γιαννη δε ξερω αν ξερεις το συνονοματο σου αλλα πιστευω οτι κατι μπορει να κανει με τα μαρσπιε
http://www.moto.gr/forums/showthread...96#post1541796
γιαννη δε ξερω αν ξερεις το συνονοματο σου αλλα πιστευω οτι κατι μπορει να κανει με τα μαρσπιε
http://www.moto.gr/forums/showthread...96#post1541796
Εκπληκτικό!!!!!!!!!! Δημήτρη υπέροχη ιδέα... Ευχαριστώ πολύ!Θα δω πόσο βρίσκω μαρσπιεδάκια από SS και θα του γράψω να δούμε πως θα γίνει και πόσο θα πάει...
Πόσο λες να κατέβει ο χρόνος μου αν δεν έχω το άγχος μη βρει κάτω... Έχει 6 track days μέχρι τέλος Νοέμβρη, με βλέπω να επιστρέφω στον τόπο του εγκλήματος!
Λοιπόν μετά από τηλέφωνο στην Suzuki, η ψηφοφορία έδειξε, δεξί αριστερό μαρσπιέ από ?26,5 το κάθε ένα και πεντάλ φρένου ?68,50, σύνολο ?121,50! ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ; Όχι όλο το σύστημα, μόνο το μεταλλικό παταράκι με το λάστιχο! Το πεντάλ του φρένου που είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από το μέσο μαχαίρι φαγητού, ΠΩΣ στο καλό φτάνει να έχει παρά κάτι 70 ευρώ;;; Μήπως κάπου έχουμε ξεφύγει με την τιμή αγοράς των "ψιψιψινιών";
Από την άλλη, στο justbandits που ρώτησα με email, με 160 λίρες (είναι 174 ευρώ) παίρνεις σετάκι πλήρες και πιο ψηλό για να μην βρίσκει εύκολα κάτω... Το link ακολουθεί. Αν μπορέσει μιά φίλη μου να τα φέρει κιόλας, γλιτώνω τις 35 λίρες που είναι τα μεταφορικά.... Και έρχονται σχεδόν μία η άλλη!
http://www.justbandits.com/shop/prod...hFor=&PT_ID=86
Και ρωτάω τώρα και πάλι... Μήπως κάποιος μας πιάνει τον κwλ0, χωρίς λόγο;;; Αντίστοιχη τιμή φρένου για το Gladius ας πούμε που είδα σε περιοδικό αυτό το μήνα, 42 ευρώ περίπου. Το δικό μας τι έχει και είναι 50% ακριβότερο; Γενικώς, ένα κομμάτι σίδερο τόσο μικρό, πως φτάνει να κοστολογείται τόσο;
Για να μην αρχίσω και με τις μανέτες... 20 περίπου η μη ρυθμιζόμενη και τα διπλά σχεδόν η ρυθμιζόμενη. Και σιγά τα μέταλλα κιόλας, λες και είναι κανένα billet κομμάτι. Τα έχω ψιλοπάρει κρανίο...
Μου είπε πως θα φτιάξει ένα καπάκι για το ρεζερβουάρ των υγρών φρένων και μετά βλέπουμε για το άλλο. Γίνεται μεν, αλλά το παιδί το πρήξανε και τέλος πάντων δεν θέλω να του φορτώνω πολλά στο κεφάλι. Θα τον δω για το καπάκι κάποια στιγμή, θα τα πούμε και από κοντά και ότι μου πει.Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
με τον binzis τι εγινε;;
εγω τα καπακια τα εχω βαλει απο καιρο
ετσι τον γνωρισα βασικα
Τελικά είχες δίκιο...Έχει κόφτη στις 12.500 με 13.000!Πρώτη φορά με κάνατε & το άνοιξα από περιέργεια!!Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Γιαννη , χωρις να ειμαι σιγουρος εχουν και τα δικα μας κοφτη που λογικα δεν ειναι στις 12.000 αλλα στις 13.500 + .
Αν θυμαμαι καλα εχουμε 16-bit ηλεκτρονικη η οποια αναλαμβανει να κοβει το κινητηρα στις ταδε στροφες κοβωντας την αναφλεξη.
Μην περιμενει κανενας να το δοκιμασω, δεν υπαρχει περιπτωση.![]()
![]()
![]()
προσέχουμε για να έχουμε!...
Καλησπερα σας. Μετα απο μακρα απουσια απο το συγκεκριμενο φορουμ λογω του οτι εδωσα το ληστη εδω και 5-6 μηνες περιπου.
Ηθελα να ρωτησω κατι: Το καινουριο το 650 σε γυμνο βγαινει;
Αν ναι ισως καποιος να ηξερε την τιμη του;
Παντα με Abs!
Οπου κι αν κοιταξα παντως εχει μονο το στρογγυλοφαναρο.
Για παραεισαγωγη ξερει κανεις κατι; Τιμη εννοω. Και κανενα εμπορο να τα φερνει. Ας ειναι και Αθηνα, δεν πειραζει. Αλλωστε τα μπαντιτ δεν χαλανε οποτε δεν υπαρχει λογος να πας στον επισημο.
Και κατι ακομα, του 2009 βγαινει μονο με μαυρο μοτερ;
Ευχαριστω παιδες![]()
Ο μονος θεος στον οποιο πιστευω ειναι τρεις. Το μυαλο μου , τα μπρατσα μου και τα ποδια μου. Σε κανενα αλλο!
_________________________________
Πετρος
Για παραεισαγωγή δεν ξέρω αν αξίζει, είμαστε πάνω κάτω τα ίδια με όλη την ευρώπη σε αυτό το μοντέλο. Το νέο Bandit θα έρθει προς το τέλος του χρόνου Ελλάδα (ρώτησα το Σάββατο) για το γυμνό δεν ήξεραν να μου πουν.
Πήρα test ride με μιά φίλη που θέλει να αγοράσει το Gladius... Η Κατερίνα βαρέθηκε να με ακούει! Εκτός από τον ήχο του (δεν με τρελλαίνει το πατ-πατ των δικύλινδρων) κατά τα άλλα... Ποιό γυμνό Bandit... Και επίσης το GSR το δίνουν με ABS 6500 πλέον (ανεπίσημα)... Αν δεν είναι να πάρεις το ντυμένο να έχεις προστασία από τον αέρα, γιατί το κοιτάς πάλι; Εξαιρετική μοτοσικλέτα, αλλά έχει και αλλού πορτοκαλιές.
Το μοτέρ όντως θα είναι μόνο μαύρο στο καινούριο.
Γεια σας,
Ψαχνομαι και εγω για 1η μηχανη και ειπα καλύτερα bandit με 5800 παρα vtr 250 cc με 5200 χαχχααχαχχα
ρώτησα σήμαρα και μου ειπαν ότι οι μαύροι ληστές τέλος μονο λίγα κομματια ασημι έχουν μείνει. Λογικά συντομα θα έρθουν τα νεα μοντελα
το θέμα είναι πόσο θα ανέβουν εαν ανεβουν οι τιμές???????
παρε το gsx-f. ειναι το bandit με φερινγκ εχει τα ιδια λεφτα και εχει και σ ε μαυρο αν θελεις.
νομιζω 6300 τα δινουν και τα 2
οσο για τις τιμες εξαρτατε ποσο ειχε το γιεν οταν τα εκλεισε ο σαρακακης
Ο Σαρακάκης είναι Honda...O Σφακιανάκης είναι Suzuki.
Εννοείται ότι το VTR250 ΔΕΝ συμφέρει οικονομικά! Ακόμα και το προηγούμενο ER-6 που είναι σε προσφορά, είναι πολύ καλύτερη μοτοσικλέτα.
Την άποψή μου για την πρώτη μηχανή την είπα πιο πάνω... Αν δεν σκοπεύεις να το ταξιδέψεις, δεν έχει νόημα να πάρεις Bandit. Οι τιμές λογικά δεν θα αλλάξουν. Έχει ήδη σκληρό ανταγωνισμό από το ER-6 και το Diversion (επίσης πολύ όμορφο με full fairing).
fpaidia rwtisa stin suzuki patras gia to gsx 650f kai moy eipane 6700 kai xwris abs opote kalytera bandit ( kai exei kai mayra gia to filo poy endiaferete )
εχθες είχα κατεβει βόλτα ναυπλιο με το ληστη και με χαρά ανακαλυψα μια καρτούλα με το νέο μας site banditclub.gr!
Τα έχω ψιλοπάρει κρανίο γιατί σε δύο μήνες που έχουμε κατηγορία, έχουμε καταφέρει και φτιάξαμε 5 σελίδες θέματα, που τα μισά αφορούν στο πότε έρχεται το νέο bandit, αν είναι καλή μοτοσικλέτα και πόσο κάνει... Και οι "Χρήσιμες" πληροφορίες, είναι χαμένες κάπου εκεί και κανείς δεν τις ψάχνει γιατί -λογικά- βαριέται να κοιτάει 5 σελίδες ή πιστεύει πως επειδή το δικό του θέμα διαφέρει κατά μία βίδα, είναι νέο. Αν πω ότι νοσταλγώ τις μέρες που υπήρχε μόνο αυτό το threadάκι....
Σε μιά στιγμή στιγμιαίας παράνοιας, πήγα και πήρα ένα White Power για πίσω. Το ελατήριο το παρήγγειλα πιο σφιχτό από το "μαμά" για να αντέχει στα φορτωμένα δικάβαλα και να μην κάθεται όπως σήμερα. Το πρώτο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι μάλλον η WP έχει καταργήσει το μοντέλο του Bandit 650S και το ενοποίησε με το 1200S, αφού στην ετικέτα γράφει 600S '00-'07 και τους δύο κωδικούς για 600 και 1200. Είναι και λίγο πιο μακρύ από το "παλιό" στον κατάλογο. Ουσιαστικά διαφέρει στο γράμμα, το παλιό ήταν 17.23.U.20 και αυτό είναι 17.23.V.20/01. Το νέο 650 έχει αρκετά πιο σκληρό ελατήριο από το δικό μου (άνοιξαν κατά λάθος ένα και είδα σκληρότητα 140 ενώ στο δικό μου είχε σκληρότητα 110 από το εργοστάσιο και βάλαμε 130 κατά παραγγελία). Επίσης στο νέο 650 το ελατήριο είναι πιο μακρύ κατά 2 εκατοστά, είναι 15 αντί 13. Περίεργο μου φαίνεται αυτό... Αν και ίσως έγινε γιατί το υδρόψυκτο είναι αρκετά πιο βαρύ και επιτέλους κατάλαβαν ότι δεν μπορεί 2 άτομα και οι αποσκευές τους να στηρίζονται σε ελατήριο από στυλό διαρκείας. Όπως μου φάνηκε περίεργο το ότι το δικό μου ελατήριο πιάνει τόσο πολύ χαμηλά στις βόλτες του αμορτισέρ. Κοντό ελατήριο συνήθως σημαίνει μικρή προοδευτικότητα. Αλλά αφού αυτό το μήκος προτείνει η WP... Το ότι είναι λίγο πιο μακρύ το αμορτισέρ δεν με πειράζει καθόλου, θα σηκώσει 5 χιλιοστά το πισινό που σημαίνει δεν θα βρίσκει τόσο εύκολα κάτω στην πίστα (και έχει ένα εκατοστό ακόμα περιθώριο για σήκωμα και το σκέφτομαι να το δώσω και αυτό) και θα έχει και λίγο πιο γρήγορο τιμόνι.
Σκέφτομαι να το βάλω μόνος μου... Θεωρητικά, ξεσφίγγεις τη βίδα στο μοχλικό, βγάζεις τα πλαϊνά μαύρα καπάκια κάτω από τη σέλα, ξεσφίγγεις την επάνω βίδα, μετά βγάζεις τον τροχό, βγάζεις την κάτω βίδα, ακουμπάς το ψαλίδι στο έδαφος, βγάζεις την επάνω και το παίρνεις στο χέρι. Αυτό θεωρητικά, είναι 10 λεπτά το πολύ... Ακολουθείται η αντίστροφη πορεία για την τοποθέτηση. Θα βγάλω τα καπάκια να δω αν και πόσο εύκολη είναι η πρόσβαση στην πάνω βίδα. Και μετά θα δω αν μπορώ με τα εργαλεία που έχω σπίτι να το ξεβιδώσω. Αλλιώς θα υποκύψω στο να το βάλω μαζί με το σέρβις των 48000 που πρέπει να γίνει μέχρι τα μέσα του μήνα.
Για τα μπροστινά δεν ξέρω τι να κάνω. Ο Npat και ο Bikenest προτείνουν Hyperpro... Ακούω άλλες γνώμες στο "μην βάλεις άλλη μάρκα μπροστά άλλη πίσω δεν θα συνεργάζονται" που μου φαίνεται μέγιστη βλακεία μηχανολογικά, αλλά τέλος πάντων. Υπό σκέψη... Λεφτά και για μπροστινά λάδια ελατήρια και για σέρβις δεν παίζουν αυτό το μήνα. Θα μου τα κάνω δώρο για Χριστούγεννα.
edit: Καταραμένα τζαπόνια... Η πάνω βίδα χρειάζεται 15άρι και επέκταση, υπάρχουν, ανοίγει. Η κάτω, επίσης 15άρι "κλειστό" πως τα λένε τέλος πάντων, επίσης με λίγο πολύ ζόρι ξεσφίγγει. Όμως το αμορτισέρ δεν βγαίνει αν δεν βγει το ψαλίδι.... Που θέλει 19άρι (υπάρχει) αλλά γμτ να το προσπαθήσω και να το βγάλω (μία βίδα είναι και βγαίνει ο άξονάς του) και μετά να το σφίξω σε τυχαία ροπή με το χέρι... Και η άσπρη κόλλα σπειρώματος της Suzuki είναι η χαμηλής συγκράτησης ή η υψηλής συγκράτησης για να ξαναβάλω loctite μετά; Κάπως μου κάθεται... Ουφ. Παραδέχομαι την ήττα μου ελλείψει σωστών εργαλείων. Πόσο να κάνουν δύο ροπόκλειδα, ένα καλό σετ καρυδάκια και 2-3 "κλειστά" για τις δύσκολες επεμβάσεις;![]()
Διεστραμμένη ιδέα #2 (δεν θα το κάνω, αλλά μου φάνηκε διασκεδαστικό) να λύσω και τις τρεις βίδες του μοχλικού και να βγει το αμορτισέρ με το μοχλικό χωρίς να βγάλω το ψαλίδι. Από ιδέες καταστροφής άλλο τίποτα!