Σελίδα 138 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 3888128133134135136137138139140141142143148188 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.056 έως 2.070 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #2056
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Γενικα πρεπει να ειναι μεγαλο ξεκ@@@μα !

    Το 1250 γιατι δεν σου κανει για πιστα; αφου σου κανει το 650.
    Είναι ξεκ@@@μα, γιατί πας, μαθαίνεις, δοκιμάζεις τα πάντα χωρίς φόβο γιατί δεν υπάρχει παιδί/σκυλί/γατί/παππούς που κοιμάται/αγχωμένος εκδρομέας, μ@λ@κας "γρήγορος" να πέσει επάνω σου κλπ. υπάρχουν άνθρωποι να σου δείχνουν το σωστό και... το ευχαριστιέσαι.

    Το 650 δεν μου κάνει για πίστα. Το βάζω, περνάω καλά, αλλά δείχνει ότι δεν κάνει, κουράζει και αγχώνει μερικές φορές, νιώθεις το όριό του. Το 1250, με περισσότερα κιλά, την ίδια αργή γεωμετρία και το ίδιο τιμόνι θα θέλει περισσότερη δύναμη για να στρίψει, θα βρίσκει κάτω το ίδιο άνετα και θα είναι πιο κουραστικό στα εσάκια. Εκεί που εγώ έξυνα, το fazer και το GSR είχε άλλους 10 πόντους να κατέβει... Και ΟΚ η κλίση δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά άλλο είναι να ξέρεις ότι "τέλος" δεν πάει άλλο, και άλλο να μπορείς να στρίψεις με όσα αντέχεις και η μοτοσικλέτα σου να έχει περιθώριο. Θα μου πεις, βγες πιό έξω, αλλά θέλει άντερα για να βλέπεις την άσφαλτο στο μισό μέτρο με τόσα πολλά και να σκέφτεσαι ότι όπως είσαι κρεμασμένος, με το μαρσπιέ ελάχιστα πάνω από την άσφαλτο, αν βρει και κουνήσει, θα κρατηθείς πάνω;;; Είναι και φαρδιά και αφράτη η σέλα και δεν επιτρέπει να βγάλεις πολύ κώλο έξω, μετά είναι άβολα το μπούτι. Είμαι και κουλάδι...

    Βασικά είναι και το τι περιμένεις από τη μοτοσικλέτα... Μπορείς να περάσεις τέλεια -και πέρασα τέλεια- αρκεί να δεχτείς τους συμβιβασμούς σου. Και εκεί χαλάει το γλυκό... Αυτός με το fazer ταξίδεψε το ίδιο άνετα και στην πίστα δεν συμβιβάστηκε με το όριο της μοτοσικλέτας του. Και τον ζήλεψα!

    Ο εκπαιδευτής μας μάλλον μας είχε και με BMX... Και το δικό μου να έπαιρνε και να έπαιρνα εγώ το 675, πάλι θα ξεμάκραινε. Αλλά ναι μιλάω για γύρο πίστας, το 675 δεν το πιάνουν τα "κοινά". Πόσο μάλλον με οδηγό αγώνων επάνω.

  2. #2057

    Υπέροχο σ/Κ νο2

    Φίλε έχω ακούσει ότι η πίστα τον Σερρών δεν παίζεται και ότι όποιος πάει εκεί ξενερώνει στα Μεγαρα μετά. Εγώ πάντως που δεν έχω πάει στις Σέρρες (στην πίστα), που δεν έχω ξαναμπεί σε πίστα γενικότερα, πήγα στα Μέγαρα την Κυριακή στο CSS και ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!!
    Μόλις απέκτησα ένα καινούργιο χόμπι...
    Κώστας

  3. #2058
    Ήταν και ένας φίλος μου από Κόρινθο με ένα μπλε R1 '08 εκεί την Κυριακή.

    Είναι αλήθεια ότι δεν έχει καμμία σχέση. Αρκετά μεγαλύτερη πίστα, τέλεια σχεδόν άσφαλτος (έχει 2-3 ανωμαλίες που μαθαίνεις να μην περνάς από επάνω, δεν είναι μεγάλες και δεν είναι στην "καλή" γραμμή κιόλας), σωστές αμμοπαγίδες, φροντισμένο χορτάρι, ωραία καφετέρια, μίνι εστιατόριο (που θέλει όμως μια καλή ανακαίνιση) και ένα υπαίθριο πάγκο/μπαράκι, ωραία Pits, κερκίδες που βλέπεις όλες τις στροφές, γενικά την ευχαριστιέσαι. Σίγουρα θέλει λίγη δουλειά ακόμα στις εγκαταστάσεις, αλλά τα Μέγαρα είναι εντελώς τσαντήρι συγκριτικά. Από το τίποτα καλύτερα, αλλά...


    Ρε 'σεις, λέω τώρα μιά ιδέα... Να κανονίζαμε καμιά βόλτα προς τα επάνω Ληστοπαρεάκι να πιστάρουμε;

  4. #2059
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Το 650 δεν μου κάνει για πίστα. Το βάζω, περνάω καλά, αλλά δείχνει ότι δεν κάνει, κουράζει και αγχώνει μερικές φορές, νιώθεις το όριό του. Το 1250, με περισσότερα κιλά, την ίδια αργή γεωμετρία και το ίδιο τιμόνι θα θέλει περισσότερη δύναμη για να στρίψει, θα βρίσκει κάτω το ίδιο άνετα και θα είναι πιο κουραστικό στα εσάκια. Εκεί που εγώ έξυνα, το fazer και το GSR είχε άλλους 10 πόντους να κατέβει... Και ΟΚ η κλίση δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά άλλο είναι να ξέρεις ότι "τέλος" δεν πάει άλλο, και άλλο να μπορείς να στρίψεις με όσα αντέχεις και η μοτοσικλέτα σου να έχει περιθώριο. Θα μου πεις, βγες πιό έξω, αλλά θέλει άντερα για να βλέπεις την άσφαλτο στο μισό μέτρο με τόσα πολλά και να σκέφτεσαι ότι όπως είσαι κρεμασμένος, με το μαρσπιέ ελάχιστα πάνω από την άσφαλτο, αν βρει και κουνήσει, θα κρατηθείς πάνω;;; Είναι και φαρδιά και αφράτη η σέλα και δεν επιτρέπει να βγάλεις πολύ κώλο έξω, μετά είναι άβολα το μπούτι. Είμαι και κουλάδι...

    Θα κανω τον συνηγορο της Suzuki
    Να ξεκινησω οτι δεν ξερω τα χαρακτηριστικα του 2005-06 μοντελου αρα θα συγκρινω κυριως 650 2007+ 1250 2007 + και fazer.
    Σαν αρχη να πω οτι οι ληστες απο το 2007 και μετα απεκτησαν πιο ενυσχημενο πλαισιο.
    Αρα στο 1250 εχουμε πιο ενυσχημενο πλαισιο και πιο ενυσχημενες αναρτησεις. Ακομα η γεωμετρια του 1250 ειναι πιο γρηγορη απο του 650 με 25 μοιρες καστερ και 104mm ιχνος αντι 26 και 108 του 650.
    Αρα ειναι πιο γρηγορο στις αλλαγες πορειας κατι που το αντιληφθηκα και εγω οταν αλλαξα απο το 650 στο 1250.
    Εδω να πω οτι το fazer εχει σχεδον ιδια γεωμετρια με το 1250 με 25 μοιρες καστερ και 109 mm ιχνος.
    Εδω να πω οτι εχοντας οδηγησει το fazer σε τεστ ντραιβ σε εκθεση μοτοσυκλετας εχει παραπλησια αισθηση με το bandit. Τοτε ειχα οδηγησει και το triumph speed triple το οποιο ειχε πραγματικα "γρηγορο" τιμονι και εστριβε πανευκολα.
    Τωρα μεσα σε πιστα δεν ξερω τι θα κανει το fazer και αν εχει τοσο μεγαλη διαφορα απο το 1250 στο στησιμο, αλλα στον κινητηρα μαλλον ειμαστε υπερ του 1250.
    Τα υπερ του ειναι περισσοτερη ροπη, καλυτερη καταναλωση , και ακομα και η 4 ταχυτητα του ειναι πιο μακρια απο την 6 του fazer κατι που στα ταξιδια χρειαζετε.
    Και ειναι και φθηνοτερο


    P.s. Αν δεν παινεψουμε την μηχανη μας θα πεσει να μας πλακωσει.

  5. #2060
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Θα κανω τον συνηγορο της Suzuki
    Να ξεκινησω οτι δεν ξερω τα χαρακτηριστικα του 2005-06 μοντελου αρα θα συγκρινω κυριως 650 2007+ 1250 2007 + και fazer.
    Σαν αρχη να πω οτι οι ληστες απο το 2007 και μετα απεκτησαν πιο ενυσχημενο πλαισιο.
    Αρα στο 1250 εχουμε πιο ενυσχημενο πλαισιο και πιο ενυσχημενες αναρτησεις. Ακομα η γεωμετρια του 1250 ειναι πιο γρηγορη απο του 650 με 25 μοιρες καστερ και 104mm ιχνος αντι 26 και 108 του 650.
    Αρα ειναι πιο γρηγορο στις αλλαγες πορειας κατι που το αντιληφθηκα και εγω οταν αλλαξα απο το 650 στο 1250.
    Εδω να πω οτι το fazer εχει σχεδον ιδια γεωμετρια με το 1250 με 25 μοιρες καστερ και 109 mm ιχνος.
    Εδω να πω οτι εχοντας οδηγησει το fazer σε τεστ ντραιβ σε εκθεση μοτοσυκλετας εχει παραπλησια αισθηση με το bandit. Τοτε ειχα οδηγησει και το triumph speed triple το οποιο ειχε πραγματικα "γρηγορο" τιμονι και εστριβε πανευκολα.
    Τωρα μεσα σε πιστα δεν ξερω τι θα κανει το fazer και αν εχει τοσο μεγαλη διαφορα απο το 1250 στο στησιμο, αλλα στον κινητηρα μαλλον ειμαστε υπερ του 1250.
    Τα υπερ του ειναι περισσοτερη ροπη, καλυτερη καταναλωση , και ακομα και η 4 ταχυτητα του ειναι πιο μακρια απο την 6 του fazer κατι που στα ταξιδια χρειαζετε.
    Και ειναι και φθηνοτερο


    P.s. Αν δεν παινεψουμε την μηχανη μας θα πεσει να μας πλακωσει.
    +1
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  6. #2061
    Απλά ξεχνάς τα 40 λιγότερα κιλά που έχεις να αλλάξεις κατεύθυνση στα εσάκια, το χαμηλότερο κέντρο βάρους και τα ψηλότερα μαρσπιέ που σημαίνει πολύ μεγαλύτερα περιθώρια κλίσης υπέρ του Fazer1000. Το αλουμινένιο πλαίσιο είναι εξίσου άκαμπτο αν όχι περισσότερο, το ότι έχει ξεχωριστό υποπλαίσιο πίσω σημαίνει επίσης ότι αν πέσει έχει λιγότερες πιθανότητες να πάρει πλαίσιο. Η σέλα είναι επίσης λίγο πιο λεπτή και λίγο πιο στενή οπότε βοηθάει στην μετακίνηση. Σαν μία μοτοσικλέτα που θα κάνει αυτό που έκανα παρασκευή/σάββατο, αλλά θα πάει καλύτερα στην πίστα, υπερτερεί του bandit. Σαφώς και έχει πιο κοντό κιβώτιο, υψηλότερη κατανάλωση, δεν έχει τη ροπή του 1250. Ανεβάζει πιο πολλές στροφές όμως. Είναι μεγάλη διαστροφή να βλέπεις το στροφόμετρο στις 12000... Κάποια στιγμή λέω "θα το πάρω στο χέρι το μοτέρ" αλλά άντεξε! Το θέμα είναι πως και με τα δύο θα κάνεις καλούς γύρους, αλλά το fazer θα τους κάνει πιο άνετα, με λιγότερη προσπάθεια. Μεταχειρισμένα fazer βρίσκεις πολλά στα 7000...

    Το ιδανικό είναι να πάρω ένα GSXR600 του 06 και μετά και να το κάνω καθαρό track bike. Και λέω GSXR επειδή πουλάει πολύ περισσότερο από όλα τα άλλα 600άρια οπότε θα είναι φτηνότερο, θα έχει περισσότερα να διαλέξω και είναι και Suzuki... Αν το κάνω αυτό, μετά το 1250 για πιο χαλλλλαρές βόλτες κ ταξιδάκια είναι ότι πρέπει.

  7. #2062
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Συμφωνω οπως τα λες.Και σιγουρα η καλυτερη επιλογη ειναι αλλη μηχανη για πιστα και αλλη για κανονικη χρηση.
    Παντως υπαρχει και η επιλογη των ρυθμιζομενων μαρσπιε για να αυξησεις το υψος τους, αν και ειναι λιγο δαπανηρη.

  8. #2063
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Απλά ξεχνάς τα 40 λιγότερα κιλά που έχεις να αλλάξεις κατεύθυνση στα εσάκια, το χαμηλότερο κέντρο βάρους και τα ψηλότερα μαρσπιέ που σημαίνει πολύ μεγαλύτερα περιθώρια κλίσης υπέρ του Fazer1000. Το αλουμινένιο πλαίσιο είναι εξίσου άκαμπτο αν όχι περισσότερο, το ότι έχει ξεχωριστό υποπλαίσιο πίσω σημαίνει επίσης ότι αν πέσει έχει λιγότερες πιθανότητες να πάρει πλαίσιο. Η σέλα είναι επίσης λίγο πιο λεπτή και λίγο πιο στενή οπότε βοηθάει στην μετακίνηση. Σαν μία μοτοσικλέτα που θα κάνει αυτό που έκανα παρασκευή/σάββατο, αλλά θα πάει καλύτερα στην πίστα, υπερτερεί του bandit. Σαφώς και έχει πιο κοντό κιβώτιο, υψηλότερη κατανάλωση, δεν έχει τη ροπή του 1250. Ανεβάζει πιο πολλές στροφές όμως. Είναι μεγάλη διαστροφή να βλέπεις το στροφόμετρο στις 12000... Κάποια στιγμή λέω "θα το πάρω στο χέρι το μοτέρ" αλλά άντεξε! Το θέμα είναι πως και με τα δύο θα κάνεις καλούς γύρους, αλλά το fazer θα τους κάνει πιο άνετα, με λιγότερη προσπάθεια. Μεταχειρισμένα fazer βρίσκεις πολλά στα 7000...

    Το ιδανικό είναι να πάρω ένα GSXR600 του 06 και μετά και να το κάνω καθαρό track bike. Και λέω GSXR επειδή πουλάει πολύ περισσότερο από όλα τα άλλα 600άρια οπότε θα είναι φτηνότερο, θα έχει περισσότερα να διαλέξω και είναι και Suzuki... Αν το κάνω αυτό, μετά το 1250 για πιο χαλλλλαρές βόλτες κ ταξιδάκια είναι ότι πρέπει.
    Φίλε Γιάννη στις 12,000rpm έχει ''κόφτη'' το bandit? Ρωτάω από περιέργεια..
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  9. #2064
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
    Φίλε Γιάννη στις 12,000rpm έχει ''κόφτη'' το bandit? Ρωτάω από περιέργεια..
    Το καρμπυρατεράτο νομίζω δεν έχει πουθενά κόφτη, απλά ανεβάζει μέχρι να συμβεί το μοιραίο. Κόφτη έχουν τα ψεκαστά. Στο δικό μου πως θα κόψει τη βενζίνη ο εγκέφαλος που δεν υπάρχει; Αλλά στις 12 ξεκινούν τα κόκκινα. Δεν έχει καλό τράβηγμα εκεί πάνω, "κόβει" λίγο, αλλά ο χρόνος που θα χάσεις να ανεβάσεις μετά την Κ12 και να κατεβάσεις για να μπεις στην Κ13 δεν αξίζει, το κρατάς ψηλά 3η και πας. Πρέπει να ξεχάστηκα και μιά-δυό φορές βγαίνοντας στην ευθεία που ήταν μετά τις 12000, αλλά πάλι δεν έγινε τπτ.

    Ρυθμιζόμενα είχα βρει στο justbandits αλλά 300 ευρώ περίπου, δεν αξίζει... Δεν ξέρω αν μπορεί κανένας σε μηχανουργείο να φτιάξει απλά ένα λαμαρινάκι με τρύπες να πιάνει στην βάση του πλαισίου και να βιδώνουν τα μαμά μαρσπιέ επάνω και να τα σηκώνει 1-2 εκατοστά, όπως έχει πχ το GSXR. Αυτό εύκολα το βιδώνεις πριν μπεις πίστα και το βγάζεις όταν βγεις. Ή, ας πούμε πιο παλαβή ιδέα, ένα λαμαρινάκι που να έχει τρύπες μετρημένες για να πάρουν μαρσπιέ από GSXR και να έχει έτοιμη χαμηλή τρύπα και ψηλή και να μην αλλάζεις τίποτα... Πόσο να έχουν μεταχειρισμένα από ebay? Εδώ πηρούνια από GSXR είχα βρει Αγγλία με λιγότερες από 200 λίρες (και φυσικά, έλεγα να τα πάρω και να τα βάλω)... Όπως είχα βρει κανένα ?200άρι πίσω ψαλίδι από 1250 από Γερμανία, μετά μου καρφώθηκε η ιδέα για καρμπυρατέρ από το 750 με φιλτροχοάνες (το είδα σε ένα 1200άρι και φτιάχτηκα) και γενικά σκεφτόμουν να κάνω πολλές αλλαγές, αλλά μετά ηρέμησα, πιο φτηνό είναι ένα SS έστω του 2002-2003, απλά να βγάλω τα βίτσια μου και ο ληστής να μην γίνει φρανκενστάιν. :rotflmao:

    Το αμορτισέρ του πάντως και τα ελατήρια εμπρός με τα λάδια, θέλουν αλλαγή... White Power Εmulsion από Αγγλία, 485 το αμορτισέρ με ότι ελατήριο τους πεις για το βάρος σου (Ελληνική τιμή 625), εμπρός ελατήρια περίπου 80 (Ελληνική τιμή 115) και υδραυλική προφόρτιση για το πίσω ελατήριο 165 (Ελληνική τιμή 290). Λαδάκια κανένα 30άρι (αν δεν κάνω λάθος παίρνει λίγο παραπάνω από 1 λίτρο, άρα πάμε 2 μπουκάλια). Και τοποθέτηση... Δεν προσφέρει το κατάστημα του αντιπροσώπου στην Ελλάδα, θα ρωτήσω στη Suzuki πόσα θέλουν. Σύνολο από Αγγλία ?760 με την υδραυλική προφόρτιση, ?565 χωρίς. Ελληνική τιμή, ?1060 με υδραυλική προφόρτιση, ?770 χωρίς. Και τοποθέτηση άγνωστο πόσο.

    Ohlins χωρίς υδραυλική προφόρτιση (δεν προσφέρεται σαν έξτρα), αμορτισέρ ελατήριο πίσω χωρίς όμως να μου πουν ξεκάθαρα αν μπορούν να μου βάλουν πιο σκληρό από την αρχή, ελατήρια λάδια εμπρός με τοποθέτηση σε συνεργείο της Μοτοδυναμικής, ?865.

    Και τα δύο αυτά προσφέρουν ρύθμιση του ύψους πίσω. Χρήσιμο για πίστα... Και ένα χαμήλωμα οι τιμονόπλακες, τσάμπα είναι. Πιο γρήγορη γεωμετρία στο λεπτό!

    Ανακεφαλαίωση, αν κάποιος ψωνίσει από Ελλάδα, η Ohlins είναι συγκριτικά φτηνή.... Και δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά σε σχέση με έξω, σε βαθμό που αν βάλεις μεταφορικά και την τοποθέτηση, δεν αξίζει να τα φέρεις. Η White Power συμφέρει αν τα φέρεις απ' έξω.

    Ο Bikenest είχε πει για τον K-Shock που τρυπάει το αμορτισέρ, αλλάζει τα λάδια του και του βάζει μιά τάπα μετά, αλλά έχω ακούσει πολλά για αστοχίες αυτής της λύσης. Το τελικό κόστος για να κάνει κανείς ανακατασκευή στο "μαμά" βγαίνει κάπου 250 το πίσω με νέο ελατήριο και 150 περίπου το εμπρός (ελατήρια, λάδια, επισκευή) χωρίς να διευκρινίζεται αν στο μαγαζί του K-Shock βγάζουν αυτοί το αμορτισέρ να το φτιάξουν ή αν πρέπει να τους το πας, που σημαίνει άλλα έξοδα για μάστορα, που σημαίνει στην τελική ότι αν είναι να δώσω 400 ευρώ +100 λέω τώρα για να μου το περάσουν σε ένα συνεργείο, ε δεν πάω να πάρω με λίγα παραπάνω καινούρια και πολύ καλύτερα...

    Έχει ψάξει κανείς για άλλες μάρκες; Αν και νομίζω αυτές οι δύο είναι που μπορούν να επισκευαστούν στην Ελλάδα.

  10. #2065
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Το καρμπυρατεράτο νομίζω δεν έχει πουθενά κόφτη, απλά ανεβάζει μέχρι να συμβεί το μοιραίο. Κόφτη έχουν τα ψεκαστά. Στο δικό μου πως θα κόψει τη βενζίνη ο εγκέφαλος που δεν υπάρχει; Αλλά στις 12 ξεκινούν τα κόκκινα. Δεν έχει καλό τράβηγμα εκεί πάνω, "κόβει" λίγο, αλλά ο χρόνος που θα χάσεις να ανεβάσεις μετά την Κ12 και να κατεβάσεις για να μπεις στην Κ13 δεν αξίζει, το κρατάς ψηλά 3η και πας. Πρέπει να ξεχάστηκα και μιά-δυό φορές βγαίνοντας στην ευθεία που ήταν μετά τις 12000, αλλά πάλι δεν έγινε τπτ.

    Γιαννη , χωρις να ειμαι σιγουρος εχουν και τα δικα μας κοφτη που λογικα δεν ειναι στις 12.000 αλλα στις 13.500 + .
    Αν θυμαμαι καλα εχουμε 16-bit ηλεκτρονικη η οποια αναλαμβανει να κοβει το κινητηρα στις ταδε στροφες κοβωντας την αναφλεξη.

    Μην περιμενει κανενας να το δοκιμασω, δεν υπαρχει περιπτωση.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  11. #2066
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Γιαννη , χωρις να ειμαι σιγουρος εχουν και τα δικα μας κοφτη που λογικα δεν ειναι στις 12.000 αλλα στις 13.500 + .
    Αν θυμαμαι καλα εχουμε 16-bit ηλεκτρονικη η οποια αναλαμβανει να κοβει το κινητηρα στις ταδε στροφες κοβωντας την αναφλεξη.

    Μην περιμενει κανενας να το δοκιμασω, δεν υπαρχει περιπτωση.

    Αυτό ακριβώς...Επειδή δεν είμαι άνθρωπος του κόφτη ρώτησα από περιέργεια..
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  12. #2067
    Σας απαγορεύω να μου χαλάτε τις φαντασιώσεις! Δες ρε τα κwl0παιδα! Τώρα θα το έχω στη συνείδησή μου που δεν τον έχω βρει ποτέ και θα το κάνω από περιέργεια! ΦΤΟΥ ΣΑΣ! Αν και πάνω εκεί το μοτέρ δεν έχει δύναμη πια, οπότε δεν έχει και νόημα. Οι πιο "αποδοτικές" αλλαγές είναι στις 11500.

  13. #2068
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Σας απαγορεύω να μου χαλάτε τις φαντασιώσεις! Δες ρε τα κwl0παιδα! Τώρα θα το έχω στη συνείδησή μου που δεν τον έχω βρει ποτέ και θα το κάνω από περιέργεια! ΦΤΟΥ ΣΑΣ! Αν και πάνω εκεί το μοτέρ δεν έχει δύναμη πια, οπότε δεν έχει και νόημα. Οι πιο "αποδοτικές" αλλαγές είναι στις 11500.
    Κατσε καλα ρε και ασε τα πειραματα με το γερικο τετρακυλινδρο

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  14. #2069
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    White Power Εmulsion από Αγγλία,
    φίλε μήπως μπορείς να δώσεις μια διεύθυνση να το ψάξουμε?

  15. #2070
    Αρχικά δημιουργήθηκε από abc
    φίλε μήπως μπορείς να δώσεις μια διεύθυνση να το ψάξουμε?
    http://www.davesbikebits.co.uk/Acces...monoshock.html

    Οι τιμές και αλλού που κοίταξα είναι ίδιες, απλά δεν έχω δει αν κάποιος κάνει "δώρο" τα μεταφορικά.

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF