Ο γαμπρός μου είχε πάθει ακριβώς το ίδιο σε ταξίδι Ιταλία και όλη η εκεί suzuki αρχικά σήκωσε τα χέρια ψηλά. Τελικά το σωληνάκι της βενζίνης μόλις ζεστενόταν λίγο (μαζί με τον κινητήρα) τσάκιζε και βενζίνη πάπαλα. Μετά απο αρκετή ώρα που κρύωνε κινητήρας και σωληνάκι όλα οκ αλλά για λίγα λεπτά μόνο.1. Το σωληνάκι που είναι στην πίσω-κάτω μεριά από το ντεπόζιτο και μετά πηγαίνει σε ένα Τ και χωρίζεται σε 2 τι είναι ακριβώς; Ρωτάω γιατί το βλέπω να έχει κάνει γωνία και ίσως αυτή η τσάκιση εκεί να το φράζει. Προσπάθησα φυσικά να το "ισιώσω" αλλά αυτό εκεί. Είναι κάτι σημαντικό ή όχι;
αν ανοιξεις την ταπα πληρωσης βενζινης οταν παρουσιαζεται το προβλημα τι γινεται?
Λοιπόν παιδιά το πρόβλημα 99% ήταν αυτό το σωληνάκι του... breather!
Φαίνεται με το που άνοιξα λίγο το γκάζι λύγισε και... έφραξε κι έτσι δεν μπορούσε να κατέβει η βενζίνη...
Πριν λίγο έκανα Θεσσαλονίκη - Σέρρες χωρίς κανένα πρόβλημα...
Φυσικά χρειάστηκε πατέντα για να μην λυγίζει το σωληνάκι...
Αυτό που λες DrBig για την τάπα θα ήταν η επόμενη μου κίνηση σε περίπτωση που έσβηνε πάλι... αλλά δεν χρειάστηκε ευτυχώς! Όλα καλά δείχνουν...
Θα περάσω και μια βόλτα τον μάστορα από βδομάδα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...
"In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."
ΕΕΕΕΕΜΜΜ!! κι εσενα αμα σε πιαναν απτο λαρυγγι ....δεν θα ανεβαζες στροφες....Αρχικά δημιουργήθηκε από Scandal
Λοιπόν παιδιά το πρόβλημα 99% ήταν αυτό το σωληνάκι του... breather!
![]()
Accipere quam facere praestat injuriam
Φιλε κατι παρομοιο κανει και εμενα το μηχανακι μετα απο βολτα ομως!!
Αρνειται να παρει μπροστα με την μια και θελει προσπαθεια.
Δλδ κανω μια βολτα πχ 150χλμ με μεση ωριαια 160χ/ω φτανοντας στον προορισμο και πινοντας το καφεδακι μετα απλα δεν παιρνει μπροστα!!
Μιζαρει κανονικα και χωρις κομπιασματα και τελικα παιρνει μετα απο ωρα!!
Προ 3μηνου ειχα αλλαξει και εγω τα σωληνακια της βενζινης αλλα εβαλα πιο μεγαλα αυτο προφανος κανει το ιδιο πραμα που λεει και ο φιλος παραπανω καπου τσακιζει οταν ζεστενεται και μεχρι να κρυωσει τσακιζει και δεν παιρνει!!
Σημερα φτανοντας στο σπιτι μετα απο βολτα σβηνω και μετα 1 ωρα βαζω μπροστα αλλα ματαια!!
Απο τα νευρα μου σηκωσα το τεποζιτο να δω τις υποπιεσεις (γιατι προσφατα αλλαξα μπουζι) μηπως τραβηξα καμια κατα λαθος..
Και ενω ειχα το τεποζιτο σηκωμενο μιζαρω και πηρε αμμεσως μπροστα και ψηλιαστικα και εγω τα σωληνακια!
Αυριο θα τα κοντινω οσο ηταν τα μαμα και βλεπουμε!!
George no brakes
Βασικά και μένα κάτι τέτοιο πέρασε από το μυαλό μου. Να το κόψω και να το κάνω πιο μικρό ώστε να μην παίρνει μεγάλη κλίση αλλά λέω άσε καλύτερα, και εκεί που τσάκιζε έβαλα μονωτική έτσι ώστε να μην μπορεί να τσακίσει...Αρχικά δημιουργήθηκε από SAM46
...
Αυριο θα τα κοντινω οσο ηταν τα μαμα και βλεπουμε!! [/B]
"In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."
και εγω φιλε για καλο τα εκανα πιο μακρια για να μπορω να ανοιγω περισσοτερο το τεποζιτο για να μου δινει χερι για διαφορες δουλειες και τελικα λαλακια εκανα!!
Ασε που βλεποντας το μανουαλ ειδα οτι δεν εβαλα και ενα μεταλλικο σπιραλ γυρω απο το σωλινακι το οποιο μαλλον παιζει και αυτο καποιο ρολο...
George no brakes
mhpws autos o hilander sou afhse tipota skoupigdakia mesa??
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα σβουράκι.... Την τρέλα μου μέσα δηλαδή.
Το σβουράκι αυτό ζοριζότανε να πάρει μπρος - ήθελε να δώσεις λίγο γκάζι.
Έτσι έπαιρνε...
Ένα βράδυ το σβουράκι έμεινε μόνο του γιατί ο καβαλάρης του είπε να καβαλήσει και τίποτα άλλο.
Εκείνο το βράδυ έριξε καρέκλες. ΒΡΟΧΑ ΛΕΜΕ!
Την άλλη μέρα το σβουράκι δεν έπαιρνε μπρος... Σπρώξιμο - 2α πάνω... πήρε...
Για δυο τρεις μέρες έπαιρνε με σπρώξιμο...
Σε μια φάση τρεμοέπαιξαν τα φώτα και έσβησαν τα λαμπιόνια του.
Ο διακόπτης στο ΟΝ και να μην ανάβει τίποτα.
Μετά από 10 λεπτά... ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ... Όλα πάλι ΟΚ!
Αυτο έγινε δυο τρεις φορές ακόμα οπότε...
Το πάω στον μάστορα...
ΔΙΑΓΝΩΣΗ: Τσουρουφλισμένη γεννήτρια. 250? κάνει. Σε 2 βδομάδες θα την έχουμε(!)
Αγοράζω από ebay με 80? μεταχείρα. Του την πάω. Την περνάει.
Μου λέει όλα ΟΚ.
Πάω την άλλη μέρα να το πάρω.
Περαστικα: 70?
Σύνολο 150?...
Μου λέει ότι για αυτό που σβήνανε τα λαμπιόνια ΔΕΝ έφταιγε η γεννήτρια αλλά σε μια φίσα γινότανε ένα βραχυκύκλωμα.
Άντε καλά.
Το παίρνω. Πάω στην δουλειά.
Κατά τις 5 πάω να φύγω. Δίνω μίζα... Ζορίζεται... Ξανά μανά με γκάζι... τίποτα...
Άντε πάλι σπρώξιμο...
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το πρόβλημα με τα λαμπιόνια ήταν σε μια φίσα, το πρόβλημα με την εκκίνηση δεν λύθηκε, και μου ζητούσε 250?+70?=320? για μια γεννήτρια η οποία όπως φαίνεται ήταν λειτουργική... (αφού το μόνο πρόβλημα στο οποίο θα μπορούσε να είναι υπεύθυνη είναι ότι δεν θα φόρτιζε καλά την μπαταρία - κάτι το οποίο δεν συνέβαινε...)
ΥΓ1: Μετά από μια βόλτα αν είναι ζεστό και πάω να το βάλω μπρος... παίρνει κανονικά... χωρίς να πει κουβέντα... Αν κρυώσει... ΠΑΠΑΛΑ...
ΥΓ2: Θεέ μου δώσε μου δύναμη...
"In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."
Σαν κάποια επαφή ή ασφάλεια να βραχυκυκλώνει μου ακούγεται αυτό που λες... το κρύο/ζεστό δηλαδή.
Ίσως όντως να είναι και αυτή η πρίζα που σου λέει.
Gandalf
Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.
Εαν η μπαταρια σου ειναι παλια
οσο και να την φορτισει η γεννητρια....δεν θα αναστηθει...
ζεστο ειναι παντα πιο ευκολο να ξεκινησει, αλλα στο κρυο τα αμπερ εκκινησης ειναι πολλα και η μπαταρια δεν την παλευει.
Μετρησε την...ποσα βολτ σου δειχνει...ποσα χρονια την εχεις...
Τι να πω... Η μπαταρία είναι καινούργια... Ούτε χρόνο δεν την έχω... Και δείχνει να θέλει να πάρει μπρος αλλά να μην μπορεί... Σαν να μην έχει βενζίνη...
"In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."
Ότι θυμάμαι χαίρομαι αλλά ορίστε και φωτογραφίες... είχα χάσει το καλώδιο για να τις περάσω στον υπολογιστή από το κινητό...
Εικόνα007.jpg
"In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."
"In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."