Σελίδα 34 από 159 ΠρώτοΠρώτο ... 2429303132333435363738394484134 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 496 έως 510 από 2378

Θέμα: Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII

  1. #496
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
    Μην είναι derailleur και αλλάζει ταχύτητες; :o
    Ακριβώς αυτό είναι!
    Ενας μηχανισμός πολλαπλασιασμού ταχυτήτων όπως κι ενα derailleur στα ποδήλατα.
    Το συγκεκριμένο πολλαπλασιάζει επι 2 τις ταχύτητες του κιβωτίου, κι ετσι το Yamaha που βλέπετε είχε 8 ταχύτητες, 4 του κιβωτίου επι 2.
    Φαίνεται και η διάταξη με τις 2 αλυσίδες και τα 2 πίσω γρανάζια.
    Συγχαρητήρια!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	wooley_yamaha.jpg 
Προβολές:	256 
Μέγεθος:	55,1 KB 
ID:	176830
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #497
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ακριβώς αυτό είναι!
    Ενας μηχανισμός πολλαπλασιασμού ταχυτήτων όπως κι ενα derailleur στα ποδήλατα.
    Το συγκεκριμένο πολλαπλασιάζει επι 2 τις ταχύτητες του κιβωτίου, κι ετσι το Yamaha που βλέπετε είχε 8 ταχύτητες, 4 του κιβωτίου επι 2.
    Φαίνεται και η διάταξη με τις 2 αλυσίδες και τα 2 πίσω γρανάζια.
    Συγχαρητήρια!
    Άρη δεν μας τα εξηγείς και πολύ καλά.

    Εδώ - εκτός των 2 πίσω γραναζιών και του μηχανισμού- φαίνονται και 2 αλυσσίδες.

    Γινόταν εν κινήσει η αλλαγή του πίσω γραναζιού?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #498
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Άρη δεν μας τα εξηγείς και πολύ καλά.

    Εδώ - εκτός των 2 πίσω γραναζιών και του μηχανισμού- φαίνονται και 2 αλυσσίδες.

    Γινόταν εν κινήσει η αλλαγή του πίσω γραναζιού?
    Μάλλον 3 αλυσίδες βλέπεις?
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  4. #499
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Άρη δεν μας τα εξηγείς και πολύ καλά.

    Εδώ - εκτός των 2 πίσω γραναζιών και του μηχανισμού- φαίνονται και 2 αλυσσίδες.

    Γινόταν εν κινήσει η αλλαγή του πίσω γραναζιού?
    Εχεις δίκιο, δεν το εξήγησα καλά.
    Οι 2 αλυσίδες πoυ φαίνονται είναι εκτός της νορμάλ αλυσίδας, όπως την εννοούμε.

    Συνολο 3 αλυσίδες, και 6 γρανάζια.
    2 πίσω γρανάζια, 3 ενδιάμεσα, κι ενα εμπρός.
    Ναι φυσικά αλλάζει εν κινήσει, αλλά η αλλαγή γίνεται στο extra κιβώτιο, συμπλέκει το κατάληλο ζεύγος και διπλασιάζει τις σχέσεις.

    Σε αυτη την φωτό φαίνεται καθαρά. Φυσικά δεν ηταν και το πιο αποδοτικό σύστημα, συν οτι ο οδηγός έπρεπε να το χειρίζεται χειροκίνητα, φαίνονται οι ντίζες.
    Ηταν όμως φτηνή και αποτελεσματική λύση εφ όσον δεν υπήρχε η δυνατότητα κατασκευής κιβωτίου με πολλές σχέσεις.
    Ειναι μάρκας Gomatic και Αμερικάνικης προέλευσης. Το Yamahακι πέταγε μ αυτο το πράμα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gomatic.jpg 
Προβολές:	250 
Μέγεθος:	75,0 KB 
ID:	176833
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #500
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
    Μάλλον 3 αλυσίδες βλέπεις?
    Aκόμα και μετά την κατατοπιστική φωτό, στην αρχική συνεχίζω να το βλέπω σαν 2.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #501
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Aκόμα και μετά την κατατοπιστική φωτό, στην αρχική συνεχίζω να το βλέπω σαν 2.....
    Αν προσέξεις την "δεύτερη αλυσίδα" στην πρώτη φωτό κανει μια περίεργη γωνία στο μεσαίο γρανάζι. ΑΝ συνδιάσεις τις δύο φωτό θα το προσέξεις.

    Αν είχε 2 θα έπρεπε να κομπλάρει-ξεκομπλάρει τα γρανάζια του τροχού, που δεν παίζει με τίποτα.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  7. #502
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Aκόμα και μετά την κατατοπιστική φωτό, στην αρχική συνεχίζω να το βλέπω σαν 2.....
    ανεβασε το contrast


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gomatic.jpg 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	44,2 KB 
ID:	176834

  8. #503
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Δουλεύει ως εξής:

    H 'κανονική' αλυσίδα που παίρνει κίνηση απο το εμπρός γρανάζι κίνησης μεταφέρει την κίνηση στο μεσαίο γρανάζι του δεύτερου κιβωτίου.
    Το κιβώτιο αυτό κομπλάρει ενα απο τα δύο ζευγάρια γραναζιών κιβωτίου-πίσω γραναζιου με το ενδιάμεσο, για να μεταδώσει την κίνηση στον πίσω τροχό.
    Το άλλο ζεύγος συνεχίζει να περιστρέφεται αλλά είναι ΄τρελλό΄ δεν δίνει κίνηση.
    Τωρα νομίζω είναι κατανοητό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #504
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Πολύ καλό, όμορφο και αποτελεσματικό!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trivia275.jpg 
Προβολές:	198 
Μέγεθος:	59,7 KB 
ID:	177213
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #505
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Πολύ καλό, όμορφο και αποτελεσματικό!
    Harris Magnum 5 του '96


    κι εδω για περισσοτερα

  11. #506
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
    Harris Magnum 5 του '96


    κι εδω για περισσοτερα
    Oh yes.
    Ενα Fireblade με λιγότερο κοφτερό απο το original.
    Λιγο πιο μακρύ κι ευρύχωρο, μια μοίρα μεγαλύτερη κάστερ και το μηχανάκι εχασε βέβαια εκείνη την αερινη την αίσθηση εκείνη της πρωτης Καυτης Λεπίδας που οσοι καβάλησαν κατάλαβαν, αλλά έγινε πιο σταθερό και οι αναβάτες το εκτίμησαν δεόντως χωρίς να λερώνουν τα παντελόνια τους.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #507
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Oh yes.
    Ενα Fireblade με λιγότερο κοφτερό απο το original.
    Λιγο πιο μακρύ κι ευρύχωρο, μια μοίρα μεγαλύτερη κάστερ και το μηχανάκι εχασε βέβαια εκείνη την αερινη την αίσθηση εκείνη της πρωτης Καυτης Λεπίδας που οσοι καβάλησαν κατάλαβαν, αλλά έγινε πιο σταθερό και οι αναβάτες το εκτίμησαν δεόντως χωρίς να λερώνουν τα παντελόνια τους.
    εχεις βλέπω λογοτεχνικο οιστρο πρωί-πρωί :rotflmao: :rotflmao:

  13. #508
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
    εχεις βλέπω λογοτεχνικο οιστρο πρωί-πρωί :rotflmao: :rotflmao:
    Αμα είχες καβαλήσει εκείνο το Fireblade του 92, με την 16ρα ρόδα μπροστά κι έπεφτες σε σαμάρια θα καταλάβαινες! Ηταν αλλο πράμα, οι 16ρηδες τροχοί ειχαν μπει το 80 και καταργήθηκαν μετα απο λίγα χρόνια γι αυτόν τον λόγο.
    Κι έρχεται η Honda και φτιάχνει μηχανάκι 900 μικρότερο κι ελαφρύτερο απο όλα τα 750, με κοφτερη γεωμετρία και 16ρα ρόδα, με την λογική οτι τα πηρούνια κλπ ειχαν βαρύνει αρκετά σε σχέση με της δεκαετίας του 80 και θα ηταν ΟΚ.
    Ναι ΟΚ αλλά για δρόμους τέλειους, ειχε τελείως κοφτερή αίσθηση, εξ ου και Fireblade, αλλά δεν χάριζε κάστανα!
    Ο Χατζάρας το έκανε τεστ στην πίστα και σίγουρα το θυμάται ακόμα, νομίζω οτι είχε σπάσει και το πόδι σ' εκείνη την τούμπα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #509
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Ενας αναβάτης που ποτέ δεν ηταν στα φώτα της δημοσιότητας, δεν ηταν πρωταθλητης, ούτε μέγας και τρανός.
    Ηταν ενας από τους αρκετούς ιδιώτες που έτρεχαν όπως μπορούσαν, με λεφτά δικά τους, της οικογενειας, των φίλων με σπόνσορες απο δω κι απο κει, και με οσο καλύτερη μοτοσυκλέτα μπορούσαν να αγοράσουν.
    Σκοτώθηκε νωρίς όμως


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trivia259.jpg 
Προβολές:	260 
Μέγεθος:	35,1 KB 
ID:	177273
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #510
    εγω πάντως δεν το ψαχνω άλλο αυτο το κουίζ. Λιγο που το έκανα και πλακωθηκε η ψυχή μου διαβαζοντας τις ιστορίες στο motorsport memorial...

Παρόμοια θέματα

  1. Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII 21/3/09-15/5/09
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2009, 11:16
  2. Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII 15/10/08-21/3/09
    από byron στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2009, 04:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF