Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Περι KTM LC4 640 ο λογος...

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443

    Περι KTM LC4 640 o λογος...!!!

    Tωρα που πηρα καινουργιο μηχανημα θα υποστειται τις ερωτησεις μου...

    Λοιπον,ποσα λιτρα ντεποζιτο εχει το εν λογω μηχανακι?!
    11L εκ των οποιων 2,5L ρεζερβα ή 11+2,5=13,5L

    K επισης ξερει καποιος που το εχει/ειχε τι αυτονομιες βγαζει(περιπου γτ εξαρταται και απο το χερι του καθενα...)?!


    Κ κατι τελευταιο...
    Δεν μου δουλευει το λαμπακι της ρεζερβας.Δλδ δεν αναβει κ καταλαβαινω οτι πρεπει να γυρισω το ρουμπινετο επειδη αρχιζει κ κανει μπερδεματα...
    Που στο διαολο βρισκεται αυτος ο αισθητηρας να τον τσεκαρω????


    Ευχαριστω

  2. #2
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    δε τσεκαρεις το λαμπακι για αρχη?


  3. #3
    Η αυτονομια εξαρταται αρκετα απο εσενα,εγω σε χαλαρη διαδρομη εχω κανει 160χλμ με ενα γεμισμα,με τσιτα το γκαζι μου βγαζει περιπου 100-110.
    Το λαμπακι της ρεζερβας δεν αναβει ουτε σε μενα και νομιζω οτι δεν λειτουργει σε κανενα(αν κανω λαθος διορθωστε).
    Και κατι σημαντικο... ΠΟΤΕ μην αφηνεις το μηχανακη να αδειαζει εντελως,μπορει να τραβηξει σκουπιδια το καρμπυλατερ(2 φορες παθων)και να σε αφησει στη μεση του πουθενα,δυστηχως δεν εχει φιλτρο βενζινης και πιστεψε με το καθαρισμα δεν ειναι και τοσο ευκολο,ουτε για την τσεπη αμα στο κανει μαστορας ουτε για εσενα αμα το κανεις μονος.

  4. #4
    οποτε βαλτε ρε παιδεσ ενα φιλτρο βενζινησ

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
    Η αυτονομια εξαρταται αρκετα απο εσενα,εγω σε χαλαρη διαδρομη εχω κανει 160χλμ με ενα γεμισμα,με τσιτα το γκαζι μου βγαζει περιπου 100-110.
    Το λαμπακι της ρεζερβας δεν αναβει ουτε σε μενα και νομιζω οτι δεν λειτουργει σε κανενα(αν κανω λαθος διορθωστε).
    Και κατι σημαντικο... ΠΟΤΕ μην αφηνεις το μηχανακη να αδειαζει εντελως,μπορει να τραβηξει σκουπιδια το καρμπυλατερ(2 φορες παθων)και να σε αφησει στη μεση του πουθενα,δυστηχως δεν εχει φιλτρο βενζινης και πιστεψε με το καθαρισμα δεν ειναι και τοσο ευκολο,ουτε για την τσεπη αμα στο κανει μαστορας ουτε για εσενα αμα το κανεις μονος.
    Kαι εμενα τα ιδια με εσενα βγαζει σε αυτονομια...
    Σκουπιδακια απο τι ρε συ?!
    Απο την βενζινη αν εχει ,γτ το ντεποζιτο ειναι πλαστικο κ δεν παιζουν σκουριες...

    Αν και αυτο δε το εχω καταλαβει ποτε...Αφου ετσι και αλλιως τραβαει βενζινη απο τον πατο του ντεποζιτου.αρα και γεματο να ειναι παλι θα τραβηξει τα σκουπιδια που ειναι κατω-κατω...
    Εκτος και αν σκεφτομαι κατι λαθος...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    δε τσεκαρεις το λαμπακι για αρχη?

    Ρε πουστη εχω κατεβασει το manual αλλα δε τα λεει ολα...
    Αλλο μυστηριο και αυτο...

    Ουτε πως να βγαλεις τα τακακια δε λεει...
    Υπαρχει αλλο manual για τον αγοραστη και αλλο για τον μαστορα.
    Αυτο που εχω δεν αναφερει ουτε πως ρυθμιζεις βαλβιδες,ουτε πως κανεις εξαερωση συμπλεκτη...

  7. #7
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Ρε πουστη εχω κατεβασει το manual αλλα δε τα λεει ολα...
    Αλλο μυστηριο και αυτο...

    Ουτε πως να βγαλεις τα τακακια δε λεει...
    Υπαρχει αλλο manual για τον αγοραστη και αλλο για τον μαστορα.
    Αυτο που εχω δεν αναφερει ουτε πως ρυθμιζεις βαλβιδες,ουτε πως κανεις εξαερωση συμπλεκτη...

    mallon to owners manual exeis γι αυτο...

    το repair manual einai αυτο που εχει τα παντα ολα μεσα...



    τωρα νταξ, τακακια αμα εχεις ξαναλλαξει σε μηχανακι δε θα εχεις προβλημα με του lc4...
    βαλβιδες αμα δεν εχεις ξαναρυθμισει, μην πειραξεις για την υγεια του κινητηρα σου (τωρα βεβαια αμα θες ντε και καλα να μαθεις πως ρυθμιζονται μπορω να σου δειξω τι και πως)

    εξαερωση στο συμπλεκτη κανεις οπως και στα υδραβλικα των φρενων, ιδιο κυκλωμα, ιδια διαδικασια




    τωρα για το λαμπακι, βγαλε τη μασκουλα μωρε για αρχη και θα βγαλεις ακρη...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    mallon to owners manual exeis γι αυτο...

    το repair manual einai αυτο που εχει τα παντα ολα μεσα...



    τωρα νταξ, τακακια αμα εχεις ξαναλλαξει σε μηχανακι δε θα εχεις προβλημα με του lc4...
    βαλβιδες αμα δεν εχεις ξαναρυθμισει, μην πειραξεις για την υγεια του κινητηρα σου (τωρα βεβαια αμα θες ντε και καλα να μαθεις πως ρυθμιζονται μπορω να σου δειξω τι και πως)

    εξαερωση στο συμπλεκτη κανεις οπως και στα υδραβλικα των φρενων, ιδιο κυκλωμα, ιδια διαδικασια




    τωρα για το λαμπακι, βγαλε τη μασκουλα μωρε για αρχη και θα βγαλεις ακρη...
    ναι προφανως δεν εχω το repair manual...
    Οχι ρε δε προκειται να ρυθμισω βαλβιδες εγω,χαλαρωσε...
    Απλα,το θελω γτ λεει πολλα και διαφορα χρησιμα ...
    Εξαερωση εκανα...Τακακια το ξερω οτι ειναι ευκολο αλλα αμα εχεις και το manual αισθανεσε σιγουρια...Δεν παιζουν με αυτα...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOMASKTM
    Εγγραφή
    27/07/2006
    Μηνύματα
    922
    το λαμπάκι που έχει στο κοντέρ είναι μόνο για τα lc 8.
    στα lc 4 δεν υπάρχουν ούτε αισθητήρες ούτε τίποτα,οπότε μην ψάχνεις τζάμπα.
    σε εκδρομικό enduro 150-180 χλμ για ρεζέρβα,σε πόλη και βουνό (λίγο δυνατότερα)
    130-150 για ρεζέρβα

  10. #10
    'ΟΠΩς τα γράφει ο Θωμάς...

    Θρέντ της ασχετοσύνης! (καλοπροαίρετα)

    δοκιμασε να βγαλεις το ντεποζιτο... κρέμεται κανενα καλωδιακι (απο φλοτερ) ; ΟΧΙ, άρα δεν εχει ένδειξη βενζίνης ούτε λαμπάκι ούτε τουϊτερ.

    μολις σου κανει διακοπές γυρνας εν κινήσει το ρουμπινέτο στη ρεζερβα και στο πρωτο βενζιναδικο γεμιζεις.

    το δικό μας μηχανακι απο γεματο μέχρι γύρισμα ρεζερβας διανύει 150 χλμ πόλης.

    το ρεζερβουαρ είναι 12λιτρο εκ των οποίων τα 2,5 ειναι ρεζέρβα. άρα με 9.5 λίτρα (και καααατι παραπάνω) κάνεις 150 χλμ ΑΚΑ 6,3Lt/100Κlm

    το καντρανακι του δείχνει μονο ενδειξη θερμοκρασιας, χιλιομετρικη, φωτα και φλας, 2 τριπ, και βεβαια την κοκκινη λυχνια της θερμοκρασιας η αοποία να αναψει ποτέ σταματα επιτόπου!







  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    'ΟΠΩς τα γράφει ο Θωμάς...

    Θρέντ της ασχετοσύνης! (καλοπροαίρετα)

    δοκιμασε να βγαλεις το ντεποζιτο... κρέμεται κανενα καλωδιακι (απο φλοτερ) ; ΟΧΙ, άρα δεν εχει ένδειξη βενζίνης ούτε λαμπάκι ούτε τουϊτερ.

    μολις σου κανει διακοπές γυρνας εν κινήσει το ρουμπινέτο στη ρεζερβα και στο πρωτο βενζιναδικο γεμιζεις.

    το δικό μας μηχανακι απο γεματο μέχρι γύρισμα ρεζερβας διανύει 150 χλμ πόλης.

    το ρεζερβουαρ είναι 12λιτρο εκ των οποίων τα 2,5 ειναι ρεζέρβα. άρα με 9.5 λίτρα (και καααατι παραπάνω) κάνεις 150 χλμ ΑΚΑ 6,3Lt/100Κlm

    το καντρανακι του δείχνει μονο ενδειξη θερμοκρασιας, χιλιομετρικη, φωτα και φλας, 2 τριπ, και βεβαια την κοκκινη λυχνια της θερμοκρασιας η αοποία να αναψει ποτέ σταματα επιτόπου!






    Aυτο κανω ...Μολις κανει διακοπες γυριζω το ρουμπινετο...

    Εγω απο Λευκαδα-Πατρα γυρισα ρεζερβα στα 150χλμ και γεμισα στα 165 μολις μπηκα Πατρα...
    Την Κυριακη που μας περασε γεμισα Ιτεα,ηρθα Πατρα ,εκανα και 2-3 βολτες μεσα στην πολη και γυρισα ρεζερβα στα 135χλμ...

    Οποτε ενταξει ειμαι...
    Βασικα,στην αρχη ανησυχησα με τις διακοπες γτ περιμενα να αναψει λαμπακι κ δεν ειδα τιποτα...
    Αλλα ολα οκ τοτε.εμενα παιζει να καιει και λιγο περισσοτερο λογω πειραγμενου καρμπυρατερ...
    Εχω εξατμισεις απο λαιμους και φιλτρο

    Ευχαριστω παιδες πολυ

  12. #12
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Xαζευοντας το θρεντακι βλεπω ποση δουλεια σε θεμα οικονομιας εχουν κανει οι ψεκασμοι στα μηχανακια.Το δικο μου το 690 εχει 12 λιτρα ρεζερβουαρ(10+2 ρεζερβα).Δεν εχει καψει παραπανω απο 15χλμ/λιτρο(150 χλμ για ρεζερβα) πηγαινοντας με 150-160 στην εθνικη.Με χαλαρη ασφαλτινη 100-120 βγαζει 210χλμ εως την ρεζερβα και στο χωμα εκδρομικα 17χλμ/λιτρο.Αυτα με βαση τις ενδειξεις κοντερ οι οποιες εχουν μια απωλεια της ταξης του 4% μετρημενο με GPS.Πηγαινοντας μια φορα χαλαρα για να μην μεινω απο βενζινη(που τελικα εμεινα στην Σινδο,ας ειναι καλα η ''πληθωρα'' βενζιναδικων στην Εγνατια!) τα 2 λιτρα της ρεζερβας μου εβγαλαν 45χλμ!

    ΥΓ Και στο δικο μου υπαρχει λαμπακι για την ρεζερβα και χιλιομετρητης που μετραει τα χλμ που εχεις κανει στη ρεζερβα.Καλυτερα βεβαια θα ηταν ενας δεικτης βενζινης,αλλα δεν εγινε και τιποτα φοβερο που δεν εχει
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Xαζευοντας το θρεντακι βλεπω ποση δουλεια σε θεμα οικονομιας εχουν κανει οι ψεκασμοι στα μηχανακια.Το δικο μου το 690 εχει 12 λιτρα ρεζερβουαρ(10+2 ρεζερβα).Δεν εχει καψει παραπανω απο 15χλμ/λιτρο(150 χλμ για ρεζερβα) πηγαινοντας με 150-160 στην εθνικη.Με χαλαρη ασφαλτινη 100-120 βγαζει 210χλμ εως την ρεζερβα και στο χωμα εκδρομικα 17χλμ/λιτρο.Αυτα με βαση τις ενδειξεις κοντερ οι οποιες εχουν μια απωλεια της ταξης του 4% μετρημενο με GPS.Πηγαινοντας μια φορα χαλαρα για να μην μεινω απο βενζινη(που τελικα εμεινα στην Σινδο,ας ειναι καλα η ''πληθωρα'' βενζιναδικων στην Εγνατια!) τα 2 λιτρα της ρεζερβας μου εβγαλαν 45χλμ!

    ΥΓ Και στο δικο μου υπαρχει λαμπακι για την ρεζερβα και χιλιομετρητης που μετραει τα χλμ που εχεις κανει στη ρεζερβα.Καλυτερα βεβαια θα ηταν ενας δεικτης βενζινης,αλλα δεν εγινε και τιποτα φοβερο που δεν εχει
    Απο τα λεγομενα σου εχω αλλη μια απορια...
    Τα παιδια απο πανω λενε οτι το LC4 δεν εχει λαμπακι...
    Ελα ομως που εχει "trip F" που κανονικα οταν αναψει λαμπακι αρχιζει κ μετραει τα χλμ της ρεζερβας...

    Ρε ειστε σιγουροι οτι δεν εχει ή απλα δεν δουλευει σε κανενα και για να μην μας κραζουν οι γιαπωνεζοι λεμε οτι δεν εχει???

  14. #14
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Απο τα λεγομενα σου εχω αλλη μια απορια...
    Τα παιδια απο πανω λενε οτι το LC4 δεν εχει λαμπακι...
    Ελα ομως που εχει "trip F" που κανονικα οταν αναψει λαμπακι αρχιζει κ μετραει τα χλμ της ρεζερβας...

    Ρε ειστε σιγουροι οτι δεν εχει ή απλα δεν δουλευει σε κανενα και για να μην μας κραζουν οι γιαπωνεζοι λεμε οτι δεν εχει???
    Δεν ξερω τι παιζει με το δικο σου 640,ξερω ομως οτι τα κοντερ παιζουν φουστα-μπλουζα σε ολα τα μοντελα της ΚΤΜ.Το δικο μου κοντερ εχει λαμπακι για το ABS καθως και ενα διακοπτη απενεργοποιησης του ABS,τα οποια βεβαια σε μενα ειναι ανενεργα αλλα τα εχει το 990 που φοραει το ιδιο κοντερ.Αν το trip F που εχεις δουλευει,εισαι τυχερος!
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Δεν ξερω τι παιζει με το δικο σου 640,ξερω ομως οτι τα κοντερ παιζουν φουστα-μπλουζα σε ολα τα μοντελα της ΚΤΜ.Το δικο μου κοντερ εχει λαμπακι για το ABS καθως και ενα διακοπτη απενεργοποιησης του ABS,τα οποια βεβαια σε μενα ειναι ανενεργα αλλα τα εχει το 990 που φοραει το ιδιο κοντερ.Αν το trip F που εχεις δουλευει,εισαι τυχερος!
    Mα πως να δουλεψει αμα δεν δουλευει το λαμπακι...
    Αφου απο αυτο περνει εντολη για να αρχισει να μετραει...

    Ααααααα...Τωρα το θυμηθηκα ...
    Μεσα στην μασκα υπαρχει και μια αποσυνδεδεμενη φυσα...Η οποια με μια προχειρη ματια που εριξα δεν παει καπου...
    Ειναι τετραγωνη,με 4 υποδοχες και εχει κιτρινο-κοκκινο-κιτρινοκοκκινο-κοκκινοπρασινο καλωδια...
    Ο μηχανικος μου ειπε οτι ειναι ξεμπαρκει μιας και εκτος απο τα κοντερ που πανε φουστα-μπλουζα πανε και οι πλεξουδες...


    Τι να πω...
    Θα μαθω να ζω χωρις λαμπακι... :smilea:

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm Lc4 640 ή Klr 650?
    από adiakritoss στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2006, 19:50
  2. Ktm Lc4 640 2005
    από mrfield στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/03/2006, 08:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF