Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 55

Θέμα: Τράβηγμα προς τα δεξιά στο CBF-600 2008 (ψεκαστό)

  1. #16
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Προσωπικά δεν το βρίσκω τυχαίο πάντως ότι αναφέρθηκε από τόσους κατόχους, το είχε πει και ο stevelo εδώ (5ο ποστ), δεν μπορεί, για κάποιο λόγο έπεσαν τόσες αναφορές μαζεμένες. Δεν μπορεί να κάθονται όλοι στραβά στη σέλα, δεν μπορεί να φταίνε όλων οι μπαγκαζιέρες.. κι όλοι μιλάνε για το νέο το ψεκαστό.
    Τι να πω... μπορεί.

    Αν όλοι μάλιστα αναφέρουν τράβηγμα προς τα δεξιά, συγκεκριμένα, τότε είτε είναι πολιτικό σημάδι των περίεργων καιρών που έρχονται είτε τελικά φταίει πράγματι η εξάτμιση.

    Ας ελπίσουμε ότι φταίει η εξάτμιση!



  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Ας ελπίσουμε ότι φταίει η εξάτμιση!
    Το πιο πιθανό Νίκο, ενώ μοιάζει με του καρμπυρατεράτου σίγουρα θα έχει αλλαγές αφού άλλαξε και το μοτέρ του. Κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται σε αυξημένο βάρος, αυτό πιστεύω αν και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για τίποτα ακόμα.

    Είδωμεν

  3. #18
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    καλό θα ήταν να ξεκινήσεις και από τα απλά, όπως έλεγχος ελαστικών για σωστές πιέσεις κ ευθυγράμμιση τιμονιού-ρόδας. Πολλές φόρες φτάνεις να αναρωτιέσαι για πλαίσια κλπ και είναι κάτι πολύ απλό.
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  4. #19
    Παιδιά η μηχανή τραβάει δεξιά και δεν είναι ιδέα κανενός. Το πως και το γιατί δεν το γνωρίζω. Την οδήγησαν και στην αντιπροσωπεία που την πήγα για το πρώτο service (1000 Km) και τράβαγε και σε αυτούς. Μιλάμε για τράβηγμα δεξιά όταν αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι. με τα χέρια στο τιμόνι αν τράβαγε τότε....
    Μου έβγαλαν τον μπροστά τροχό και τον έλεγξαν μήπως το λάστιχο έχει πρόβλημα και του έκαναν και ζυγοστάθμιση αλλά τίποτα.
    Η προηγούμενη μηχανή μου (transalp 650cc) πήγαινε τουφέκι είτε είχα τη μπαγκαζιέρα είτε όχι.
    Επίσης να πω πως η απάντηση των υπεύθυνων του σαρακάκη ότι τα μηχανάκια δεν οδηγούνται χωρίς χέρια... είναι γνωστή σε όλους και φυσικά δηλώνει την ασχετοσύνη τους και την αδιαφορία τους.
    Γιατί δεν μαζευόμαστε να απευθυνθούμε στην Honda Ευρώπης; Ένα e-mail να τους στείλουμε να δούμε τι θα μας πούνε.

  5. #20
    EΓΩ ΠΑΙΔΕΣ.........ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ


    Στό συγκεκριμμένο μοντέλλο ούτε στήν ίδια έταιρεία....





  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ........
    ΚΑΠΟΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ........
    Ή άπάντηση τους ήταν πώς μιά άπόκλιση τής τάξεως τού 4%+-
    είναι στά άπολύτως φυσιολογικά πλαίσια.
    Καί ότι τά μηχανάκια δέν όδηγούνται χωρίς χέρια...!!
    Μπορεί να είμαι και λάθος όμως εγώ αυτό μπορώ να το δεχτώ, κάτι παρόμοιο συνέβαινε και στο πρώτο Ζ-750 αν θυμάστε. Απ'τη στιγμή που δεν επιρρεάζει την οδήγηση και ειδικά αφού δεν βάζει τη ζωή κανενός σε κίνδυνο, μια μικρή απόκλιση αυτής της τάξης τη θεωρώ μηδαμινή και δέχομαι και τον όρο "φυσιολογική" που χρησιμοποιούν οι εταιρίες. Στη Hayabusa και στις ταχύτητες που αναπτύσσει υποθέτω ότι θα υπήρχε πρόβλημα και μάλιστα ορατό, ίσως μικρό ίσως μεγάλο.. στα Ζ-750 και στα CBF δεν αναφέρθηκε κάτι ανησυχητικό ποτέ. Αλήθεια, τα χέρια γιατί τα αφήνουμε απ'το τιμόνι;


  7. #22
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Αλήθεια, τα χέρια γιατί τα αφήνουμε απ'το τιμόνι;

    Για να δούμε αν τραβάει το μηχανάκι?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Για να δούμε αν τραβάει το μηχανάκι?
    Κι αν δούμε ότι τραβάει; Υπάρχει λόγος να τ'αφήσουμε ξανά;

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Μπορεί να είμαι και λάθος όμως εγώ αυτό μπορώ να το δεχτώ, κάτι παρόμοιο συνέβαινε και στο πρώτο Ζ-750 αν θυμάστε. Απ'τη στιγμή που δεν επιρρεάζει την οδήγηση και ειδικά αφού δεν βάζει τη ζωή κανενός σε κίνδυνο, μια μικρή απόκλιση αυτής της τάξης τη θεωρώ μηδαμινή και δέχομαι και τον όρο "φυσιολογική" που χρησιμοποιούν οι εταιρίες. Στη Hayabusa και στις ταχύτητες που αναπτύσσει υποθέτω ότι θα υπήρχε πρόβλημα και μάλιστα ορατό, ίσως μικρό ίσως μεγάλο.. στα Ζ-750 και στα CBF δεν αναφέρθηκε κάτι ανησυχητικό ποτέ. Αλήθεια, τα χέρια γιατί τα αφήνουμε απ'το τιμόνι;


    ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ ΠΟΤΕ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΠΑΝΙΚΟΥ..........


    Καί είδικά μέ μπλοκάρισμα τού πίσω τροχού μέ τέτοιο μηχανάκι...??

    Αύτό πού μούκανε έμένα κουτσουκέλα είχε τελική πάνω άπό 200....!!


    Λίγα είναι...??

    Μετά τά 170-180 πήγαινε σά βάρκα...!!

    Λές νά φταίει αύτό τό τράβηγμα...??






  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Κάντε κι έναν έλεγχο στην ντίζα του συμπλέκτη. Αν κάνει πολύ κλειστή καμπύλη λειτουργεί σαν ελατήριο, και επηρεάζει το τιμόνι.
    Αν σηκώσουμε την μηχανή στο κεντρικό σταντ, χωρίς να πατάει η μπροστινή ρόδα, τότε φαίνεται αν το μπροστινό σύστημα έχει την τάση να στρίψει δεξιά η αριστερά.
    Αν δεν διαθέτει κεντρικό σταντ, λύστε την μανέτα και κοιτάξτε αν η ντίζα την τραβάει η την σπρώχνει.
    Σαν έλεγχος δεν κοστίζει τίποτε.

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ ΠΟΤΕ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΠΑΝΙΚΟΥ..........
    Καί είδικά μέ μπλοκάρισμα τού πίσω τροχού μέ τέτοιο μηχανάκι...??
    Αύτό πού μούκανε έμένα κουτσουκέλα είχε τελική πάνω άπό 200....!!
    Λίγα είναι...??
    Μετά τά 170-180 πήγαινε σά βάρκα...!!
    Λές νά φταίει αύτό τό τράβηγμα...??
    Δεν αντιλέγω Νικόλα, το είπα εξάλλου ότι μπορεί να κάνω και λάθος. Δεν άκουσα κανέναν όμως να παραπονεθεί για αυτό το πράγμα ούτε αναφερόμενος στο Ζ-750 αλλά ούτε και στο CBF το ψεκαστό, κανείς τους δεν φρέναρε με πολλά να τον ρίξει στον καρσιλαμά; Και τα δύο διακοσσαρίζουν. Αν εσύ λες ότι είχες πρόβλημα μπορώ να το δεχτώ ακούγοντας την εμπειρία σου, μιλώντας βέβαια για ίσιο μηχανάκι κι όχι για ένα απ'αυτά που τραβούν ελάχιστα αφήνοντας τα χέρια απ'το τιμόνι. Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος, όλοι να μάθουμε θέλουμε γι'αυτό και συζητάμε εξάλλου. Γιατί μέχρι στιγμής εγώ προσωπικά τίνω περισσότερο στο να εμπιστεύομαι τις εταιρίες που κατασκευάζουν μηχανάκια χρόνια και πιστεύω ότι δεν θα άφηναν ένα τέτοιο θέμα στην τύχη. Πόσο μάλλον να τους ξεφύγει κιόλας, έτσι;


  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/06/2008
    Μηνύματα
    111
    Εχοντας απο τα πρωτα ψεκαστα cbf σας λεω οτι μαλλον ολα τραβανε

    Η honda λεει για ελαστικα.....τι να πω

    Εμενα μετα απο 6000 χλμ και αφου το ξαναεδεσα δεν τραβαει

    Ισως τα λαστιχα........θα ηθελα να ρωτησουμε και τους κατοχους hornet αν εχουν τα ιδια

    Αν ειναι ομως να κανουμε βαβουρα στην εξω απο εδω honda εγω ειμαι μεσα

  13. #28
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    CBF 600S καρμπυρατερατο, με αλλαγμενο τελικο, δεν τραβαγε ουτε τραβαει...

    και ενα ψεκαστο 2008 μονελο που οδηγησα δεν ειχα παρατηρησει τετοιο θεμα...

    παντως οπως σωστα ειπωθηκε πρεπει η δοκιμη να επαναληφθει πολλες φορες σε εντελως επιπεδο δρομο...συνηθως η κλιση που εχουν οι δρομοι για την απορροη της βροχης σε κανει να πιστευεις οτι το μηχανακι τραβαει δεξια, τσεκαρε επισης και τους ρεγουλατορους της αλυσιδας αν ειναι ρυθμισμενοι σωστα, μηπως παταει στραβα ο αξονας του πισω τροχου.

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/05/2009
    Μηνύματα
    271
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ikarosk
    Κάντε κι έναν έλεγχο στην ντίζα του συμπλέκτη. Αν κάνει πολύ κλειστή καμπύλη λειτουργεί σαν ελατήριο, και επηρεάζει το τιμόνι.
    Αν σηκώσουμε την μηχανή στο κεντρικό σταντ, χωρίς να πατάει η μπροστινή ρόδα, τότε φαίνεται αν το μπροστινό σύστημα έχει την τάση να στρίψει δεξιά η αριστερά.
    Αν δεν διαθέτει κεντρικό σταντ, λύστε την μανέτα και κοιτάξτε αν η ντίζα την τραβάει η την σπρώχνει.
    Σαν έλεγχος δεν κοστίζει τίποτε.
    Αυτο δεν το ειχα σκεφτει και μου ακουγεται και λογικο!

  15. #30
    Τα πάντα ρει Το avatar του/της Sotirios
    Εγγραφή
    26/02/2007
    Μηνύματα
    668
    Παίδες ρίξτε μια ματιά και σε αυτό που είπε ο Lamoun σχετικα με ευθυγράμιση τυ πίσω τροχού το βλέπεις και μόνο σου δεν χρειάζεται να πας σε μάστορα...

    Εμένα πάει καρφί εεεε!!!... αν εξαιρέσουμε τους γνωστούς κραδασμούς στο τιμόνι που μετά από κάποια ταχύτητα εξαφανίζονται. Τους κάνει και το ψεκαστό αυτούς τους κραδασμούς στο τιμόνι?
    Ταξίδια με φωτογραφικές μηχανές ή με δίκυκλες μηχανές, όπως και να έχει
    μας χαλαρώνουν και μας χαρίζουν ξεχωριστές στιγμές http://www.lightrap.net

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τραβηγμα προς τα δεξια
    από giannis21 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2009, 19:24
  2. Συντονισμοί στο CBF-600S
    από bsari στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2005, 22:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF