Σελίδα 140 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 4090130135136137138139140141142143144145150190 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.086 έως 2.100 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #2086
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Εγω εχω παρει δυο ροποκλειδα καλα. Ενα εως 36 Νm για μικρες ροπες και ενα εως 200 Νm για μεγαλες. Οτι λυνω και δενω στη μηχανη το κανω με τα ροποκλειδα και αισθανομαι πιο σιγουρος γαι το αποτελεσμα.
    Οι τιμες πανω απο 130 ευρω γαι το καθενα.

  2. #2087
    Καλησπεριζω το thread! Ειμαι και εγω κοντα στο να κανω το ονειρο μου πραγματικοτητα και να αποκτησω ενα Bandit 650 naked
    Μολις παρω το διπλωμα, παω καρφι για αντιπροσωπεια.
    Μαλλον θα κανω μαθημα πανω σε ενα HONDA CBF 600 NAKED πραγμα που πιστευω οτι θα κανει και πιο ευκολη την προσαρμογη μου πανω στο Bandit.

    Το μονο προβλημα που εχω και θελω και την δικια σας αποψη ειναι το εξης: ιδεα μου είναι ή το Bandit του 2009 φερνει λιγο σε Gladius?

    Η Suzuki προσπαθει να εξυγχρονισει το προφιλ ενος απο τα best-seller της, σιγουρα. Μηπως ομως χανει αυτη την μοναδικοτητα που εχει δωσει το Bandit τα τελευταια 20 χρονια, που στηριζεται σε μια πιο ρετρο αισθητικη που παραπεμπει στα στρογγυλοφαναρα του παρελθοντος; Αποψη μου βεβαια, αλλα θα ηθελα και τις γνωμες σας...

    Παντως αναμεσα στο Κ8 και Κ9 θα προτιμουσα το Κ8 εξωτερικα με τις ενδεχομενες εξελιξεις του Κ9...

    Τα φωτα σας για ενα εκκολαπτομενο ''Ληστη"...
    IT'S BETTER TO BURN OUT...THAN TO FADE AWAY

  3. #2088
    Η δυσκολία για τη Suzuki και την κάθε εταιρία είναι η εξής: Κλασσικό λουκ ή μοντέρνο; Και το ένα έχει τους οπαδούς του και το άλλο. Το θέμα είναι να πουλάει όμως. Αν το Bandit μείνει ίδιο για πολλά χρόνια (που έχει μείνει δηλαδή), από τη μία θεωρείται "παλιό" συνέχεια, κλασσικό αλλά "παλιό" και από την άλλη, αφού το αγοράσουν όλοι αυτοί που τους αρέσει, τι γίνεται μετά; Το κλασσικό λουκ με τον στρογγυλό προβολέα το εγκατέλειψε η Honda με το Hornet, το εγκατέλειψε η Ducati στο Monster, το εγκατέλειψε η Suzuki στο SV που έγινε Gladius και ήρθε και η σειρά του Bandit. Δεν είναι κακό να εξελίσσεται η αισθητική.
    Πιο πολύ με χαλάει το γεγονός ότι το μοτέρ παρέμεινε παλιάς σχεδίασης με καδένα εκκεντροφόρων στο κέντρο (το κάνει πολύ φαρδύ και το βαραίνει) και το ότι το πλαίσιο παρέμεινε κλειστό σωληνωτό αντί να μπει ένα ωραίο αλουμινένιο ή σιδερένιο χωροδικτύωμα. Δίνει όγκο, κρατάει το κέντρο βάρους ψηλά και η ακαμψία είναι μέτρια. Η αύξηση των διαστάσεων των σωλήνων που έγινε μαζί με την υδρόψυξη απλά προσέθεσε βάρος. Και το βάρος παραμένει πολύ υψηλό. Με τόση διαθέσιμη τεχνολογία θα μπορούσαν να γίνουν ωραίες και φτηνές αλλαγές και να είναι... Στα κιλά του Diversion ας πούμε. Μια 40άρα λιγότερα!

    Σε κάθε περίπτωση, είναι το γρηγορότερο μεσαίο στρητ σύμφωνα με τα συγκριτικά των περιοδικών (πως θα ήταν αν ήταν και ελαφρύ...) και θα το ευχαριστηθείς ότι και αν κάνεις. Και σου μένουν ρέστα για καλό εξοπλισμό ή για μια σούπερ ανάρτηση αν ψάχνεσαι με το θέμα, σε σχέση με το CBF ας πούμε.


    Εξελίξεις στα μηχανικά μέρη είναι οι εξής: ΚΑΜΜΙΑ:rotflmao:
    Αν είδα καλά στο αγγλικό site έχουν αλλάξει τα όργανα. Τα άλλα όμως, φρένα, ABS, αναρτήσεις, κινητήρας, πλαίσιο, είναι ίδια.

    Επίσης, ο κομπλεξικός συνάδελφός σας θα σας ενημερώσει με χαρά ότι το Bandit του απεικονίζεται στο περιοδικό MotoGP World που κυκλοφορεί, υπάρχει και φωτογραφία μου στο τεύχος... Κράξτε όσο θέλετε.... :rotflmao:

  4. #2089
    Συμφωνω και με ολα αυτα που λες. Αλλα για σκεψου εαν αλλαζε το πλαισιο σε αλουμινιο, εξελισσε τον κινητηρα, χαμηλωνε το κεντρο βαρους και μειωνε τα κιλα, σε συνδυασμο με το γεγονος οτι το μηχανακι θα λεγοταν Bandit, θα ειχε νοημα να παραγει πλεον το Gladius; Ακομα και το GSR (που ειναι σε αλλη κατηγορια) δεν θα ειχε νοημα να παραγεται. Και επιπλεον η τιμη θα ηταν τελειως διαφορετικη, κατι που θα ξενιζε τους χρηστες της Bandit που εχουν μαθει να ζουνε με τα πλεονεκτηματα αυτης (που ειναι τεραστια) αλλα και με τα μειονεκτηματα της που εχουν μαθει να τα αποδεχονται.

    Συμφωνω λοιπον μαζι σου οτι θα επρεπε να το βελτιωσει σε τεχνικα χαρακτηριστικα για να επιβραβευσει τον κοσμο που το λατρευει, αλλα το κλασσικο στην εμφανιση ειναι αυτο που καθοριζει ενα θρυλο. Σε παραπεμπω αλλωστε σε ενα αλλο μοντελο που χαιρει αντιστοιχης εκτιμησης μου και που αποδεικνυει μεσα απο τα τεστ οτι μπορει να τα βαλει με ολο τον ανταγωνισμο: το Triumph Street Triple 675. Μπορει οι εγγλεζοι να στησαν ενα απο τα καλυτερα μηχανακια ever αλλα αντι να πανε μπροστα στη σχεδιαση, πηγαν πισω και κρατησαν το ρετρο στυλ με τα δυο στρογγυλα φαναρια που ειχαν εφαρμοσει στα αυτοκινητα τους την δεκαετια του '60 και συγκεκριμενα στο μοντελο frog. Και τελικα τα καταφεραν.

    Μακαρι να συμβαιναν ολα οπως τα θελαμε αλλα ειτε ετσι ειτε αλλιως για μενα το Bandit θα ειναι παντα ψηλα, οσα χρονια και αν περασουν, οσες αλλαγες και αν γινουν...

    BANDIT :a19:
    IT'S BETTER TO BURN OUT...THAN TO FADE AWAY

  5. #2090
    Όπως έχει Hornet & CBF, όπως έχει Ζ και ER-6, όπως έχει FZ6 και Diversion, έτσι θα μπορούσε και η Suzuki να έχει Bandit και GSR. Και σε καλή τιμή και πιο προηγμένα. Το GSR με το ABS πωλείται 6500 μετρητά και έχει σύγχρονο μοτέρ, πλαίσιο, αναρτήσεις κλπ. Αν γινόταν ένα απλό detuning στο μοτέρ, έμπαινε σιδερένιο ψαλίδι και άλλαζαν τα πλαστικά για να μοιάζει με Bandit, τι θα πείραζε; Αλλά είναι θέμα αποφάσεων και πολιτικής.

    Το 675 απλά συνεχίζει την παράδοση του Daytona 955 που γδύθηκε και είχε διπλά φανάρια στις αρχές του '90 και του αδερφού 1055 σαν οπτική συνέχεια. Το 675 είναι εξαιρετικό, αλλά είναι τόσο μικρό που είναι αστείο μόλις κάτσεις επάνω. Δεν δίνει την αίσθηση "σοβαρής" μοτοσικλέτας, μοιάζει με παιχνίδι.

    Δεν διαφωνούμε στο ότι το Bandit έχει μεγάλη αξία, έχει μεγάλη επιτυχία εκτός Ελλάδας και είναι καλή αγορά. Λίγο πιο προηγμένο θα το ήθελα να μου ικανοποιεί και το τεχνοκόμπλεξ

  6. #2091
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.612
    Ευτυχως που τα τμηματα marketing δεν ακουνε στις απαιτησεις μας
    Θα ειχαν κλεισει απο καιρο οι εταιρειες.
    ιατι εμεις μιλαμε και προτεινουμε με γνωμονα τι μας αρεσει και τι θα ηταν καλυτερο....ενω σκοπος μιας εταιριας ειναι το μεγιστο κερδος με το λιγοτερο κοστος.



  7. #2092
    Μα πιο φτηνό δεν είναι λιγότερες γραμμές παραγωγής για κινητήρες αν τους μοιράζονται περισσότερα από ένα μοντέλα; Δεν είναι φτηνότερο να φτιάξεις ένα πλαίσιο για δύο μοντέλα; Ο προσανατολισμός στην χρήση μπορεί να οριστεί από μάρκετινγκ αλλά οικονομοτεχνικά και μηχανολογικά όσο πιο πολλά κοινά, τόσο μεγαλύτερη οικονομία.

  8. #2093
    Συμφωνω με τον amyroukai. Δεν χρειαζεται να ριχνεις την ποιοτητα για να ριχνεις την τιμη. Αν και εγω πιστευω οτι υπαρχει και μια κατω απο το τραπεζι περαιτερω συνεννοηση αναμεσα στις εταιριες στον τροπο με τον οποιο ρυθμιζουν την παραγωγη τους και οσον αφορα την εξελιξη. Μην ξεχναμε οτι οι εταιριες που παραγουν μηχανες ειναι λιγοτερες απο αυτες που παραγουν αυτοκινητα πραγμα που κανει πιο ευκολη μια εναρμοσμενη πρακτικη. Και εν πασει περιπτωσει, αμα καναν ενα γκαλοπ και μου λεγανε εμενα προσωπικα οτι, μεγαλε, θα παραγω το Bandit μαζι με το GSR και οχι τα δυο Bandit μαζι και θα δανεισω το πλαισιο και τα μηχανικα στο μικροτερο, αλλα θα πληρωσεις κατι παραπανω, θα το εκανα, γιατι μου δινεις το παραπανω και την αξιοπιστια του παλιου με την τεχνογνωσια και την εξελιξη του καινουργιου.

    Δεν θελουμε αλλα facelift, μπουκωσαμε πια φτανει! Θελουμε ουσια.

    Οσον αφορα το Street Triple που λες, επειδη το εχω καβαλησει οντως σου δινει την αισθηση οτι ειναι πολυ πιο μικρο και πολυ πιο χαλαρο αλλα βασει διαστασεων δεν ειναι και τοσο. Στο λεω επειδη ειμαι και 2 μετρα και καταλαβαινεις οτι σε οτιδηποτε και να ανεβω επανω, απο κατω νιωθω οτι εχω σπιρτοκουτο! :rotflmao: Παντως συμφωνω οτι τα δυο μηχανακια ειναι σε παραπλησιες αλλα διαφορετικες κατηγοριες.

    Αντε ρε BANDIT, να δουμε τι θα κανουμε...
    IT'S BETTER TO BURN OUT...THAN TO FADE AWAY

  9. #2094
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    Ευτυχως που τα τμηματα marketing δεν ακουνε στις απαιτησεις μας
    Όλες οι σοβαρές εταιρίες έχουν τμήματα που ρωτάνε τους πελάτες τι θα ήθελαν στο νέο μοντέλο της μοτοσικλέτας τους ή τι νέο θα ήθελαν γενικώς. Τίποτα δεν γίνεται στην τύχη! Το ότι στην Ελλάδα δεν έχω ακούσει να έχει κάποιος εισαγωγέας ασχοληθεί με συλλογή τέτοιων στοιχείων δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται.

  10. #2095
    Παιδιά να κάνω μια χαζή ερώτηση? Πώς ρυθμίζεται το ρολόι στο ψηφιακό καντράν του κ7? Δεν βρήκα τον τρόπο, αλλά ούτε και το βιβλίο του Hayens λέει κάτι...
    έχει ξαναγίνει παλιά αυτή η ερώτηση, αλλά δεν είδα πουθενά την απάντηση....tnx!

  11. #2096
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dim40
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    356
    κρατησε πατημενα και τα 2 κουμπακια μεχρι να αρχισει να αναβοσβηνει το ρολοι. μετα το ενα ειναι για τη ρυθμιση και το αλλο για τα λεπτα και τη ωρα .

  12. #2097
    Το έφτιαξα, ευχαριστώ dim40 και zvailakis! το είχα δοκιμάσει πειραματικά, αλλά δεν είχε πιάσει. Η αλλαγή έγινε σε κατάσταση check..

  13. #2098
    Μελος Συμμοριας Το avatar του/της K5_N
    Εγγραφή
    13/06/2009
    Μηνύματα
    178
    απο καιρο θελω να ρωτησω κατι τους κατοχους κ6 και πριν.
    εχει κανεις προβλημα με τις βιδες του ητα? το καπακι των βαλβιδων δαλαδη. ο μηχανικος (ο πρωην) μου ειχε πει οτι λογο υψηλης θερμοκρασιας σε αυτο το σημειο χανουν λαδια τα τσιμουχακια και αν το ζορισει λιγο θα κλωτσισει. πρωφανως με περνουσε τελειως για χαζο γιατι ο τυπος την ειχε κανει ηδη τη μλκ του. και εξουσιοδοτημενος παρακαλω
    GSF 650 N

  14. #2099
    Αρχικά δημιουργήθηκε από K5_N
    απο καιρο θελω να ρωτησω κατι τους κατοχους κ6 και πριν.
    εχει κανεις προβλημα με τις βιδες του ητα? το καπακι των βαλβιδων δαλαδη. ο μηχανικος (ο πρωην) μου ειχε πει οτι λογο υψηλης θερμοκρασιας σε αυτο το σημειο χανουν λαδια τα τσιμουχακια και αν το ζορισει λιγο θα κλωτσισει. πρωφανως με περνουσε τελειως για χαζο γιατι ο τυπος την ειχε κανει ηδη τη μλκ του. και εξουσιοδοτημενος παρακαλω
    Όντως έτσι είναι, αν το παρασφίξεις κλωτσάει και αν δεν έχει ολοκαίνουρια τσιμουχάκια δακρύζει. Εμείς βάλαμε φλατζόκολλα, πάλι δακρύζει, αλλά τέλος πάντων είναι κομματάκι ακριβά τα ροδελάκια και είπα δεν πάει στο καλό...

  15. #2100
    Έτσι για να γελάσουμε λίγο πρωί πρωί... Παρατήρησα, τις τελευταίες μέρες ιδιαίτερα, ότι όταν φρενάρω, η μοτοσικλέτα ΔΕΝ κόβει ταχύτητα όπως έπρεπε και είχα τρομάξει σε αρκετές περιπτώσεις. Αρχίζω λοιπόν το ψάξιμο, λες να 'ναι τακάκια, σωληνάκια, τα υγρά, η τρόμπα, τι να φταίει... Τελικά ανακάλυψα όταν έχασα ένα κατέβασμα πως λόγω μακριών δαχτύλων, πιάνω το φρένο χωρίς να είναι ανάγκη να κλείσω το γκάζι εντελώς! Και αποφασίζω για με αναγκάσω να μετακινώ το χέρι μου πιο μπροστά, να βάλω τη μανέτα στο 1, αντί για το 2 που την είχα και να πάει πιο μακριά. Το αποτέλεσμα, ήταν τελικά να με πονέσει το χέρι μου γιατί αντί να κλείνω το γκάζι, απλά τέντωνα τα δάχτυλα περισσότερο για να πιάσω τη μανέτα! Τι σου είναι η συνήθεια... :rotflmao:

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF