Σελίδα 47 από 159 ΠρώτοΠρώτο ... 3742434445464748495051525797147 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 691 έως 705 από 2378

Θέμα: Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII

  1. #691
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
    εδω παντως μονο αυτες βγαζει...



    http://imcdb.org/vehicles.php?make=horex&model=

    Δεν το βρήκες ακόμα???
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #692
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Δεν το βρήκες ακόμα???
    οχι! ειδες ομως κατι ψαχτηρια που παιζουνε... :wacko:

  3. #693
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Nαι το ηξερα αυτο το ψαχτηράκι, αλλά δεν είναι πλήρες και οι φωτό που βγάζει δεν είναι οι κανονικές των φίλμ.

    Εδω εχουμε ενα δύσκολο, σπάνιο, αγωνιστικό, απ αυτα που δεν βρίσκονται.

    Μοιάζει με ενα που ειχα βάλει στην αρχη του παιχνιδιου, αλλά φυσικά δεν είναι το ίδιο...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trivia281.jpg 
Προβολές:	207 
Μέγεθος:	64,6 KB 
ID:	181676
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #694
    Sprint γραφει στο φαιρινγκ που λειπει παντως... το ψαχνω ακομα αλλα ειμαι πολυ κοντα

  5. #695
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Nαι το ηξερα αυτο το ψαχτηράκι, αλλά δεν είναι πλήρες και οι φωτό που βγάζει δεν είναι οι κανονικές των φίλμ.

    Εδω εχουμε ενα δύσκολο, σπάνιο, αγωνιστικό, απ αυτα που δεν βρίσκονται.

    Μοιάζει με ενα που ειχα βάλει στην αρχη του παιχνιδιου, αλλά φυσικά δεν είναι το ίδιο...
    Τι περίεργο μοτέρ είναι αυτό??

    @Sapila, μόλις το βρεί ο filippos, δώσε μερικές πληροφορίες

  6. #696
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
    Sprint γραφει στο φαιρινγκ που λειπει παντως... το ψαχνω ακομα αλλα ειμαι πολυ κοντα
    Αντε λοιπόν!

    Aλλη μια φωτό με το team στην πίστα.

    DAN_DAN οταν κι εφ όσον και εαν το βρεί θα τα πω όλα...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trivia282.jpg 
Προβολές:	142 
Μέγεθος:	59,3 KB 
ID:	182001
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #697
    ARISCO ειναι η μοτοσυκλετα... αλλα πρεπει να φυγω για δουλεια. Πες τα υπολοιπα εσυ

  8. #698
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
    ARISCO ειναι η μοτοσυκλετα... αλλα πρεπει να φυγω για δουλεια. Πες τα υπολοιπα εσυ
    Mπράβο ρε... αντε τώρα να βρω άλλο...

    H φίρμα είναι Arisco και η μοτοσυκλέτα είναι Ισπανική αγωνιστική 250 κυβικά.
    O κινητήρας φαίνεται περίεργος γιατί στην ουσία είναι δύο κινητήρες απο καρτ ενωμένοι, ο ένας πάνω απο τον άλλο και απλά βγάζουν ενα γρανάζι κίνησης.

    Μόνο ο filipp0s τα βρίσκει κάτι τέτοια!!!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #699
    Kαλά που δεν τόλμησα να πω τι πίστευα ότι ήτανε, θα έπεφτε καρπαζιά :smilea:
    Me gusta la moto, me gustas tu....

  10. #700
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Μήπως κάποιος γνωρίζει τι είναι το μοχλικό σύστημα στο ψαλίδι της NR 750???????, η εγώ αγνοώ βασικά στοιχεία;


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda nr750 87  3.jpg 
Προβολές:	135 
Μέγεθος:	42,6 KB 
ID:	182023

  11. #701
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Είναι η κόντρα της πίσω δαγκάνας.
    Εδω φαίνεται καθαρά στο RC30 απο την άλλη μεριά.

    Το σχέδιο αυτό απλοποιήθηκε αργότερα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rc30_kontra.jpg 
Προβολές:	229 
Μέγεθος:	58,9 KB 
ID:	182040
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #702
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Είναι τόσο σημαντικό η δαγκάνα να περιστρέφεται ελάχιστα όταν η ανάρτηση συμπιέζεται;;;;;;;;;;;;;, η πολύς ντόρος για το τίποτε!!!!!!!!
    Γιατί δεν έβαζαν απ'την αρχή μία απλή κόντρα;

  13. #703
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ikarosk
    Είναι τόσο σημαντικό η δαγκάνα να περιστρέφεται ελάχιστα όταν η ανάρτηση συμπιέζεται;;;;;;;;;;;;;, η πολύς ντόρος για το τίποτε!!!!!!!!
    Γιατί δεν έβαζαν απ'την αρχή μία απλή κόντρα;
    To κατα πόσο θα περιστραφεί, αν περιστραφεί, η δαγκάνα εξαρτάται απο το που εδράζεται ή άλλη ακρη του μοχλού, η οποία δεν φαίνεται πουθενά.
    Οταν δω ξανά απο κοντά το RC30 ενός φίλου θα το κοιτάξω και θα ενημερώσω.
    Πάντως σε VFR400R NC24 του 1987 (ίδιας χρονιάς με αυτά δηλαδή) που εχω εχει απλή κόντρα μεταξύ δαγκάνας ψαλιδιού.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #704
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Κατόπιν ώριμης σκέψης κατέληξα στο συμπέρασμα (το συμπέρασμα είναι συζητήσιμο) ότι πιθανόν να είναι κάποιο σύστημα που αποτρέπει την συμπίεση της πίσω ανάρτησης κατά το πάτημα του φρένου, η ακόμη και την ανύψωση του πισω μέρους στα φρένα. Έτσι όπως είναι οι μοχλοί τοποθετημένοι μπορούν να το κάνουν.
    Δεν γνωρίζω όμως αν αυτό ευνοεί την συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας, και κατά πόσο.

  15. #705
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ikarosk
    Κατόπιν ώριμης σκέψης κατέληξα στο συμπέρασμα (το συμπέρασμα είναι συζητήσιμο) ότι πιθανόν να είναι κάποιο σύστημα που αποτρέπει την συμπίεση της πίσω ανάρτησης κατά το πάτημα του φρένου, η ακόμη και την ανύψωση του πισω μέρους στα φρένα. Έτσι όπως είναι οι μοχλοί τοποθετημένοι μπορούν να το κάνουν.
    Δεν γνωρίζω όμως αν αυτό ευνοεί την συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας, και κατά πόσο.
    λογικό συμπέρασμα όπως και η μεταφορά δυνάμεων στον σκελετό από το ψαλίδι.

Παρόμοια θέματα

  1. Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII 21/3/09-15/5/09
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2009, 11:16
  2. Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII 15/10/08-21/3/09
    από byron στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2009, 04:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF