Μα για να το δείς το έβαλα! :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Το είδα αυτό ...!!!![]()
![]()
@Metageitnion: Επειδή μάλλον αναφέρεσαι σε αποκλειστική χρήση δρόμου, βάλε ασφάλτινα λάστιχα (κάτι ψιλά θα κερδίσεις από ύψος και κάτι χοντρά από κράτημα..), παρήγγειλε στον Τόνυ σέλα στενότερη από αυτές που κάνει συνήθως (στο ταξίδι όμως θα στεναχωρηθείς...), τρώγε και λίγο παραπάνω να "κάθεται" η ανάρτησηγια να μην δώσεις την χαρά σ'αυτόν τον σκ@τόψυχο τον Sapila να διαβάζει προσπάθειες χαμηλώματος Africa με αποφορτίσεις και αλλαγές σκληρότητας ελατηρίων σε συνδιασμό με προσαρμογές του ιξώδους του λαδιού και άλλα τέτοια άκρως ψυχοφθόρα που ικανοποιούν και τρέφουν την διεστραμμένη φαντασία του ...
![]()
Δεν είμαι και τόσο σκατόψυχος ρε Αντώνη... απλά να.... ξέρεις τώρα...![]()
Πάντως πιστευω οτι η καλύτερη λύση για χαμήλωμα εφ οσον η σέλλα και τα λάστιχα δεν καλύπτουν την διαφορά, είναι κατ αρχην εμπρος όπως ειπώθηκε παραπάνω και πίσω με διαφορετικού μήκους dog bones στο μοχλικό.
Αν δεν υπάρχουν έτοιμα φτιάχνονται εύκολα.
Ετσι θα είναι ολα σωστά κι ωραία και θα περνάει και TUV. :wacko:
Ούτε λάδια, ελατήρια, κλπ κλπ.
Το ίδιο ισχύει για όλα τα μηχανάκια, αρκεί να έχουν μοχλικό πίσω.
Αντώνη ευτυχως που εσυ το φτάνεις γιατί με τπ PDS θα είχες πρόβλημα.
οσο για την διεστραμμένη μου φαντασία, εχει κι αυτη τα όριά της...το είδες αυτό Αντώνη?
http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=90730![]()