Ισως αυτο το ποστ να βοηθήσει κάποιους και να τους γλυτωσει απο την πολυμηνη ταλαιπωρια
που περασα εγω.
Οταν αποφασισα να αλλαξω το υψος της σελας και να την θεσω στο ψηλότερο σημειο,συμβουλευτικα το service manual και ολα καλα.
Απο τότε όμως ειχα μονίμως την αισθηση οτι η σελα ειχε μια κλήση προς το τεποζιτο, κατηφορικη.
Κουραζε αφανταστα σε ταξιδι , γλυστρουσες προς το ρεζερβουαρ και η σελα οταν την επιανες και την τραβουσες προς τα πανω ειχε ενα παιχνιδι 1-2 cm.
Δεν "ξεκουμπωνε" βεβαια...αλλα αυτο το μποσικο....ηταν σα να σου λεγε οτι εδω κατι λειπει μετα το σηκωμα στην ψηλη σκαλα.
Ρωτησα σε 2 συνεργεια του Σφακιανακη και δεν ειχαν ιδεα (κλασσικα "επισημα"... κανουν οτι ακριβως λεει το βιβλιο).
Τελικα ψαχνωντας και σε ξενα φορουμς...βρηκα τη λυση.
Στο τελευταιο βημα του service manual...
Pic 1
οπου ξανατοποθετεις τους λαστιχενιους αποστατες,και ειδικα τους μπροστινους, ΞΕΧΝΑΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ οτι πρεπει να μπουνε 180 μοιρες αναποδα αποτι ηταν στην χαμηλη θεση.
Τοσο απλα.
Πλεον αισθανομαι οτι οδηγαω αλλο μηχανακι...τοσο πιο ανετο.
Ευχομαι καποτε να φανει χρησιμο σε καποιον.
![]()