Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Περιποιηση κυλινδρου σε μονοκυλινδρο.

  1. #1

    Περιποιηση κυλινδρου σε μονοκυλινδρο.

    Καλησπερα σε ολους.

    Να σας διατυπωσω και εγω την μικρη μου απορια.

    Σε λιγο καιρο θα ξεμονταρουμε τον κυλινδρο απο ενα DR 650 SE για να αλλαξουμε την φλατζα της βαση του κυλινδρου με μεταλλικη.

    Επ ευκαιριας θα ηθελα να γινει και ενα εσωτερικο φρεσκαρισμα.

    Η ερωτηση μου ειναι πως συμπεριφερομαστε σε εναν κυλινδρο.

    Περιπτωση 1 Αν σε μετρησεις ειναι τελειος αλλα θελουμε να αλαξουμε πιστονι και ελατηρια
    Πρεπει πρωτα να τον τριψουμε με κατι να γινει λιγο σαγρε?

    Περιπτωση 2 Ειναι εκτος μετρησεων και θελει δουλεια , γινεται ρεκτιφιε και αν ναι εχεται καποιον να προτινεται? και πιστονι στην σωστη διασταση που βρισκεται?


    Εργαλεια , ροποκλειδο και γενικα λιγη εμπειρια υπαρχει, απλα καθε συμβουλη περι κυλινδρου ευπροσδεκτη.

  2. #2
    honing αν ειναι εντος οριων...ρεκτιφιε αν δεν ειναι...και στις δυο περιπτωσεις χρειαζεσαι μηχανουργειο...

    εμβολο θα βρεις αντιπροσωπεια...κατα πασα πιθανοτητα θα εχουν κι ενα-δυο oversize...αν θες aftermarket οι επιλογες ειναι πολλες...προσωπικες προτιμησεις je και wossner...

    καλη δουλεια...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #3
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    ο κυλινδρος νομιζω εχει επιστρωση nicasil και αν χρειαζεται ρεκτιφιε δεν νομιζω να υπαρχει μηχανουργειο εδω που να αναλαμβανει.καποιοι τους στελνουν εξωτερικο http://www.moto.gr/forums/showthread...hlight=nicasil αν θελει μονο honing που λεει ο reinmeister δεν ξερω τι χρειαζεται (ξερει αυτος )

  4. #4
    Ευχαριστω για τις απαντησεις.

    Reinmaster μηπως σε πμ μπορεις να μου στειλεις ενα προτεινομενο μηχανουργειο και μια πιθανη - ενδεικτικη κοστολογιση για αυτα.

    Ευχαριστω και παλι

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagmakr
    Ευχαριστω για τις απαντησεις.

    Reinmaster μηπως σε πμ μπορεις να μου στειλεις ενα προτεινομενο μηχανουργειο και μια πιθανη - ενδεικτικη κοστολογιση για αυτα.

    Ευχαριστω και παλι
    δεν σου στελνω τιποτα γιατι δεν ξερω σε ποιον αναφερεσαι...εγω ειμαι ο reimEIster...τον reinmaster δεν τον ξερω...

    περαν του χαβαλε,οπως πολυ σωστα σου ειπε ο γιωργος,αν ειναι νικασιλ εμπλεξες...και δυστυχως ειναι απ οτι ειδα...

    αν θελει μονο honing γινεται κι εδω,αλλα δυστυχεστατα δεν εχω να σου προτεινω κανεναν μια και το nicasil δεν επιδεχεται κλασσικο honing ,αλλα θελει ειδικες πετρες και βουρτσες (deglasing)...πιασε το αυγο και κουρευτο δηλαδη...

    εγω δυστυχως ασχολουμαι μονο με honda μονοκυλινδρα,οποτε δεν εχω καθολου πειρα στο συγκεκριμενο...

    ο προμηθευτης μου στην αμερικη ,μου ειπε παντως οτι το κιτ της kientech των 670 cc ειναι αυτο που επιλεγουν οι περισσοτεροι αντι νεου κυλινδρου...499 δολλαρια για ολο το κιτ ειναι πολυ οικονομικα κατ εμε...

    αν το λυσεις και ειναι off spec παρτους ενα τηλεφωνο και ζητα τον jesse...θα σου πει οτι χρειαζεσαι...

    καλημερες...

    http://www.kientech.com/

    http://www.kientech.com/DR650ProdList.htm
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    .εγω ειμαι ο reimEIster...
    :rotflmao:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7


    μαλλον πρέπει να διορθώσεις και το nickname σου τότε γιατί του έχεις βάλει και 'n' και μας μπερδέυεις...

    http://www.youtube.com/watch?v=-IYCzbtYQBc&feature=related

  8. #8
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    ρομπα εγινα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #9
    Μαλλον θα προσπαθησω να μην ξεμονταρω καθολου το πιστονι απο τον κυλινδρο , να μην χασουν επαφη τα ελατηρια και αν εχω αρκετο χωρο θα το ξεμονταρω απο την μπιελα απευθειας, το μηχανακι τωρα δεν καταναλωνει πολυ λαδι οποτε μαλλον θα αποφυγω το μπλεξιμο.

    Ευχαριστω.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagmakr
    Μαλλον θα προσπαθησω να μην ξεμονταρω καθολου το πιστονι απο τον κυλινδρο , να μην χασουν επαφη τα ελατηρια και αν εχω αρκετο χωρο θα το ξεμονταρω απο την μπιελα απευθειας, το μηχανακι τωρα δεν καταναλωνει πολυ λαδι οποτε μαλλον θα αποφυγω το μπλεξιμο.

    Ευχαριστω.
    τσιμουχακια βαλβιδων μην ξεχασεις να αλλαξεις...αν δεν σου λαδωνει πολυ το φιλτροκουτι απο την εξαερωση του καρτερ,τοτε μαλλον απο τσιμουχακια ειναι το πλειστον της καταναλωσης...

    απο κει και περα,αν οπτικα ο κυλινδρος σου,εχει εντονα τα χιαστι σημαδια του αρχικου ρεκτιφιε και δεν γυαλιζει,αλλαξε ελατηρια και θα σαι κομπλε...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Ο κύλινδρος του DR, λόγω του scem , δεν πέρνει ρεκτιφιε.
    Αν θές αλλάζεις μόνο ελλατήρια και πιστόνι.

    Στο δικό μου με πανω απο 100κ χλμ, ο κύλινδρος ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagmakr
    Μαλλον θα προσπαθησω να μην ξεμονταρω καθολου το πιστονι απο τον κυλινδρο , να μην χασουν επαφη τα ελατηρια και αν εχω αρκετο χωρο θα το ξεμονταρω απο την μπιελα απευθειας,
    Θα ήθελα να το έβλεπα αυτό ...

    Ένας να κρατάει τον κύλινδρο ψηλά (και σταθερά..) προσέχοντας να μην αποκαλυφθεί το πιστόνι παραπάνω από τον πείρο...

    Άλλος να παλεύει με μυτοτσίμπιδα και πένσες ασφαλειών, προσέχοντας να μη πέσει τίποτε μέσα στο κάρτερ...

    Ένας τρίτος (optional but strongly recommended..) να κρατάει την μπιέλα να μην χτυπήσει στο χείλος του στροφαλοθάλαμου (και την πατσαβούρα γύρω από την μπιέλα...)



    Υ.Γ.
    @vagmakr: Για να ξαναβάλεις πιστόνι και ελατήρια μπορείς να κάνεις την δουλειά σου με πλαστικό σωλήνα (κλασικό γκρι PVC) με διάμετρο λίγο μεγαλύτερη των ελατηρίων, αφού έχεις κόψει κατά μήκος του τοιχώματος μια λωρίδα, ώστε όταν τον πιέζεις να λειτουργεί σαν "τσιμπίδα" ..!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Πιθανοτατα θα χρησιμοποιησω ξυλινες σφηνες σε καταλληλο μεγεθος για να στιριξω τον κυλινδρο.
    Και τα απαραιτητα πασταβουρια τυλιγμενα γυρω απο την μπιελα με χαρτοταινια.


    Για το θεμα της σωστης εισαγωγης του πιστονιου σε ευχαριστω για την ομορφη ιδεα καθως προβληματιζομουν πως θα το εκανα.
    Οταν σε κανα μηνα το κανω θα ανεβασω φωτο.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Νομίζω ότι η σχετικές θέσεις των ελατηρίων του πιστονιού και του κυλίνδρου είναι μονοσήμαντα ορισμένες και δεν μπορούν να μεταβληθούν.

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagmakr
    Μαλλον θα προσπαθησω να μην ξεμονταρω καθολου το πιστονι απο τον κυλινδρο , να μην χασουν επαφη τα ελατηρια και αν εχω αρκετο χωρο θα το ξεμονταρω απο την μπιελα απευθειας, το μηχανακι τωρα δεν καταναλωνει πολυ λαδι οποτε μαλλον θα αποφυγω το μπλεξιμο.

    Ευχαριστω.
    Eίναι πολύ δύσκολο καθώς δεν έχει χώρο.Ειδικά αν το μοτέρ είναι πάνω στον σκελετό. Ποιο εύκολο είναι να βγάλεις κύλινδρο και να τον ξαναβάλεις.Και επι τη ευκαιρεία αλλάζεις και πιστόνι-ελλατήρια. 80$ σύνολο είναι.Νομίζω αφού θα μπεις στην διαδικασία αξίζει να τα αλλάξεις.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΝΙΤΡΟ ΣΕ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ (660)
    από 0restis στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 85
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2013, 17:04
  2. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2008, 14:10
  3. 2 εξατμίσεις σε μονοκύλινδρο 650cc
    από demotapa στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2006, 18:42
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 18:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF