Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Kymco Agility πισω αναρτηση

  1. #1

    Kymco Agility πισω αναρτηση

    παιδες ΒΟΗΘΕΙΑ

    εδω και πεντε μηνες παρεα στο στρωμα κανει ενα σκουτερακι agility city 150 αντικαθιστωντας το διχρονο yamaha why 50 που χαρηστικε μετα απο 40000χλμ και ευπρεπη 5ετη παρουσια στη ζουγκλα της Αθηνας
    Το σκουτερακι εχει αριστα φρενα και μετα την αλλαγη των μαμα ελαστικων αριστη οδικη συμπεριφορα και στο βρεγμενο.
    Αξιοπρεπεις επιδοσεις και σχετκα αυξημενη καταναλωση 4 λτ/100χλμ (το παω σχεδον τερμα γκαζι)
    κακιστο δεικτη βενζινας (στ @@ μου) και Απαραδεκτα Σκληρη Αναρτηση και κακη σελα (καθολου στ @@ μου)

    Απο την πρωτη στιγμη με 1000 χλμ στο κοντερ αυτος που το πηγα για σερβις μου εβαλε για πιο μαλακο ενα αλλο αμορτισερ bull ειπε με φαινεται. Στη πιο μαλακη σκαλα (ελατηριο με μεγιστο μηκος) παλι η μεση μου αισθανεται και τη παραμικρη ανωμαλια εντονα ενω η συμπεριφορα χωρις να εχει κανενα προβλημα απο πριν εγινε πιο σαφης στις αλλαγες κατευθυνσης.

    ομως κανω πολλα χλμ και θελω ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ
    ας τερματιζει ευκολα ομως να απορροφα τις ανωμαλιες ,δε το θελω για να ξυσω
    δε θελω να το συγκρινω με το strom ομως ρε παιδια να οδηγειται στα σκατοδρομια της αθηνας
    και ας την πληρωσω και 100+ ευρω

    αν καποιος ξερει κατι, εχει να προτεινει κατι απο συνεργειο αντιπροσωπεια αν βρω λυση κερναω στην επομενη συναντηση
    ticking away the moments that make up a dull day

  2. #2
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548

    Re: Kymco Agility πισω αναρτηση

    Αρχικά δημιουργήθηκε από lostmember
    παιδες ΒΟΗΘΕΙΑ

    εδω και πεντε μηνες παρεα στο στρωμα κανει ενα σκουτερακι agility city 150 αντικαθιστωντας το διχρονο yamaha why 50 που χαρηστικε μετα απο 40000χλμ και ευπρεπη 5ετη παρουσια στη ζουγκλα της Αθηνας
    Το σκουτερακι εχει αριστα φρενα και μετα την αλλαγη των μαμα ελαστικων αριστη οδικη συμπεριφορα και στο βρεγμενο.
    Αξιοπρεπεις επιδοσεις και σχετκα αυξημενη καταναλωση 4 λτ/100χλμ (το παω σχεδον τερμα γκαζι)
    κακιστο δεικτη βενζινας (στ @@ μου) και Απαραδεκτα Σκληρη Αναρτηση και κακη σελα (καθολου στ @@ μου)

    Απο την πρωτη στιγμη με 1000 χλμ στο κοντερ αυτος που το πηγα για σερβις μου εβαλε για πιο μαλακο ενα αλλο αμορτισερ bull ειπε με φαινεται. Στη πιο μαλακη σκαλα (ελατηριο με μεγιστο μηκος) παλι η μεση μου αισθανεται και τη παραμικρη ανωμαλια εντονα ενω η συμπεριφορα χωρις να εχει κανενα προβλημα απο πριν εγινε πιο σαφης στις αλλαγες κατευθυνσης.

    ομως κανω πολλα χλμ και θελω ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ
    ας τερματιζει ευκολα ομως να απορροφα τις ανωμαλιες ,δε το θελω για να ξυσω
    δε θελω να το συγκρινω με το strom ομως ρε παιδια να οδηγειται στα σκατοδρομια της αθηνας
    και ας την πληρωσω και 100+ ευρω

    αν καποιος ξερει κατι, εχει να προτεινει κατι απο συνεργειο αντιπροσωπεια αν βρω λυση κερναω στην επομενη συναντηση


    Το ιδιο προβλημα εχω και εγω με το παπακι της kymco το οποιο εχει μεν πολυ καλη συμπεριφορα ειναι στιβαρο αλλα τα αμορτισερ του πολυ σφιχτα και η σελα απαισια....

    Δεν κανεις μια ερωτηση στο k-shock λογικα θα φτιαχνεται το μαμα στη σκληροτητα που θελεις

  3. #3
    ευχαριστω lazio βρηκα στο site τηλ.
    θα κανω μια επαφη αυριο
    ticking away the moments that make up a dull day

  4. #4
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Το δικο μου εχει μαλακωσει λιγο,εχω 1600χλμ αλλα παω παντα δικαβαλος.Στην αρχη δεν παιζοτανε με τιποτα....Πες μου τι λαστιχα εβαλες και ποσο τα αγορασες?

  5. #5
    Η αντιπροσωπεία αναγνωρίζοντας το λάθος εκ κατασκευής , δίνει σε τιμή κόστους (40 ευρά) , άλλα μαλακότερα αμορτισέρ. Μην περιμένεις όμως θεαματική αλλαγή.
    Άλλωστε υπάρχει και το μπροστινό που είναι επίσης κούτσουρο.

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από manosamos
    Το δικο μου εχει μαλακωσει λιγο,εχω 1600χλμ αλλα παω παντα δικαβαλος.Στην αρχη δεν παιζοτανε με τιποτα....Πες μου τι λαστιχα εβαλες και ποσο τα αγορασες?
    metzeler fell free 140 euro 21-09 καρπου 24 ν.κοσμος
    δοκιμαστηκαν στη μεγαλη βροχα τη δευτερα σε διαδρομη ηλιουπολη -ν ηρακλειο κ ηταν αψογα -καμμια σχεση με τα μαμα στη βροχη
    στο στεγνο τα μαμα δεν ειχαν κανενα προβλημα μεχρι τα 3500 km
    ticking away the moments that make up a dull day

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Η αντιπροσωπεία αναγνωρίζοντας το λάθος εκ κατασκευής , δίνει σε τιμή κόστους (40 ευρά) , άλλα μαλακότερα αμορτισέρ. Μην περιμένεις όμως θεαματική αλλαγή.
    Άλλωστε υπάρχει και το μπροστινό που είναι επίσης κούτσουρο.
    τα αλλαξα κ εβαλα κατι krammer (οχι bull μπερδευτικα στο αρχικο post) με προφορτιση δε ξερω κ πολλα αλλα ειναι μαλλον για βαρυτερο μηχανακι
    στο επομενο σερβις θα παω σε αλλο συνεργειο να δουν το σεταρισμα) και θα την ψαξω γενικα
    το μηχανακι θελω να το κρατησω γιατι εκτος αυτου του πολυ σοβαρου θεματος (ισως των δρομων μας κ οχι της kymco) ειναι ακριβως οτι θελω για την πολη
    Αν βρω λυση θα επανελθω αλλα αυτο θα γινει με τις δοκιμες μετα ενα μηνα
    ticking away the moments that make up a dull day

Παρόμοια θέματα

  1. πίσω ανάρτηση σε rr600
    από wild_cat/anima στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2006, 13:24
  2. Πίσω ανάρτηση Honda nx-250
    από amitsaras στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2005, 12:16
  3. Πίσω ανάρτηση Cb600f
    από Σφήγκας600 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2005, 13:10
  4. Πίσω ανάρτηση για CB500
    από m1ke στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2005, 07:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF