Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 109

Θέμα: Περί service

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vaggos_1983
    Καλημερα παιδες και καλο μηνα. Σημερα θα παω για Service τη μηχανη και εχει 16000χλμ. Θα τη παω στο Σκουρτα τελικα...Χτες τον ρωτησα ποσο θα παει περιπου το μαλι και μοθ πε κοντα 50 ευροπουλα :wacko: Θα μου αλλαξει λαδακια και ενα γενικο ελεγχο ολη τη μηχανη. Μου φαινονται πολυ καλα τα λεφτα...η μηπως κατι κρυβεται απο πισω?
    Ρε γμτ, εξήγησέ μου κάτι σε παρακαλώ... Η Suzuki λέει διαστήματα λαδιών κάθε 6000 χιλιόμετρα, άρα πρέπει να το πας στις 18000, γιατί να το πας νωρίτερα; Ποιός είναι ο Σκούρτας (πέρα από πολύ καλός οδηγός) που ξέρει καλύτερα από τους μηχανολόγους της εταιρίας;

    Η τιμή που σου είπε είναι φυσιολογική για λάδια και μόνο. "Έλεγχο" δεν θέλει τίποτα, απλά ίσως ένα τσεκ με το άλλεν τις βίδες στα καπάκια μήπως από τους κραδασμούς έχει λασκάρει κανένα (αν και θα το έβλεπες να δακρύζει), πράγμα που το κάνεις μόνος σου χαλαρά σε 2 λεπτά με τη μηχανή κρύα.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.616
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Χαλαρώστε ρε παιδιά με τη συντήρηση, δεν είναι το GSVR του Loris...
    Τα είπες ΟΛΑ !

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Ρε γμτ, εξήγησέ μου κάτι σε παρακαλώ... Η Suzuki λέει διαστήματα λαδιών κάθε 6000 χιλιόμετρα, άρα πρέπει να το πας στις 18000, γιατί να το πας νωρίτερα; Ποιός είναι ο Σκούρτας (πέρα από πολύ καλός οδηγός) που ξέρει καλύτερα από τους μηχανολόγους της εταιρίας;

    Η τιμή που σου είπε είναι φυσιολογική για λάδια και μόνο. "Έλεγχο" δεν θέλει τίποτα, απλά ίσως ένα τσεκ με το άλλεν τις βίδες στα καπάκια μήπως από τους κραδασμούς έχει λασκάρει κανένα (αν και θα το έβλεπες να δακρύζει), πράγμα που το κάνεις μόνος σου χαλαρά σε 2 λεπτά με τη μηχανή κρύα.
    Όταν λες θα το έβλεπα να δακρύζει τί εννοείς;;

    Εντωμεταξύ άλλη μια ερώτηση. Μερικές φορές έρχεται μια μπόχα από τη μηχανή. Άλλες φορές σαν καμμένη ζάχαρη, άλλες φορές σαν πλαστικό καμμένο. Κοίταξα μηπως είχε κολλήσει καμιά σακούλα αλλά τίποτα. Και μου το κάνει παρωδικά. Ίσως βέβαια όταν περνάω πάνω από νερά...

    Any hint?

  4. #19
    Θα είχε λεκέδες από λάδι γύρω από τα καπάκια.

    Αν περνάς από νερά, ότι έχουν τα νερά ψήνεται στο μοτέρ και στην εξάτμιση και προφανώς το μυρίζεις κιόλας...

  5. #20
    Ναι αυτο με τη μποχα το ειχα παρατηρισει κι εγω. Οντως ειναι απο τα νερα. Και το παω 16000 για service γιατι το προηγουμενο εγινε στις 10000 απο τον προκατοχο του.
    BANDIT GSF 650s K8

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akisjg
    Εγγραφή
    21/11/2008
    Μηνύματα
    118
    Αρχικά δημιουργήθηκε από supertp
    Όταν λες θα το έβλεπα να δακρύζει τί εννοείς;;

    Εντωμεταξύ άλλη μια ερώτηση. Μερικές φορές έρχεται μια μπόχα από τη μηχανή. Άλλες φορές σαν καμμένη ζάχαρη, άλλες φορές σαν πλαστικό καμμένο. Κοίταξα μηπως είχε κολλήσει καμιά σακούλα αλλά τίποτα. Και μου το κάνει παρωδικά. Ίσως βέβαια όταν περνάω πάνω από νερά...

    Any hint?
    Check μήπως δακρύζει η εισαγωγή (βενζίνη) η οποία πέφτει πάνω στο block του κινητήρα και μυρίζει. Το' πάθε κι εμένα και χρειάστηκε σφύξιμο. Έτσι μύριζε πάντως σαν καμμένη ζάχαρη.

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vaggos_1983
    Ναι αυτο με τη μποχα το ειχα παρατηρισει κι εγω. Οντως ειναι απο τα νερα. Και το παω 16000 για service γιατι το προηγουμενο εγινε στις 10000 απο τον προκατοχο του.
    Εγώ θα "έκλεβα" 1000 χιλιόμετρα από αυτό να το πάω στις 17 και το επόμενο κανονικά στις 24...

  8. #23
    Το σκεφτηκα κι εγω ρε συ. Αλλα αν σ αυτο το κλεψιμο τυχει κατι? Ισχυει η εγγυηση? Δε θα ναι μ@λ@κια?
    BANDIT GSF 650s K8

  9. #24
    Η σφραγίδα μπαίνει στο κουτάκι των 18000 έτσι και αλλιώς.... γιατί να έχεις πρόβλημα με την εγγύηση;

  10. #25
    Δεν ξερω φιλε μου. Το σκεφτομουν να το κανω ετσι οπως λες. Απλα στο προηγουμενο Service ελεγε 10.000χλμ και νομιζω το κανε στα 10.500χλμ ο προηγουμενος. Μου φαινετια θα το παω στα 17.000χλμ να τελειωνει το πραμα. Κι ελπιζω να μαι καλυμενος...Ελπιζω να μη τυχει κατι απλα. Το βλεπω λιγο σαν ρισκο. 1ο Service ειναι που κανω σε μεγαλη μηχανη. Αν και στα 24.000 ειναι το καλο που τζουζει.
    BANDIT GSF 650s K8

  11. #26
    Πότε λήγει η εγγύησή σου; Το τελευταίο με βαλβίδες που "τσούζει" όπως λες το έκανα εκτός δικτύου. Φυσικά, δεν είναι στην εγγύηση η μοτοσικλέτα αλλά μη γνωρίζοντας κανέναν άλλον, πήγαινα στο Χαλάνδρι στο εξουσιοδοτημένο. Ο μηχανικός εκεί είναι καλός, για να μην παρεξηγηθώ, αλλά είπα να δοκιμάσω και κάποιον άλλο. Έκατσε και δεν είχε δουλειά τελικά, οπότε έμεινα στο συνεργείο, είχε πλάκα και είδα και το μοτέρ μου από μέσα, είδα πως ελέγχει τις βαλβίδες κλπ, βάλαμε και την ανάρτηση, πήγα στις 10 το πρωί και έφυγα 6 το απόγευμα αλλά ούτε κατάλαβα πως πέρασε η ώρα! Και σαφώς λιγότερα χρήματα από το δίκτυο και καλή δουλειά. Οπότε δεν με βλέπω να ξαναπηγαίνω αλλού...


    ώπα, τώρα το πρόσεξα: τι εννοείς "έλεγε 10,000χλμ"; Τα σέρβις είναι κάθε 6,000, άρα 6, 12, 18 κλπ. Τα 10 από που βγήκαν; Έχω χάσει κανένα επεισόδιο;

  12. #27
    Στο βιβλιαρακι του Service λεει 10.000χλμ. Ο προηγουμενος πρεπει να το εκανε στα 10.500 απ οτι μου πε. Κι αυτο επειδη πηγε διακοπες με τη μηχανη. Γενικα μαλλον το πηγαινε νωριτερα οπως θα του λεγαν στον Σφακιανακη στην Ηλιουπολη. Αρα φανταζομαι το 2ο το εκανε στα 5.000 κοντα, το 3ο στα 10.500 κοντα και τωρα παει 16.500 κοντα αν το παμε ανα 6.000χλμ που ειναι το σωστο.
    BANDIT GSF 650s K8

  13. #28
    Λογικά το έκανε για να μην ψάχνει σέρβις στο ταξίδι, δεν τρέχει τπτ. Πάντως και να μείνει το λάδι λίγο παραπάνω δεν πειράζει, όποιος αποδείξει ότι στις 6001 χιλιόμετρα μετατρέπεται σε νερό, του δίνω Νόμπελ χημείας...

  14. #29
    χαχαχα. καλα ενταξει νερο δε γινεται εννοειται. Ακομα κι εγω που δε ξερω πολλα απο μηχανεσ δλδ ...Απλα φανταζομαι πως αν το αφηνεις το λαδακι παραπανω, ισως εχει επιπτωση στη διαρκεια ζωης του κινητηρα. Κι αυτο ειναι που δε θελω να ρισκαρω, γιατι τη μηχανη δε νομιζω να την αλλαξω για 3-4 χρονια τουλαχιστον.
    BANDIT GSF 650s K8

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.616
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Χαλαρώστε ρε παιδιά με τη συντήρηση, δεν είναι το GSVR του Loris...
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    Τα είπες ΟΛΑ !
    Γιατι δεν ακουτε βρε ?



    Suzuki πηρατε , οχι KTM , Aprilia και Ducati.

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ερωτησεις περι service RC8
    από zaharias80 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2011, 14:57
  2. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2010, 10:29
  3. Περι Γαμου
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 18:46
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2006, 10:47
  5. περι βενζινης
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 01:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF