Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: "Τουριστικά" λάστιχα για Gsxr ?

  1. #1
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591

    Question "Τουριστικά" λάστιχα για Gsxr ?

    Μια από τις πολλές διαπιστώσεις μετά το πρώτο μου μακρινό (σχετικά) ταξίδι με το GSXR είναι ότι θέλω να βάλω τουριστικά λάστιχα.... Ίσως να με θεωρείτε άρρωστο αλλά..........θέλω κάτι που να αντέχει και όχι να τελειώνει σε 6000 χλμ όπως τα Bridgestone BT014 που έχω τώρα......

    Σκεφτόμουν λοιπόν μια και, εκτός της αντοχής, τα Bridgestone φάνηκαν καλά, να μείνω στην ίδια εταιρεία και να πάω στα BT020.

    Έχετε καμιά αντιπρόταση/εμπειρία από κάτι σχετικό?

    ΥΓ. Έκανα search στο forum αλλά δεν βρήκα κάποια πληροφορία για τουριστικά λάστιχα.


  2. #2
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Εγω εχω βαλει τα Metzeler Sportec M1 και ειμαι πολυ ικανοποιημενος μετα απο 2,5 χρονια και περιπου 10,000 χλμ. τα ποιο πολλα τουριστικα.


    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Να σου πω και εγω τη γνωμη μου.
    Τα τουριστικα λαστιχα ειναι καπως παρεξηγημενα και κακως.
    Ειχα τα ΒΤ 92 τα οποια κρατησαν περιπου 10.000 χλμ με χρηση πολη-ταξιδι 70/30.

    Η κορωνα τους ειναι πιο χαμηλη αλλα ποτε δεν μου φανηκε "αργη" η γεωμετρια τους.
    Κρατουσαν παρα πολυ καλα, καλυτερα ισως και απο τα ΒΤ 10 που ειχα, ασε που στο βρεγμενο εδιναν ρεσιταλ, και στο λεω γιατι ειχα οδηγησει πολλες ωρες με βροχη και μεσα την πολη αλλα και εκτος.

    Αξιζουν κατα τη γνωμη μου, ειδικα τωρα το καλοκαιρι που κανουμε χιλιομετρα.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  4. #4
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Εγώ είχα τα BT20 sto hornet και sto cbr....

    Για το hornet ήταν πολύ καλή επιλογή.... μετά από 12.000 σε ένα χρόνο (11 μήνες) είχαν ακόμα πολύ ψωμί και δεν είχαν ξεραθεί...


    Στο CBR όμως δεν κράτησαν και πολύ.... μετά από 9.000 χλμ είχαν ψωμί αλλά δεν κράταγαν καθόλου..... και μιλάμε για δρόμο με καλή άσφαλτο....


    Η κορώνα τους είναι για χαλαρή οδήγηση....

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #5
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Ψάχνοντας στο site της Bridgestone βρήκα ένα εργαλειάκι σε Java που έχει για να διαλέξεις το κατάλληλο λάστιχο. Τα κριτήρια είναι η χώρα και το μοντέλο μηχανής. Για GSXR 600 K4, βάζοντας σαν χώρα Ελλάδα, μου πρότεινε τα BT-020, BT-010 και BT-56. Βάζοντας σαν χώρα Αγγλία μου έβγαλε BT-014 και BT-012.

    Περίεργο ε?

  6. #6
    φιλε μου με το 750, εκανα 12000χλμ με pirelli diablo corsa μπροστα και απλο diablo πισω και δεν ηταν και πολυ τουριστικα.

    με αλλο ζευγαρι (ιδια λαστιχα) εχω κανει 6000χλμ σε γρηγορες εκδρομες και δυο track days και τα λαστιχα ειναι ακομα τελεια.

    εσυ, πως εφαγες τα δικα σου σε 6000 χλμ? μηπως δεν φταινε τα λαστιχα?

    τουριστικα λαστιχα σε τετοιο 600αρι ειναι τουλαχιστο αμαρτια.....
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  7. #7
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    φιλε μου με το 750, εκανα 12000χλμ με pirelli diablo corsa μπροστα και απλο diablo πισω και δεν ηταν και πολυ τουριστικα.

    με αλλο ζευγαρι (ιδια λαστιχα) εχω κανει 6000χλμ σε γρηγορες εκδρομες και δυο track days και τα λαστιχα ειναι ακομα τελεια.

    εσυ, πως εφαγες τα δικα σου σε 6000 χλμ? μηπως δεν φταινε τα λαστιχα?

    τουριστικα λαστιχα σε τετοιο 600αρι ειναι τουλαχιστο αμαρτια.....
    Έχεις δίκιο είναι αμαρτία.............ειδικά αν σκεφτείς ότι το μηχανάκι δεν με έχει προδώσει ποτέ και είναι κρίμα να διακινδυνεύσω να του χαλάσω την συμπεριφορά..... Το ξανασκέφτηκα και το πιθανότερο είναι να του ξαναβάλω προς το παρόν το πίσω σε Bridgestone BT014 (μια και το μπροστά είναι οκ) και στην επόμενη αλλαγή να δοκιμάσω Pirelli diablo corsa ή Michelin power να δω πως θα τα πάνε αυτά.

    Η χρήση που του κάνω είναι μόνο εκδρομές και ταξιδάκια. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και σε γρήγορες εκδρομές θα περάσεις από Εθνική, πχ για Επίδαυρο έχει τουλάχιστον 50% διαδρομή σε Εθνική οδό, πράγμα που σημαίνει ότι είσαι όρθιος σχεδόν συνέχεια...... Και ας μην πω για Αθήνα-Χαλκιδική που είχα πάει........ Ίσως τα ΒΤ014 έχουν πρόβλημα στον συγκεκριμένο τομέα, να τρώγονται πολύ σε Εθνική οδό και να είναι καλύτερα μόνο για "σφιχτές" διαδρομές.

    Κατέβασα και τον οδηγό της Michelin για τα Power Race και με τα κριτήρια που έβαλα μου πρότεινε την Medium γόμα μπρος πίσω. Αλλά τα Race μάλλον δεν κάνουν έτσι κι αλλιώς, ο οδηγός νομίζω είναι με την λογική της χρήσης σε track days και λίγο road use.

  8. #8
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    6000km ΧΑΛΑΣΕΣ ΛΑΣΤΙΧΟ

    ΜΕ ΤΟ 600RR ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΟ , ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΣΕ 18.000km
    ME XΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ(MICHELIN SPORT- ΑΠΛΑ ΧΑΛΙΑ)

    ME TO 1000RR ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑ 12.000km ΜΕ PIRELLI DIABLO CORSA ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ.
    ΤΩΡΑ ΕΧΩ 18000 ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕ ΛΙΓΟ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ
    ΓΥΡΟΣ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ
    ΑΘΗΝΑ-ΣΕΡΡΕΣ-ΑΘΗΝΑ ΜΕ 1 ΜΕΡΑ ΠΙΣΤΑ
    ΑΘΗΝΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

    ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΧΛΩΜΟ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

  9. #9
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    6000km ΧΑΛΑΣΕΣ ΛΑΣΤΙΧΟ

    ΜΕ ΤΟ 600RR ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΟ , ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΣΕ 18.000km
    ME XΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ(MICHELIN SPORT- ΑΠΛΑ ΧΑΛΙΑ)

    ME TO 1000RR ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑ 12.000km ΜΕ PIRELLI DIABLO CORSA ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ.
    ΤΩΡΑ ΕΧΩ 18000 ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕ ΛΙΓΟ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ
    ΓΥΡΟΣ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ
    ΑΘΗΝΑ-ΣΕΡΡΕΣ-ΑΘΗΝΑ ΜΕ 1 ΜΕΡΑ ΠΙΣΤΑ
    ΑΘΗΝΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

    ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΧΛΩΜΟ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ
    Με 7000 για την ακρίβεια.... Τώρα έχω 8500 καθώς είπα να τα κρατήσω λίγο και αν δεις το πίσω είναι για πέταμα! Στο κέντρο δεν υπάρχουν πλέον αυλάκια, έχει γίνει slick...... Υποθέτω λοιπόν ότι τα συγκεκριμένα είναι σχεδιασμένα μόνο για σφιχτές διαδρομές. Αν το πηγαίνεις σε Εθνική τελειώνουν σούπερ γρήγορα.... Έχει ποστάρει και άλλο παιδί με τα ίδια συμπεράσματα για τα ΒΤ014.

    Αλλά υπόψιν, τα λάστιχα σε σφιχτή διαδρομή είναι απίστευτα καλά. Ακόμα και έτσι όπως κατήντησε το πίσω πηγαίνοντας για λίγο σβέλτα σε κλειστή διαδρομή στην Σιθωνία ήταν οκ.

    Βλέποντας τις διαδρομές που θα κάνεις, κατευθείαν σκέφτηκα ότι με τα ΒΤ014 θα χρειαζόμουν 2 ζευγάρια!

  10. #10
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    6000km ΧΑΛΑΣΕΣ ΛΑΣΤΙΧΟ

    ΜΕ ΤΟ 600RR ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΟ , ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΣΕ 18.000km
    ME XΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ(MICHELIN SPORT- ΑΠΛΑ ΧΑΛΙΑ)

    ME TO 1000RR ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑ 12.000km ΜΕ PIRELLI DIABLO CORSA ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ.
    ΤΩΡΑ ΕΧΩ 18000 ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕ ΛΙΓΟ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ
    ΓΥΡΟΣ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ
    ΑΘΗΝΑ-ΣΕΡΡΕΣ-ΑΘΗΝΑ ΜΕ 1 ΜΕΡΑ ΠΙΣΤΑ
    ΑΘΗΝΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

    ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΧΛΩΜΟ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ


    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ, ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ "ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ";

    ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ, ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ...

    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΑ "ΤΟΥΡΚΙΚΑ" ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ.....

    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  11. #11
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    ΤΑ ΒRIDGESTON ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΓΟΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΗ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ.
    ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΞΑΝΑΒΑΛΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΛΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ 600 ΝΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΟΛΙΣ 7000km.

    ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΤΡΙΦΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

  12. #12
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    για τη χρηση που τα θελεις ΚΑΙ ΜΟΝΟ προτεινω PIRELLI DIABLO (τα απλα οχι τα corsa)

  13. #13
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    ΤΑ ΒRIDGESTON ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΓΟΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΗ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ.
    ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΞΑΝΑΒΑΛΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΛΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ 600 ΝΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΟΛΙΣ 7000km.

    ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΤΡΙΦΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Παντιλίκια ούτε για δείγμα! Δεν έκανα γιατί ακριβώς δεν ήθελα να χαλάσω τα λάστιχα....... Μόνο τώρα που έχει γίνει χάλια το πίσω κάνω που και που, εξάλλου πλέον γλιστράει θέλω δεν θέλω............

  14. #14
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    για τη χρηση που τα θελεις ΚΑΙ ΜΟΝΟ προτεινω PIRELLI DIABLO (τα απλα οχι τα corsa)
    Θα το δω και για αυτά στην επόμενη αλλαγή.....


  15. #15
    Έχω την αίσθηση ότι τα ΒΤ014 υπερθερμαίνονται και λιώνουν στο κεντρο τρομερά. Μετά από 70 χλμ σε εθν. οδό σταμάτησα και είδα στο κέντρο να έχει φθαρεί σαν τη γομολάστιχα όταν σβήνεις μολυβιά. Στο Hornet 600 έφθασε το δείκτη φθοράς στα 5.500 χλμ . Τελείωσαν στο κέντρο και ακόμη δεν βρήκα ευκαιρία να τα στρίψω.
    Στο Bikenet διάβασα ότι με τα ίδια λάστιχα τα μεγαλύτερα μηχανάκια έβγαλαν 1500-2000 χλμ !!!!!!!!!
    Τουριστικά και πάλι τουριστικά

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF