Ειπα και γώ να το ανοιξω 3η φορα στη ζωη μου στην αττικη οδο να ξεκαπνισει λιγακι,,,,και μετα απο 15 λεπτα ακουστηκε ψιλοκροταλλισμα στην αρχη δεν εννοιωσα κατι αλλα μετά το "μηχανακι" δεν πηγαινε πανω απο 140 στις 6000 οσο αφηνα το γκάζι τοσο κατεβαινε...οσπου σταματησε και εμεινε κοκκαλο,εν τω μεταξυ αναψαν τα αλαρμ και το κωλοφαναρο και το λεντακι του check, μετα η μπαταρια ειχε δεν ειχε δυναμη να εκκινησει...ειναι δυνατον να ξεμεινα απο ρευμα να σταματησε η τροφοδοσια στον μπροστινό μοναχα??? απο την αλλη αμα κωλησε δεν αξιζει επισκευή για αυτο ψαχνω κομπλέ μοτερακι πιο φθηνά θα μου ερθει απο να το ξεκολλησω που λεει ο λογος...αληθεια το sv 650 ειναι ακριβώς το ιδιο,μπορω να βαλω απο gagiva raptor 650 ιδιας χρονολογιας ,αμα καποιοσ ξερει ας ριξει καμμια ιδεα...εννοειται οτι το μοτερ δεν εμεινε απο λαδακι....αλλα μαλον δεν αντεξε την πιεση οσο για εγγυησε ελειξε πριν 4 - 5 μήνες...τωρα καλο κουραγιο...![]()