ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ 125/250(ΜΗΧΑΝΕΣ ΟΧΙ ΠΑΠΙΑ)ΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ?
ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ 125/250(ΜΗΧΑΝΕΣ ΟΧΙ ΠΑΠΙΑ)ΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ?
TO 250
θελω 4κυλινδρο για Α1!!!!!!!!!!!!
πωλειται cbf250
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=96752
ΟΧΙ ΕΝΝΟΩ ΠΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ 125 ΚΑΙ ΑΠΟ 250...
λάθος κριτήριο..![]()
![]()
“Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook
125 2τ(διχρονο)
250 μαντεψε....σωστα 2τ (και αυτο διχρονο)
![]()
Δεν θα τον καλύπτει το Α1 (ελπίζω να έχει τουλάχιστον αυτόΑρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
125 2τ(διχρονο)
250 μαντεψε....σωστα 2τ (και αυτο διχρονο)
![]()
).. άσε που τα δίχρονα 2μιση είναι...
:a53:![]()
“Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook
ΔΛΔ ΓΙΑ 250 Τ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ?ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΙΡΑ ΣΤΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ Τ ΔΙΠΛΩΜΑ...
οτι ερωτηση εκανε (γενικη)Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Δεν θα τον καλύπτει το Α1 (ελπίζω να έχει τουλάχιστον αυτό).. άσε που τα δίχρονα 2μιση είναι...
:a53:![]()
τετοια απαντηση ελαβε(γενικη)
τωρα φιλε sezant
κανε μια αναζητηση με το search στο φορουμ αλλα και στο γκοοοουγκλη που ειναι φιλος μας![]()
"ninja 250r"
"aprilia rs 125"
"wrx 250x"
"hyosung gt 250r"
"virago 250"
"KTM SMC 625"(το μοντελο του 04 νομιζω ερχοταν με περιορισμο 33πονι και μετα το πηγαινες στα κανονικα του)
ειναι και αλλα "πολλα" δες αυτα και αν δεν πες να δουμε....:ZZZ:
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
[B]οτι ερωτηση εκανε (γενικη)
τετοια απαντηση ελαβε(γενικη)
Εννοείται.. Εδώ κολλάει το..
"Τα λέω σε σένα Γιάννη να τ' ακούν οι άλλοι![]()
![]()
“Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
[B]χαχαΑρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
οτι ερωτηση εκανε (γενικη)
τετοια απαντηση ελαβε(γενικη)
Εννοείται.. Εδώ κολλάει το..
"Τα λέω σε σένα Γιάννη να τ' ακούν οι άλλοι![]()
![]()
εννοειται
![]()
υ.γ.πρεπει να φτιαχτει ενα video tuturial με θεμα search button!!!και οταν κανεις λογαριασμο να σε αναγκαζει να το δεις!!![]()
Η τελική δεν είναι παν, η ροπή είναι πολύ σημαντικότερη, αυτή μπορεί να σε γλυτώσει στα δύσκολα![]()
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΔΛΔ ΜΕ ΤΝ ΡΟΠΗ???
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sezand27
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΔΛΔ ΜΕ ΤΝ ΡΟΠΗ???
Στη Φυσική με τον όρο Ροπή (torque) χαρακτηρίζεται το μέτρο της επίδρασης που ασκεί μία δύναμη κατά την διάρκεια της περιστροφής ενός σώματος.
Για παράδειγμα όταν σπρώχνεται μια τεράστια καγκελόπορτα ασκείται σ΄ αυτή μια δύναμη, σε κάποια απόσταση από τους μεντεσέδες της (άξονα περιστροφής). Έτσι η ασκούμενη δύναμη περιστρέφει την καγκελόπορτα και την κλείνει ή την ανοίγει. Η επίδραση είναι περισσότερη έντονη όσο ποιο μακριά από τον άξονα περιστροφής βρίσκεται το σημείο εφαρμογής της δύναμης.
* Συνεπώς η ροπή της δύναμης είναι το μέτρο της επίδρασής της στη περιστροφή του σώματος.
* Η Ροπή είναι ανάλογη της ασκούμενης δύναμης και της απόστασης του σημείου εφαρμογής από τον άξονα περιστροφής. Δηλαδή το γινόμενο δύναμης επί την απόσταση.
* Επίσης η Ροπή χαρακτηρίζεται ανάλογα με το είδος της δύναμης που ασκείται ή εκ του αντικειμένου στο οποίο ασκείται αυτή όπως: ηλεκτρική, μαγνητική, αδράνειας, μαγνητική ροπή ατόμου, ηλεκτρικού κυκλώματος κλπ
Fortis Fortuna Adiuvat
Η ροπή που μας ενδιαφέρει στις ΜΕΚ φίλε μου είναι η ροπή στρέψης.Με λίγα λόγια η ροπή ενός κινητήρα μπορεί εμπειρικά να γίνει αντιληπτή με το πόσο εύκολα μπορεί να ανεβάσει στροφές ένα μοτέρ όταν ένα όχημα είναι φορτωμένο ή πόσο εύκολα μπορεί ένα όχημα να κινηθεί σε ανηφορική διαδρομή και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων,το λεγόμενα "άρπαγμα". Ανάλογα με την χαρτογράφηση που ενός κινητήρα ένα διάγραμμα ισχύος μπορεί να δώσει μία εικόνα για το «άπλωμα» της ροπής στο εύρος στροφών ενός κινητήρα.
Όσο πιο επίπεδη είναι η καμπύλη ροπής και για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εύρος στροφών τόσο το καλύτερο και για την ευκολία της οδήγησης (μειωμένες αλλαγές σχέσεων) όσο και για την κατανάλωση
Fortis Fortuna Adiuvat