Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Ο έλληνας, η επιχειρηματικότητα κλπ παραμύθια

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583

    Ο έλληνας, η επιχειρηματικότητα κλπ παραμύθια

    Χτες, για άλλη μια φορά, καταλαβα απο πρώτο χέρι, γιατι δεν πάμε μπροστα σαν χώρα. Πήγαμε με τον θείο στην έκθεση σκαφών, για την καθιερωμένη ετήσια 8αωρη βόλτα.

    Ο θείος φουσκωτό εδώ και 30-40 χρόννια, με άπειρα μίλια στην πλάτη, αιωνίος νεανίας, αλλα'τα χρόννια πιέζουν για καμπίνα πια. Και ξεκινάμε να χαζεύουμε καμπινάτα φουσκωτά. Στον χώρο παίζουν ΜΟΝΟ ελληνικά της προκοπής. Της προκοπής ενοώντας ότι μπορούν να βγάλουν άνετα 6αρια και 7αρια στο Αιγαίο.Οι μόνοι που ψιλοανταγωνίζοντε είναι οι μαφιοζοι της διπλανής πόρτας, με τρελό ντιζάιν και πολύ καλή ποιότητα, αλλά με γάστρες πολύ υποδεέστερες. Στην Ιταλία η φορολογία έχει να κάνει με την υποδύναμη, οπότε βαθιά V και λοιπές μαγκιές δεν πολυ παίζουν.

    Οι τιμές στα 10μετρα παίζουν, στους έλληνες, απο 80χιλιάρικα μέχρι 170. Εχει και παραπάνω, αλλά δεν το συζητάμε. Οι "νορμάλ" καταστάσεις είναι στα 130-140.

    Στον αντίποδα παίζουν σκληρά σκάφη απο Αμερική, ψαράδικα με γάστρες τύπου "τσιγαράδικου" δεκαετίας 80, παρα πολλούς χώρους, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ποιότητα κατασκευης, μικρότερη ανάγκη υποδύναμης, μικρότερηι κατανάλωση και πανέμορφα. Κόστος? 70-80 χιλιάρικα τα "νορμάλ" και μέχρι 140 τα "εξωτικά". Οι γάλλοι είχαν και αυτοί 1-2 απιστευτιές με 110-130 χιλιάρικα, και απίστευτη χλίδα. Να σημειώσω ότι εγώ το παραμύθι "φουσκωτό ίσον ασφάλεια" το ακούω και γελάω, σε αντίθεση με τον θείο που έχει μείνει λίγο στα 80s.

    Και κάπου εκεί αρχίζω τις ερωτήσεις στους έλληνες κατασκευαστές: Γιατί αυτοί τόσο και εσεις τα διπλά? Οι παπάτζες που άκουσα είναι άνευ προηγουμένου. Τι φτηνό δολλάριο (ναι δεν μεγάλε, και 1-1 να ήταν πάλι είσαι πολύ πιο ακριβός) Τι δεν πάνε στα σκάφη στο Αιγαίο (ναι ο μαλάκας ο αμερικάνος βγάζει σκάφος offshore δηλαδή Ατλαντικό και Ειρνικό, και αυτό το σκάφος δεν πάει στο Αιγαίο) Τι κόστος υλικών (μεγάλε το σκάφος είναι 1400-1500 κιλά. Με 1,5 ευρώ το κιλό ο πολυαιστέρας είμαστε στα 3000 το πολύ, τα υπόλοιπα 127000 τι ακριβώς αφορούν?) κλπ κλπ

    Κάποιοι, λίγοι έλληνες κατασκευαστές, και αυτοί είναι απο τους παλιούς στον χώρο, έχουν δει το έργο, και έχουν μαζέψει τις τιμές τους. Οταν λέμε μαζέψει, μιλάμε για 40-50% κάτω από πέρσυ. Οι υπόλοιποι στον κόσμο της σοκοφρέτας. Κανονικά όμως. "Είμαστε οι καλύτεροι" και δεν μας αγγίζει τίποτα. Πόσες φορές το έχουμε ακούσει σε αυτή τη χώρα, απο ανθρώπους που τελικά της έφαγε η κυρία μαρμάγκα....

    Το θλιβερό είναι οτι αφούν πέθαναν τα καρνάγια, σε λίγο θα πεθάνουν και αυτοί. Το καλό είναι οτι ο θείος ψήνεται για αμερικανιά.

    PS Ναυτικό σαλόνι και ο έλληνας και η θάλασσα. Για άλλη μια φορά δεν υπήρχε ούτε ένα περίπτερο με μικρά ιστιοπλοικά. Κάτι να μπριζώσουν τα πιτσιρίκια. Αλλά και εκεί μιλάμε για ελληνική επιχειηματικότητα. Ολα τα αγωνιστικά τα φέρνει ένας στην Ελλάδα. Αυτός προμηθεύει όλους τους συλλόγους και μάλιστα σε τιμές "ελληνικές" ο οποίος φυσικά δεν έχει κανέναν λόγο να πληρώνει για εκθέσεις. Ελπίζω όχι για πολύ ακόμα.... (δεν θα με απολύσουν κάποια στιγμή? θα με απολύσουν )

    PSII Ισως η καλυτερη και πιο οργανωμένη έκθεση που έχω πάει στην Ελλάδα. Ο χώρος απλά απίστευτος για ελληνικά δεδομένα.


    KΚΟΥΝΑΕΙ ΛΊΓΟ Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ?
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  2. #2
    Δε βοηθά και το κωλόκρατος που αν έχεις βάρκα σε θεωρεί εφοπλιστή...
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  3. #3
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Δεν εχω ιδεα απο σκαφη (ενταξει, απο το CBF μονο) αλλα μηπως παιζουν ρολο τα μεγεθη της εκαστοτε αγορας και κατ επεκταση η ζητηση και η παραγωγη;

    Αλλο πραγμα η αμερικανικη και η ιταλικη αγορα και αλλο η ελληνικη...

    μπορει να λεω και μ@λ@κιες...

    υ.γ. 100+ χιλιαρικα για φουσκωτο;;;!!!! :hypnotize

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Υπάρχουν 2-3 καλοί Ελληνες κατασκευαστές φουσκωτών που σέβονται τα χρήματα που δίνεις, αλλα η πλειονότητα εξακολουθεί να ζει στον κόσμο της αρπαχτής.
    Ρίξε μια ματιά στο Hellenic RIB Forum και με λίγο διάβασμα θα σου λυθούν αρκετές απορίες.

    Το τι τσαπατσουλιά και πουστιές παίζονται πάντως δεν λέγεται.

    ktmakis ακούει?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    hidefnick
    Γιατί σου κάνει εντύπωση ρε φίλε;... και ειδικά σε είδος πολυτελείας;...

    Τα ίδια δεν γίνονται σε πάαης φύσεως αγαθά, ακόμα και αυτά της πρώτης ανάγκης; Πόσο αγοράζουμε εδώ τρόφιμα, ρούχα, παπούτσια και πόσο απο ιστοσελίδες και καταστήματα εξωτερικού;

    Όταν λοιπόν υπάρχει αυτό το χάλι σε πολύ πιο βασικά και αναγκαία πράγματα, σε είδη πολυτελείας που δεν έχουν και καθημερινές πωλήσεις, δεν θα θέλει ο πωλητής να βγάλει ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ, με μια μόνο πώληση;

    Και μετά ρωτάνε γιατί κλείνουν τα εδώ καταστήματα το ένα μετά το άλλο. Οτι θέλουμε λέμε;

    Απλά θέλουν να έχουν σταθερό το ποσοστό κέρδους τους, και όλες τις αυξήσεις και τα έξοδα τους να τις μετακυλίσουν στον πελάτη. Είτε αυτό λέγεται σώβρακο , είτε λέγεται όποιο τρόφιμο, είτε σκάφος θαλάσσης.

    Περαστικά τους ... τα κορόιδα πέθαναν... και αν δεν το καταλάβουν αυτό , σύντομα θα βάλουν λουκέτο και θα γκρινιάζουν για κρίσεις και "δισταγμό καταναλωτών".. πως να μην έχεις δισταγμό και να δίνεις κόκκινη κάρτα όταν σε χρεώνουν κέρατο 50-60% παραπάνω απο όσο αξίζει αυτό που πουλάνε;

    Συγνώμη αλλά τα έχω πάρει με αρκετούς που λένε πως δεν οι καταναλωτές... οχι οι καταναλωτές... εκείνο οι καταναλωτές .. και εκείνο που δεν θέλουν να δούν είναι πως ο κόσμος δεν πετάει πλέον λεφτά. Κοιτάει ακόμα και τα 0,50cents. Πόσο μάλλον όταν φτάνουμε σε ποσά των δεκάδων χιλιάδων ευρώ όπως λες.



    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  6. #6
    Μοτοσυκλετιστής Το avatar του/της dimr1
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    161
    Από φουσκωτά και σκάφη δεν ξέρω. Άν οι πωλητές και οι έμποροι όμως και σε αυτό το χώρο συμπεριφέρονται όπως και στην μοτοσυκλέτα όπου οι περισσότεροι πιστεύουν ότι απευθύνονται σε Μάο Μάο τότε συμφωνώ. Με εκνευρίζει να μας περνάνε για ηλίθιους.

  7. #7
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    εγω ξερω πως το κοστος ζωης στην Ελλαδα ειναι τραγικα υψηλο για καποιον που θελει να κανει μια απλη ζωη.Το φαγητο κοστιζει πολυ ακριβα και η ποιοτητα ειναι μετρια σε προιοντα οπως φρουτα και λαχανικα που η Ελλαδα παραγει...Τις μηχανες και τα αυτοκινητα τα αγοραζουμε ακριβα,τα συντηρουμε ακριβα και η βασικη μετακινηση εχει μεγαλο κοστος σε σχεση με ολη την ευρωπη...ευκαιρειες για δουλεια δεν υπαρχουν...για να κανει καποιος κατι που τον ενδιαφερει πρεπει στανταρ να βαλει πολιτικο μεσαζοντα...και βεβαια οι ελληνικες εταιρειες που κατασκευαζουν διαφορα προιοντα(οπως του θεματος) λειτουργουν με την λογικη της απατεωνιας...δεν εχει σχεση η αγορα η το ευρος η οτιδηποτε παρομοιο...και η αμερικη εχει 300,000,000 κοσμο και εχει πολλες παραπανω εταιρειες.αν δε βαλεις ποσοι μπορουν να εχουν σχετικα γρηγορη προσβαση σε νερο γενικα(λιμνη η θαλασσα) τοτε η σχεση πληθυσμου εταιρειας μειωνεται και ισως ειναι μικροτερη σε σχεση με την ελλαδα...οι νομοι μας ειναι εντελως προχειροι...τετοια πραγματα επρεπε να εχουν αλλη φορολογια ετσι ωστε ο κοσμος να μπορει να περναει ευχαριστα τις ωρες του...
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  8. #8
    Αναλλοίωτος Το avatar του/της Akatanomastos
    Εγγραφή
    28/04/2005
    Μηνύματα
    1.260
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
    εγω ξερω πως το κοστος ζωης στην Ελλαδα ειναι τραγικα υψηλο για καποιον που θελει να κανει μια απλη ζωη.Το φαγητο κοστιζει πολυ ακριβα και η ποιοτητα ειναι μετρια σε προιοντα οπως φρουτα και λαχανικα που η Ελλαδα παραγει...Τις μηχανες και τα αυτοκινητα τα αγοραζουμε ακριβα,τα συντηρουμε ακριβα και η βασικη μετακινηση εχει μεγαλο κοστος σε σχεση με ολη την ευρωπη...ευκαιρειες για δουλεια δεν υπαρχουν...για να κανει καποιος κατι που τον ενδιαφερει πρεπει στανταρ να βαλει πολιτικο μεσαζοντα...και βεβαια οι ελληνικες εταιρειες που κατασκευαζουν διαφορα προιοντα(οπως του θεματος) λειτουργουν με την λογικη της απατεωνιας...δεν εχει σχεση η αγορα η το ευρος η οτιδηποτε παρομοιο...και η αμερικη εχει 300,000,000 κοσμο και εχει πολλες παραπανω εταιρειες.αν δε βαλεις ποσοι μπορουν να εχουν σχετικα γρηγορη προσβαση σε νερο γενικα(λιμνη η θαλασσα) τοτε η σχεση πληθυσμου εταιρειας μειωνεται και ισως ειναι μικροτερη σε σχεση με την ελλαδα...οι νομοι μας ειναι εντελως προχειροι...τετοια πραγματα επρεπε να εχουν αλλη φορολογια ετσι ωστε ο κοσμος να μπορει να περναει ευχαριστα τις ωρες του...
    σωστος

    γιατι μια μεση οικογενεια στην ελλαδα να εχει συνηθως 3 αυτοκινητα/μηχανες, ενα μπαμπας, ενα μαμα, 1 γιος(οι και αλλοι συνδυασμοι) και να μην εχει 1 οχημα και 1 σκαφακι για την ταβλα τους?
    -It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    - Hit it.
    -------------------------------------------------------------------------------
    όλα αυτά, είναι απλά μέρος του πανυγηριού που λέγεται ζωή..
    ------------------------------------------------------------------------------
    νέα προσθήκη

    Definition of a bad boy



  9. #9
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
    σωστος

    γιατι μια μεση οικογενεια στην ελλαδα να εχει συνηθως 3 αυτοκινητα/μηχανες, ενα μπαμπας, ενα μαμα, 1 γιος(οι και αλλοι συνδυασμοι) και να μην εχει 1 οχημα και 1 σκαφακι για την ταβλα τους?
    Μια μεση οικογενεια εχει 3 αμαξια οπως λες αλλα δεν εχει καθολου οικονομιες και σερνει δανεια για το καθε αμαξι της.επισης,τα παιδια για να παρουν το αμαξι προτιμουν να μην σπουδαζουν και καταληγουν σε δουλειες χωρις καμμια προοπτικη ετσι ωστε να ξεπληρωσουν το αμαξι.
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Η αλήθεια είναι πολύ απλή.
    Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές στην Ελλάδα που έχουν ελάχιστες πωλήσεις στο εξωτερικό και βασίζονται κυρίως στην εσωτερική αγορά.
    Και πρέπει να βγάλουν όλα τα έξοδα της επιχείρησής τους με ελάχιστες πωλήσεις.
    Αυτό οδηγεί σε υψηλές τιμές.
    Λογικό και θα κλείσουν, εκτός αν φύγουν Τουρκία η Κίνα.
    Τωρα για 10000+ ? το μέτρο δεν το ήξερα εκτός αν μιλάμε με μηχανές οπότε δεν είναι πολύ περίεργο αν αναλογιστούμε οτι οι βαθιές γάστρες θέλουν πολλά άλογα.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Η αλήθεια είναι πολύ απλή.
    Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές στην Ελλάδα που έχουν ελάχιστες πωλήσεις στο εξωτερικό και βασίζονται κυρίως στην εσωτερική αγορά.
    Και πρέπει να βγάλουν όλα τα έξοδα της επιχείρησής τους με ελάχιστες πωλήσεις.
    Αυτό οδηγεί σε υψηλές τιμές.
    Λογικό και θα κλείσουν, εκτός αν φύγουν Τουρκία η Κίνα.
    Τωρα για 10000+ ? το μέτρο δεν το ήξερα εκτός αν μιλάμε με μηχανές οπότε δεν είναι πολύ περίεργο αν αναλογιστούμε οτι οι βαθιές γάστρες θέλουν πολλά άλογα.
    Με μηχανές μιλάμε, αλλα οι μηχανες αυτή τη στιγμή είναι με κάτι εκτώσεις τρελές.... Επίσης οι 3-4 κατασκευαστές που έχω μια άνεση μαζί τους, έχουν σπρώξει από 20 έως 40 απο τα ακριβά ΕΚΑΣΤΟΣ. Οπότε δεν μιλάμε για μικρή αγορά. Και το γεγονός ότι τα καινούργια ντεκ που αναπτύσουν όλοι είναι για διασκέδαση και όχι για ταξίδι μάλλον το τονίζει. Επίσης το ότι ολοι σπρώχνουν σκάφη με 1-2 350αρες στην ουρά....

    Και επειδή το ψάχνω αρκετά εδώ και κανένα χρόνο, όχι για μπαλόνια συγκεκριμένα, τα κόστη κατασκευής είναι ανέκδοτο σε σχέση με το τι πουλάνε. Τώρα μην μου πείτε ότι η εξέλιξη κοστίζει, γιατί θα γελάμε όλοι μαζί.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  12. #12
    Η απάντηση στα εύλογα ερωτήματα μας είναι απλή …

    ΠΟΛΥ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ …

  13. #13
    Μιας και πρόσφατα είχα μια συζήτηση με μηχανικό-έμπορα απο Κρήτη για το συγκεκριμένο θέμα.
    2-3 πράγματα που μου έκανα εντύπωση΄.

    Υπάρχουν κοντά στις 50 εταιρείες παραγωγής στην Ελλάδα, απο αυτές οι 7-10 είναι πολύ αξιόλογες και ικανές ακόμα και για εξαγωγές.

    Υπάρχουν γερμανικές εταιρείες μεγάλου μεγέθους που κάνουν κατασκευή στην Ελλάδα, με ελληνικό σχέδιο και παραγωγή και πωλούνται έξω!!!!

    Το κολοκράτος θεωρεί τα σκάφη είδος πολυτελείας, για τους τζίρους και τα μεγέθη που μιλάμε θα έπρεπε να θεωρείται βιομηχανία και όχι είδος πολυτελείας. Τους σκίζουν στην φορολόγηση όταν η μισή Ελλάδα είναι πάνω στην θάλασσα. Άσε το ελεύθερο να πουλιέται πιο εύκολα να ανέβει η παραγωγή, να πέσουν οι τιμές, να κάνεις και εξαγωγές, αφου το είδος και ο χώρος έχει μεγάλη ανάπτυξη.

    Ένα 11μετρο κάνει κοντά στις 120κ αλλά έχει δυο μηχανές πάνω που φτάνουν άνετα 40-50 κόμβους. Για να κάνει ταξίδι Πειραιάς-Ηράκλειο καίει 600+ ευρώ!!!!!! με επιστροφή φτάνει τα 1.200-1.400 ανάλογα το καιρό και πόσο θα το σκίσεις.

    Ελάχιστες μαρίνες. Είναι σχεδόν αδύνατον να φτιάξει κάποιος μαρίνα. Για να πας απο Αττική σε Κρήτη είναι ελάχιστα τα σημεία που μπορείς να σταματήσεις για ανεφοδιασμό. Συγκεκριμένα και ΟΛΟΙ σταματάνε εκεί, τα υπόλοιπα νησιά στο χάος. Και μιλάμε ότι η μαρίνες είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις για δήμους ή ιδιώτες, ενοίκιο απο 500-2000 ετησίως και κάθε σκάφος θέλει τουλάχιστον ένα 300 βενζίνες γέμισμα, χώρια φαγώσιμα, είδη πρώτης ανάγκης κλπ.

    Υπάρχουν μαρίνες στα τούρκικα παράλια σε απόσταση 15 λεπτών απο ελληνικά νησιά με μηδέν υποδομή. Πολλοί ξένοι και έλληνες προτιμούν των τούρκων...

  14. #14
    Μπορει να μιλαω χωρις να ξερω, αλλα μιλοντας για ενα σκαφος το οποιο κοστίζει 120.000 ευρω και θελει 600 ευρω γεμισμα για μια διαδρομη. θα μου φαινοταν περιεργο να μην φορολογείτε εξτρα. Με την ιδια λογική ας μην φορολογίσουμε και τον τυπο με το 7λιτρο τζιπακι τιποτα για να πουληθούν περισοτερα τζιπακια και να μπορει ο κοσμος να ανεβενει τα βουνα.

    Μπορει η ελλαδα να ειναι 50% θαλασσα, αλλα εχει και 7 κατοσταρικα βασικο, μην ξεχνόμαστε.

  15. #15
    Ευτυχώς όπως σε όλα τα αγαθά έτσι και στα σκάφη υπάρχουν κατηγορίες πολλές όπως και κατηγορίες κατασκευαστών.
    Φορολογία από 10 μέτρα και πάνω αλλά όχι απαγορευτική για κάποιον που διαθέτει 100Κ.
    Είτε φουσκωτό είτε πολυεστερικό οι επιλογές είναι πάρα πολλές. Το πρόβλημα κατ'εμέ είναι εσωτερική υπόθεση των κατασκευαστών στην Ελλάδα που πέρα από καμμια 10αριά οι υπόλοιποι είναι τυχοδιώκτες που κυνηγάνε με το ντουφέκι τον αδαή πρωτόμπαρκο που θα πάρει μια βάρκα να βάλει την οικογένειά του και το χέρι βαθειά στη τσέπη για λόγους πρεστίζ αντί να ξεκινήσει με κάτι πιο συμβατό με τη τσέπη του και την ναυτοσύνη του.
    Ευτυχώς υπάρχουν και εδώ φορουμ που με μια προσεκτική ματιά θα διαβάσει κανείς τις εμπειρίες (θετικές, αρνητικές) από τα Ελληνικά και ξένα ναυπηγεία. Αν και με μια βόλτα στη Βαρης-Κορωπίου μπορεί έυκολα να πάρει κάποιος μαι ιδέα από το τι είναι ο καθένας. Αλλοι έχουν μια αποθήκη με τσίγκο για ταβάνι μες την υγρασία και τη σκόνη και ανειδίκευτους να πατανε πολυεστέρες και άλλοι χώρο στεγανό με εξειδικευμένους πλαστικατζίδες και χαμόγελο.
    Αν μεταξύ τους οι κατασκευαστές δεν αποβάλλουν τα μικρόβια και τα παράσιτα του χώρου ο κοσμάκης θα συνεχίσει να σπάει τα μούτρα και τα σκάφη του.
    Μόλις ξεκίνησαν τα φουσκωτά όλοι είδαν τη κονόμα και από το να τρίβουν μουράβιες προτίμησαν να νοικιάσουν μια αποθήκη και ένα καλούπι να βάλουν το όνομά τους απάνω. Ετσι έγινε το φουσκωτό από βοηθητικό μια πηγή κονόμας και υπερεκτιμήμένο όσο δεν πάει. Ετσι άρχισαν τα μέτρα να ανεβαίνουν από 5 σε 6,7 μέχρι 10+ μιας και μερικοί καταναλωτές στήριξαν τη προσπάθεια.
    Είναι κατά τη γνώμη μου κάτι σαν τη φούσκα του ΧΑΑ. Σε λίγο θα κάνει μπαμ και θα ξεκαθαρίσει το τοπίο.
    Τα πλαστικά όμως κρατούν και το κύρος και την ποιότητα/τιμή.

    Δεν μπορώ να δεχθώ οτι ένα καμπινάτο φουσκωτό 7μετρο κάνει τα διπλά από ένα πολυεστερικό γιατι πάει καλύτερα με το καιρό στο πλάι. (και τις κόλλες να τρέχουν από τα μπαλλόνια, άβαφτα ταμπούκια και αράχνες στο πολυεστέρα)

    Προσωπικά επειδή μου αρέσουν πολυ τα Αμερικάνικα ψαράδικα θα προτιμούσα λόγω εισοδήματος ένα Ελληνικό Ποσειδών Astrofisher, Ahellas ή άντε ένα Jeanneu Merry Fisher 725.

    Φουσκωτό άνω των 6 μέτρων κατά τη γνώμη μου δεν έχει εφαρμογή, τουλάχιστον στα δικά μου δεδομένα.
    Run, rabbit run


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2005, 13:24
  2. Επισκευή πλαστικών κλπ
    από Julius στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2004, 08:22
  3. Καλέ αντμίνια κλπ συγχαρίκια βρεε
    από petridist στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2004, 11:27
  4. Ο Γερμανός, ο Σουηδός και ο Ελληνας
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2004, 07:53
  5. Ο ηλιος καιει.....κλπ!!!
    από idi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2004, 02:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF