Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 35

Θέμα: Bandit 650 η Fazer 600 και γιατι οχι 1000??

  1. #16
    Σχετικά με το fazer 600, από ότι λένε όσοι το οδήγησαν, είναι ένα πολιτικό R6. Χαμηλά δεν υπάρχει, μετά τις 8000 και μέχρι τις 12000 τρελλαίνεται. Επίσης ο συνοδηγός ψήνεται από τις εξατμίσεις και βρωμάει καυσαέρια γιατί γυρνάνε προς τα επάνω... Αλλά πάλι, αν σκοπεύεις να μπαίνεις συχνά πίστα, είναι πολύ καλό για αυτή τη δουλειά. Αν είναι για χαλαρές βόλτες, τότε μην το ψάχνεις, Bandit/CBF και στα 600άρια. Το Diversion και το ER-6f μου αρέσουν σαν σχέδιο, αλλά είναι σαφώς πιο αργά και πέρα από το χαμηλό τους βάρος, δεν έχουν κάτι που να ξεχωρίζει (ανάρτηση/φρένα κλπ).

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Ρε παιδιά όταν συγκρίνετε καταναλώσεις εννοείται ότι αναφερόμαστε σε αντιστοιχία των κυβικών.Προφανώς για ν'ακολουθήσει το μεγάλο,το 650 θέλει σκίσιμο.Κι ένα CB400 θα΄θελε σκίσιμο για ν'ακολουθήσει το 650 μ'αυτή τη λογική.
    Να δώσω αμαξοπαράδειγμα:Grande 95hp καίει περισσότερο σε τσίτα οδήγηση(ειδικά ανηφόρα) για ν'ακολουθήσει t-jet 120hp.Λογικό γιατί για να μείνω κοντά του το δουλεύω 5500-6500.Σε μποτιλιάρισμα όμως καίω λιγότερο.

    Απλά δεν είναι δίκαιο να προσπαθείς ν'ακολουθείς το bandit 1250 με το 650.
    Αν πάω χαλαρά μέχρι τη Λίνδο με το SV θα κάψω λιγότερο από ένα παπί astrea που θα μ'ακολουθεί επειδή το astrea θα δουλεύει τέρμα για να κρατάει 90-100,ενώ εγώ 4500.
    Δε σημαίνει ότι το SV είναι οικονομικότερο του astrea!
    Επίσης πόλη με πόλη έχει διαφορά..Ρόδο που όλες οι μηχανές στο κέντρο δουλεύουν 1η-σταμάτα-ρελαντί και δεν πάνε πάνω από 30-40(το περισσότερο διάστημα έτσι ; ) το 1250 θα κάψει πολύ περισσότερο απ'το 650 επειδή δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί ροπή+ μακρύ σαζμάν.
    Αθήνα προφανώς είναι άλλες συνθήκες

    edit:το πείραμα με το astrea έχει γίνει και κάψαμε τα ίδια.Άμα δε συνεχίζαμε μέχρι πρασονήσι μάλλον θα'καιγα κατιτίς λιγότερο.Πήγαινα όμως σταθερά με 90,άντε 100(σπάνια).

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Ρε παιδιά όταν συγκρίνετε καταναλώσεις εννοείται ότι αναφερόμαστε σε αντιστοιχία των κυβικών.Προφανώς για ν'ακολουθήσει το μεγάλο,το 650 θέλει σκίσιμο.Κι ένα CB400 θα΄θελε σκίσιμο για ν'ακολουθήσει το 650 μ'αυτή τη λογική.
    Να δώσω αμαξοπαράδειγμα:Grande 95hp καίει περισσότερο σε τσίτα οδήγηση(ειδικά ανηφόρα) για ν'ακολουθήσει t-jet 120hp.Λογικό γιατί για να μείνω κοντά του το δουλεύω 5500-6500.Σε μποτιλιάρισμα όμως καίω λιγότερο.

    Απλά δεν είναι δίκαιο να προσπαθείς ν'ακολουθείς το bandit 1250 με το 650.
    Αν πάω χαλαρά μέχρι τη Λίνδο με το SV θα κάψω λιγότερο από ένα παπί astrea που θα μ'ακολουθεί επειδή το astrea θα δουλεύει τέρμα για να κρατάει 90-100,ενώ εγώ 4500.
    Δε σημαίνει ότι το SV είναι οικονομικότερο του astrea!
    Επίσης πόλη με πόλη έχει διαφορά..Ρόδο που όλες οι μηχανές στο κέντρο δουλεύουν 1η-σταμάτα-ρελαντί και δεν πάνε πάνω από 30-40(το περισσότερο διάστημα έτσι ; ) το 1250 θα κάψει πολύ περισσότερο απ'το 650 επειδή δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί ροπή+ μακρύ σαζμάν.
    Αθήνα προφανώς είναι άλλες συνθήκες

    edit:το πείραμα με το astrea έχει γίνει και κάψαμε τα ίδια.Άμα δε συνεχίζαμε μέχρι πρασονήσι μάλλον θα'καιγα κατιτίς λιγότερο.Πήγαινα όμως σταθερά με 90,άντε 100(σπάνια).
    Τοτε εξηγησε μου πως γινετε μετα απο 7000 χλμ στο 650 και 7500 χλμ στο 1250 να εχω παραπλησια καταναλωση; Πως το εξηγεις; Σε καθε γεμισμα μηδενιζω τον χιλιομετρητη και ξεκαρω καταναλωση.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της George20vt
    Εγγραφή
    08/09/2009
    Μηνύματα
    504

    Re: Bandit 650 η Fazer 600 και γιατι οχι 1000??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gsbiker
    τελευταια ειδα και το cbf1000,πολυ αξιολογο και εμαθα απο ιδιοκτητη,κατι για καταναλωση 5lt/100km με ταχυτητα 120-130km/h,κατι που με δελεαζει αρκετα αφου χρησιμοποιω συνεχως αττικη οδο λογω δουλειας(κεντρο-αεροδρομιo-κεντρο : 80km την ημερα + σουλατσαρισμα γενικως).
    Εγώ θα σταθώ μόνο σε αυτό, εκ πείρας, μιας και κάνω παρόμοια χρήση (καθημερινά Κηφισίας τα χαράματα και αργότερα Κηφισιά - Αεροδρόμιο από Αττική οδό). Πράγματι, αν δε σε "γαργαλάει" το δεξί σου χέρι, η μηχανή αρκείται σε 5lt/100km με ταχύτητες σαν αυτή που ανέφερες.

    Σχετικά με το αστικό σουλατσάρισμα, βλέπω συνήθως 7,0 - 7,5lt/100km με max τα 8,0 σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες κίνησης.

    Μιας και πιάσαμε τις συγκρίσεις παπιών και 1000αριών, έχοντας επί σειρά ετών μονοκύλινδρο 650 on-off, έκαιγε περίπου 1 λίτρο λιγότερο στην πόλη και 1 λίτρο περισσότερο στο ταξίδι ή την Αττική οδό (με 120-130χαω) από το 1000άρι CBF. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες, ας μην αναφερθούμε καν...

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Τοτε εξηγησε μου πως γινετε μετα απο 7000 χλμ στο 650 και 7500 χλμ στο 1250 να εχω παραπλησια καταναλωση; Πως το εξηγεις; Σε καθε γεμισμα μηδενιζω τον χιλιομετρητη και ξεκαρω καταναλωση.
    Άλλο παραπλήσια-δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω- άλλο ΙΔΙΑ.Το ίδιο με τα κιλά.
    Αν ήταν να διαλέξω και γω το 1250 θα'παιρνα αβλεπή.Έστω μια διαφορά όμως στην κατανάλωση-αμελητέα ανάλογα τις συνθήκες-υπάρχει.

  6. #21
    Egw me BANDIT 1250 ekapsa gyrw sta 13 litra apo vytina ews athina....stin ethniki ypologiste apo 150-180 xiliometra.Filos me V STROM 650 pigaine mexri kai 200 kai ekapse peripou 70% ligotero.Mi ksexname oti paizei megalo rolo kai to varos tis mixanis

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από klebouras
    paizei megalo rolo kai to varos tis mixanis
    Παπάκια μάντολες... 30 κιλά πάνω κάτω, σιγά τα αυγά. Όχι ότι δεν κάνουν διαφορά, αλλά αυτή φαίνεται αλλού, όχι στην κατανάλωση. Μάλλον έχεις πολύ βαρύ χέρι συνάδελφε. Το στρώμα απο-και-κλείεται να έκαψε τόσο λιγότερο. 200 είναι η τελική του και εσύ πήγαινες μισό γκάζι. Πόσο λογικό σου φαίνεται; Μάλλον σε δουλεύει ψιλό γαζί ο στρωματούχος.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Άλλο παραπλήσια...άλλο ΙΔΙΑ.
    Έστω μια διαφορά όμως στην κατανάλωση-αμελητέα ανάλογα τις συνθήκες-υπάρχει.
    TOLISTOLAROS φίλε θα με σκάσεις... Κόλλησες στο ότι το 650 μπορεί να κάψει 6l/100χλμ και το 1250 6,1l/100χλμ, μύγα μισω τη διαφορά τώρα που θα γίνει και μεσανατολικό... Νταξ, δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια, έχεις δίκιο... Δηλαδή αν φαγώνεσαι έτσι για τα αμελητέα, ούτε ψύλλος στον κόρφο σου για τα σημαντικά!

    Γενικά όσο πιο αργά πάς, τόσο λιγότερο καις. Εσύ γιατί δεν έκατσες πίσω να κάνεις 10 λεπτά παραπάνω από το 120άρι punto? Γιατί να σκίζεται το παπί να έρθει μαζί σου και δεν πήγαινε με 60; Γιατί απλά και εσύ και εγώ και όλοι, ξεζουμίζουμε όλα τα "μικρά" για να πάνε όπως θέλουμε. Με τα ροπάτα μοτέρ πας και σβέλτα και χαλαρά, άρα καις λιγότερο. Επίσης πες μου πότε να γελάσω για το τράφικ της Ρόδου. Δηλαδή μπορεί να κάνετε και τρία λεπτά να πάτε από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη; Άντε και τέσσερα; Σε μιά τυπική μέρα δουλειάς, κάνω κάπου 120 χιλιόμετρα με τη μηχανή, εντός και εκτός κέντρου και δεν κολλάω -σχεδόν- πουθενά. Δεν είναι και τόσο στενοί οι δρόμοι της Ρόδου, τους είδα και φέτος. Δεν χωράει ο ληστής δίπλα από τα αυτοκίνητα; Τα 2-3 λεπτά ακινησίας μέσα στην εργασιακή μέρα, δεν αρκούν για να κάνουν ουσιαστική διαφορά στην κατανάλωση ακόμα και μέσα στην πόλη. Ξέχασα, αυτό το αμελητέο 0,1 λίτρο, αυτό καταστρέφει την οικονομία...

    Και για να δείτε τη διαφορά με μοτέρ ρυθμισμένα αλλιώς, πήγαμε χτες στο σφηνάκι του τρούπερ με διάφορα χιλιάρια και ένα bking. Πήγα και γύρισα, έγραψε 260 χιλιόμετρα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο και πήρε 18,5 λίτρα. 200-230 ΕΟ πηγαίνοντας (τελικιασμένος δλδ), 3η συνεχώς κόκκινα στις στροφές γιατί ήθελα να έχω από κοντά έναν της παρέας με SV1000 για να βλέπω τα σημάδια του, επιστροφή ίδια γεύση στις στροφές και πιο χαλαρά ΕΟ με 160... Τα χιλιάρια, ήθελαν βενζίνη στο μισό της διαδρομής. Το bking το ίδιο. Δηλαδή ίδιες ταχύτητες κίνησης, 30 λιγότερα κιλά από το δικό μου, 60 λιγότερα από το 1250 αλλά μιάμιση φορά -τουλάχιστον- περισσότερη βενζίνη. Για εξηγήστε το λοιπόν φωτεινοί μου παντογνώστες! Τι θόρυβος ακούγεται; Α κάτι επιχειρήματα για κιλά και κυβικά κατέρρευσαν εδώ παραπάνω, δεν είναι τίποτα...

  8. #23
    File mou,to diko mou to epixeirima de katerrefse giati poly apla.
    1.De mou to eipe...TO EIDA !An de to prosexes,MAZI pigame tin ekdromi kai profanws mazi gemizame.

    2.Ta kila den einai 30...einai kammia 45aria

    3.Profanws to vary xeri i to elafry xeri einai pou paizei to prwto,oxi omws to mono rolo.An itan etsi exigise mou giati 2 mixanakia me 6i taxytita kai ta dyo,me to 650 na pigainei me olo to gazi kai to 1250 me miso gazi,akrivws logw katanalwsis,eixan afti ti diafora..Kai epanalamvanw,i diafora einai YPARKTI.....kai poso vary borei na einai to xeri sta 1250 kyvika pou kinountai me 180?siga to vary xeri

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από klebouras
    MAZI pigame tin ekdromi kai profanws mazi gemizame.
    Πρώτα από όλα γράφε Ελληνικά όπως όλοι μας...

    Δεύτερον, ΜΑΖΙ εκδρομή και ο ένας με 150 και ο άλλος με 200 δεν υπάρχει, εκτός αν κλέβει το ένα κοντέρ τρελά. Ο ένας φτάνει Βυτίνα, πίνει καφέ, τρώει γαλακτομπούρεκο και ο άλλος φτάνει στην τελευταία ρουφηξιά της φράπας. Σε κάθε περίπτωση, κάτι άλλο παίζει... Έχουμε κάνει με τα Bandit ταξιδάκι Βόλο με ένα στρώμα, δεν είχε ιδιαίτερη διαφορά σε βενζίνες, απλά ήθελε λιγότερο συχνά ανεφοδιασμό γιατί έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.

    Τρίτον χαίρομαι πολύ που δεν είμαι ο μόνος που δεν κοιμάται τέτοια ώρα...

    edit τέταρτον, το Vstrom 650 είναι 230 κιλάκια με γεμάτο ρεζερβουάρ, το Bandit 650 250 κιλά, άρα μόοοολις 20 κιλάκια. Το 1250 είναι 265, άρα 35 κιλά παραπάνω. Αν αλλάξεις ένα τελικούλι, 7-8 κιλά τα κόβεις αμέσως αμέσως... Τα 45 που τα βρήκες;
    Αν μιλάμε για το δικό μου, 227 κιλά με βενζίνη και τα χιλιάρια είναι στα +-200 κιλά, έχω και άλλο τελικό, τα 30 κιλά χαριστικά τα είπα.... Λιγότερα είναι.

  10. #25
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Αν αναφέρεσαι στο fz1 η κατανάλωση του θα σε τσούξει.
    Γι αυτό μπορώ να στο υπογράψω... Τα υπόλοιπα με το cbf δεν τα ξέρω , πάντως μια χαρά μηχανή μου φάνηκε σε 2 βόλτες που πήγαμε , κομμένη και ραμένη για εκδρομή.
    Και ναι υπάρχει ζωή και μετά τις 4:00 :ZZZ:

  11. #26
    Katarxin,syggnwmi gia ta greeklish alla ta spasmena XP mou den antexan ta ellinika.Tha prospathisw na grafw liga kai araia,mexri na ta ftiaxw wste na mi kourazw to kosmo.

    1.To V-STROM einai 220 kila...to 1250 to diko mou me ladia-xydia ki ena mesaio gemato tank-bag pigaine 260+...opote na ta 40 kilakia.

    2.Opws eida,ontws exei +3 litra reservor to V-STROM alla de gyrise me ti reserva opws egw..eixe kati ligo akoma.

    3.De gyrisame mazi,profanws gyrise nwritera o filos mou kai profanws pigaine terma gazi(eixe ypoxrewseis na prolavei) enw egw irtha xalara.Ti diafora tin eidame tin alli mera spiti tou pou eidame to reservoir to V-strom.

    4.Pera apo "varia"i "elafria"xeria kai kila,tha sou pw kai kati allo.Borei na ekleve ena apo ta dyo reservoir stin endeixi kai i diafora na prokyptei ki apo ekei.Ex allou ta psifiaka reservoir den einai kai oti pio akrives yparxei.

    Oso gia to xenyxti.......oi LHSTES DE KOIMOUNTAI TA VRADYA


    ..........peftoun omws gia ypno ximerwmata !!!

    Na sai kala,man ! Ki eftyxws pou vrika tosous listarxous mazemenous edw !!!

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Οτι εχεις αναφερει ως τωρα ειναι αοριστα.Ο φιλος ετσι εγω ετσι και εκαψε 70% λιγοτερα.
    Αυτο ελεγα και παραπανω, οτι ολοι μιλανε για οτι ακουνε και οχι για την πραγματικοτητα.
    Εγω θα δωσω σημασια στα λεγομενα σου αν ερθεις και πεις, εκανα πχ. 200χλμ και εβαλα 16 λιτρα και ο φιλος μου εκανε 200 και εβαλε 9 λιτρα.


    Κατι αλλο, που ειδατε οτι το 1250 ειναι 265 κιλα;

  13. #28
    Ληστής είναι μετρήσεις power bikes, moto, 0-300, με γεμάτο ρεζερβουάρ.

    klebouras ήταν Η μαλ... που δεν κανονίσαμε τίποτα σήμερα. Βλέπω τον ήλιο έξω και μου την βάρεσε, σκέφτομαι να την κάνω για Στορκ μόνος μου που θα είναι ο τζερόνυμο με το... παπί και παρέα για κοψίδια. ΑΛΛΑ, την επόμενη εκδρομή έλα να το δούμε και live και να μετρήσουμε κιόλας... Τους απατεώνες με τα στρώματα δεν θα τους περάσει έτσι


    Και άμα έχει βγάλει άκρη το παλικάρι που ήθελε να δει τι μοτοσικλέτα θα πάρει... :rotflmao:

  14. #29
    Μελος Συμμοριας Το avatar του/της K5_N
    Εγγραφή
    13/06/2009
    Μηνύματα
    178
    αντε να τις μετρησετε να δειτε ποιος την εχει μεγελυτερη

    λοιπον

    η καταναλωση εχει να κανει με
    1 τα κυβικα
    2 τις σαλ
    3 την ιπποδυναμη
    4 το βαρος
    5 το τυπο κινητηρα
    6 το τροπο οδηγησης
    σε καμια περιπτωση λοιπον δε συγκρινουμε ανομοια πραγματα.
    για να συγκρινουμε λοιπον την καταναλωση του 650 με το 1250 θα πρεπει να εχουμε την ιδια ταχυτητα πχ 100κμ/ωρα και τις ιδιες στροφες κινητηρα ασχετα αν το 650 εχει 4η και το 1250 1η στο κιβωτιο
    GSF 650 N

  15. #30
    Μελος Συμμοριας Το avatar του/της K5_N
    Εγγραφή
    13/06/2009
    Μηνύματα
    178
    αν για παραδειγμα το 1250 εβγαζε 160!!!!! ιππους διπλασιους δηλαδη απο το 650 τοτε και η καταναλωση του θα ηταν πολυ διαφορετικη απο αυτην που εχει τωρα. οπως θα ηταν και του 650 αν εβγαζε 55!!!!!! :
    GSF 650 N

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. V-Strom 650 vs Fazer 600 vs TDM 900
    από Raoulh79 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2009, 11:25
  2. Fazer 600 και λάστιχα
    από sfb42 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2005, 13:16
  3. Transalp 650 Vs Fazer 600 Vs Bmw 650 Gs
    από ΤΑSΟS στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2004, 16:04
  4. Για γυναίκες και γιατι οχι ...και ανδρες
    από kapeos στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2004, 11:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF