Σελίδα 106 από 155 ΠρώτοΠρώτο ... 65696101102103104105106107108109110111116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.576 έως 1.590 από 2320

Θέμα: Xt 660 Z

  1. #1576
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Σορρυ ρε παίδες, αλλά με πιάνεται αδιάβαστο με τα αγωνιστικά που καβαλάτε. Όταν αλλάζετε το φίλτρο δλδ, αλλάζετε και το φιλτροκούτι?

    Για το τι μπορεί να κάνει κάποιος απ΄το display δεν μπορώ να απαντήσω. ΥΠΟΘΕΤΩ ότι οι παρεμβάσεις που επιτρέπει δεν πρέπει να είναι πέραν οικονομικής επισκευής :rotflmao:
    βρε , φιλτροκουτι εννοούμε το καπάκι του φίλτρου (το stage2 που λέει και ο ….Λοβερδος )

    Και τα δικά μας τα αγωνιστικά κύριε ρυθμίζονται από το display και δεν θέλουν AXON ,καλώδια ,φισες , πολύμπριζα κ.λ.π



  2. #1577
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    βρε , φιλτροκουτι εννοούμε το καπάκι του φίλτρου (το stage2 που λέει και ο ….Λοβερδος )

    Και τα δικά μας τα αγωνιστικά κύριε ρυθμίζονται από το display και δεν θέλουν AXON ,καλώδια ,φισες , πολύμπριζα κ.λ.π


    Α ρε ποϊτάνα yamaha με τα τούμπανα που σιάχνς.....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #1578
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Α ρε ποϊτάνα yamaha με τα τούμπανα που σιάχνς.....
    εεεεεετσ'............


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yamaha_drums.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	28,5 KB 
ID:	178865

  4. #1579
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    εεεεεετσ'............

    Εεεεε...

    Μήπως βγαίνει σε μπλε?
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  5. #1580
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    Ξεκινώντας από την πολύ σωστή (για εμένα) κουβέντα που είπες ότι «δεν αξίζει να δώσω 1000€ για λιιιγο παραπάνω…» , προσπαθώ να καταλάβω αν μπορώ ,αλλάζοντας ΜΟΝΟ φίλτρο (ίσως και φιλτροκουτι) και ρυθμίζοντας από το DISPLAY τις ρυθμίσεις , να δώσω μια μικρή ανάσα στην μηχανή χωρίς ιδιαίτερο κόστος και χωρίς κίνδυνο για το μοτερ…

    Όχι να μην το κάνεις, και ειδικά μόνος σου.

    Ρυθμίσεις στο μίγμα θα κάνεις, όταν αλλάξεις και τα δύο (φίλτρο κ εξάτμιση) και όχι μόνο το ένα.

    Πως θα ξέρεις αν θα πρέπει να αυξήσεις ή να μειώσεις το καύσιμο από την ώρα που δεν μετράς την σύνθεση των καυσαερίων?

    Έχεις ταπώσει το AIS?

    Εδώ ακόμα και οι ρυθμίσεις μέσα στο συνεργείο, και όχι στο δρόμο, που φυσάει αγέρας δροσερός , δεν είναι ακριβείς......

    Και η πολύ μπετζίνα στον κύλινδρο, πέραν των άλλων , μπορεί να σου κάνει μαντάρα τις βαλβίδες εξαγωγής , και όχι μόνο.

    Εν ολίγοις , όταν αλλάζεις μόνο το ένα π.χ. φίλτρο , αλλάζεις μόνο την εισπνοή του κινητήρα.
    Εκεί η CPU , μιας και μιλάμε για κλειστό κύκλωμα, παίρνει ανάδραση από τους αισθητήρες και ως ένα σημείο καταφέρνει να αυτορυθμιστεί.
    Αν αλλάξεις και την εκπνοή (εξάτμιση) τότε αδυνατεί να αντεπεξέλθει , και θέλει επέμβαση.

    Και η εκπνοή , είναι ένας συνδυασμός , μήκους, διαμέτρου, ανάκλασης κυμάτων, bakpressure, θερμοκρασίας , ταχύτητας καυσαερίων και ένα σωρό άλλοι διάολοι.
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  6. #1581
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
    Εεεεε...

    Μήπως βγαίνει σε μπλε?
    Εσυ παρε καμια κουδουνιστρα η καραμουζα παλιοbitch, που μου θελεις και τουμπανο...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	022_ang_001.jpg 
Προβολές:	197 
Μέγεθος:	4,2 KB 
ID:	178866
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  7. #1582
    Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
    Εσυ παρε καμια κουδουνιστρα η καραμουζα παλιοbitch, που μου θελεις και τουμπανο...
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  8. #1583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Όχι να μην το κάνεις, και ειδικά μόνος σου.

    Ρυθμίσεις στο μίγμα θα κάνεις, όταν αλλάξεις και τα δύο (φίλτρο κ εξάτμιση) και όχι μόνο το ένα.

    Πως θα ξέρεις αν θα πρέπει να αυξήσεις ή να μειώσεις το καύσιμο από την ώρα που δεν μετράς την σύνθεση των καυσαερίων?

    Έχεις ταπώσει το AIS?

    Εδώ ακόμα και οι ρυθμίσεις μέσα στο συνεργείο, και όχι στο δρόμο, που φυσάει αγέρας δροσερός , δεν είναι ακριβείς......

    Και η πολύ μπετζίνα στον κύλινδρο, πέραν των άλλων , μπορεί να σου κάνει μαντάρα τις βαλβίδες εξαγωγής , και όχι μόνο.

    Εν ολίγοις , όταν αλλάζεις μόνο το ένα π.χ. φίλτρο , αλλάζεις μόνο την εισπνοή του κινητήρα.
    Εκεί η CPU , μιας και μιλάμε για κλειστό κύκλωμα, παίρνει ανάδραση από τους αισθητήρες και ως ένα σημείο καταφέρνει να αυτορυθμιστεί.
    Αν αλλάξεις και την εκπνοή (εξάτμιση) τότε αδυνατεί να αντεπεξέλθει , και θέλει επέμβαση.

    Και η εκπνοή , είναι ένας συνδυασμός , μήκους, διαμέτρου, ανάκλασης κυμάτων, bakpressure, θερμοκρασίας , ταχύτητας καυσαερίων και ένα σωρό άλλοι διάολοι.
    Αντυ
    Το AIS δεν το έχω ταπώσει (ακόμη…)
    Όμως , δεν κατάλαβα αν…
    Μου προτείνεις να ΜΗΝ αλλάξω μόνο φίλτρο ή
    μου λες ότι άμα αλλάξω μόνο φίλτρο ΔΕΝ χρειάζεται να πειράξω τις ρυθμίσεις ???


  9. #1584
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimitris_a
    Εγγραφή
    23/10/2009
    Μηνύματα
    120
    Συγνώμη που ρωτάω αλλά όλες αυτές οι αλλαγές για τις οποίες συζητάτε πόσο θα αλλάξουν τον χαρακτήρα της μηχανής;

    τι θέλω να πω
    από ό,τι έχω καταλάβει η μηχανη αυτή είναι προορισμένη για κίνηση στην πόλη, ταξιδάκια με χαμηλες ταχύτητες (120 - 130) στην εθνική και χαλαρές βόλτες εκτός δρόμου

    εμεις που είμαστε από επαρχία θα την πάρουμε να πάμε μέχρι την θάλασσα το καλοκαίρι για μπανάκι, θα κάνουμε καμια διαδρομή στο βουνό να πάμε να φάμε κανένα κοψιδι και άμα βολέψει θα κάνουμε και κανένα ταξιδακι, όλα αυτά σε χαλαρούς ρυθμούς γιατί γρήγορα κουράζεσαι......

    τι από όλα αυτά θα βελτιωθεί τόσο δραματικά που να αξίζει τον κόπο να κάνεις αυτές τις αλλαγές και να έχεις το άγχος για το αν θα έχουν γίνει σωστά????

    σιγουρα δεν είναι παπάκι για να κινείσαι μεσα στην πόλη
    ούτε κανένα 1200gs για να πηγαίνεις αεράτος στην εθνική
    ούτε κανένα καλό enduro για να κάνεις παπάδες εκτός δρόμου

    τα κάνει όμως όλα αυτά χωρίς να προβληματίζεται ιδιαίτερα ο αναβάτης, αρκει να έχει κάνει κάποιες παραχωρήσεις ως προς τις απαιτήσεις του ή κάποιους συμβιβασμούς αν προτιμάτε.

    για ποιον λόγο λοιπόν να την πειράξουμε???

    επίσης τι ειναι αυτο το AIS που έχετε κλείσει???

  10. #1585
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Σορρυ ρε παίδες, αλλά με πιάνεται αδιάβαστο με τα αγωνιστικά που καβαλάτε. Όταν αλλάζετε το φίλτρο δλδ, αλλάζετε και το φιλτροκούτι?
    Μόνο τα κορόιδα .....( ) που δεν ακούνε και πάνε και βάζουν DNA ΙΙ, και θέλει αλλαγή ο παπάς.
    Ή εναλλακτικά 4 τρύπες στο πλάι του κουτιού με 10άρι δράπανο.
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  11. #1586
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    ότι άμα αλλάξω μόνο φίλτρο ΔΕΝ χρειάζεται να πειράξω τις ρυθμίσεις ???

    Το σωστόν.....
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  12. #1587
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Εχουμε και λεμε.

    1) Η ρυθμιση του μειγματος απο το καντραν αντιστοιχει σε πολυ χαμηλες στροφες μονο, λιγο πανω απο το ρελαντι. Οποτε δεν μπορει να αντικαταστισει το PC.

    2) Αυτοματη αναπροσαρμογη ο ψεκασμος κανει μονο οταν ειναι σε close loop mode οπου διαβαζοντας τα καυσαερια απο τον αισθητηρα λαμδα, αναπροσαρμοζει τι μειγμα. Σε close loop mode ομως βρισκεται μονο σε ΣΤΑΘΕΡΟ γκαζι και για λιγοτερο απο περιπου 20%-30% ανοιγμα γκαζιου. Σε ολες τις αλλες συνθηκες ειναι σε open loop και δεν εχει την δυνατοτητα να αναπροσαρμοσει. Αλλα ακομα και στη πρωτη περιπτωση, η δυνατοτητα αναπροσαρμογης ειναι περιορισμενη γιατι τα συστηματα ιντζεκτιον στις μοτοσυκλετες ειναι πρωτογονα.

    Η προσωπικη μου συμβουλη θα ηταν σε ολους οσους εχουν βγαλει καταλυτη και εχουν βαλει φιλτρο, να απομονωσουνε και το ΑΙΣ και να πανε σε δυναμομετρο με επαγωγικο φρενο ωστε να παρουν μια καμπυλη ισχυος και μια μειγματος της προκοπης. Αν δεν απομονωθει το ΑΙΣ οι μετρησεις θα ειναι λαθος. Ζητηστε να σας δωσουν μετρηση μειγματος και σταθερης ταχυτητας και επιταχυνσης και με διαφορα ποσοστα ανοιγματος γκαζιου πχ 30% 50% 75% 100%

    Αφηστε τι λεει 'ο μαστορας', φτωχα μειγματα πιστονια τρυπανε.

  13. #1588
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Μόνο τα κορόιδα .....( ) που δεν ακούνε και πάνε και βάζουν DNA ΙΙ, και θέλει αλλαγή ο παπάς.
    Ή εναλλακτικά 4 τρύπες στο πλάι του κουτιού με 10άρι δράπανο.
    Αυξηση συνδρομης απο 1η Νοεμβριου για τον προεδρα...
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  14. #1589
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitris_a


    επίσης τι ειναι αυτο το AIS που έχετε κλείσει???
    http://www.moto.gr/forums/showthread...&pagenumber=43
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  15. #1590
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Εχουμε και λεμε.

    Σε ολες τις αλλες συνθηκες ειναι σε open loop και δεν εχει την δυνατοτητα να αναπροσαρμοσει.
    Γιατί είναι σε open loop?
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

Παρόμοια θέματα

  1. Maska apo XT 660
    από Primal στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2006, 15:51
  2. Βοηθεια για Xt 660 R!!
    από fasma στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2006, 17:07
  3. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF