Δεν το βρήκες ακόμα???Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
εδω παντως μονο αυτες βγαζει...![]()
http://imcdb.org/vehicles.php?make=horex&model=
![]()
![]()
Δεν το βρήκες ακόμα???Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
εδω παντως μονο αυτες βγαζει...![]()
http://imcdb.org/vehicles.php?make=horex&model=
![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
οχι! ειδες ομως κατι ψαχτηρια που παιζουνε... :wacko:Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δεν το βρήκες ακόμα???![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Sprint γραφει στο φαιρινγκ που λειπει παντως... το ψαχνω ακομα αλλα ειμαι πολυ κοντα![]()
Τι περίεργο μοτέρ είναι αυτό??Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Nαι το ηξερα αυτο το ψαχτηράκι, αλλά δεν είναι πλήρες και οι φωτό που βγάζει δεν είναι οι κανονικές των φίλμ.
Εδω εχουμε ενα δύσκολο, σπάνιο, αγωνιστικό, απ αυτα που δεν βρίσκονται.![]()
Μοιάζει με ενα που ειχα βάλει στην αρχη του παιχνιδιου, αλλά φυσικά δεν είναι το ίδιο...![]()
@Sapila, μόλις το βρεί ο filippos, δώσε μερικές πληροφορίες![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ARISCO ειναι η μοτοσυκλετα... αλλα πρεπει να φυγω για δουλεια. Πες τα υπολοιπα εσυ
Mπράβο ρε...Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
ARISCO ειναι η μοτοσυκλετα... αλλα πρεπει να φυγω για δουλεια. Πες τα υπολοιπα εσυαντε τώρα να βρω άλλο...
H φίρμα είναι Arisco και η μοτοσυκλέτα είναι Ισπανική αγωνιστική 250 κυβικά.
O κινητήρας φαίνεται περίεργος γιατί στην ουσία είναι δύο κινητήρες απο καρτ ενωμένοι, ο ένας πάνω απο τον άλλο και απλά βγάζουν ενα γρανάζι κίνησης.
Μόνο ο filipp0s τα βρίσκει κάτι τέτοια!!!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Kαλά που δεν τόλμησα να πω τι πίστευα ότι ήτανε, θα έπεφτε καρπαζιά :smilea:
Me gusta la moto, me gustas tu....
Είναι τόσο σημαντικό η δαγκάνα να περιστρέφεται ελάχιστα όταν η ανάρτηση συμπιέζεται;;;;;;;;;;;;;, η πολύς ντόρος για το τίποτε!!!!!!!!
Γιατί δεν έβαζαν απ'την αρχή μία απλή κόντρα;![]()
To κατα πόσο θα περιστραφεί, αν περιστραφεί, η δαγκάνα εξαρτάται απο το που εδράζεται ή άλλη ακρη του μοχλού, η οποία δεν φαίνεται πουθενά.Αρχικά δημιουργήθηκε από ikarosk
Είναι τόσο σημαντικό η δαγκάνα να περιστρέφεται ελάχιστα όταν η ανάρτηση συμπιέζεται;;;;;;;;;;;;;, η πολύς ντόρος για το τίποτε!!!!!!!!
Γιατί δεν έβαζαν απ'την αρχή μία απλή κόντρα;![]()
Οταν δω ξανά απο κοντά το RC30 ενός φίλου θα το κοιτάξω και θα ενημερώσω.
Πάντως σε VFR400R NC24 του 1987 (ίδιας χρονιάς με αυτά δηλαδή) που εχω εχει απλή κόντρα μεταξύ δαγκάνας ψαλιδιού.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Κατόπιν ώριμης σκέψης κατέληξα στο συμπέρασμα (το συμπέρασμα είναι συζητήσιμο) ότι πιθανόν να είναι κάποιο σύστημα που αποτρέπει την συμπίεση της πίσω ανάρτησης κατά το πάτημα του φρένου, η ακόμη και την ανύψωση του πισω μέρους στα φρένα. Έτσι όπως είναι οι μοχλοί τοποθετημένοι μπορούν να το κάνουν.
Δεν γνωρίζω όμως αν αυτό ευνοεί την συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας, και κατά πόσο.
λογικό συμπέρασμα όπως και η μεταφορά δυνάμεων στον σκελετό από το ψαλίδι.Αρχικά δημιουργήθηκε από ikarosk
Κατόπιν ώριμης σκέψης κατέληξα στο συμπέρασμα (το συμπέρασμα είναι συζητήσιμο) ότι πιθανόν να είναι κάποιο σύστημα που αποτρέπει την συμπίεση της πίσω ανάρτησης κατά το πάτημα του φρένου, η ακόμη και την ανύψωση του πισω μέρους στα φρένα. Έτσι όπως είναι οι μοχλοί τοποθετημένοι μπορούν να το κάνουν.
Δεν γνωρίζω όμως αν αυτό ευνοεί την συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας, και κατά πόσο.