Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 59

Θέμα: Περίεργο σκορτάρισμα!

  1. #16
    Δεν ξέρω αν αυτό είναι βίτσιο του υδρόψυκτου, αλλά το δικό μου δεν κάνει τέτοια παλαβά, ακόμα και αν ρολάρει με 6η και 1500. Δεν κάνω τέτοια πράγματα συνήθως, αλλά τέλος πάντων το δοκίμασα... Δεν "βήχει" δεν κομπιάζει, απλά τσουλάει βαριεστημένα και παρακαλάει να ανέβει το στροφόμετρο κατακόρυφα


    Το "σκορτσάρισμα" δεν είναι αυτό που συμβαίνει όταν ανοίξεις το γκάζι με μεγάλη σχέση από πολύ χαμηλά και ο κινητήρας "διαμαρτύρεται" με τρέμουλο και άσχημο ήχο; Αυτό όντως συμβαίνει, αλλά πρέπει να χουφτώσεις το γκάζι με λιγότερες από 2000 στροφές. Αν το ανοίξεις γλυκά και απαλά, ανεβάζει.

  2. #17
    Αυτα με το καρμπυρατερ δεν το κανουν. Παλια ειχα ενα TDM το οποιο δυσανασχετουσε οταν πηγαινε με χαμηλες στροφες σε αντιθεση ομως οταν οδηγησα ενα με καρμπυρατερ δεν ειχε καμια σχεση. Χαμηλα δουλευε σαν παπι. Το φαινομενο διορθωθηκε αρκετα με συγχρονισμο των πεταλουδων (υποπιεση) κατι το οποιο το εγραφε και το σερβις μανιουαλ οτι επρεπε να γινει στα πλαισια των προγραματισμενων ενεργειων του σερβις της μοτοσικλετας.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    μηπως ? λεω μηπως ?

    ειναι οι στροφες στο ρελαντι πολυ χαμηλα ρυθμισμενες ?

    στο fz6 πχ ειναι το idle 1250-1350 περιπου


  4. #19
    Εντός ορίων είναι το ρελαντί... Μέχρι 1300 λέει η Suzuki αλλά μου σπάει τα νεύρα τόσο ψηλά μία φορά που το έβαλαν εκεί στο σέρβις και το κατέβασα 1100.

  5. #20
    Το ρελαντί όπως το νιώθω είναι αρκετά υψηλό. Μόλις έχω το service manual στα χέρια μου θα πειραματιστώ με τις πεταλούδες και θα ενημερώσω αν έχω καμιά βελτίωση. Πάντως, πράγματι σκορτσάρισμα είναι όταν με υψηλή σχέση ξεκινάς να δίνεις λίγο γκάζι με χαμηλες στροφές και αρχίζει να κλωτσάει μέχρι να ανεβάσει. Αυτό μου το έκανε το προηγούμενο που είχα και το θεωρούσα φυσιολογικό (συμπεριλαμβανομένου την ηλικία του....)

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2009
    Μηνύματα
    197
    Οπα παιδες,συγνωμη κιολας αλλα επειδη ακομα ενδιαφερομαι για bandit(μου ανεβασατε το ηθικο οσο αφορα τα περι μεταπολιτικης αξιας),αλλα σοβαρα τωρα θελεται να μου πειτε πως πραγματικα ειναι συνηθεια αυτη η συμπεριφορα του κινητηρα?
    Συγνωμη αλλα τετοιο σκορτσαρισμα αν καταλαβα καλα αφενος ειναι εκνευριστικα κουραστικο,αφετερου αδικαιολογητο για 4κυλινδρο μοτερ. Εκτος και αν τα δραματοποιω πολυ τα πραγματα δεν ξερω αλλα πραγματικα το συνηθησατε?Δηλαδη αλλαξατε την οδηγικη σας συμπεριφορα βαση της λειτουργιας του κινητηρα?Και αμα εγω βρε παιδι μου θελω να παω χωρις γκαζι χαλαρα για τον οποιδηποτε λογο,τι θα κανω?-θα κλεινω τον συμλεκτη?-δηλαδη τι πως?Δεν ρωταω υποτιμητικα αλλα πραγματικα μου κανει εντυπωση,δηλαδη μην το παρω του κουτιου(γιατι του κουτιου αμα ειναι θα το παρω)και φαω τρελη φρικη-ξενερα.

  7. #22
    Αυτό που περιγράφει ο yesu δεν είναι σκορτσάρισμα, όλοι που το έχουν οδηγήσει και ότι άρθρο σε περιοδικό και να διαβάσεις, το μοτέρ δεν διαμαρτύρεται στις χαμηλές. Ίσα ίσα που δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει πει πόσο καλά δουλεύει από πολύ χαμηλά το Bandit, πράγμα που αν και δεν το κάνω συχνά, μπορώ να στο βεβαιώσω. Δεν κατάλαβα ποτέ τι ακριβώς φταίει με τη μοτοσικλέτα του yesu, ούτε τι είναι αυτό που κάνει γιατί δεν έχω καταλάβει τίποτα περίεργο στη δική μου. ΟΚ όταν ξεχνάω την αλυσίδα χαλαρή, ακούγεται ρολάροντας να βρίσκει στο ψαλίδι, αλλά ο yesu λέει ότι η δική του είναι εντάξει. Αν περιμένεις ότι θα πηγαίνεις με 5η-6η και ρελαντί, όποια μοτοσικλέτα και να οδηγήσεις, θα "βήχει", τι να πω... Το κιβώτιο για αυτό υπάρχει. Πάνω από τις 2000 στροφές, με ότι ταχύτητα και να έχεις, τραβάει. Με 3η και 4η, μπορείς να κρατήσεις και λιγότερες ακόμα. Αλλά δεν ξέρω κανέναν που να περιμένει ότι θα κινείται έτσι στο δρόμο. Όταν κινείσαι χαλαρά, δεν "κλείνεις" το συμπλέκτη όπως λες, αλλά δεν αφήνεις το μοτέρ να πνίγεται κιόλας κινούμενος με υψηλή σχέση στο κιβώτιο και ταχύτητες πεζού.

    Το Bandit υπάρχει σε test ride, να ζητήσεις να το οδηγήσεις για να το δεις και μόνος σου.

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από smooth criminal

    Συγνωμη αλλα τετοιο σκορτσαρισμα αν καταλαβα καλα αφενος ειναι εκνευριστικα κουραστικο,αφετερου αδικαιολογητο για 4κυλινδρο μοτερ.

    Ίσα ίσα που τα 4κύλινδρα διαμαρτύρονται περισσότερο στις χαμηλές στροφές λόγω απόδοσης της ροπής σε υψηλό ρυθμό στροφών.Πάντως ψεκαστό μηχανάκι να σκορτσάρει έτσι χαμηλά μου φαίνεται περίεργο.Για απότομη απόκριση του ψεκασμού στο άνοιγμα από χαμηλά έχω ακούσει αλλά όχι για τέτοιο σκορτσάρισμα.Εγώ πάντως στο GSR το οποίο και αποδίδει ψηλότερα από το Bandit δεν έχω κανένα πρόβλημα,ανοίγω από 2000 και ανεβάζει ήρεμα και ομαλά,το Bandit που είναι πιο ροπάτο θα έπρεπε να αρπάζει ακόμα καλύτερα...Μήπως υπερβάλετε και είναι η ιδέα σας ή είχατε κανένα GSX 1400 πριν; :rotflmao:
    Fortis Fortuna Adiuvat

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2009
    Μηνύματα
    197
    Eγω προσωπικα project breeze,δεν εχω ακομα μηχανη,αλλα σε λιγο θα εχω και μια απο τις επιλογες μου ειναι και το bandit,μαλλον εγω υπερβαλλω αλλα αυτο γιατι καταλαβα πως οταν απλα κλεινεις γκαζι και πεσουν οι στροφες κατω απο μια τιμη πχ3500-4000rpm,τοτε σκορτσαρει,αυτο καταλαβα και ειπα για κλεισιμο συμπλεκτη,γιατι και κατεβασμα να κανεις απο στιγμης που γκαζι συνεχιζεις να μην δινεις,παλι θα κανεις κατεβασμα μεχρι η να φρεναρει με κατεβαματα η μηχανη η να σπασει (αναλογα τι κατεβασματα ειναι αυτα),για αυτο ειπα κλεισιμο συμπλεκτη amyroukai.
    Φυσικα και δεν εχω σχεδον ποτε επιχειρησει να οδηγησω με 5η-6η και 2000rpm(εκτος απο οταν πρωτομαθαινα καιρο πριν και αυτο λογω απειριας),και τωρα που ξερω δεν το κανω,και βεβαια καμια μηχανη δεν αποφευγει τετοιου ειδους σκορτσαρισματα αμα οδηγας ετσι,αλλα απο την περιγραφη του παιδιου που ξεκινησε την συζητηση αλλα καταλαβα,anyway sorry,αλλα ηταν κατι που ηθελα να ξεκαθαρισω(οπως ειπα και πριν για να μην φαω ξενερα αμα το αγορασω),τωρα που καταλαβα no problem,o ληστης παραμενει μια απο τις options μου .Ευψαριστω για τις διευκρινησεις

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από smooth criminal
    ,o ληστης παραμενει μια απο τις options μου


    Ίσως θα έπρεπε να η μοναδική option σου,σου εγγυώμαι ότι αυτά που θα βρεις στο Bandit δε θα τα βρεις σε άλλο μηχανάκι με αυτή την τιμή και εκτός από αυτό,το μηχανάκι έχει αλεξίσφαιρο μοτέρ,αρκετά άλογα,ταξιδεύει άνετα,έχει ABS...Δε νομίζω να βρεις κάτι καλύτερο,άντε και καλοτάξιδο
    Fortis Fortuna Adiuvat

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2009
    Μηνύματα
    197
    Oσο διαβαζω τα θεματα που αφορουν το bandit,ψηνομαι ολο και πιο τρελα με την παρτι του,κοιτα που απο hornet αρχισα και σε bandit καταληγω,καλα μου το λεγανε οσοι ρωταγα πριν γραφτο στο forum πως το bandit ειναι το μηχανακι που τα συνδιαζει ολα,
    Δεν λεω τα σπαει το hornet αλλα ρε παιδι μου πολλα τα λεφτα για αυτα που δινει.

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2009
    Μηνύματα
    185

    Re: Περίεργο σκορτάρισμα!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από yesu
    Είμαι νέος ιδιοκτήτης ενός gs 650 s bandit του '07 και έχω το εξής θέμα: όταν αφήνω τη μηχανή με ταχύτητα, χωρίς γκάζι, για παράδειγμα σε μία κατηφόρα, με όποια ταχύτητα και να έχω στο κιβώτιο, το μηχανάκι κλωτσάει!
    Άσε με να μαντέψω: όταν λες κατηφόρα εννοείς απλά κατηφορικό δρόμο. (το βάρος σου μαζί με της μηχανής και η λίγη φόρα που έχεις, δεν είναι αρκετά να ζορίσουν το μοτέρ να κρατά - χωρίς ανοιχτό γκάζι - σταθερές στροφές).

    αν δοκιμάσεις το ίδιο σε μεγάλη όμως κατηφόρα, θα δεις πως δεν θα το κάνει!
    (το βάρος σου μαζί με της μηχανής και η όποια φόρα θα έχεις, θα είναι αρκετά για να φρενάρουν το μοτέρ ώστε αυτό να κρατά - χωρίς ανοιχτό γκάζι - σταθερές στροφές).

    Ελπίζω να έγινα κατανοητός (και να μην φταίει κάτι άλλο στο μηχανάκι σου!).

  13. #28
    Φίλοι, είμαι αρκετά πεπειραμένος σε μηχανές και μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι αυτό το σκορτσάρισμα δεν είναι φυσιολογικό. Επίσης καταλαβαίνω ότι δεν είναι και σοβαρό πρόβλημα. Στο άνοιγμα του γκαζιού δεν κλωτσάει καθόλου και ας γίνεται και από χαμηλές στροφές. Υποψιάζομαι ότι του το προκάλεσε η ακινησία (δύο χρόνια 2700 χλμ). Μια πρώτη κίνηση που θα κάνω είναι ένας καθαρισμός injection με spray που κυκλοφορούν στην αγορά και βλέπουμε.
    Αυτό θα γίνει από την επόμενη εβδομάδα γιατί λείπω. Θα σας ενημερώσω για το όποιο αποτέλεσμα

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2009
    Μηνύματα
    185
    νοιώθεις δηλαδή, ή μάλλον πιστεύεις πως τα μπεκ ψεκάζουν παραπάνω καύσιμο απ'ότι πρέπει εκείνη την ώρα με κλειστό το γκάζι;

  15. #30
    Αυτό ακριβώς cb..k, ακόμη και όταν πατάω συμπλέκτη, για 2 sec το ρελαντί κάνει σα μπουκωμένο μέχρι να δουλέψει σωστά. Σαν να κολλάει κάποιο μπεκ και δίνει παραπάνω καύσιμο. Προσπάθησα να το ξεκαπνίσω λίγο μπας και στώσει, αλλά τίποτε!

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. περιεργο?
    από EVI στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2006, 15:57
  2. ψυγειο και κατι περιεργο..
    από Spazz στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2006, 14:30
  3. Περίεργο νερό
    από Timberg στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2005, 08:53
  4. Περίεργο!!!
    από kostasfazer στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/12/2004, 01:13
  5. Περίεργο θέαμα...
    από THEOD στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2004, 15:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF