hello!! διαβασα καποy στα σιτε που μου ειχες δωσει για το αφαιρουμενο κομματι απο το φιλτροκουτι του Ε μοντελου!Εχει τετοιο κομματι το μηχανακι μου κατω απο την ηλεκτρονικη! αν το βγαλω τι αλλαζει? βοηθαει?
9 στα 10 στα δικα μας 'Ε δεν υπαρχει καν αυτο το κομαμτι ή αν υπηρχε θα το'χει βγαλει ο προηγουμενος . Εκει εχει την εισοδο του αερα στο φιλτροκουτι που εινβαι 3Χ3 ιντσες , το 3X3 mod που κανουμε στα 'S/'SM (μαζι παντα με re jet στο καρμπ.) .Αρχικά δημιουργήθηκε από nikolakhs89
hello!! διαβασα καποy στα σιτε που μου ειχες δωσει για το αφαιρουμενο κομματι απο το φιλτροκουτι του Ε μοντελου!Εχει τετοιο κομματι το μηχανακι μου κατω απο την ηλεκτρονικη! αν το βγαλω τι αλλαζει? βοηθαει?
Επισης στα US 'Ε το τζεταρισμα που πρωτεινουν οταν βγει το καπακι ειναι αυτο που εχουν τα Ευρωπαικα απο τη μανα τους .
Τα US μοντελα εχουν ενα καπακι με εναν "παπα" , πηγαινε στο bikebandit και κοιτα το διαγραμμα ενος 'Ε '00-'04 (οχι μοντελο της California) και θα δεις αυτο καπακι .
Λογικα δε πρεπει να το εχεις , ανοιξε τη σελα και κοιτα να το δεις .
Βασιλης
DRZ4??sm k5 full extra!
Για το DRZ400S μοντελο 2007 που εχω εγω εαν ανοιξεις την σελα ακριβως μπροστα απο την ηλεκτρονικη εχει την εισοδο του αερα στο φιλτροκουτι.Ειναι ενα λαστιχενιο κομματι το οποιο αφαιρειται ευκολα.
Αυτο ειναι στα 'S/'SM , στα 'Ε εχει ενα καπακι 3Χ3 ιντσες που εχει πανω του αυτο το λαστιχο .Αρχικά δημιουργήθηκε από ger_zoym
Για το DRZ400S μοντελο 2007 που εχω εγω εαν ανοιξεις την σελα ακριβως μπροστα απο την ηλεκτρονικη εχει την εισοδο του αερα στο φιλτροκουτι.Ειναι ενα λαστιχενιο κομματι το οποιο αφαιρειται ευκολα.
Στα δικα μας για να γινει αυτη η τρυπα που υαπρχει ειδη στο φιλτροκουτι του 'Ε πρεπει να πεσει κοπτικη ενω στα 'Ε υπαρχει απλα τραβωντας το καπακι αλλα και παλι απ'οσο ξερω στα Ευρω'Ε δεν εχει το καπακι και απλα εχει την 3χ3 τρυπα !
Βασιλης
DRZ4??sm k5 full extra!
ΕΔΩ εχει σε φωτο πως ειναι το καπακι στο 'Ε , στα 'S/'SM εχει μονο αυτο το λαστιχο και για να ανοιξει στις 3Χ3 ιντσες οπως του 'Ε θελει κοψιμο .
Βασιλης
DRZ4??sm k5 full extra!
Γεια σας παιδια.Τελικα υστερα απο πολυ σκεψη ειπα να ανοιξω το πλαινο καπακι του κινητηρα οπου βρισκεται η περιελιξη η αλλιως πηνια και να δω σε τη κατασταση μπορει να ειναι αυτες οι βιδες που τοσοι και τοσοι εχουν παθει ζημια.Η ολοι διαδικασια ειναι ευκολη και δεν ειναι πυρινικη φυσικη.Ολοι μπορουμε να το κανουμε αρκει να πιανουν λιγο τα χερια μας.Στο μονο που εφαγα ζορι ειναι οι βιδες απο το καπακι τις μιζας οπου το ''μεγαλο μυαλο'' γιαπωνεζος πηγε και εβαλε βιδες για σταυροτω κατσαβιδη.Αποτελεσμα ηταν να χαλασω τις βιδες και να της αντικαταστησω με βιδες που εχουν κεφαλι για γερμανικο κλειδη (ανοξειδωτες φυσικα).Κατα τα αλλα επειδη το εκανα και πρωτη φορα ειχα πολλες επιφυλαξης αλλα παρολαυτα το ανοιξα και προσπαθησα να σφιξω αυτες τις περιοβοητες αλενοβιδες (που δεν εσφιγκαν ο σουπερμαν να ημουν) και κατεληξα στο συμπερασμα οτι δεν ειχα προβλημα.Πιθανολογω οτι ισως το προβλημα συνεβαινε στα μοντελα 2005 και κατω διοτι οσοι ειχαν ανω του 2005 ,γνωστοι μου τουλαχιστον δεν ανεφεραν τετοια προβληματα και ο japanboy να σουλουπωσε το προβλημα στα επομενα μοντελα του,οπως και στα πηνια που λενε οτι καιγονται.
Επισης ειχα την απορια να δω εαν βγαλω αυτο το πλαστικο ''τσουτσουνι'' που ειιναι κατω απο την σελα οπου γινεται η εισαγωγη του αερα στο φιλτροκουτι τη μπορει να γινει.Αν και φοραω ΚΝ φιλτρο μολις το εβγαλα ειδα σημαντικη διαφορα στο τραβηγμα της μοτο που πριν δεν ειχε.Συνεχιζοντας τα πειραματα μου εβγαλα την ταπα απο την LEO VINCE που φοραω και εβαλα την ποιο ανοιχτη και ειδα οτι τελικα η ταπα με εκοψε απο την κερδισμενη ροπη που ειχα βγαζωντας το ''τσουτσουνι'' απο το φιλτροκουτι και εχωντας την ταπα στην εξατμιση.
Αυτα
giati den evales loctite?
Ειπα αφου ειναι καργαρισμενες τοσο πολυ και δεν εχουν παθει τπτ εδω και 20000 χιλιομετρα να μην τις πειραξω καθολουΑρχικά δημιουργήθηκε από martinacos
giati den evales loctite?
afou to anoikses pou to anoikses kalo htan na tis evgazes kai na tis evazes loctite![]()
ασε μην γινει καμια στραβη και το χω και τυψεις μεταΑρχικά δημιουργήθηκε από martinacos
afou to anoikses pou to anoikses kalo htan na tis evgazes kai na tis evazes loctite![]()
έχασες όταν έβγαλες την τάπα γιατί έιχες φτωχό μίγμαΑρχικά δημιουργήθηκε από ger_zoym
Γεια σας παιδια.Τελικα υστερα απο πολυ σκεψη ειπα να ανοιξω το πλαινο καπακι του κινητηρα οπου βρισκεται η περιελιξη η αλλιως πηνια και να δω σε τη κατασταση μπορει να ειναι αυτες οι βιδες που τοσοι και τοσοι εχουν παθει ζημια.Η ολοι διαδικασια ειναι ευκολη και δεν ειναι πυρινικη φυσικη.Ολοι μπορουμε να το κανουμε αρκει να πιανουν λιγο τα χερια μας.Στο μονο που εφαγα ζορι ειναι οι βιδες απο το καπακι τις μιζας οπου το ''μεγαλο μυαλο'' γιαπωνεζος πηγε και εβαλε βιδες για σταυροτω κατσαβιδη.Αποτελεσμα ηταν να χαλασω τις βιδες και να της αντικαταστησω με βιδες που εχουν κεφαλι για γερμανικο κλειδη (ανοξειδωτες φυσικα).Κατα τα αλλα επειδη το εκανα και πρωτη φορα ειχα πολλες επιφυλαξης αλλα παρολαυτα το ανοιξα και προσπαθησα να σφιξω αυτες τις περιοβοητες αλενοβιδες (που δεν εσφιγκαν ο σουπερμαν να ημουν) και κατεληξα στο συμπερασμα οτι δεν ειχα προβλημα.Πιθανολογω οτι ισως το προβλημα συνεβαινε στα μοντελα 2005 και κατω διοτι οσοι ειχαν ανω του 2005 ,γνωστοι μου τουλαχιστον δεν ανεφεραν τετοια προβληματα και ο japanboy να σουλουπωσε το προβλημα στα επομενα μοντελα του,οπως και στα πηνια που λενε οτι καιγονται.
Επισης ειχα την απορια να δω εαν βγαλω αυτο το πλαστικο ''τσουτσουνι'' που ειιναι κατω απο την σελα οπου γινεται η εισαγωγη του αερα στο φιλτροκουτι τη μπορει να γινει.Αν και φοραω ΚΝ φιλτρο μολις το εβγαλα ειδα σημαντικη διαφορα στο τραβηγμα της μοτο που πριν δεν ειχε.Συνεχιζοντας τα πειραματα μου εβγαλα την ταπα απο την LEO VINCE που φοραω και εβαλα την ποιο ανοιχτη και ειδα οτι τελικα η ταπα με εκοψε απο την κερδισμενη ροπη που ειχα βγαζωντας το ''τσουτσουνι'' απο το φιλτροκουτι και εχωντας την ταπα στην εξατμιση.
Αυτα
άμα το ρυθμίσεις σωστά θα πηγαίνει καλύτερα
θα ξαναβαλω την ταπα διοτι το μηχανακι πρωτη φορα το ειδα να πηγαινει ετσι (μετην ταπα δηλαδη) και ουτος η αλλος σκοπο δεν εχω να βαλω χερι στο καρμπυλατερ κτλ.Ευχαριστω παντως για τις πληροφοριες
Tις καλημερες μου σε ολους.
Απο σημερα ευτυχης κατοχος ενος DRZ 400 SM '06.
Φωτογραφιες εντος της ημερας.
Εφυγα για βολτες, θα ποσταρω εμπειριες οσονουπω :rotflmao: :rotflmao:
Γεια σου φιλε.Καλη επιλογη εκανες και περιμενουμε εντυπωσεις και οτι αλλο γουσταρεις