Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: 400 or 2Τ

  1. #1
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    400 or 2Τ

    Κύριοι,

    όπως νομίζω θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, αυτή τη στιγμή έχω ένα KTM 400 EXC, το οποίο, είναι και το πρώτο enduro μηχανάκι μου.
    Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τη δύναμη του, το τρόπο που τη βγάζει στο τερέν.
    Σήμερα πήγα τη πρώτη μου σοβαρή βόλτα σε αρκετά γνωστά κομμάτια, & κάποια εντελώς καινούρια. Γενικότερα είχα ένα θέμα με το πολύ απότομα και "μικρά" ανηφόρια, όπου δεν είναι απλωτά, τουφέκια που λέμε. Ίσως από λάθος μου, λόγο φόβου.

    Με μπρίζωσαν όμως σήμερα οι φίλοι & επέμεναν ότι με ένα 250 2τ θα είμαι πολύ πιο άνετος, λόγω βάρους κυρίως, αλλά και δε θα παίζω τόσο με το συμπλέκτη.

    Η αλήθεια είναι από την άλλη ότι τα φοβάμαι τα δίχρονα, κυρίως για τη μη ύπαρξη του μηχανόφρενου & για το ότι πρέπει να τα έχεις συνέχεια στο γκάζι.
    Επίσης το 400 με βολεύει πολλές φορές για τα "πολλά" χιλιόμετρα, σε φάση εκδρομικού enduro.

    Για βοηθήστε ρε παίδες..





  2. #2
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079

    Re: 400 or 2Τ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Κύριοι,




    Μιχάλη ασε το μηχανάκι ήσυχο και προπονήσου περισσότερο στις αδυναμίες σου.
    Αν κάθε φορά που μας μπρίζωναν ή μας πέρναγε μια ιδέα απο το μυαλό, αλλάζαμε μηχανή ,εγώ θια ήθελα καμιά 10αρια το χρόνο .

    Υγ1 Το ότι τα 2χρονα δεν έχουν "μηχανόφρενο" σε πολλές συνθήκες αποτελεί πλεονέκτημα (κυρίως στο μονοπάτι).

    Υγ2 Ποτέ κανείς δεν σώθηκε απο τον συμπλέκτη, αγοράζοντας 2χρονο

    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635

    Re: 400 or 2Τ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Κύριοι,

    όπως νομίζω θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, αυτή τη στιγμή έχω ένα KTM 400 EXC, το οποίο, είναι και το πρώτο enduro μηχανάκι μου.
    Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τη δύναμη του, το τρόπο που τη βγάζει στο τερέν.
    Σήμερα πήγα τη πρώτη μου σοβαρή βόλτα σε αρκετά γνωστά κομμάτια, & κάποια εντελώς καινούρια. Γενικότερα είχα ένα θέμα με το πολύ απότομα και "μικρά" ανηφόρια, όπου δεν είναι απλωτά, τουφέκια που λέμε. Ίσως από λάθος μου, λόγο φόβου.

    Με μπρίζωσαν όμως σήμερα οι φίλοι & επέμεναν ότι με ένα 250 2τ θα είμαι πολύ πιο άνετος, λόγω βάρους κυρίως, αλλά και δε θα παίζω τόσο με το συμπλέκτη.

    Η αλήθεια είναι από την άλλη ότι τα φοβάμαι τα δίχρονα, κυρίως για τη μη ύπαρξη του μηχανόφρενου & για το ότι πρέπει να τα έχεις συνέχεια στο γκάζι.
    Επίσης το 400 με βολεύει πολλές φορές για τα "πολλά" χιλιόμετρα, σε φάση εκδρομικού enduro.

    Για βοηθήστε ρε παίδες..






    Μη μπαίνεις σε αυτή τη διαδικάσία. Τα 400 είναι ο ιδανικός κυβισμός στο εντούρο. Αν δεν έχεις πρόβλημα με το βάρος του, κράτα το και κάνε πιο συχνές προπονήσεις. Όλοι έχουμε θεματάκια, άλλος με ανηφόρες, άλλος με τα μπερμπ κλπ. Συμβουλεύσου κάποιον έμπειρο για την σωστή τεχνική και προσπάθησε να βελτιωθείς όπου νομίζεις ότι δεν τα καταφέρνεις πολύ καλά.

    Καλές βόλτες

  4. #4
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Mε καλυψαν ο Μαριος και ο Κωστας.....

    Δεν υπαρχει ιδανικοτερο μηχανακι απο το 400σαρι για την δουλεια μας...!!!!!





  5. #5
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Σας ευχαριστώ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις.

    Να δώσω άλλο ένα στοιχείο, ότι κινούμαστε κυρίως σε αρκετά κλειστά κομμάτι. Δηλαδή στο μηχανάκι σπανίως βάζω 3η.. Ίσως βέβαια φταίει ο τρόπος οδήγησης μου...




  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Σας ευχαριστώ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις.

    Να δώσω άλλο ένα στοιχείο, ότι κινούμαστε κυρίως σε αρκετά κλειστά κομμάτι. Δηλαδή στο μηχανάκι σπανίως βάζω 3η.. Ίσως βέβαια φταίει ο τρόπος οδήγησης μου...




    Τι γρανάζωμα έχεις;

    Σε παίρνει να το κοντίνεις λίγο ακόμα, ώστε να βάζεις πιο συχνά 3η και να το δουλεύεις άνετα με 2α;

  7. #7
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Τι γρανάζωμα έχεις;

    Σε παίρνει να το κοντίνεις λίγο ακόμα, ώστε να βάζεις πιο συχνά 3η και να το δουλεύεις άνετα με 2α;

    Αν δε κάνω λάθος πρέπει να είναι 52, 14. Νομίζω ναι, ότι θέλει κόντεμα. Έχεις δίκιο σε αυτό.


  8. #8
    Συμφωνώ με ολους πάνω... αν εκτός απο καυλα και περιέργεια.. δεν νομίζω οτι υπάρχει ουσιαστικός λόγος αλλαγής σε 250 2 stroke.

    Προπόνηση και βολτες ...!!


    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  9. #9
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Αν δε κάνω λάθος πρέπει να είναι 52, 14. Νομίζω ναι, ότι θέλει κόντεμα. Έχεις δίκιο σε αυτό.

    Το 14 το μακραινει πολυ.....

    Στο δικο μου επαιζα με 13-50 ) και ημουν πολυ ικανοποιημενος....

    ( Παιξε με οτι θελεις πισω αλλα κατα την γνωμη μου... το 14 πρπει να γινει οποσδηποτε 13.. )


  10. #10
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Δηλαδή στο μηχανάκι σπανίως βάζω 3η.. Ίσως βέβαια φταίει ο τρόπος οδήγησης μου...


    Mike αυτό είναι αρκετά παράξενο.
    Σίγουρα έχει να κάνει με το στιλ οδήγησης αλλα όπως λένε οι Κώστηδες, μάλλον θα πρέπει να το κοντύνεις .
    Εγώ (που είναι και 250) προτιμώ να γυρίζω σφιχτό πιστάκι με 3η (και να κρατάω ανεβασμένες στροφές) έχοντας μια καλή ροή , παρά τα συνεχή ξεσπάσματα της 2ας (τουλάχιστον έτσι λέει το ρολόι) .
    Σκέψου το 400 που έχει μεγαλύτερη ροπή .

    Δεν χάνεις τίποτα να το κοντύνεις, αφού έτσι και αλλιώς κινήστε κυρίως σε μονοπάτι .
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  11. #11
    'Εχεις το καλύτερο τετραχρονο σε κυβισμό , ξεσπασμα και χρηστικότητα και αναρωτιεσαι;

    Υπ'οψιν οτι τα δίχρονα θέλουν περισσότερη τεχνική και αποφασιστικότητα καθώς και την γκαζιέρα στις δυσκολίες πανω απο το μέσον της!

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Δεν υπαρχει ιδανικοτερο μηχανακι απο το 400σαρι για την δουλεια μας...!!!!!
    Είπε ο ντελιβεράς (και πήρε 250 δίχρονο...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Είπε ο ντελιβεράς (και πήρε 250 δίχρονο...)
    300 είναι.......



    απλώς πάει σαν 250 και βγάλε.... :o :o

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    Το "φρενο" των 4Τ είναι μια συνήθεια και τίποτα άλλο.
    Αν μετά από 2Τ πάς να κατέβεις με 4τ και το καπάκι με τα μούτρα είναι εύκολο αν δεν το έχεις στο μυαλό σου.
    Το 400 στα 4Τ είναι για βόλτα πολύ καλός συνδιασμός. Ισως ο καλύτερος.
    Αμα το βαρεθείς τότε δοκίμασε ένα 250 2Τ.
    Κατά τη γνώμη μου όλα έχουν να κάνουν με το τι σε ευχαριστεί περισσότερο σε αυτό που κάνεις.

    Με 250 2Τ είπα πρώτη φορά σε μονοπάτι "τι γαμώ τα μηχανάκια που έχω"...

    παρ'όλα αυτά τα 125 δεν τα αλλάζω με τίποτα....
    Run, rabbit run


  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: 400 or 2Τ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    με ένα 250 2τ θα είμαι πολύ πιο άνετος, λόγω βάρους κυρίως,
    Η διαφορά τους Μιχάλη είναι λιγότερο από 10 kg (άσε τι λένε τα specs..)

    Και ναι μεν στην λάσπη φαίνεται (ειδικά αν πάρεις το μηχανάκι στην πλάτη καμιά 10αριά φορές) αλλά δεν έχω δει ποτέ λάσπες στον Γιούχτα..!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    αλλά και δε θα παίζω τόσο με το συμπλέκτη.
    Όλοι οι δίχρονοι (από 250 και πάνω) αυτό νομίζουν μέχρι να ακούσουν το πρώτο "τσαφ" την στιγμή που περνάνε πάνω από την ρίζα του πλάτανου(*).


    (*) Πράγμα που εσένα δεν πρέπει να σε ανησυχεί, διότι το συμπαθές αυτό δένδρο δεν είθισται να φύεται στην λεβεντογέννα μεγαλόνησο ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CB 400 Super Four / Super Bol D'or NC42 (Vtec Spec III)
    από NikolasMotoGr στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2010, 11:05
  2. Για ZXR 400 κατοχους.
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 15:45
  3. Agora Honda CB-1 400
    από MARK στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2004, 21:24
  4. pwleitai bold'or 900cc f2.!!!
    από itsabigworld στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2003, 22:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF