Ένα ωραίο πρωί, λοιπόν, δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά η Africa μου. Δεν έκανε ούτε τσακ η μίζα. Τα φώτα κ.λ.π. άναβαν όλα μια χαρά. Είπα θα έπεσε η μπαταρία απ' το κρύο, θα τη βάλω σκαστή μια και είχα 2 χλμ. κατηφόρα μπροστά μου, αλλά ούτε εκεί πήρε! Έφερα αυτοκίνητο να τη βάλω με καλώδια, τα σύνδεσα, το βολτόμετρο της μηχανής έδειχνε ότι είχε ρεύμα, αλλά πάλι τίποτα. Φοβήθηκα για ανορθωτήΤην έσπρωξα άλλα 2-3 χλμ. μέχρι το χώρο μου κάνοντας και την πρωινή γυμναστική μου :hypnotize, την άνοιξα και με τη βοήθεια των ηλεκτρικών διαγραμμάτων άρχισα να ελέγχω τα πάντα εξ' αρχής... Και τι να δω... Είχε πιάσει βρώμα το Engine Stop Switch και δεν έκανε επαφή, οπότε δεν έδινε ρεύμα ούτε στη μίζα, ούτε στην ανάφλεξη και γι' αυτό δεν έπαιρνε ούτε σκαστή!
Το καθάρισα, το έτριψα, το γυάλισα και τώρα όλα καλά. Μόνο που δε σκέφτηκα να βάλω και κανένα σπρέι επαφών. Είχε και δύο τρύπες από κάτω όλο το πλαστικό του διακόπτη που κουμπώνει στο τιμόνι και τις έκλεισα με θερμόκολλα, για να μην παίρνει τόσο εύκολα βρωμιά.
Και με την ευκαιρία να ρωτήσω το εξής: Το Engine Stop Switch το κλείνουμε κάθε φορά που σβήνουμε τη μηχανή, τα βράδια ή μόνο αν αφήσουμε τη μηχανή για κάποιες μέρες ακινητοποιημένη;

Την έσπρωξα άλλα 2-3 χλμ. μέχρι το χώρο μου κάνοντας και την πρωινή γυμναστική μου :hypnotize, την άνοιξα και με τη βοήθεια των ηλεκτρικών διαγραμμάτων άρχισα να ελέγχω τα πάντα εξ' αρχής... Και τι να δω... Είχε πιάσει βρώμα το Engine Stop Switch και δεν έκανε επαφή, οπότε δεν έδινε ρεύμα ούτε στη μίζα, ούτε στην ανάφλεξη και γι' αυτό δεν έπαιρνε ούτε σκαστή!
Το kill switch το χρησιμοποιύμε μόνο σε περίπτωση ατυχήματος που η μηχανή μετά το πέσιμο (μακριά από εμάς) εξακολουθεί να λειτουργεί οπότε διευκολύνει η χρήση του από ότι να βρεις τον κεντρικό διακόπτη. Οταν κλέινουμε τη μηχανή με το διακόπτη κάθε παροχή ρεύματος σταματά σε όλα τα κυκλώματα ενώ με το kill switch παύει η παροχή μόνο σε μέρος του κυκλώματος ενώ όταν κλείνει ο διακόπτης κλείνει η παροχή παντού . Στο ερώτημά σου αν θα πρέπει να κλέινεις το διακόπτη ή το kill switch ταν σταθμεύεις για πολύ καιρό τη μηχανή στο γκαράζ είναι μάλλον αδιάφορο αφού ούτως η άλλως ο διακόπτης είναι κλειστός . Απλά θέλει όπως έκανες , που και που ένα καθαριστικό επαφών να ρίχνουμε στο διακόπτη και το kill switch.
θα δοκιμασω να στειλω mail στη "μαμα" εταιρια!!!!