Σελίδα 3 από 9 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 122

Θέμα: vfr 1200

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Eγώ άλλον βλέπω να περιμένει....

    Με καμουφλάζ μάλιστα....

    :o :o
    εσύ τώρα τελευταία πολλές παραισθήσιες έχεις ...να το κοιτάξεις!


    ρε μπας και καβάλησες κανα μπουσα και σου κουνήθηκε λιγάκι ο εγκέφαλος? δεν εξηγείται αλλιώς ...
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    εσύ τώρα τελευταία πολλές παραισθήσιες έχεις ...να το κοιτάξεις!


    ρε μπας και καβάλησες κανα μπουσα και σου κουνήθηκε λιγάκι ο εγκέφαλος? δεν εξηγείται αλλιώς ...
    Όντως έχει κραδασμούς το μπο@ρδέλλο....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #33
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  4. #34
    χλίδα λέμε

    ε! ε!
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  5. #35
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    http://motomadgr.blogspot.com/2009/1...-vfr-1200.html



    δεν ξετρελαινομαι με αυτο το βυσσινι-μπορντω που διαλεξαν σαν χρωμα της καμπανιας.....και ο σχεδιασμος ειναι αμφιλεγομενος...
    Accipere quam facere praestat injuriam

  6. #36
    βρήκα και γω μια φανταστική!!!!
    γαμαει!!!



    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  7. #37
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Engine Type: 4 cyl. V-4 at 76 ° 4T LC SOHC 16-valve Unicam
    Displacement: 1,237 d.c.
    Bore x Stroke: 81.0 x 60.0 mm x 4
    Compression ratio: 12 to 1
    Max Power: 172.72 hp at 10,000 rpm
    Maximum torque: 129 Nm / 8750 rpm
    Idling speed 1050 to 1250 rpm
    Crankcase capacity 4 liters
    Power supply: PGM-FI electronic injection
    Clutch: oil, wet
    Clutch Operation: Hydraulic control
    Gearbox: 6 gears
    Final drive: shaft driven single-arm

    Chassis Type: Double beam cast aluminum vacuum mold
    Geometry direction: 25.5 degrees, 101 mm forward
    Swingarm: single-arm aluminum driveshaft
    Front Suspension: Inverted telescopic fork 41 mm HMAS cartridge-type with adjustable spring preload without positions, 120 mm
    Rear Suspension: Pro-Link HMAS gas shock, adjustable spring preload 25 positions, 120 mm
    Wheels: Aluminum 17M / C x MT3.50 and 17M / C x MT6.00
    Tires: 120/70 ZR17M / C (58W) and 190/55 ZR17M / C (75W)
    Front brake: 2 hydraulic discs 320mm floating, 6-piston radial calipers
    Rear brake: 1 hydraulic disc 2 piston caliper 276 mm
    Brake System: Combined-ABS

    Ignition system: Digital transistorized with electronic advance computerized control
    Ignition Timing: 6.4 ° -10.4 ° BTDC (idle speed)
    Sparkplug Type: IMR9E-9HES (NGK); VUH27ES (DENSO)
    Starting: Electric Motor
    Battery capacity: 12 V - 11.6 Ah (YTZ14)
    Generator output: 560 W
    Lighthouses: 2 x H7 (2x 55 W)
    Rear: Double Light 21 / 5 W

    Overall length: 2,254 mm
    Width: 886
    Height: 1,220 mm
    Wheelbase: 1,545 mm
    Turning radius: 3.2 m
    Seat height: 815 mm
    Ground Clearance: 125 mm
    Curb weight: 267 kg
    Maximum load capacity: 463 kg
    Fuel tank capacity: 18.5 liters
    Accipere quam facere praestat injuriam

  8. #38
    ρε παιδιά, ας με βοηθήσει κάποιος .....

    ο ανώμαλος έχει αρχίσει να μου κάνει τεχνική ανάλυση απο το msn ....




    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  9. #39
    ρε τους μαλακες...βαρος μπετονιερας με αναρτησεις κρεββατοκαμαρας...ακου 41 mm πiρουνι με 270 κιλα...ελεος...

    βαλανε και unicam οποτε παπαλα στροφαρισμα,μαμω τα κοκκορακια τους μεσα μαμω...

    παλι καλα,τουλαχιστον δεν υιοθετησαν το δουλεμα v2-3-4 αλλα κανονικου v4...

    τουλαχιστον ειναι αρκουντος ασχημο για να αρεσει πολυ σε εμενα τον ψυχακια...

    μολις βγουν πληρη τεχνικα και φωτο και δουμε τι κανανε με το μοτερ θα δουμε τι θα μπορεσουμε κι εμεις να κανουμε για να γινει μηχανακι...

    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #40
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

    τουλαχιστον ειναι αρκουντος ασχημο για να αρεσει πολυ σε εμενα τον ψυχακια...



    ποτε μη λες ποτε ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2571.jpg 
Προβολές:	439 
Μέγεθος:	25,9 KB 
ID:	176748
    Accipere quam facere praestat injuriam

  11. #41
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    παρε και τριβαλιτσο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2546.jpg 
Προβολές:	426 
Μέγεθος:	50,0 KB 
ID:	176751
    Accipere quam facere praestat injuriam

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ρε τους μαλακες...βαρος μπετονιερας με αναρτησεις κρεββατοκαμαρας...ακου 41 mm πiρουνι με 270 κιλα...ελεος...

    όντως πολλά τα κιλά....
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  13. #43
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ρε τους μαλακες...βαρος μπετονιερας με αναρτησεις κρεββατοκαμαρας...ακου 41 mm πiρουνι με 270 κιλα...ελεος...

    βαλανε και unicam οποτε παπαλα στροφαρισμα,μαμω τα κοκκορακια τους μεσα μαμω...

    παλι καλα,τουλαχιστον δεν υιοθετησαν το δουλεμα v2-3-4 αλλα κανονικου v4...

    τουλαχιστον ειναι αρκουντος ασχημο για να αρεσει πολυ σε εμενα τον ψυχακια...

    μολις βγουν πληρη τεχνικα και φωτο και δουμε τι κανανε με το μοτερ θα δουμε τι θα μπορεσουμε κι εμεις να κανουμε για να γινει μηχανακι...

    + 1000

    Ωραιο Βmw εφτιαξε παλι η Honda. Και φυσικα ασχημο, οπως μας εχει συνηθισει τα τελευταια χρονια. Θελει τελικα πολυ ταλεντο για να φτιαξεις μια ασχημη μοτοσυκλετα σημερα (βλεπε
    cbr 1000, hornet, transalp).
    Ο λογος που δεν αγοραζα μεχρι τωρα το VFR 800 (που θεωρω πανεμορφο) ηταν γιατι περιμενα το καινουργιο (με περισσοτερα αλλογα κλπ).
    Τωρα που το ειδα μου θιμιζει τη γιαγια μου με ροδες.
    Το VFR ειναι μια μοτοσυκλετα θρυλος, δεστε πως την καταντησανε.
    Συνταξιουχοι ετοιμαστειτε, εφτασε η moto που αναμενατε..

  14. #44
    απο γκαζια θα ναι λιγο πιο αργο απο μπουσα που βγηκε το 99...δεν μπορω να πω...10 χρονια μετα εβγαλαν καποια αλογα...για το προφιλ της χοντα της τελευταιας 5ετιας,αναλογικα, ειναι σαν να μιλαμε για ιπποδυναμη gp...

    κατσε να βγει και στο δρομο να δουμε αν θα ειναι τετραχρονο η διχρονο σαν το cbr 1000 08...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #45
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αν μου αρέσει η όχι

Σελίδα 3 από 9 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Video με το νεο VFR 1200
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 194
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2009, 23:25
  2. Παρουσίαση του νέου Honda VFR 1200
    από menos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2009, 10:36
  3. Cbr Xx 1100 Vs Zzr 1200
    από gispy στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2004, 11:35
  4. VFR bum!!!
    από ruyjin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2004, 11:15
  5. Kurioi eimai katoxos VFR 800 VTEC...TELOS!
    από asmar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2004, 08:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF