Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 38

Θέμα: Mπουμπουκος...

  1. #1
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446

    Mπουμπουκος...

    http://www.youtube.com/watch?v=6cWLf...layer_embedded



    Ηθελα να το βαζω στους προβληματισμους ,αλλα ειπα να μην του δωσω αξια :smilea:
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    ειναι οντως αστειος...

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/04/2009
    Μηνύματα
    291
    Μάλλον τους μπέρδεψε με τους εφοπλιστές και οι 2 με λιμάνια έχουν να κάνουν!!!Και οι 2 "εργάζονται" οπότε λιμενεργάτες είναι όλοι!!!
    Και γω που απο Δευτέρα θα πάω για μια δουλεία κοντά στο λιμάνι λιμενεργάτης είμαι!!

  4. #4
    Φυσάει κόντρα!!! Το avatar του/της emiliano
    Εγγραφή
    05/03/2009
    Μηνύματα
    150
    Μέχρι και το μόγγολο ο αδερφός του έβαλε τα γέλια
    "Μην ντρέπεσαι να ρωτήσεις Σύντροφε/ Μην αφεθείς να πείθεσαι/ Μάθε να βλέπεις συ ο ίδιος!/
    Ο,τι δεν ξέρεις ο ίδιος/ καθόλου δεν το ξέρεις/ Έλεγξε το λογαριασμό/ Εσύ θα τον πληρώσεις/
    Ψάξε με τα δάχτυλα κάθε σημάδι/Ρώτα: πώς βρέθηκε αυτό εδώ/Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία."

    "Εγκώμιο για τη μάθηση" Μπέρτολτ Μπρεχτ

  5. #5
    BMW R 1200 GS Adventure. Το avatar του/της felter
    Εγγραφή
    21/03/2007
    Μηνύματα
    309
    :smilea:
    Shoei X-Spirit
    r1200gs@hotmail.gr

  6. #6
    Μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2007
    Μηνύματα
    76
    ίσως να έχει και λίγο δίκιο εδώ http://troktiko.blogspot.com/2009/10...post_3445.html γράφει οτι οι μισθοί το 2005 ήταν μέχρι και 10.000 ? το μήνα

  7. #7
    λεφτχαντιτ Το avatar του/της doctor x
    Εγγραφή
    29/04/2007
    Μηνύματα
    380
    εχει εξοδα ο αγωνας....
    πρωταθλητης Ευρωπης

  8. #8
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    Υπάρχουν δουλειές που αμοίβονται πολύ καλά

    Η αμοιβή όμως δεν είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων μεταξύ των οποίων:
    ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ που έχει κάθε δουλειά και
    το κέρδος που προσφέρει στον εργοδότη τους.

    (Δείτε για παράδειγμα τις αμοιβές των ice raod trackers και αυτών με τα καβούρια, στις εκπομπές του ΣΚΑΙ και θα καταλάβετε)

    Είναι γεγονός ότι οι λιμενεργάτες αμοίβονται καλύτερα από τους "απλούς" εργάτες
    Είναι όμως γεγονός ότι αν πέσουν από το conteiner απλά θα σκοτωθούν.
    Είναι επικίνδυνη και δύσκολη δουλειά.
    Είναι δουλειά από την οποία ο ΟΛΠ βγάζει χρήματα.

    Συνεπώς γιατί να μην τα πέρνουν;;;

    Το ότι ο εκάστοτε εργοδότης θέλει να μειώσει το κόστος του είναι αυτονόητο.
    Δεν ξέρω τα ακριβή δεδομένα, αλλά συνήθως, κανείς δεν έχει απόλυτα δίκιο και κανείς απόλυτα άδικο.

    Το θέμα είναι να βρεθεί μία λύση ικανοποιητική για όλους.


  9. #9
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Οντως βγαζουν πολλα λεφτα οι λιμενεργατες ειναι γεγονος...

    και οσο και αν σας ακουγεται περιεργο, ειναι απιστευτη κλικα και ειναι πολυ δυσκολο να πιασεις δουλεια σαν λιμενεργατης, εαν δεν εχεις τις καταλληλες διασυνδεσεις.

    Απο εκει και επειτα αυτο δεν αναιρει η ακυρωνει κατι!

  10. #10
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    οντως υπαρχει κινδυνος στις δουλειες αυτες...



    και οι ναυτικοι ρε παιδια καπου τοσα βγαζουν το μηνα...γιατι δε γινοντε ναυτικοι τοτε ολοι?
    ποιος θελει να περασει ολη του τη ζωη σε ενα καραβι αραγε...



    απο το να τα περνουν οι μλκες οι βουλευτες παντως που καθοντε σππιτι τους και βλεπουν το λαζοπουλο, καλυερα να τα περνουν εργατες...

  11. #11
    Υπάρχουν 2 διαφορετικά αλλά συνδεόμενα θέματα.

    1ον η σύμβαση της Ελλάδας με την cosco

    Ξεκινάμε καταρχήν ότι οι θαλάσσιες μεταφορές ΔΕΝ είναι ελεύθερη-ανοιχτή αγορά. Η ΕΕ δεν επιτρέπει απλά ξένες εταιρείες να ελέγχουν, παίρνουν μέρος στης θαλάσσιες μεταφορές εμπορευμάτων. Η ελληνική κυβέρνηση τους έγραψε στα @@ της και υπέγραψε σύμβαση με τους κινέζους.

    Δόθηκε στους Κινέζους η προβλήτα ΙΙ, η μεγαλύτερη απο τις δύο και η μόνη εν λειτουργία, η προβλήτα Ι είναι εκτός λόγο εργασιών. Και οι κινέζοι έχουν ΜΕΛΟΝΤΙΚΑ υποχρέωση να φτιάξουν άλλη μια προβλήτα (ΙΙΙ). Με απλά λόγια, προς το παρών, ΌΛΗ η διακίνηση conteiner θα γίνετε απο την cosco μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην προβλήτα Ι και να ολοκληρωθεί ΚΑΠΟΤΕ η κατασκευή απο την εταιρεία η προβλήτα ΙΙΙ

    2ον εργασιακό

    Αυτή την στιγμή απασχολούνται περίπου 600-700 άτομα στο διακίνηση κοντέινερ. Οι μόνιμοι του ΟΛΠ δεν κινδυνεύουν μιας και προβλέπεται απόσπασή τους σε άλλες θέσεις του δημοσίου. 400 λιμενεργάτες και 350 συμβασιούχοι του ΟΛΠ όμως μένουν στο αέρα. Η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση, βάση της σύμβασης, να απασχολήσει μέρος του προϋπάρχον εργατικού δυναμικού. Οπότε μιλάμε για ένα μεγάλο ποσοστό ανέργων. Και αυτό είναι το μεγαλύτερο αγκάθι που πρέπει να λυθεί.

    Παλαιότερα όντως υπήρχαν τραγικά μεγάλοι μισθοί, πολλαπλάσιοι του βασικού που δεν τους δικαιολογεί καμία επικινδυνότητα. Απλά ο ΟΛΠ δούλευε ανεξέλεγκτα... Τελευταία λένε ότι έχουν μειωθεί αυτά τα παρατράγουδα.








    http://www.ethnos.gr/article.asp?cat...&pubid=7114818

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
    Υπάρχουν δουλειές που αμοίβονται πολύ καλά

    Η αμοιβή όμως δεν είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων μεταξύ των οποίων:
    ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ που έχει κάθε δουλειά και
    το κέρδος που προσφέρει στον εργοδότη τους.

    (Δείτε για παράδειγμα τις αμοιβές των ice raod trackers και αυτών με τα καβούρια, στις εκπομπές του ΣΚΑΙ και θα καταλάβετε)

    Είναι γεγονός ότι οι λιμενεργάτες αμοίβονται καλύτερα από τους "απλούς" εργάτες
    Είναι όμως γεγονός ότι αν πέσουν από το conteiner απλά θα σκοτωθούν.
    Είναι επικίνδυνη και δύσκολη δουλειά.
    Είναι δουλειά από την οποία ο ΟΛΠ βγάζει χρήματα.

    Συνεπώς γιατί να μην τα πέρνουν;;;

    Το ότι ο εκάστοτε εργοδότης θέλει να μειώσει το κόστος του είναι αυτονόητο.
    Δεν ξέρω τα ακριβή δεδομένα, αλλά συνήθως, κανείς δεν έχει απόλυτα δίκιο και κανείς απόλυτα άδικο.

    Το θέμα είναι να βρεθεί μία λύση ικανοποιητική για όλους.

    Μιλάμε για αμοιβές που ξεπερνούν τις 5.000 και έφταναν μέχρι και πάνω απο τις 10.000 μηνιαίως.

    Αν ήταν όμως μπάτσοι θα λέγαμε ότι το επέλεξαν... Ας έκαναν άλλη δουλειά...

    Ας έχουμε τα ίδια μέτρα και σταθμά για όλους...

    10.000 είναι τρελά λεφτά. Ας επιλέξουν ΟΛΟΙ μια πιο ακίνδυνη δουλειά αν δεν τους αρέσει...

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/04/2009
    Μηνύματα
    291
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ermiss
    Μιλάμε για αμοιβές που ξεπερνούν τις 5.000 και έφταναν μέχρι και πάνω απο τις 10.000 μηνιαίως.

    Αν ήταν όμως μπάτσοι θα λέγαμε ότι το επέλεξαν... Ας έκαναν άλλη δουλειά...

    Ας έχουμε τα ίδια μέτρα και σταθμά για όλους...

    10.000 είναι τρελά λεφτά. Ας επιλέξουν ΟΛΟΙ μια πιο ακίνδυνη δουλειά αν δεν τους αρέσει...
    Οι μπάτσοι εν δουλεύουν!Και για πληρωμένοι δολοφόνοι δημοσίου μια χαρά αμοίβονται(εντάξει παίζουν κ κανα 2 καλά παιδιά στους 1000 ή 10000)

  14. #14
    λεφτχαντιτ Το avatar του/της doctor x
    Εγγραφή
    29/04/2007
    Μηνύματα
    380
    ermiss THANX για το αρθρο
    πρωταθλητης Ευρωπης

  15. #15
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
    Υπάρχουν δουλειές που αμοίβονται πολύ καλά

    Η αμοιβή όμως δεν είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων μεταξύ των οποίων:
    ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ που έχει κάθε δουλειά και
    το κέρδος που προσφέρει στον εργοδότη τους.

    (Δείτε για παράδειγμα τις αμοιβές των ice raod trackers και αυτών με τα καβούρια, στις εκπομπές του ΣΚΑΙ και θα καταλάβετε)

    Είναι γεγονός ότι οι λιμενεργάτες αμοίβονται καλύτερα από τους "απλούς" εργάτες
    Είναι όμως γεγονός ότι αν πέσουν από το conteiner απλά θα σκοτωθούν.
    Είναι επικίνδυνη και δύσκολη δουλειά.
    Είναι δουλειά από την οποία ο ΟΛΠ βγάζει χρήματα.

    Συνεπώς γιατί να μην τα πέρνουν;;;

    Το ότι ο εκάστοτε εργοδότης θέλει να μειώσει το κόστος του είναι αυτονόητο.
    Δεν ξέρω τα ακριβή δεδομένα, αλλά συνήθως, κανείς δεν έχει απόλυτα δίκιο και κανείς απόλυτα άδικο.

    Το θέμα είναι να βρεθεί μία λύση ικανοποιητική για όλους.


    Kι ο οικοδόμος αν πέσει από τον 12 όροφο μάλλον σίγουρα θα πεθάνει.... αλλά δεν τον βλέπω να παίρνει τόσα.....

    Κι αν κάνει απεργεία, το πολύ πολύ να χάσει ο εργολάβος...

    Οι κύριοι αυτοί όμως, κλείσανε το λιμάνι, τα προϊόντα που δεν ξεφορτώνουν θα μας έρθουν από άλλο λιμάνι πολύ πιο ακριβά και πληρώνυιμε ποινική ρήτρα 1,5 εκατ. Ευρώ την ημέρα....

    τεσπα, τα είπαν κι άλλοι πι οπάνω καλύτερα από εμένα...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF