Δηλαδή επειδή ο ένας τράκαρε και ο άλλος όντως
είχε ελλατωματικό πλαίσιο το οποίο κόπηκε στην
κόλληση πάει να πεί ότι η SUZUKI έγινε εταιρία
του κώλου.. Για μαζευτείτε και μην λέτε τόσες μαλακίες
γιατί διαβάζουν και παιδιά τα οποία δεν ξέρουν
εκτός άν απευθήνεστε μόνο σε αυτά....
Πέρισυ το καλοκαίρι που η KAWASAKI έκανε ανάκληση
σε όλα τα ZX-10 στον κόσμο δεν είδα κανέναν να
βγαίνει και να λέει κάτι για την εταιρία...
Και όσο για το τρακάρισμα, μιά μοτοσυκλέτα μπορεί να
πέσει από το στάντ και να στρεβλώσει έτσι το πλαίσιο
που να μήν έρχετε ούτε με καλίμπρα....
Γι' αυτό από την στιγμή που η SUZUKI δεν έχει βγάλει
επίσημη ανακοίνωση και δεν έχει γίνει καμμιά ανάκληση
μην μιλάτε καθόλου γιατί σίγουρα οι τεχνικοί και
μηχανικοί τις οποιαδήποτε εταιρείας σίγουρα μα σίγουρα
ξέρουν ενώ όλοι σας έχετε ακόμα μαύρα μεσάνυχτα
Ακόμα και εγώ.....
Και δεν είναι λίγο τυχαίο που η όλη κατάσταση
ξεκίνησε και πάλι από την Αμερική και όχι από
την Ευρώπη????
Ακριβώς όπως είχε γίνει και το 1997 με την
παρουσίαση του TL 1000 S σε ίδια χρονική στιγμη
με το VTR 1000 Firestorm.
Ακραίο και μαλακία αυτό που λέω αλλά ίσως και να χρίζει
λίγη σκέψη...
![]()