκούραστος αλλά ούτε και κομμάτια.

  15. #2055
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Ωραιος! Ζηλευω ! Καποια στιγμη πρεπει να παω και εγω στις σερρες, ετσι να δω τι γινετε μεσα σε μια πιστα. Γενικα πρεπει να ειναι μεγαλο ξεκ@@@μα !
    Το 1250 γιατι δεν σου κανει για πιστα; αφου σου κανει το 650. Δεν σε καταλαβα ακριβως τι εννοεις.
    Οσο για το 675 δεν ειναι και τοσο γρηγορο οσο νομιζεις εκτος αν εννοεις στην συνολικη αποδοση του στην πιστα.

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF