Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: YAMAHA SR 400 Fi

  1. #1

    YAMAHA SR 400 Fi

    Στο σαλόνι του Τόκυο παρουσιάστηκε το νέο ψεκαστό SR 400 Fi .

    Δεν αποκλείεται μάλιστα να το δούμε και στην Ευρώπη.

    Σαν να μην πέρασε μια μέρα ....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yamaha_sr_400_fi_01.jpg 
Προβολές:	1251 
Μέγεθος:	71,6 KB 
ID:	180472

  2. #2

  3. #3

  4. #4
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    αμην και ποτε...!!!!!!!! :o






    αντε να βγαλουν κανενα καλο....να ξαναριξει η Honda το clubman για κοντρα.....να γουσταρουμε αγρια!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1800164137_ee6f7dbb64.jpg 
Προβολές:	1237 
Μέγεθος:	34,4 KB 
ID:	180478
    Accipere quam facere praestat injuriam

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: YAMAHA SR 400 Fi

    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Στο σαλόνι του Τόκυο παρουσιάστηκε το νέο ψεκαστό SR 400 Fi .

    Δεν αποκλείεται μάλιστα να το δούμε και στην Ευρώπη.

    Σαν να μην πέρασε μια μέρα ....
    Το είχα δεί εδω και λίγο καιρό, και σκεφτόμουν αν το έβγαζε σε 500 να έπαιρνα ενα να το κρατήσω καινούριο.
    400 όμως δεν λέι δυστυχώς, αφού δεν εχει την ροπή, και δεν μένει και τίποτα άλλο.

    Το SR είναι 2o πιο διαχρονικό μηχανάκι στην Ιστορία μετά το Enfield Bullet! Απο το 1978 μέχρι και σήμερα.
    To Εnfield είναι πρώτο αλλά με 2 εταιρείες και 2 εργοστάσια

    Ε τωρα να βάλω και μια φωτό με τα SR500 της παρέας ε?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	attiko_2007 009_small.jpg 
Προβολές:	1198 
Μέγεθος:	65,4 KB 
ID:	180511
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583

    Re: Re: YAMAHA SR 400 Fi

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το είχα δεί εδω και λίγο καιρό, και σκεφτόμουν αν το έβγαζε σε 500 να έπαιρνα ενα να το κρατήσω καινούριο.
    400 όμως δεν λέι δυστυχώς, αφού δεν εχει την ροπή, και δεν μένει και τίποτα άλλο.

    Το SR είναι 2o πιο διαχρονικό μηχανάκι στην Ιστορία μετά το Enfield Bullet! Απο το 1978 μέχρι και σήμερα.
    To Εnfield είναι πρώτο αλλά με 2 εταιρείες και 2 εργοστάσια

    Ε τωρα να βάλω και μια φωτό με τα SR500 της παρέας ε?
    Επίσης δεν μπορείς να του βάλεις χέρι, με λογικό κόστος, πουθενά πέραν της εμφάνισης. Μια μηχανή για πολύ συγκεκριμένο, fashion victim, κοινό.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  7. #7
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Re: Re: Re: YAMAHA SR 400 Fi

    Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
    Επίσης δεν μπορείς να του βάλεις χέρι, με λογικό κόστος, πουθενά πέραν της εμφάνισης. Μια μηχανή για πολύ συγκεκριμένο, fashion victim, κοινό.

    κκατα πασα πιθανοτητα το μοτερ ειναι ολοιδιο με το παλιο, οποτε ολες οι αλλαγες του παλιου θα γινονται και στο καινουριο...



    αλλα οχι και οτι ειναι μηχανη για fashion victims...


  8. #8

    Re: Re: Re: Re: YAMAHA SR 400 Fi

    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    κκατα πασα πιθανοτητα το μοτερ ειναι ολοιδιο με το παλιο, οποτε ολες οι αλλαγες του παλιου θα γινονται και στο καινουριο...



    αλλα οχι και οτι ειναι μηχανη για fashion victims...


    + 600

    Προφανώς μόνο ο ψεκασμός την κάνει να διαφέρει από το προηγούμενο. Υπομονή μέχρι να έχουμε σπεκς..
    Όσο για φασιον βικτιμς δεν θα το έλεγα, απλά σε όσους αρέσουν τα ρετρό.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583

    Re: Re: Re: Re: Re: YAMAHA SR 400 Fi

    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    + 600

    Προφανώς μόνο ο ψεκασμός την κάνει να διαφέρει από το προηγούμενο. Υπομονή μέχρι να έχουμε σπεκς..
    Όσο για φασιον βικτιμς δεν θα το έλεγα, απλά σε όσους αρέσουν τα ρετρό.
    Μόνο ο ψεκασμός είναι ένας καλος λόγος να ανεβει το κόστος οποιασδήποτε μετατροπής ΠΟΛΥ ψηλότερα απο το παλιό.

    Οσο για το κοινό, ας περιμένουμε την τιμή πρώτα και μετά να δούμε. Μιλάμε για μικρή (σχετικά) παραγωγή, που ούτως ή άλλως θα φάει πολλή διαφίμιση, και ένα προιόν που απευθύνεται σε ένα target group ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ. Να θυμήσω πόσο είχε το W650 και πόσο πούλησε τελικά?

    Και να θυμίσω ότι το μηχανάκι για το οποίο μιλάμε είναι ακριβές αντίγραφο της τελευταίας έκδοσης του παλιού? (με ταμπούρο πίσω) Που σημαίνει, από κρατήματα και φρένα, ότι όποιος το πάρει θα το πάρει για δεύτερο, ή ότι ειναι πολύ πορωμένος.

    Ρίχτε μια ματιά πόσα V7 έχει στο car.gr....
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: YAMAHA SR 400 Fi

    Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
    Μόνο ο ψεκασμός είναι ένας καλος λόγος να ανεβει το κόστος οποιασδήποτε μετατροπής ΠΟΛΥ ψηλότερα απο το παλιό.

    Οσο για το κοινό, ας περιμένουμε την τιμή πρώτα και μετά να δούμε. Μιλάμε για μικρή (σχετικά) παραγωγή, που ούτως ή άλλως θα φάει πολλή διαφίμιση, και ένα προιόν που απευθύνεται σε ένα target group ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ. Να θυμήσω πόσο είχε το W650 και πόσο πούλησε τελικά?

    Και να θυμίσω ότι το μηχανάκι για το οποίο μιλάμε είναι ακριβές αντίγραφο της τελευταίας έκδοσης του παλιού? (με ταμπούρο πίσω) Που σημαίνει, από κρατήματα και φρένα, ότι όποιος το πάρει θα το πάρει για δεύτερο, ή ότι ειναι πολύ πορωμένος.

    Ρίχτε μια ματιά πόσα V7 έχει στο car.gr....
    σορρυ αλλά είσαι πολύ εξω στην εκτίμησή σου.

    Το SR πουλαει ακόμα σαν τρελλο στην Ιαπωνία και για εκεί προορίζεται το συγκεκριμένο.
    Απλά λόγω νομοθεσιών δεν μπορεί πλέον να πιάσει τα όρια ρύπων κι ετσι το εφτιαξαν με ψεκασμό.
    Ακριβό δεν θα είναι, ούτε και γρήγορο φυσικά, αλλά εχει το δικό του αγοραστικό κοινό εδω και 30 χρόνια. Τι συγκρίνεις με V7 και λοιπά neo retro, αυτό έίναι το ίδιο όπως ηταν.
    Και απ οτι φαίνεται είναι ακόμα με μανιβέλα και χειροκίνητο αποσυμπιεστή, οπότε δεν προορίζεται για ρούληδες γιαππηδες κλπ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YAMAHA SR 400 Fi

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    σορρυ αλλά είσαι πολύ εξω στην εκτίμησή σου.

    Το SR πουλαει ακόμα σαν τρελλο στην Ιαπωνία και για εκεί προορίζεται το συγκεκριμένο.
    Απλά λόγω νομοθεσιών δεν μπορεί πλέον να πιάσει τα όρια ρύπων κι ετσι το εφτιαξαν με ψεκασμό.
    Ακριβό δεν θα είναι, ούτε και γρήγορο φυσικά, αλλά εχει το δικό του αγοραστικό κοινό εδω και 30 χρόνια. Τι συγκρίνεις με V7 και λοιπά neo retro, αυτό έίναι το ίδιο όπως ηταν.
    Και απ οτι φαίνεται είναι ακόμα με μανιβέλα και χειροκίνητο αποσυμπιεστή, οπότε δεν προορίζεται για ρούληδες γιαππηδες κλπ.
    Εχεις δίκιο για τα νεο-ρετρο, αλλα τελικά δες ποιοί τα αγοράζουν. (Μανβελάτο παράδειγμα τα Enfield) Στην Ελλάδα με εξαίρεση κάποιους λίγους που πραγματικά ξερουν τι αγοράζουν και γιατί, οι υπόλοιποι για το στυλάκι θα το αγοράσουν. Στην Ευρώπη νομίζω ότι είναι αρκετά διαφορετικά. Κάνουν SOS αγώνες κλπ κλπ, και γενικά υπάρχει μια άλλη εκτίμηση σε τέτοιου είδους μηχανάκια.

    Πριν πάρω το kawa και κοίταγα και για SR. Εχεις δει και εσυ τι κανιβαλισμό έχουν φάει τα περισότερα και σε τι τιμές τα πουλάνε, ακριβώς επειδή υπάρχουν κάποιοι "ρομαντικοί" αν θες που θα τα πληρώσουν.

    Το συγκεκριμένο δεν θα το αγόραζα. Ο ψεκασμός και μόνο, είναι ανασταλτικός, για εμένα, παράγοντας. Ενα παλιό, κάποια στιγμή θα το χτυπήσω.

    Οσο για την τιμή στην Ευρώπη, αν το φέρουν, περίμενε και μάλλον θα γελάσουμε όλοι μαζί. Ενα 6αρι χαλαρά. (Ελπίζω να είμαι λάθος)
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YAMAHA SR 400 Fi

    Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
    Εχεις δίκιο για τα νεο-ρετρο, αλλα τελικά δες ποιοί τα αγοράζουν. (Μανβελάτο παράδειγμα τα Enfield) Στην Ελλάδα με εξαίρεση κάποιους λίγους που πραγματικά ξερουν τι αγοράζουν και γιατί, οι υπόλοιποι για το στυλάκι θα το αγοράσουν. Στην Ευρώπη νομίζω ότι είναι αρκετά διαφορετικά. Κάνουν SOS αγώνες κλπ κλπ, και γενικά υπάρχει μια άλλη εκτίμηση σε τέτοιου είδους μηχανάκια.

    μανιβελατες ενφιλντ υπαρχουν ελαχιστες στην ελλαδα...για το στυλακι δεν αγοραζει κανεις αυτες τις μοτο...για στυλακι αγοραζουν ss, η Βmw, οχι ρετρο, μιας και οποιος την δει εκτος αν ειναι γνωστης, την θεωρει ''παλιατζουρα'' και χαρχαλο

  13. #13
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    kαι το προβλημα με το ν7 ειναι οτι μοιαζει να ειναι ρετρο αλλα δεν εχει χαρακτηρα, αυτο ελεγαν οσοι το οδηγησαν...και βεβαια ηταν εντελως ψοφιο, με 40 μολις αλογα...οπως και να το κανουμε, οι μηχανες πρεπει να εχουν γκαζι...


    το απολυτο ρετρο για μενα το εβγαλε η ducati...πανεμορφο, λες και βγηκε απο τα 70'ς κατευθειαν, με ενα τσαμπουκαλεμενο μοτερ, αναρτησεις και φρενα φοβερα...συνδιασαν την ομορφια εποχης με σημερινα κρατηματα...


    μαλλον τεχνη σε 2 ροδες το λες παρα μηχανη...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ducatisportclassic38_edited.jpg 
Προβολές:	1078 
Μέγεθος:	94,3 KB 
ID:	180637

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    kαι το προβλημα με το ν7 ειναι οτι μοιαζει να ειναι ρετρο αλλα δεν εχει χαρακτηρα, αυτο ελεγαν οσοι το οδηγησαν...και βεβαια ηταν εντελως ψοφιο, με 40 μολις αλογα...οπως και να το κανουμε, οι μηχανες πρεπει να εχουν γκαζι...


    το απολυτο ρετρο για μενα το εβγαλε η ducati...πανεμορφο, λες και βγηκε απο τα 70'ς κατευθειαν, με ενα τσαμπουκαλεμενο μοτερ, αναρτησεις και φρενα φοβερα...συνδιασαν την ομορφια εποχης με σημερινα κρατηματα...


    μαλλον τεχνη σε 2 ροδες το λες παρα μηχανη...


    +600
    Και να προσθέσω βεβαίως και την bonneville επίσης πανέμορφη ....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	07_triumph_bonneville_1_r.jpg 
Προβολές:	1059 
Μέγεθος:	95,7 KB 
ID:	180638

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YAMAHA SR 400 Fi

    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    μανιβελατες ενφιλντ υπαρχουν ελαχιστες στην ελλαδα...για το στυλακι δεν αγοραζει κανεις αυτες τις μοτο...για στυλακι αγοραζουν ss, η Βmw, οχι ρετρο, μιας και οποιος την δει εκτος αν ειναι γνωστης, την θεωρει ''παλιατζουρα'' και χαρχαλο
    Μανιβελάτες Enfield πουλήθηκαν αρκετές, αλλά όλες έχουν καταλήξει γκαράζ. Τα γιαμπούρια, και κυρίως τα τραπεζογιαμπούρια, είχαν ψωνίσει πολύ. (Για το V7 την άποψη μου την έχω γράψει πριν κυκλοφορήσει και είναι όπως τα λέτε)

    ss αγοράζουν άλλες ηλικίες και BMW χρήστες και όχι αναβάτες (για την κατηγορία που μιλάμε πάντα).

    Το Triumph είναι πανέμορφο και έχει 7-8 χαρτιά. Το Duc επίσης πανέμορφο, και έχει σχεδόν τα διπλά. Να ρωτήσω τι απο τα 2 έχετε δει περισότερο στον δρόμο? Εγώ πάντως το Ducati....

    Το οποίο Ducati, για να είμαστε ειλικρινείς, είναι άβολο, δυσχρηστο, και ακριβό σε όλα του. Και συνήθως πάει σετ με αναβάτη επίσης άβολο, δυσχρηστο, και ακριβό σε όλα του. (Οχι πάντα, συνήθως είπα)

    Και τεσπα, η ρετρολαγνία καλά κρατεί και απευθύνεται σε καταναλωτές. Φέτος έχει 80s το πρόγραμμα. Βλέπε CB1300 (και ότι αλλο το ακολουθήσει) GPZ κλπ κλπ.

    Οι γιαπωνεζοι βγάζουν για να πουλήσουν. Και με αυτή την λογική είναι στημμένο και το SR, όπως και το Triumph όπως και το Ducati.

    PS Αν θυμάμαι καλά, όλη αυτή η σειρά της Ducati υποτίθεται ότι θα ήταν limited σε κομμάτια. Ούτε οι ίδιοι δεν μπορούσαν να φανταστούν πόσα θα πούλαγαν τελικά.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Majesty 400 vs Piaggio X9 500
    από karas78 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2005, 11:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF